Saab 900 turbo aero
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
evo evo
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Saab 900 turbo aero
fin jubilej nema sta
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
To se kod Saaba kaze "tek se razradio"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Ninsaki! Sta ima kod tebe novo? Nesto si se ucutao vec neko vreme!
Kako ide ljuta guja?
Kako ide ljuta guja?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Pozdrav prijatelju. Evo auto ide o.k. Malo sam postio (nisam nista sredjivao) jer je bilo hladno a i moj prijatelj majstor cuva unuka tako da nikako da uhvati malo vremena i izvari mi neke rupe. Jedino sto sam radio to je da sam se igrao sa plinom, posto sam izvukao usb kabl u kabinu. U firmi sam se izboksovao za 12' inch lap tako da mogu lako da se igram.
Bio sam ga nastelovao tako da je isao bolje na plin nego na benzin ali je zato trosio 18 litara plina. Nedavno sam ipak zavrnuo slavinu pa je negde na15-16. a pri tom ide savim o.k
Imao sam i mali udes (mozda sam vec pisao o tome). Naguzila me me neka riba u zutom smartu na auto putu. Meni nista al' se zato se smart raspuko. Rekao sam joj " gde ces pile pod kamion" . Otisla je u cudu ,I tako
Pratim ja ovde sta se desava , nakacim se skoro svaki dan.
Mislim da se kolega Tazz suvise uzbudjuje . Jebiga ljudi nisu isti, nisu svi vicni i sposobni da prate situaciju sa kolima. A ti koji nisu a nemaju dovoljno novca da placaju majstore vrlo lako odustanu od Saab-a. Pri tome su dobili instrukcije kako da prodju jevtinije?
Eto toliko od mene
Bio sam ga nastelovao tako da je isao bolje na plin nego na benzin ali je zato trosio 18 litara plina. Nedavno sam ipak zavrnuo slavinu pa je negde na15-16. a pri tom ide savim o.k
Imao sam i mali udes (mozda sam vec pisao o tome). Naguzila me me neka riba u zutom smartu na auto putu. Meni nista al' se zato se smart raspuko. Rekao sam joj " gde ces pile pod kamion" . Otisla je u cudu ,I tako
Pratim ja ovde sta se desava , nakacim se skoro svaki dan.
Mislim da se kolega Tazz suvise uzbudjuje . Jebiga ljudi nisu isti, nisu svi vicni i sposobni da prate situaciju sa kolima. A ti koji nisu a nemaju dovoljno novca da placaju majstore vrlo lako odustanu od Saab-a. Pri tome su dobili instrukcije kako da prodju jevtinije?
Eto toliko od mene
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Saab 900 turbo aero
slobodno se ti javi...bez da te mi prozivamo
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Nisi pisao za udes - sigurno bih se setio. Kod Smarta je samo stradala plastika - sasija je kod njega tvrda kao orah (imam jos negde video ceoni udes 30% pokrivenosti S-klasa i Smart) - napravljen je da se ne ugiba jer ako popusti stradaju putnici.
Dobro, vazno da je sve proslo dobro! U plin se ne mesam - ali pozdravljam svaki napor za unapredje vozila pa i ovaj
Sve i da nisi nista drugo radio, skljocni neku sliku pa postavi ovde - jes da nam nema Aero-a al mora neko da
Javljaj se cesce, kako nema nikolenes-a nemam vise s kim da pricam o 900OG.....sta li je s tim covekom.......
Dobro, vazno da je sve proslo dobro! U plin se ne mesam - ali pozdravljam svaki napor za unapredje vozila pa i ovaj
Sve i da nisi nista drugo radio, skljocni neku sliku pa postavi ovde - jes da nam nema Aero-a al mora neko da
Javljaj se cesce, kako nema nikolenes-a nemam vise s kim da pricam o 900OG.....sta li je s tim covekom.......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Taj lik mi se javio da mu dam one plastike "sideskirts" i od tada nista
a meni zuzimaju mesta u garazi
sto mi se ovo dopada :
http://youtu.be/JoqIfeBpIz4
a ovo bih stavio kod mene ovako kako je
http://www.dragtimes.com/images-classif ... 648153.jpg
a meni zuzimaju mesta u garazi
sto mi se ovo dopada :
http://youtu.be/JoqIfeBpIz4
a ovo bih stavio kod mene ovako kako je
http://www.dragtimes.com/images-classif ... 648153.jpg
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Ovo prvo sto si stavio je dvogrli karburator koji moze da se stavi "sraf na sraf" kod 900 GLE, dakle onaj sa 2 karburatora.
Kod tebe ovo ne moze da se stavi - dovelo bi do smanjenja snage, u najboljem slucaju bi imao 130ks - drugo karburatore sinhroniozovati sa turbom
Ovo drugo je isto - ako izabcis dvostruka trouglasta ramena i zamenis motor.....pa sta ce ti onda 900OG - zbog sminke!?!
Ubija karakter kola - bolje odma kupi 900NG/9-3/9-5 - jeftinije je!
Kod tebe ovo ne moze da se stavi - dovelo bi do smanjenja snage, u najboljem slucaju bi imao 130ks - drugo karburatore sinhroniozovati sa turbom
Ovo drugo je isto - ako izabcis dvostruka trouglasta ramena i zamenis motor.....pa sta ce ti onda 900OG - zbog sminke!?!
Ubija karakter kola - bolje odma kupi 900NG/9-3/9-5 - jeftinije je!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
ovo drugo mislim da je bolje nego postojeceg
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Pa posto imam oba vesanja mogu da ti kazem da nije. Volim da vozim 9-3, ali ne bi voleo da je 900Og takav za voznju - ne pristaje mu.ninsaki je napisao:ovo drugo mislim da je bolje nego postojece
Sem toga, ako je bolje ovo tvoje, zasto svaki Ferrari i Lamborghini ima ovo drugo?
Jedini razlog je sto je McPherson 3-5x jeftiniji, a dovoljno je dobar - narocito kod prednje vuce.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Na stranu moji tripovi i budzenja . Nego sto mislis da je MCperson toliko jevtiniji od "double fish bone".
Meni je jedino logocno da kod MCpersona mogu u jednom potezu da nakace motor . amorte , glave tockova . Kod ovog drugog tipa to nije slucaj...moraju malo vise da se igraju.
Sto se tice delova cinimi se da ih ima podjednako. MCperson ima doduse onaj cradle na kojeg je okacen ceo motor.
Meni je jedino logocno da kod MCpersona mogu u jednom potezu da nakace motor . amorte , glave tockova . Kod ovog drugog tipa to nije slucaj...moraju malo vise da se igraju.
Sto se tice delova cinimi se da ih ima podjednako. MCperson ima doduse onaj cradle na kojeg je okacen ceo motor.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
McPherson je najeftiniji vid vesanja - to se uci na fakultetu! A na kraju ima ga svaki Jugo, Zastava…
Kod dvostrukih trouglastih ramena je drugacija konstrukcija sasije, mora biti ojacana na nekoliko mesta - ramena su skuplja za izradu, imas mnogo veci broj silent blokova, podcinkovanih srafova itd.
Kod McPhersona ne trebaju nikakva ojacanja - koristis citavu prednju sasiju kao "vesanje", a horizontalno se koriste ulosci za amortizere –dakle jako efikasno, nista se ne baca.
Najveca prednost je sto i pored niske cene, nedostaci-mane su skoro zanemarljive - losije nalezu tockovi kad se ostro vozi - ali ovo u svakodnevnom zivotu nema veze u 99% slucajeva.
Kod trkackih vozila se radi upravo suprotno. Dakle skida se McPherson i stavljaju dvostruka ramena, jer je bolje naleganje tockova na put kada su kola nagnuta (tolerise vece uglove nagiba).
Vesanje je uzasno skupo - evo i VW se kod Golfa opametio - Golf od V-ice je imao nezavisno (multilink) vesanje pozadi za sve motore- sto je poskuljivalo izradu oko 500€ po primerku - bez nekih vecih promena za obicnog vlasnika Golfa.
Najnoviji Golf VII ima nezavisno smo kod jacih motora - sada je jedini auto u kompakt klasi sa krutom vezom nazad - al stedi se gde moze.
Ne zameram Saabu sto je sledio trend koji su sledili mnogi proizvodjaci (sada i BMW3 ima McPherson - samo se skuplji modeli jos "drze"), al hocu da shvatis da samim tim nije bolje.
Razlog zasto ljudi stavljaju McPherson na Saab jeste sto menjac iz Saaba 900OG ne trpi vise od 150-160ks, a da predje vise od 200.000km - sto je kod Saaba neprihvatljivo. Posto ovaj menjac nema trika da se ojaca - mozda najbolje resenje je 4-stepeni iz 99ke, ljudi ubace menjac iz 900NG/9-3/9-5, ali on zahteva da motor ide poprecno, sto opet vuce drugo vesanje - eto zato to ljudi rade - mada izuzetno retko, a i obara vrednost kola
Kod dvostrukih trouglastih ramena je drugacija konstrukcija sasije, mora biti ojacana na nekoliko mesta - ramena su skuplja za izradu, imas mnogo veci broj silent blokova, podcinkovanih srafova itd.
Kod McPhersona ne trebaju nikakva ojacanja - koristis citavu prednju sasiju kao "vesanje", a horizontalno se koriste ulosci za amortizere –dakle jako efikasno, nista se ne baca.
Najveca prednost je sto i pored niske cene, nedostaci-mane su skoro zanemarljive - losije nalezu tockovi kad se ostro vozi - ali ovo u svakodnevnom zivotu nema veze u 99% slucajeva.
Kod trkackih vozila se radi upravo suprotno. Dakle skida se McPherson i stavljaju dvostruka ramena, jer je bolje naleganje tockova na put kada su kola nagnuta (tolerise vece uglove nagiba).
Vesanje je uzasno skupo - evo i VW se kod Golfa opametio - Golf od V-ice je imao nezavisno (multilink) vesanje pozadi za sve motore- sto je poskuljivalo izradu oko 500€ po primerku - bez nekih vecih promena za obicnog vlasnika Golfa.
Najnoviji Golf VII ima nezavisno smo kod jacih motora - sada je jedini auto u kompakt klasi sa krutom vezom nazad - al stedi se gde moze.
Ne zameram Saabu sto je sledio trend koji su sledili mnogi proizvodjaci (sada i BMW3 ima McPherson - samo se skuplji modeli jos "drze"), al hocu da shvatis da samim tim nije bolje.
Razlog zasto ljudi stavljaju McPherson na Saab jeste sto menjac iz Saaba 900OG ne trpi vise od 150-160ks, a da predje vise od 200.000km - sto je kod Saaba neprihvatljivo. Posto ovaj menjac nema trika da se ojaca - mozda najbolje resenje je 4-stepeni iz 99ke, ljudi ubace menjac iz 900NG/9-3/9-5, ali on zahteva da motor ide poprecno, sto opet vuce drugo vesanje - eto zato to ljudi rade - mada izuzetno retko, a i obara vrednost kola
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Upravo zbog ovog oslednjeg sto si napisao i ja sam dosao na ideju da se ubaci motor poprecno. Druga stvar na nasem 900 og prenos ide preko spojnicke osovine na kojoj je kvacilo ...dole oz pomoc onog lancanika .. mislim baba za dedu .. deda za repu.
Ima vise delova .
A sto se tice obaranja cene kola, ja moj cenim od 500 do 1000 eur
pa i ako mu oborim cenu nema veze
Ima vise delova .
A sto se tice obaranja cene kola, ja moj cenim od 500 do 1000 eur
pa i ako mu oborim cenu nema veze
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Menjac iz 900ke je odlican menjac, jedina mana je sto je razvoj prestao kod 99ke jos 70-ih - tako da je koncipiran za neki motor iz 99ke sto znaci oko 100ks.
Moj menjac je presao 27x.000km - verovatno jedini koji je nesto ulagao u njega (sem sipanja ulja) sam bio ja, jer sam zamenio komplet dihtunga i uradio preuljavanje.
A posto meni moj auto vise vredi ja cu, kad dodje vreme, da zamenim set lezajeva i ako zatreba eventualno neki sinhron - toliko mi moj auto vredi
Moj menjac je presao 27x.000km - verovatno jedini koji je nesto ulagao u njega (sem sipanja ulja) sam bio ja, jer sam zamenio komplet dihtunga i uradio preuljavanje.
A posto meni moj auto vise vredi ja cu, kad dodje vreme, da zamenim set lezajeva i ako zatreba eventualno neki sinhron - toliko mi moj auto vredi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
A gde mislis u Srbiji da uradis to kako treba ?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Jel neko spominjao Srbiju?ninsaki je napisao:A gde mislis u Srbiji da uradis to kako treba ?
Eventualno bi oterao kod Trnavca, posto Davidov otac zna oko tih stvari - delove bi naravno kupio ja. Al imam jednog dedu u bavarskoj koji okupi ekipu na rostilj i kod njega se u dvoristu radi - ti radis sa ostalim Saabovcima, a on nadgleda
Zamena lezajeva nije neki bauk, sinhroni su (zasad) kod mene OK. Mozda cu jos ove godine da obavim operaciju "lezajevi" - oni me najvise plase, jer ako zaribaju samo cujes "PENG" iz menjaca i aufwiedersehn menjac
Vek trajanja lezajeva ne prelazi 300.000km, a ako je menjacu kadgod falilo ulja mogu i na 100.000km da se pozdrave.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 900 turbo aero
Jel to taj Saab kvalitet o kome pricate?
Menjac da moze max 300K km da predje, ja to prvi put cujem da neki auto ima taj problem, cak i stojadinov menjac moze da predje vise!
Menjac da moze max 300K km da predje, ja to prvi put cujem da neki auto ima taj problem, cak i stojadinov menjac moze da predje vise!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Kod Zastave nista ne prelazi 300k km
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Mislim da nije za porediti saab i zastavu . Al dobro . menjac na ovom autu je jedina slaba tacka iz razloga ( kd je lepo napisao) sto je naprvljen kada je isti radio na karburator i imao do 100 konja. Poslednja verzija ja zavrsila sa 185 konja a sam tork se takodje povecao mnogo. Mislim nisam bas upucen i cifre ali moze se sve proveriti. Moj auto je na 300 000 km videecemo.
Verovatno postoje zastave koje su ovoliko presle samo sto nijedna nije u stanju da te zalepi za sediste kada su svo cetvoro u kolima plus stvari, a kamoli da tako pun auto doveze donekle "krstarecom" brzinom od 150 km/h nakon 5 sati neprekidne voznje. I sve to nakon 25 godina upotrebe.
Vozio sam slatko juga , isao na more sa njim ali porediti ga sa bilo kojim saabom hm.
Mislim da momci iz Rakovice nemaju dovoljno jako glodalo da obrad blok b202 motora
Verovatno postoje zastave koje su ovoliko presle samo sto nijedna nije u stanju da te zalepi za sediste kada su svo cetvoro u kolima plus stvari, a kamoli da tako pun auto doveze donekle "krstarecom" brzinom od 150 km/h nakon 5 sati neprekidne voznje. I sve to nakon 25 godina upotrebe.
Vozio sam slatko juga , isao na more sa njim ali porediti ga sa bilo kojim saabom hm.
Mislim da momci iz Rakovice nemaju dovoljno jako glodalo da obrad blok b202 motora
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Kod Zastava su se kidali kosevi sa 65 konja, a ne 100 ili vise. Poredjenje Saaba sa Zastavom moze da radi neko ko nema mnogo dodira sa mehanikom, tj. nije morao da popravlja jedan ili drugi auto sam.
Ima i drugih nepouzdanih vozila poput Zastave, ni britanci iz 70-80ih nisu cvecke, al ko je jednom menjao deo na Zastavi i doziveo da mu se novi deo dok ga srafi krivi ne bi nikad tako poredjenje uradio - to beznadje nisam nigde doziveo - a moj otac je imao i Wartburg, auto koji je uvek bio bolji i pouzdaniji od nase Zastave.
Kako god, 900OG je jedan od "najinzenjerskijih" automobila svih vremena, maltene sva najbolja i najskuplja resenja su koriscena, limarija neprevazidjena do danas, materijali vrhunski (jos imam prva sedista bez navlaka) - takva kola danas ne bi niko napravio jer bi bankrotirao.
Ima i drugih nepouzdanih vozila poput Zastave, ni britanci iz 70-80ih nisu cvecke, al ko je jednom menjao deo na Zastavi i doziveo da mu se novi deo dok ga srafi krivi ne bi nikad tako poredjenje uradio - to beznadje nisam nigde doziveo - a moj otac je imao i Wartburg, auto koji je uvek bio bolji i pouzdaniji od nase Zastave.
Kako god, 900OG je jedan od "najinzenjerskijih" automobila svih vremena, maltene sva najbolja i najskuplja resenja su koriscena, limarija neprevazidjena do danas, materijali vrhunski (jos imam prva sedista bez navlaka) - takva kola danas ne bi niko napravio jer bi bankrotirao.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 turbo aero
Da se razmemo ja stvarno nemam nista protiv postojanja firme zastava i automobila tipa yugo kec. Za 3500e eur dibijes nsto novo sto moaze da radi 5 gidina a uz malo truda bogami i vise. Pri tome zavrsava 95 % poslova. Imam utisak da ce ga Srbi praviti od blata. Zadnjih godina ponovo sam krenuo u Hrvatsku na letovanje i cinimi se da su oni vec to poceli.
Ali zato onaj golf ne mogu da smislim nikako
Ali zato onaj golf ne mogu da smislim nikako
- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: Saab 900 turbo aero
Ja sam Saab-a upamtio od baš malih nogu, kada mi je pokojni ćale rekao da je to firma koja je propala, jer su im automobili bili suviše kvalitetni, a on je tad vozio MB w123...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 900 turbo aero
ninsaki je napisao: Mislim da momci iz Rakovice nemaju dovoljno jako glodalo da obrad blok b202 motora
ninsaki je napisao: Ali zato onaj golf ne mogu da smislim nikako
All systems go, ready for takeoff!
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju