slavišaaa, ne mogu da se obrnu creva, nisu iste debljine
koljo, samo sam pronašao šta sam pogrešio

glupost ali mnogo glavobolje napravi. kao neću da rasklapam pumpu jer nema potrebe, dobro je radila, samo ću ovaj šraf-holender da odvrnem da očistim unutra ako je prljavo i da vratim. nisam odmah to sklopio kad sam odvrnuo nego sam zamotao delove u krpu onako kako su bili okrenuti pa je stajalo tako dok sam drugo radio i pobrkam posle jer morao sam da pomeram to jer posla preko glave, manjak prostora...pa sam zaboravio da sam oprugu stavio sa strane jer ne bi stalo sve u red a posle mi bilo logično da se opruga navlači na ono suženje na holenderu...
onda kad sam za tehnički palio, nisam imao dovoljno ulja al morao sam tako da vozim (bilo je na dnu boce, znači u sistemu dovoljno da ne bude suva pumpa i letva). volan se teško okretao (tj.jedva) ali mislio sam to je što nema dovoljno ulja pa će proraditi kad posle dospem. vozio sam tako nekih 100km. onda sam kupio ono zeleno što je kd našao da je preporuka (čekao sam nekoliko dana da stigne)
uzmem lepo ispustim staro, naspem ovo, pustim da malo istera zaostalo staro ulje. upalim motor, provrtim volan kad ono isto
ronjao sam po netu, gledao klipove rasklapanja pumpi i pomislim okrenuo sam onaj klip-ventil sigurnosni kontra (ovo donje na slici)
uzmem to da okrenem. veoma je teško prići, sav sam se izgrebao ali nisam skidao pumpu, samo odvrnem holender, izvadim ventil, zaokrenem ga, vratim sve, naspem ulje, upalim motor, kaiš je prestao da škripi, motor tih, pomislio sam rešeno je. probam da motam ali opet neće. dignem prednji kraj auta, vrtim volan, spustim opet teško
onda razmišljam, kaiš je škripao neprekidno, vrvtn je radila pod preopterećenjem pa se nešto pokvarilo što je tako radila dugo. kaiš je počeo opet da škripi.
pričali smo na skupu ali niko nije otvarao pumpu pa sam rešio da pitam neki servis šta bi moglo biti i koliko košta. juče ronjam po netu tražeći servise i nađem ovu sliku kod jednih i sve mi bude jasno odmah.
prvi put sam dobro okrenuo ventil ali sam mu zamenio mesto sa oprugom i time blokirao izlaz ulja ili je možda samo kružilo kroz pumpu bez izlaza ka letvi.
odmah sam otrčao dole i drugi put otvorio i prepakovao, vratio ulje i čim sam upalio motor odmah je volan počeo lako da se vrti iako vazduh još nije sav izašao
ovo ulje je veoma tečno, tečnije nego ono što je bilo pre u autu, skoro kao voda, trebalo bi da lakše nego pre se mota volan
