SAAB 90
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Moguce. Sta je sledece na planu?
Vracate motor pa ponovo da probate ili jos nesto proverate?
Vracate motor pa ponovo da probate ili jos nesto proverate?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Rastavili smo sve juce, danas pranje i analiza ostecenja, provera svega u ponedeljak, pa sklapanje...
Leteci su povukli, karike uljne su zapekle...
Radilica hmmm
Klipovi hmmm
Cilindri hmmm
U principu sve ispocetka...Novi dihtunzi,karike,lezajevi...Stim kada se sve isproverava, mozda ce nesto i na obradu...
Najvise me sekiraju cilindri, jer ako su se shebali mora prva specijala, a novi klipovi nisu bas jeftini...
A opet hilzne nisu kvalitet, Saabov gus i nas od nekih cunkova nebo i zemlja...Nece izdrzati ni 50000...A to mi nije cilj.
Послато са Lenovo A606
Leteci su povukli, karike uljne su zapekle...
Radilica hmmm
Klipovi hmmm
Cilindri hmmm
U principu sve ispocetka...Novi dihtunzi,karike,lezajevi...Stim kada se sve isproverava, mozda ce nesto i na obradu...
Najvise me sekiraju cilindri, jer ako su se shebali mora prva specijala, a novi klipovi nisu bas jeftini...
A opet hilzne nisu kvalitet, Saabov gus i nas od nekih cunkova nebo i zemlja...Nece izdrzati ni 50000...A to mi nije cilj.
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Citam i neverujem... Jel moguce ovo???
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Moguce.
Nego me malo buni sto je uljna suva...Lula falsira ali kod samog sita, a to je duboko u ulju...
Uljna pravi pritisak i taj pritisak treba da otvori ventil koji u tom momentu propusta ulje, ako zaglavi ventil onda nemere...
Gumica na luli je dobra, uljna po meni kao da pravi vakum, a to je moguce samo ako se motor vrti u kontra smeru...A to sam eliminisao, starter i zamajac se vrte u dobrom smeru...Paljenje pomereno za 180 stepeni...Cudno jako.
Послато са Lenovo A606
Nego me malo buni sto je uljna suva...Lula falsira ali kod samog sita, a to je duboko u ulju...
Uljna pravi pritisak i taj pritisak treba da otvori ventil koji u tom momentu propusta ulje, ako zaglavi ventil onda nemere...
Gumica na luli je dobra, uljna po meni kao da pravi vakum, a to je moguce samo ako se motor vrti u kontra smeru...A to sam eliminisao, starter i zamajac se vrte u dobrom smeru...Paljenje pomereno za 180 stepeni...Cudno jako.
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Ne mogu da verujem - kakvo s*anjeSlavisacs je napisao:Rastavili smo sve juce, danas pranje i analiza ostecenja, provera svega u ponedeljak, pa sklapanje...
Leteci su povukli, karike uljne su zapekle...
Radilica hmmm
Klipovi hmmm
Cilindri hmmm
U principu sve ispocetka...Novi dihtunzi,karike,lezajevi...Stim kada se sve isproverava, mozda ce nesto i na obradu...
Najvise me sekiraju cilindri, jer ako su se shebali mora prva specijala, a novi klipovi nisu bas jeftini...
A opet hilzne nisu kvalitet, Saabov gus i nas od nekih cunkova nebo i zemlja...Nece izdrzati ni 50000...A to mi nije cilj.
Послато са Lenovo A606
Vidi kod Tiki-Venta da nemaju neke kvalitetne hilzne tipa Mahle Kolbenschmidt i sl.
Aj uslikaj uljnu pumpu.....zivo me zanima u kakvom je stanju famozni zubic ili ako imas 9000cc stavi njegovu pumpu - ona ima 3 zubica
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 90
Au Slave brate, za nepoverovati. Moraću ja to ličnu u ponedeljak da vidim...
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 90
Bas maler Sve radjeno po propisu i opet problemi.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Iskreno, meni je drago da se to odma desilo, nego da je ventil zaglavio kasnije negde u nekoj guduri, ako je vec do njega...Neka sreca u nesreci...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB 90
jbg sad sve ponovo al sta da se radi, meni da se to desilo ja bih ga morao izudarati malko sa cekicom
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Slavisa, ima li novosti na tvom frontu?
Gledam neke likove na National Geographicu kako na Aljasci ubacuju hilzne u neke teske motore pa se setih tebe...
Gledam neke likove na National Geographicu kako na Aljasci ubacuju hilzne u neke teske motore pa se setih tebe...
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Nista pre ponedeljka, danas ide na proveru-obradu...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
I naravno popusili cilindri.
Hhhh
Prva pomisao, posle toliko truda i svega je jebena brusilica i sve u pm.
Kiki predlaze hilzne, kaze kvalitetne...
Necu se mesam, kao ni prvi put.
Pocinje polako glava da me zeza...
Nije jeftinoca...katastrofa blago receno.
Meni treba dosta, sad sam na ivici.
Klipove sam nabavio druge sa sve klipnjacama posto su dobili dobro, kao i radilica i nju sam nabavio drugu...
Karike, lezajevi, dihtunzi svi, hilzne...Haos...
A uzrok nepoznat, tj poznat, motor nije imao ulje, a zbog cega to je nepoznato...i sad sta???Da li ce se opet ponoviti scenario???
Seci usi, krpi dupe...jbg.
Ufff
Bas sam se razocarao.
Sam sam kriv, jbg.
Послато са Lenovo A606
Hhhh
Prva pomisao, posle toliko truda i svega je jebena brusilica i sve u pm.
Kiki predlaze hilzne, kaze kvalitetne...
Necu se mesam, kao ni prvi put.
Pocinje polako glava da me zeza...
Nije jeftinoca...katastrofa blago receno.
Meni treba dosta, sad sam na ivici.
Klipove sam nabavio druge sa sve klipnjacama posto su dobili dobro, kao i radilica i nju sam nabavio drugu...
Karike, lezajevi, dihtunzi svi, hilzne...Haos...
A uzrok nepoznat, tj poznat, motor nije imao ulje, a zbog cega to je nepoznato...i sad sta???Da li ce se opet ponoviti scenario???
Seci usi, krpi dupe...jbg.
Ufff
Bas sam se razocarao.
Sam sam kriv, jbg.
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 90
Uf, bre, Slaviša...baš te neće. Gotovo sad, gledaj da se ne nerviraš mnogo. To je samo auto (znam da ne želiš ovo da čuješ). Pa ko je mogao da zna da praktično NOV motor neće raditi onako kako bi trebalo?!? Glavu gore.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Sto si ti kriv?!?Slavisacs je napisao: Sam sam kriv, jbg.
Po meni je najveca greska sto motor po sastavljanju nije stavljen da radi na suvo tj. bez goriva i struje dakle na "spoljni pogon" to je kad gledam emisije neka procedura ispitivanja motora pre paljenja.........kako si ti mogao da znas??! Nit si majstor, niti ekspert - kao vecina nas mozes samo da se nadas da je osoba kojoj si poverio posao uradila sve kako treba
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 90
Uffff,bas si naebo kolega.....
Zao mi sto ti se desila havarija na tek sklopljenom motoru.Ode trud,pare i zivci!
Kolko kontam,uljna pumpa je zakazala,jel?Polako,kad dodjes
Malo k sebi,nastavi i zavrsi posao a kad sjednes u saabonju,zaboravit ces na ovu nesrecu.
Zao mi sto ti se desila havarija na tek sklopljenom motoru.Ode trud,pare i zivci!
Kolko kontam,uljna pumpa je zakazala,jel?Polako,kad dodjes
Malo k sebi,nastavi i zavrsi posao a kad sjednes u saabonju,zaboravit ces na ovu nesrecu.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Inace pitao sam na nemackom Saab forumu za misljenje i opisao simptome. Jedan je rekao da ono sto je motor tesko isao pa se gasio kad se ugreje upravo ono sto sam i ja rekao tj. da nisu bile dobre tolerancije cilindara-klipova-karika odnosno premalen zazor
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
U drugom kontekstu sam kriv...
Nema sta, nije bilo ulja, trenje metal o metal, greje se brze, naravno klipovi su alu i brze se sire ....
Kada se rasire zabodu, mozda ne svi odjednom, al dovoljno jedan i zablokira...
Nesto oko uljne pumpe nije bilo uredu, lula,sama uljna ili ventil...
Lula moze da falsira na gumici...ili ako se bukvalno glupo, ne stavi uopste.A bilo je i takvih situacija...Tipa na Janakisovoj bivsoj 900 og nisu stegnuli lulu za blok i srafovi se olabavili vremenom,falsirala na gumici i motor ostao bez ulja, koliko se ja secam price...ima svega...
Uljna moze samo da bude u problemu ako je okrenuta kontra ili ako je stavljen dihtung od klingerita ili Diht masa pa joj je dato prostora, al opet mora da povuce ako sam je napunio uljem...bar malo nesto nesto.
I ventil ako zaglavi...nekim cudom.
Ostaje misterija.
Ja sam stigao na lice mesta kad je menjac,lula,pumpa, ventil bilo skinuto, tako da stvarno ne znam...
Lula kao Lula falsira na samom ulazu kod sita, a to je duboko u ulju...nasao sam jos dve lule i sve su takve...tu duvuckaju fabricki...Gumica izgleda dobro...
Pumpa mi izgleda ok, a i ventil...
Послато са Lenovo A606
Nema sta, nije bilo ulja, trenje metal o metal, greje se brze, naravno klipovi su alu i brze se sire ....
Kada se rasire zabodu, mozda ne svi odjednom, al dovoljno jedan i zablokira...
Nesto oko uljne pumpe nije bilo uredu, lula,sama uljna ili ventil...
Lula moze da falsira na gumici...ili ako se bukvalno glupo, ne stavi uopste.A bilo je i takvih situacija...Tipa na Janakisovoj bivsoj 900 og nisu stegnuli lulu za blok i srafovi se olabavili vremenom,falsirala na gumici i motor ostao bez ulja, koliko se ja secam price...ima svega...
Uljna moze samo da bude u problemu ako je okrenuta kontra ili ako je stavljen dihtung od klingerita ili Diht masa pa joj je dato prostora, al opet mora da povuce ako sam je napunio uljem...bar malo nesto nesto.
I ventil ako zaglavi...nekim cudom.
Ostaje misterija.
Ja sam stigao na lice mesta kad je menjac,lula,pumpa, ventil bilo skinuto, tako da stvarno ne znam...
Lula kao Lula falsira na samom ulazu kod sita, a to je duboko u ulju...nasao sam jos dve lule i sve su takve...tu duvuckaju fabricki...Gumica izgleda dobro...
Pumpa mi izgleda ok, a i ventil...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Nego.....ako bude trebala literatura imam kompletan Bentley sa svim zazorima i uputstvima za ugradnju za B201- mogu da skeniram pa da ti posaljem, ako treba.......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Imam ja to ;) Hvala u svakom slucaju ;)
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 90
Izvini Slaviša ali zbog čega si ti kriv???
Što si loše verglao???
Ovde bi neko trebao da se pokrije ušima ,preuzme krivicu na sebe i sredi motor kako treba...
Ovaj motor bi i dete sklopilo kako treba...
Pa kako ta ista Pumpa i ta Lula radiše pre generalne???
Bolje da prekinem...
Što si loše verglao???
Ovde bi neko trebao da se pokrije ušima ,preuzme krivicu na sebe i sredi motor kako treba...
Ovaj motor bi i dete sklopilo kako treba...
Pa kako ta ista Pumpa i ta Lula radiše pre generalne???
Bolje da prekinem...
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Jeste zaebo, al ce i ispraviti, nadam se do kraja ove nedelje, da bi sledeci vikend vec bio u mom dvoristu...Videcemo, strpljenje je na izmaku... Planovi su bili da se sa njim pojavim na skupu, sto je bilo realno, al sad vise nije...Al videcemo za Kovin da bude spreman...Pa na 402m da se probam :D
Sto jes jes, motor je radio pre intervencije, sve je bilo ispravno...
Sto se mene tice, ja sam pribavio drugu radilicu, klipove...
Ne iz nekog razloga sto mislim da sam ja shebao, nego cisto drugarski, imao sam ih,a covek ipak zivi od toga, pa da mu izadjem u susret, da ne mora da kupuje...
Para za neko drugo planinarenje i nemam, tako da ce ostalo on da sredi.
Do sada smo imali lepu saradnju i druzili se lepo, ne verujem da ce biti nekorektan, bar nije bio do sad. Mi sa foruma-kluba smo mu izgleda baksuzni ;)
A na pitanje sta sam ja kriv, kriv sam, samo zato sto nisam imao vremena, a i sad ga nemam, da sastavljam sam, sto mi je bila zelja. Al iskomplikovale se neke privatno i poslovne stvari, pa sad sta je tu je
Sto jes jes, motor je radio pre intervencije, sve je bilo ispravno...
Sto se mene tice, ja sam pribavio drugu radilicu, klipove...
Ne iz nekog razloga sto mislim da sam ja shebao, nego cisto drugarski, imao sam ih,a covek ipak zivi od toga, pa da mu izadjem u susret, da ne mora da kupuje...
Para za neko drugo planinarenje i nemam, tako da ce ostalo on da sredi.
Do sada smo imali lepu saradnju i druzili se lepo, ne verujem da ce biti nekorektan, bar nije bio do sad. Mi sa foruma-kluba smo mu izgleda baksuzni ;)
A na pitanje sta sam ja kriv, kriv sam, samo zato sto nisam imao vremena, a i sad ga nemam, da sastavljam sam, sto mi je bila zelja. Al iskomplikovale se neke privatno i poslovne stvari, pa sad sta je tu je
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Ja samo da napomenem, posto mi se cini da je tu i bila greska.......karike za tvoj motor pasu iskljucivo za B201 i B202 i prave se u dve mere:
1. 0,50 mm
2. 1,75-2-4mm
Ko god da je radio motor bi trebalo ovo da zna, ali posto mislim da ovo nije ispostovano evo da se zna
1. 0,50 mm
2. 1,75-2-4mm
Ko god da je radio motor bi trebalo ovo da zna, ali posto mislim da ovo nije ispostovano evo da se zna
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
E kakve karike su stavljene to ne znam, nisam ih ja kupovao... Znam da su uljne zapekle na svim klipovima, to sam video kad smo rastavili...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Zato ti i kazem, ne mogu sa B204 niti sa B205, vec samo B201/202 i rade se u ove dve varijante, pa onaj ko radi honovanje mora da zna, kao i ovaj koji sklapa motor koje karike moze da stavi.........onaj zvuk na snimku........OK, posle bitke svi su generali pametni.........to su bile karike koje struzu o blok - tu je bio zjb. e sad dal su karike bile za drugi motor/klip ili su stavljeni pogresni zazori..........to zna sada onaj ko ih je stavio
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Karike su za b201, pitao za garanciju na hilzne Kiki kaze 50000 ovi sto ugradjuju daju garanciju na radove, a prozcodjac 100000km, stim da se motor ne pregreje i da se ustanovio da je do delova- njihovo rada - hilzni...Trazim to pismeno, najbolje sto mozemo da izvucemo... Al zbog bla bla blok tek gotov prekosutra, tad krece i sklapanje...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju