- wg crevo sa apc ventila otkaceno, turbo puni samo kad nije regulisan, bice zezanja i ovde, vec vidim. Ako bude previse zezanja, ide glava od B202 i T5
To verovatno znaci da mu je turbo ulazio u crveno:
- ako vratis crevo i kad ulazi u crveno auto se trese da otkida - to je dobro, znaci da ti radi fuel-cut tj. da imas originalni relej za pumpu goriva, ali da ti je stradao ventili ili vakum crevo koje je ispod volana iza one police od od eko koze
- ako ulazi crveno i ne radi nista - znaci da ili nemas originalni relej, a i da ili vakum ventil ne radi, komp crkao ili (sto je najlepse) kontakt na velikom dzeku do kompa nije dobar
E da, APC ti je isti kao kod 9000ke, tako da neces time problem resiti
- pukao brezon na izduvnoj grani, to objasnjava smradove u kabini
Pase brezon sa bilo kog Saab motora
- mokra patosnica ispred vozacevog sedista i vidi se trag slivanja vode ili antifriza, nisam siguran
ako je vozacka strana otisao ti verovatno cuveni ventil za grejanje - mozes da ga vidis kad izvadis zvucnik kod vozaca
ako imas vodu kod suvozaca znaci da kutija za ventilaciju nije dobro namestena ili je odvod za vodu zapusen
- poluga zmigavaca se ne zaglavljuje, mora da se pridrzava dok se ne zavrsi skretanje
Moze da se rasturi (razbusis nitne) pa se sa nastavkom za brusenje na busilici mogu izbrusiti novi kanali na aluminijumskoj vodjici - kad otvoris samo ce ti se kazati
- prekidac koji je Boris primetio na konzoli podizaca sluzi da se upali ventilator hladnjaka, naravno. Srpska posla.
Jel za levi ili desni ventilator (ako ima klimu ima desni)
za Levi je senzor u hladnjaku, a desni se pali preko releja za klimu kad se upali klima ili kad je temperatura vode preko X
I ne budi lud da stavljas B202 u taj auto, taj menjac je vec preopterecen sa tim motorom, a kamoli 205ks
Nadam se da sam malo pomogao
