SAAB 9-5 AERO 2002
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jos sam gore. Ne vozim vise Saab-a ovde. Parkirao sam ga, vozim Hondu Acord. Problem je ovde za parking mesto a za Hondu imam placeno, a drugi razlog je sto sam u Bazelu i granica sa FR i D mi je bukvaln o na 5 km, pa svaki dan idemo negde vani i kad se vracam, svajcarski policajci cim vide Srpse table, obavezno detaljna kontrola, dok sa CH samo prodjes i zato mi je lakse sa Hondom, nema smaranja...
All systems go, ready for takeoff!
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Isstina.
Daj mi kupi nekog hirsch jelenka... neki sticker za auto neki privezak Molim te. dacu pare... oduziti se...
Daj mi kupi nekog hirsch jelenka... neki sticker za auto neki privezak Molim te. dacu pare... oduziti se...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Oni su u sent galenu... mislim tamo je Hirsch...
Sad otkud ja znam gde... Jbg u SWIS si...
Sad otkud ja znam gde... Jbg u SWIS si...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
znam da je Hirsch iz St Galena al to mi daleko... probacu da nadjem na netu nesto ako ima za blize....
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kakva je razlika honda acord i saab 9-5? Drugar ja kupio s type pa ceka registraciju danas da uradi i jedva cekam da probam pa me zanimaju i tviji utisci.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sta znam, tvrdja je dosta iako je ova sad sa zimskim 16-icama. Mada to ovde u svajcarskoj i nije tolko strasno jer su dobri putevi ali opet dosta je tvrdja od mog Aera koji vec ima sportsko ogibljenje.... znaci u odnosu na tvoj tek je tvrda
U pitanju je ovaj zadnji model, 2010god, 2.0 benz, automatik, egzekutiv paket opreme, 25000km, nov auto! Znaci sve sto mozes da pozelis od opreme.
Jos nesto sto mi se bas i ne dopada je to sto je vrlo nepregledna i brate ogromna... duzina je verovatno ista ko 9-5 (mrzi me sad da proveravam tacno) al je zato bas bas siroka! Sreca pa ima dobre paking senzore...
Sedista su takodje dosta tvrdja, tu su Saab-ova neuporedivo bolja. Ono sto me jos nervira kod Japanaca je to sto im je lim dosta tanak... Motor je malo slabasan za moj ukus u ovoj karoseriji. Da je turbo bolje bi bilo, ovako moras da ga dizes u visoke obrtaje da bi nesto uradio. Mada ovde u CH je i to nebitno jer su ogranicenje smesna a kamere na svakom kilometru...
Zato je potrosnja odlicna. Na auto putu 100-130, je odo 7, obicno i manje a u gradu oko 9, a jos je i automatik... Menjac radi odlicno i bas mi se svidja, narocito to sto mozes sam da menjas brzine na pedalama iza volana...
U pitanju je ovaj zadnji model, 2010god, 2.0 benz, automatik, egzekutiv paket opreme, 25000km, nov auto! Znaci sve sto mozes da pozelis od opreme.
Jos nesto sto mi se bas i ne dopada je to sto je vrlo nepregledna i brate ogromna... duzina je verovatno ista ko 9-5 (mrzi me sad da proveravam tacno) al je zato bas bas siroka! Sreca pa ima dobre paking senzore...
Sedista su takodje dosta tvrdja, tu su Saab-ova neuporedivo bolja. Ono sto me jos nervira kod Japanaca je to sto im je lim dosta tanak... Motor je malo slabasan za moj ukus u ovoj karoseriji. Da je turbo bolje bi bilo, ovako moras da ga dizes u visoke obrtaje da bi nesto uradio. Mada ovde u CH je i to nebitno jer su ogranicenje smesna a kamere na svakom kilometru...
Zato je potrosnja odlicna. Na auto putu 100-130, je odo 7, obicno i manje a u gradu oko 9, a jos je i automatik... Menjac radi odlicno i bas mi se svidja, narocito to sto mozes sam da menjas brzine na pedalama iza volana...
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Odustao sam od smirglanja, skoro da je bilo nemoguce.... Ja sam hteo da skinem sve do metala a za to bi mi trebala vecnost i mnoooogo zivaca, zato sam ih odneo za peskarenje....GRIPEN je napisao:Poceo sam lagano sa ptipremom felni za farbanje....
Cena za kompletno peskarenje je 30e, meni odradio za 2500din samo lice valjda 1500din.
Sad jos priprema i farbanje... Samo da odlucim koju cu boju
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
pa utadi ih ovako kao sto su bile ili ovako nesto mozda
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
pozdrav gripen
da ti neko nudi nov audi,bmw,mercedes,saab sta bi uzeo ali iskreno
ja znam sta bi ja
da ti neko nudi nov audi,bmw,mercedes,saab sta bi uzeo ali iskreno
ja znam sta bi ja
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
saab ne moze uzeti nov...tako da mora birati nesto od te tri kompanije, a uzeo bi bmw 100%
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@carlsson uradio bi ih najradije onako kao sto su fabricke al neznam sifru boje
@vagan, pazi ovako BMW sigurno, da Saab ima izvesnu buducnost mozda bi razmislio oko nove 9-5-ice ali mozda... To sta je lepse je vrlo relativno, a kod mene i najmanje presudno
Audi i Mercedes me ni malo ne zanimaju....
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Al nam se usmrdeo ovaj forum.... niko nista ne pise osim par ljudi....
Aj da zvrljam ja... Danas sam zamenio svecice, iako sam ih menjao relativno skoro... Ovo sad kad sam iso za CH desavalo mi se da auto stuca cima i po povratku uradim obicnu dijagnostiku i na osnovu koda greske vidim da je bilo misfire na cetvrtom cilindr. Skinem svecice, na oko skroz ok izgledale i vratim stare koje sam cuvao i auto progleda.... Narucim nove, obicne BCPR7ES11 (380din/kom), te su i bile u autu kad sam ga kupio dok ih nisam zamenio sa PFR6h10 koje po pravilu idu u Aero..... Po preporuci Tazz-a a i na osnovu iskustva mnogih sa stranih foruma, vratio sam se na obicne svecice... Samo sam im malo smanjio zazor na oko 0,95mm. Videcemo kako ce da radi sad....
Drugo, evo malo podataka o potrosnji posle puta... Prosek za merenih 2515km mi je 12,36l/100km. Kolko sam mogao da primetim potrosnja sa stranim plinom mi je bila 1l manja na 100km predjenih. Inace isla je od 13,6l/100km sa nasim plinom i brzinom na tempomatu na 140km/h, pa do 11l/100km i brzinom izmedju 100 i 130km/h sa nemackim plinom... Znaci sve ovo navedeno se odnosi na auto put i voznju na tempomatu...Bilo je vrlo malo magistralnog puta u CH sa brzinama od 60-ak km/h (60-ak km) i malo gazenja po nemackoj od preko 200km/h (50-ak km). Sve u svemu, extra zadovoljan.
Cene plina:
Nemacka, Minhen 0,8e, autoput 0,82-o,85 eura
Austrija , autoput 0,9eura
U CH i HU nisam tocio ali sam video cene:
CH oko 0,92 eura
Madjarska oko 1e na autoputu po zvanicnom kursu, po njihovom ko zna koliko
Trece, felne jos nisu ofarbane, pa ako neko ima predlog za boju nek pise
Aj da zvrljam ja... Danas sam zamenio svecice, iako sam ih menjao relativno skoro... Ovo sad kad sam iso za CH desavalo mi se da auto stuca cima i po povratku uradim obicnu dijagnostiku i na osnovu koda greske vidim da je bilo misfire na cetvrtom cilindr. Skinem svecice, na oko skroz ok izgledale i vratim stare koje sam cuvao i auto progleda.... Narucim nove, obicne BCPR7ES11 (380din/kom), te su i bile u autu kad sam ga kupio dok ih nisam zamenio sa PFR6h10 koje po pravilu idu u Aero..... Po preporuci Tazz-a a i na osnovu iskustva mnogih sa stranih foruma, vratio sam se na obicne svecice... Samo sam im malo smanjio zazor na oko 0,95mm. Videcemo kako ce da radi sad....
Drugo, evo malo podataka o potrosnji posle puta... Prosek za merenih 2515km mi je 12,36l/100km. Kolko sam mogao da primetim potrosnja sa stranim plinom mi je bila 1l manja na 100km predjenih. Inace isla je od 13,6l/100km sa nasim plinom i brzinom na tempomatu na 140km/h, pa do 11l/100km i brzinom izmedju 100 i 130km/h sa nemackim plinom... Znaci sve ovo navedeno se odnosi na auto put i voznju na tempomatu...Bilo je vrlo malo magistralnog puta u CH sa brzinama od 60-ak km/h (60-ak km) i malo gazenja po nemackoj od preko 200km/h (50-ak km). Sve u svemu, extra zadovoljan.
Cene plina:
Nemacka, Minhen 0,8e, autoput 0,82-o,85 eura
Austrija , autoput 0,9eura
U CH i HU nisam tocio ali sam video cene:
CH oko 0,92 eura
Madjarska oko 1e na autoputu po zvanicnom kursu, po njihovom ko zna koliko
Trece, felne jos nisu ofarbane, pa ako neko ima predlog za boju nek pise
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
fabrickaGRIPEN je napisao:Trece, felne jos nisu ofarbane, pa ako neko ima predlog za boju nek pise
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sto ne pustis Hirschu kratak mail?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mislis da bi me udostojili odgovora
Mogu da probam...
Mogu da probam...
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hirsch je cuven po tome da su jako customer friendly - dok ne pitas neces znati
Nadjoh kod za sve Saab felne od 2005 Farbcode BC268,
Lackstift - olovka za ispravke 12799108,
Farba 12799101.
Nadjoh kod za sve Saab felne od 2005 Farbcode BC268,
Lackstift - olovka za ispravke 12799108,
Farba 12799101.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sta drugo da ti kazem
Dodjem
Ako nista drugo icice u Saab fabricku
Dodjem
Ako nista drugo icice u Saab fabricku
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bolje tako .........ne volim kad kola izgledaju............aj lepo da se izrazim.........da se previse trudis
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta