SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 14:41

na remenici radilice ima kružić ali okolo na deklu nigde nikakvog zareza. ili ja ne vidim.
Poslednji put menjao 1 dana san_šabacisko, izmenjena 19 puta
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 14:43

Slika
Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 14:49

zar ne treba na zamajcu gledati radilicu? ovako je na njemu
Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 14:58

zazor je sada 14mm
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 19 Mar 2015, 18:31

Onda je.na.zamajcu... ne.znam B202
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 19 Mar 2015, 18:32

Koliko clanaka lanca imas?
Izmedju bregastih? GMT jedne i GMT druge...
Da li je sve u fazi?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 22:42

e nisam to izbrojao. pa čekaj može na slici da se izbroji, tamo gde rastežem lanac.
jesi pogledao sve slike što sam okačio? podesio sam jednu bregastu naspram zareza i onda slikao nju i drugu i zamajac, znači bez diranja stoji kao na slikama, poklapa se lepo.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 22:43

ako ovako brojiš...šta je GMT? gornja tačka?


Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 20 Mar 2015, 10:44

Da gornja. Zarez~zarez
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 20 Mar 2015, 19:45

pa eto. jel u redu to?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 24 Mar 2015, 10:45

vraćam ja zatezač-merač lanca. da je mnogo istegnut lanac ne bi mogle da se onako lepo poravnaju bregaste i radilica ali sigurno su klizači istrošeni, tj nešto treba promeniti ali sada nikako ne mogu i to postići tako da ostavljam tako, bitno je da sam to proverio i obrusio onu maticu što su slepci navarili. ostaje u planu to da uradim kasnije.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 24 Mar 2015, 10:48

jedno pitanje, sad mi pade na pamet: da li se prvo montira poklopac bregaste pa zatezač ili obrnuto? mislim da nije svejedno jer i na poklopcu postoji klizač koji zateže lanac između 2 bregaste. ako se montira prvo zatezač pa poklopac, zatezač može više da izađe a ne može da se vrati nazad a onda poklopac dodatno pritisne lanac od gore. da li prvo poklopac pa zatezač?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod GRIPEN » 24 Mar 2015, 16:19

Onda bolje da nisi brusio maticu...jbg
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 24 Mar 2015, 16:37

ma nije ono blizu kraja, može još mnogo da izađe. ne znam ni što su dodavali to. vrvtn da bi slagali nekoga kad meri zazor.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Kolja » 24 Mar 2015, 18:22

da ne cangrlja,zato je navareno. Sad ce ti se cuti lanac milion posto

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 24 Mar 2015, 18:37

zašto će se čuti?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
stevak
Postovi: 455
Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
Lokacija: Zemun

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod stevak » 24 Mar 2015, 22:02

san_šabacisko je napisao:zašto će se čuti?
A šta misliš, zašto su navarili zatezač?
ex SAABotražitelj <9000CS>

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 24 Mar 2015, 22:58

da smanje zazor koji izmeriš kad skineš ili ko zna šta. sa time je zazor bio 11mm, bez toga 14mm, max može da izađe čini mi se preko 17mm što znači da neće doći do kraja. jedino može da bude da opruga slabije pritiska lanac kad izađe još za toliko kad se ukloni matica. ali ona treba samo da jednom pogura zatezač, da uskoči zub kad se pokrene lanac i on se više ne vraća nazad.


Slika


računica: matica je bila oko 3mm debela (na slici sam prekopirao mernu skalu sa šublera naspram matice), 14mm-11mm=3mm što znači da je opruga uspela da pogura zatezač kao i bez matice
jel zbog toga ili zbog nečeg drugog?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Slavisacs » 25 Mar 2015, 11:31

Da zategnu lanac, kako god da okrenes.
Losi klizaci ili lanac, verovatno se cuo lanac, pa su navarili i zategli da ne cangrlja za prodaju...Ili druga solucija naplatili zamenu lanca ili klizaca, a samo navarili maticu na zatezac.
Uglavnom ti se cuje lanac na prvom paljenju kad je motor hladan dok se ne zagreje vise, a kad se zagreje manje malo...

Sent from my Skate using Tapatalk 2
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 26 Mar 2015, 09:02

mislim da je pre to drugo. ne razumem zašto poturati nešto kad je mogući hod 17mm a ovde potrebno 14mm (isto i sa maticom i bez).
i pre se nekad čuo kratko kad upalim hladan, 1-2 sekunde, nekad ne.
videćemo sada.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 26 Mar 2015, 09:23

uzimam sada da sredim električnu instalaciju. izolaciju kao da je nagrizla neka kiselina, kruni se na mnogo mesta. da li neko na svom autu ima ovako nešto?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 26 Mar 2015, 09:25

Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Kolja » 26 Mar 2015, 10:24

Isto bilo i na mom CCu,vreme ucinilo svoje. Od temperature i godina se spalila zastitna guma,stvrdnula i popucala.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 26 Mar 2015, 16:50

Na 11mm se menja lanac na starijim valjda.
Na 15mm na B2x5
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 26 Mar 2015, 19:13

ok tazz, moram planirati zamenu.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju