SAAB 9-5 AERO 2002
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Imam ja wis za to.
Zavrzlame sa MAPom. mogu budu porozna vakuum creva... moze spalo vakuum crevo... puklo... a moze da je i zviznuo MAP.
U svakom slucaju ce Gripen resiti problem. ima Rezervni MAP.
Zavrzlame sa MAPom. mogu budu porozna vakuum creva... moze spalo vakuum crevo... puklo... a moze da je i zviznuo MAP.
U svakom slucaju ce Gripen resiti problem. ima Rezervni MAP.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Taz mi je ponudio map da isprobam, pa ce vidimo
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
obavezno da stavis slike montiranja
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
I jos jedno pojacalo , RTO gx 4002
Mislim da ce da radi poso...
Mislim da ce da radi poso...
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
da nece biti previse
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
nece, malo je ovo, al bice taman na elipse, posto su na 2ohm, a JL nek gura ovaj Neoset za napred... Videcemo... Jos mi fali kondenzator.... Cekam, vrebam, saljem ponude
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
pa ne znam te al' si lesinar pravi
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
All systems go, ready for takeoff!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Al ste ludi
@GRIPEN Negde sam procitao da kondenzator nije potreban ako imas muziku ispod 1kW, koliko ti imas? Koliko se secam alternator na SAAB-u ima 140A sto je sasvim dovoljno za dobar koncert u njemu
@GRIPEN Negde sam procitao da kondenzator nije potreban ako imas muziku ispod 1kW, koliko ti imas? Koliko se secam alternator na SAAB-u ima 140A sto je sasvim dovoljno za dobar koncert u njemu
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nemam tolko, sa ovim drugim pojacalom bice oko 700-800w RMS-a, ali vec sada sa nekih 500-600w zmirkaju mi svetla u ritmu basa. Neko kaze da nece da zmirkaju ako se provuku dovoljno debeli kablovi, i zato sam provuko 2x20mm2. Na JL Audio mi je povezan jedan od 20mm2, po specifikaciji treba 4 AWG (American wire gauge) sto mu po naski dodje 21,4mm2, malo manje ali ne sme zbog tolke razlike da pravi problem... Mozda da je bolji Aku, ne bi bilo problema... Sve u svemu, stavljam kondezator, na njega dovodim oba kabla za napajanje pa onda na dva pojacala. Za ovo drugo pojacalo mi ne treba vise od 10mm2, tako da sam u plusu za 10mm2 plus kondenzator
Isto tako sam resio problem na BMW-u, s tim sto sam tamo imao 2x10mm2 kablove! Ma bice to extra!
Isto tako sam resio problem na BMW-u, s tim sto sam tamo imao 2x10mm2 kablove! Ma bice to extra!
All systems go, ready for takeoff!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ajd samo polako, i gde si i kako provlacio kablove, trebace mi, a i valja se
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Spominjao sam to vec gore... Napravicu jedno kompletno upustvo kad sve zavrsim!
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gripene a sta fali fabrickim kablovima kod Saaba? Ja ne znam kod 9-5, ali u 9-3ci imas kompletno kabliranje za AS3 tj. pojacalo i zvucnici u vratima - dakle kablovi za zvucnike i napajanje za pojacalo.
Zar nisu dovoljno dimenzionisani ti fabricki? - sada sam izracunao ako je 21,4mm2 to znaci da treba da je debljina zice 2,6mm - prilicno sam siguran da su zice te debljine ili vise.
Zar nisu dovoljno dimenzionisani ti fabricki? - sada sam izracunao ako je 21,4mm2 to znaci da treba da je debljina zice 2,6mm - prilicno sam siguran da su zice te debljine ili vise.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nije bas tako. 4AWG odnosno 21,2mm2 je 5,2mm precnika! Fabricko pojacalo ima dve plus zice ali one nisu vece od 2,5mm2 kolko se secam. Fabricko pojacalo AS2 koje ja imam, ima izlaznu snagu od oko 115w RMS-a. Najjaci sistem AS3 by Harman Kardon ima izlaznu snagu oko 170w RMS-a! Meni jedno pojacalo ima oko 500w RMS-a a drugo oko 200w RMS-a, tako da je razlika ogromna.
Drugo, i da su zice dovoljno debele, fabricko pojacalo kod 9-5 se nalazi kod nogu suvozaca a ja druga stavljam u gepek, tako da mi nista ne znaci. Iz istog razloga moram da razvlacim i druge zice za zvucnike!
Drugo, i da su zice dovoljno debele, fabricko pojacalo kod 9-5 se nalazi kod nogu suvozaca a ja druga stavljam u gepek, tako da mi nista ne znaci. Iz istog razloga moram da razvlacim i druge zice za zvucnike!
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jao da r=2,6mm, a precnik R=2r - izvini!
Kod 9-5 AS2 ima pojacalo?!?
Kod 9-3 AS2 nema pojacalo, samo je AS3 sa pojacalom i zvucncima u vratima.
Moje Isoamp pojacalo ima 40W (na mestu za fabricko pojacalo) i meni je OK sa fabrickim kablovima - nemam probleme sa strujom u kolima
Kod 9-5 AS2 ima pojacalo?!?
Kod 9-3 AS2 nema pojacalo, samo je AS3 sa pojacalom i zvucncima u vratima.
Moje Isoamp pojacalo ima 40W (na mestu za fabricko pojacalo) i meni je OK sa fabrickim kablovima - nemam probleme sa strujom u kolima
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Za 40w je i 1,5mm2 dovoljno.
AS2 i AS3 imaju zasebno pojacalo, AS1 integrisano u HU
AS2 i AS3 imaju zasebno pojacalo, AS1 integrisano u HU
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Malo sam danas majstorisao, ujedno se treznio od prosle noci
Menjao sam zadnje plocice...
Menjao sam zadnje plocice...
All systems go, ready for takeoff!
- DIKILI
- Postovi: 35
- Pridružio se: 18 Okt 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bez moje asistencije nista ne bi uradio,zar ne?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- DIKILI
- Postovi: 35
- Pridružio se: 18 Okt 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
bolji smo od onog ''majstora'' sa youtub-a,ne bi se taj snaso sa univerzalnim alatom
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta