Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Auto je ekstra. Nisam znao za tu foru sa TT, pa sam pogledao o čemu se radi. To je, ako se ne varam multijet sa dve turbine koji je fiat predstavio pred prestanak proizvodnje Alfe 159, a posle se pojavila i dvolitarska verzija od 195ks koja se ugrađuje u Insigniju i Astru J. Pošto imam Alfu 159 sa multijet motorom, a pre nje Stila sa unijet JTD motorom, moram da kažem da trenutno nema boljeg dizela na tržištu (ograđujem se za bi-turbo verzije pošto nisam imao priliku da je vozim), što se kvaliteta motora tiče, zato mislim da nećeš imati prevelikih problema sa istim. Topla preporuka je i optimizacija software-a koja ti može smanjiti potrošnju goriva koja zna biti šokantna za dizel motor.
Sve u svemu lepa kola pa nam baci još poneku sliku i utisak iz vožnje...(mogu misliti kako tek to tvoje čudo ide, kad uporedim kako moja čipovana sportwagon vuče).
Pozdrav.
Sve u svemu lepa kola pa nam baci još poneku sliku i utisak iz vožnje...(mogu misliti kako tek to tvoje čudo ide, kad uporedim kako moja čipovana sportwagon vuče).
Pozdrav.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Sena@
Ako ti nije tesko podeli sa nama iskustva sa cipom ( na koliko si pojacao, je l si izbacio dpf, menjao zamajac, koja je potrosnja, koliko je kostalo...) poz
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Ako ti nije tesko podeli sa nama iskustva sa cipom ( na koliko si pojacao, je l si izbacio dpf, menjao zamajac, koja je potrosnja, koliko je kostalo...) poz
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Naravno,
I ja sam dobijao kontradiktorne savete oko čiptjuninga u vezi sa DPF filterom i EGR ventilom, kao da to sve treba izvaditi itd. Međutim odlučio sam da pokušam sa mapom koja neće povećavati pritisak više od normale, kao i broj obrtaja turbine. Motor na mojoj Alfi je mutlijet sa originalnih 85kw/115ks pošto je motor sa specifikacijom BNLX tj. namenjen je specifičnom tržištu Beneluxa i programski je smanjen sa originalnih 88kw/120ks da bi zadovoljio njihove poreske razrede. Ovaj motor postoji i u verziji od 74kw/101ks često ugrađivan u Vectru C i Zafiru B.
E sad, poenta je da limitatori u mapi računara ne dozvoljavaju turbini da postigne maksimalni bust (Alfa je opremljena pokazivačem pritiska turbine) i vozilo nakon kratkotrajnog potezanja jednostavno prestane da vuče. Takođe je ispod 2000rpm poprilično letargičan (uz veliku težinu auta od 1650kg neto) pa je kretanje na blagom usponu sa uključenom klimom bilo užasno.
Nakon optimizacije mape (radio je moj prijatelj iz Loznice tj. učitao je zadnju verziju iz 2011.god.) snaga je podignuta na 142ks, a što je najbitnije obrtni moment je spusten na 1500rpm, tako da u praksi auto poteže kao blesav sa 1500rpm, a šaltam na 2000rpm. Samim tim i potrošnja je spala sa 10l u lokalu na 8l.
Nisam skidao ni DPF, niti sam isključivao EGR ventil, sve radi normalno, zamajac sam zamenio čim je auto stigao jer se nešto čulo (ispostavilo se na kraju hidro-druk lager), pa sam skinuo ispravan zamajac koji sam kasnije prodao za 150eura. Vozim auto već dve godine (doduše normalno) i DPF je na urednih 45% napunjenosti.
Što se cene tiče morao bih ga pitati koliko to sve košta, pošto je on meni naplatio simboličnih 70eura jer smo kolege.
I ja sam dobijao kontradiktorne savete oko čiptjuninga u vezi sa DPF filterom i EGR ventilom, kao da to sve treba izvaditi itd. Međutim odlučio sam da pokušam sa mapom koja neće povećavati pritisak više od normale, kao i broj obrtaja turbine. Motor na mojoj Alfi je mutlijet sa originalnih 85kw/115ks pošto je motor sa specifikacijom BNLX tj. namenjen je specifičnom tržištu Beneluxa i programski je smanjen sa originalnih 88kw/120ks da bi zadovoljio njihove poreske razrede. Ovaj motor postoji i u verziji od 74kw/101ks često ugrađivan u Vectru C i Zafiru B.
E sad, poenta je da limitatori u mapi računara ne dozvoljavaju turbini da postigne maksimalni bust (Alfa je opremljena pokazivačem pritiska turbine) i vozilo nakon kratkotrajnog potezanja jednostavno prestane da vuče. Takođe je ispod 2000rpm poprilično letargičan (uz veliku težinu auta od 1650kg neto) pa je kretanje na blagom usponu sa uključenom klimom bilo užasno.
Nakon optimizacije mape (radio je moj prijatelj iz Loznice tj. učitao je zadnju verziju iz 2011.god.) snaga je podignuta na 142ks, a što je najbitnije obrtni moment je spusten na 1500rpm, tako da u praksi auto poteže kao blesav sa 1500rpm, a šaltam na 2000rpm. Samim tim i potrošnja je spala sa 10l u lokalu na 8l.
Nisam skidao ni DPF, niti sam isključivao EGR ventil, sve radi normalno, zamajac sam zamenio čim je auto stigao jer se nešto čulo (ispostavilo se na kraju hidro-druk lager), pa sam skinuo ispravan zamajac koji sam kasnije prodao za 150eura. Vozim auto već dve godine (doduše normalno) i DPF je na urednih 45% napunjenosti.
Što se cene tiče morao bih ga pitati koliko to sve košta, pošto je on meni naplatio simboličnih 70eura jer smo kolege.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Hvala na info. Ja imam 150 konjica ali me neki crvic gricka da malo pojacam. Nisam ja za neko ludilo i izivljavanje samo mi malo smeta ona rupa do 1800-1900rpm. Pozdrav
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Puna podrska od mene. Jos ako imas coveka od poverenja za to super, ako ne onda Smart Tuning u Rakovici.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Lepo!
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Bas dobar karavan,uredno jako!Sretno s njime!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Mozda medju najlepsim karavanima medju ovim novijim automobilima. A i sto se stanja tice, vrh je. Svaka cast.
- goransaab
- Postovi: 144
- Pridružio se: 12 Feb 2014, 15:23
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Evo jurim s njim već tri godine, samo sipaj gorivo i teraj, uy redovan servis naravno :) Ovaj mesec sam prešao 1900km po Srbiji i CG uz prosečnih 5,9l/100km - ravan gepek je stvarno posebna stvar, a ova njegova sedišta prosto odmaraju / voziš nekoliko sati i izađeš iz kola kao da si odspavao, neverovatan osećaj.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Opasna kilometraza, posebno po nasim "dobrim" putevima. Neka je sto vise voznje tako, sa uzivanjem. A ravan gepek je stvarno posebna stvar, nesto na sta se lako naviknes, pa posle bude cudno na drugim automobilima kada promenis, ako kojim slucajem nemaju isti :Dgoransaab je napisao:Evo jurim s njim već tri godine, samo sipaj gorivo i teraj, uy redovan servis naravno :) Ovaj mesec sam prešao 1900km po Srbiji i CG uz prosečnih 5,9l/100km - ravan gepek je stvarno posebna stvar, a ova njegova sedišta prosto odmaraju / voziš nekoliko sati i izađeš iz kola kao da si odspavao, neverovatan osećaj.
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Lep,lep,nema sta,meni bio prvi pik pre 5 godina,al bilo mnogo para i bio mi tesan.
Zadnjih mesec dana sa 95aero presao 4500km,i nije kraj...
Zadnjih mesec dana sa 95aero presao 4500km,i nije kraj...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Ja evo...
7450km pređoh....
Za mesec... Prosek 5...
Novi C4...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
7450km pređoh....
Za mesec... Prosek 5...
Novi C4...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Je l' vi ljudi koristite noge?
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Ja 2000km za 15dana prosek 7.5L
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Noge samo sa planinarima,lagane setnjice..
- goransaab
- Postovi: 144
- Pridružio se: 12 Feb 2014, 15:23
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- goransaab
- Postovi: 144
- Pridružio se: 12 Feb 2014, 15:23
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Evo ukratko i taksativno :)GRIPEN je napisao:I kakvi su utisci?
- Veoma sličan DNK, sportski otisak, kao i Saab i 159 prethodnik, i dalje okrenut vozaču;
- mali sportski volan - veoma direktno i precizno upravljanje
- premijum materijali u kabini, i po meni najbolja integracija ekrana u konzolu
- sedišta odlična, pozadi s neverovatno dugim sedalnim, kod prednji sedišta nedostaje Saab-ovska potpora u sedalnom delu
- osmostpeni ZF automat radi neverovatno brzo i efikasno, kao i Start-Stop koji je sada potpuno neprimetan
- "dna" selektor (o kome možete više pročitati u tekstu) potpuno menja ćud Alfe, kada se prebaci u "d" pretvara se u žestoku mašinu i sve se ubrzava od odziva gasa do promene stepena prenosa
- 2.2 je odlična mera i veoma je uporediv sa TTiD po performansama, ali i dalje ima delić sekunde zadrške reakcije u nedostatku twin turbo - naravno nije to ona "turbo rupa"
- ipak sa 1370 kg što ga čini trenutno najlakšim u klasi, u poređenju sa Saabom od 1600kg malo je živahniji, naravno tu je i bolje vešanje i pogon na zadnje točkove
- i dolazimo do cene - ona je za konkretni model 46.000€ što je u rangu serije 5 niže opreme - Alfa je uvek prvih godinu dve cenovno bila žestoka da bi potom olabavila cene - ipak samo ovaj naš diler već je dve prodao :)
- goransaab
- Postovi: 144
- Pridružio se: 12 Feb 2014, 15:23
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD 180KS
Saabs United today :)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta