Moj prvi SAAB 9000 Turbo
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Da li je to palo glancanje za skup
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Glancanje je palo, a za susret... nadam se iskreno!Slavisacs je napisao:Da li je to palo glancanje za skup
-
- Drug Član
- Postovi: 58
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 21:52
- Lokacija: Valjevo
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Lep ti auto
-
- Drug Član
- Postovi: 58
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 21:52
- Lokacija: Valjevo
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
lep ti auto
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Hvala, hvala
Evo jedna brzinska fotka prije stavljanja zimskog setup-a ...
Evo jedna brzinska fotka prije stavljanja zimskog setup-a ...
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
super ti je auto
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Uf uf uf...
Jesenje sunce...
uf uf uf..
Aero sport felnice....
uf uf uf...
Samo naci veci rep...
Jesenje sunce...
uf uf uf..
Aero sport felnice....
uf uf uf...
Samo naci veci rep...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
u zadnja dva mjeseca nikakvih kvarova na motoru, lijepo vuče, troši kako treba i ostalo...
Primjetih danas kada stojim na nizbrdici u koloni, auto pomalo puši bijel dim ali samo tada. Kada se spustim i vozim normalno po cesti ništa, kada stojim na ravnom ništa. Pogledah bocu sa antifrizom... tekučine ima dovoljno?
Je li ovo razlog da se zabrinem??
Auto normalno radi i kada dostigne datu vrijednost pali se ventilator koji spušta temp. Ne pregrijava se niti je kad došla u crveno područje.
Primjetih danas kada stojim na nizbrdici u koloni, auto pomalo puši bijel dim ali samo tada. Kada se spustim i vozim normalno po cesti ništa, kada stojim na ravnom ništa. Pogledah bocu sa antifrizom... tekučine ima dovoljno?
Je li ovo razlog da se zabrinem??
Auto normalno radi i kada dostigne datu vrijednost pali se ventilator koji spušta temp. Ne pregrijava se niti je kad došla u crveno područje.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Da nemas vishka ulja u motoru?
Ako ne...
Turbopuhalo pri kraju radnog veka...
Ako ne...
Turbopuhalo pri kraju radnog veka...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Imam viska ulja u motoru, moram ići majstoru da ga ispumpa malo...a sve kontam potrošit će se.TAZZ je napisao:Da nemas vishka ulja u motoru?
Ako ne...
Turbopuhalo pri kraju radnog veka...
Nisam ja sipao ništa... vlasnik prije mene je.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Niszbrdica...
visish na njushci...
turbo napred...
ulje se slije napred gde je odliv iz turbine...
Ulje teshko istiche iz turbine i pishki u izduv...
Pa purnja...
Izvuci podhitno... ali podhitno koliko jos juche vishak ulja.
Nadam se da nije turbo ostecen.
Pozdrav.
visish na njushci...
turbo napred...
ulje se slije napred gde je odliv iz turbine...
Ulje teshko istiche iz turbine i pishki u izduv...
Pa purnja...
Izvuci podhitno... ali podhitno koliko jos juche vishak ulja.
Nadam se da nije turbo ostecen.
Pozdrav.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Izbacio nepotrebno ulje, sada je na pola, malo više prema maximumu. Nema nepotrebnog pušenja na nizbrdici.
Gdje se njemu nalazi džek za dijagnostiku i koji bi software mogao koristiti za to??
Gdje se njemu nalazi džek za dijagnostiku i koji bi software mogao koristiti za to??
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Dzek...
Zaboravi na dijagnostiku na tom autu.
Ni SAAB servisi u SRB to nemaju.
I ne treba jer je star. LH Jetronic Fuel ECU sa spregom DI/APC ECU
broji Chek engine blicanja i to su greshke. nemas mnogo elektronike tu da bi te zezala...
Zaboravi na dijagnostiku na tom autu.
Ni SAAB servisi u SRB to nemaju.
I ne treba jer je star. LH Jetronic Fuel ECU sa spregom DI/APC ECU
broji Chek engine blicanja i to su greshke. nemas mnogo elektronike tu da bi te zezala...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
TAZZ je napisao:Dzek...
Zaboravi na dijagnostiku na tom autu.
Ni SAAB servisi u SRB to nemaju.
I ne treba jer je star. LH Jetronic Fuel ECU sa spregom DI/APC ECU
broji Chek engine blicanja i to su greshke. nemas mnogo elektronike tu da bi te zezala...
Za sada nema blicanja CHEK ENGINE lampice, jedino što me brine je što toplo puše u bilo kojem režimu rada, bilo da je Lo. ili Hi. Dijagnostikom na automatskoj klimi nije otkrivena niti jedna greška, tj. nije se na display-u izbacio nikakav kod.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
To sto duva toplo znaci da je nesto zaglavilo na rezimu grejanja. ili je puko neki delic... ide zima pa ti i nije neki problem.
Treba proveriti da li pokrece motore i klapne.
Treba proveriti da li pokrece motore i klapne.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Puše ono na početku kao hladno, a kada mjenjam temp tokom vožnje i kad se ugrije nikakvih promjena. Onda kada povećam brzinu ventilatora skoro na maksimum, nebitno bilo na Lo. ili Hi. kao da nešto preklopi i onda krene topli vazduh. A kada on krene, ne može se više vratiti na hladno???
Čudno... Ne znam šta da pogledam i gdje...
Čudno... Ne znam šta da pogledam i gdje...
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Krenule nevolje...
Slupao se nisam, ali mi je auto stalo na sred glavne ceste sa tri trake Nije daleko od kuće, odjednom sam počeo da gubim snagu, nije primao gas nikako a obrtaji motora padali .... i ugasi se.
Bilo je 6C ujutro i nikada ne tjeram auto kada je hladan, već polako vozim. Sumnjam i da je do goriva jer sipam na pumpi koja je na glasu u gradu kao dobra, a kod njih sipa već godinama i ambasada SAD-a. Takođe iako se rezerva upalila, board pokazuje kako mogu preći još 50 ili 60 km pa pretpostavljam da nije nestalo goriva. Dešavala mi se ova situacija sa gorivom u ovih 2.500 pređenih kilometara, sa njim da sam vozio tankanja i nikada problema. Svi znamo da mu je rezerva velika cca. 10 litara!
Pokušao sam da upalim ali kao da jedva nekako okreće motor i naravno ništa, ne može.
Ako Vam se dešavalo nešto slično dobro bi došla pomoć. Poslije posla šlepam na servis sa drugom, već dogovoreno.
ljut sam nenormalno....
Slupao se nisam, ali mi je auto stalo na sred glavne ceste sa tri trake Nije daleko od kuće, odjednom sam počeo da gubim snagu, nije primao gas nikako a obrtaji motora padali .... i ugasi se.
Bilo je 6C ujutro i nikada ne tjeram auto kada je hladan, već polako vozim. Sumnjam i da je do goriva jer sipam na pumpi koja je na glasu u gradu kao dobra, a kod njih sipa već godinama i ambasada SAD-a. Takođe iako se rezerva upalila, board pokazuje kako mogu preći još 50 ili 60 km pa pretpostavljam da nije nestalo goriva. Dešavala mi se ova situacija sa gorivom u ovih 2.500 pređenih kilometara, sa njim da sam vozio tankanja i nikada problema. Svi znamo da mu je rezerva velika cca. 10 litara!
Pokušao sam da upalim ali kao da jedva nekako okreće motor i naravno ništa, ne može.
Ako Vam se dešavalo nešto slično dobro bi došla pomoć. Poslije posla šlepam na servis sa drugom, već dogovoreno.
ljut sam nenormalno....
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Neko će sigurno znati da ti kaže o čemu se radi ali mislim da vožnja na rezervi nije dobra za auto i do sada na ni jednom autu nisam dozvolio da se upali(čak ni na pežou kome je rezerva bila 17l)
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
voznja na rezervi nije problem ako se desi ponekad ali pitanje je koliko dugo auto vozis vise pod lampicom od voznje bez iste.
ja se plasim da je tu neki drugi problem po opisu.......
sacekaj nekog od strucnjaka pojasnice ti to brzo.
ja se plasim da je tu neki drugi problem po opisu.......
sacekaj nekog od strucnjaka pojasnice ti to brzo.
Love SAAB, never GM
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
ponekad se desi, vozim do pumpe i opet punim i sve tako. Nije mi se nikada u životu desilo da je u potpunosti nestalo goriva, a i da jeste to nebi trebao biti problem. Ovdje mislim da je nešto drugo...
Glavno je kad pritisnem papučicu gasa...(dok je auto još radio nekako) nije nikako reagovao motor dok se nije ugasio. CHECK lampica na kontrolnoj ploči nije prikazivala nikakve probleme kada sam provjeravao nekoliko puta.
Kada završim sa poslom odem da provjerim stanje opet i može li upaliti.
Glavno je kad pritisnem papučicu gasa...(dok je auto još radio nekako) nije nikako reagovao motor dok se nije ugasio. CHECK lampica na kontrolnoj ploči nije prikazivala nikakve probleme kada sam provjeravao nekoliko puta.
Kada završim sa poslom odem da provjerim stanje opet i može li upaliti.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Ako ti pise 50-60km to znaci da nemas ni 5 litara benzina, sto je jako malo. Ako tako vozis cesto moze da ti crkne benzinska pumpa, jer se ona hladi sa gorivom u rezervoaru.
Ako imas 5litara to nije 1cm goriva, ako znas kolika je pumpa onda znas da se hladi vazduhom.
1) naspi 10-20 litara pa probaj da upalis
2) kada das kontakt oslusni da li se cuje zujanje iz pravca rezervoara tj. da li ti radi pumpa - ako vlada zatisje znas sta je
Ako imas 5litara to nije 1cm goriva, ako znas kolika je pumpa onda znas da se hladi vazduhom.
1) naspi 10-20 litara pa probaj da upalis
2) kada das kontakt oslusni da li se cuje zujanje iz pravca rezervoara tj. da li ti radi pumpa - ako vlada zatisje znas sta je
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Upravu si, nasut ću minimum 10 litara pa da vidim kako i šta dalje.kd23se4 je napisao:Ako ti pise 50-60km to znaci da nemas ni 5 litara benzina, sto je jako malo. Ako tako vozis cesto moze da ti crkne benzinska pumpa, jer se ona hladi sa gorivom u rezervoaru.
Ako imas 5litara to nije 1cm goriva, ako znas kolika je pumpa onda znas da se hladi vazduhom.
1) naspi 10-20 litara pa probaj da upalis
2) kada das kontakt oslusni da li se cuje zujanje iz pravca rezervoara tj. da li ti radi pumpa - ako vlada zatisje znas sta je
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Da li si bio na ravnom... uzbrdica... nizbrdica...
Vidi suni gorivo. Probaj da upalis. ako nece.
Vidi da li imas goriva na railu dizni.
ako je nesto malko... jbg pumpa.
ako ne cujes pumpu pri davanju kontakta na dve sekunde... Moze da je pumpa.
ako imas goriva... proveri varnicu, da li imas struju...
Ako imas gorivo i struju... a nece da upali... Senzor radilice.
Vidi suni gorivo. Probaj da upalis. ako nece.
Vidi da li imas goriva na railu dizni.
ako je nesto malko... jbg pumpa.
ako ne cujes pumpu pri davanju kontakta na dve sekunde... Moze da je pumpa.
ako imas goriva... proveri varnicu, da li imas struju...
Ako imas gorivo i struju... a nece da upali... Senzor radilice.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 18 gostiju