SAAB 900 SE
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Proverio sinoc, JESU SIPALI ADITIV MENJAC!!! Kaze dodao je majstor tubicu Liqui Moly-ja po sipanju ulja, preventivno. SAAB servis Ljubljana. Aj sto ne zna koje se ulje sipa u menjac iz '94, ali aditiv me dotukao...
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 900 SE
Ide lepo laksi je dosta od 95 i 9000
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Rekoh ti da je nesto, nije uobicajeno...zodiac je napisao:Proverio sinoc, JESU SIPALI ADITIV MENJAC!!! Kaze dodao je majstor tubicu Liqui Moly-ja po sipanju ulja, preventivno. SAAB servis Ljubljana. Aj sto ne zna koje se ulje sipa u menjac iz '94, ali aditiv me dotukao...
Bukvalno kao med...crveno jeste, al sa primesama sivog...
Treba se cuvati tih iz Slovenije, obavezno im visiti za vratom kad nesto rade, nije prvi put da urade ovako nesto ;)
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 900 SE
Slave ima kod mene onaj menjac od 900ng ako se secas. Slikao sam ti.
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Ma dobar je menjac, bre. Samo pogresno ulje unutra.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Ppp zlu ne trebalo... :)sena58 je napisao:Slave ima kod mene onaj menjac od 900ng ako se secas. Slikao sam ti.
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Sipao sam drugo ulje u ovaj, nisam ga jos provozao, u Nedelju zavrsavam motor ja se nadam, pa cu provozati i znati... sa ovim uljem koje je bilo u njemu nije se cuo i lepo je funkcionisao ;)
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Stiglo od strugara...
Da ne buni, ovo je za tri motora ;)
Послато са Lenovo A606
Da ne buni, ovo je za tri motora ;)
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
E ovako, potrudicu se da sto vise pojasnim Ja sam covek seljak i ne poznajem bas neke strucnije inzinjerske izraze, pa cu biti prost, da prostite
Ako neko ima primedbu ili ispravku, savet, neka pomogne Perkele je ovo radio na B2x5 motoru, ali slike se ne vide vise, bilo bi super ako bi to mogao da popravi ...A videcemo da li je proces isti...
Ovo su neke dimenzije "Cepova" uljnih kanala koji dolaze umesto lezajeva balansnih osovina...
Prvo uzorci po kojima sam pravio...
Po DVA od svakog...
Znaci za ovaj poduhvat su potrebne DVE sipkice precnika 6mm, ja sam prozvoljno napravio duzinu od 100mm, kasnije ce se u samom procesu kratiti na tacnu meru...
Slika jedne...
Zatim na osnovu "prvog" uzorka
Spoljni precnik je isti 44-45mm, ovakva mera je zato sto je blaga elipsa u pitanju i to treba naglasiti strugaru.
Unutrasnji moze da ima odstupanja do 1mm, bitno je da debljina zida bude 1-2mm.
Sirina je malko drugacija, novi komad je za 5mm siri i iznosi 25mm. Stim da je kasnije pri ugradnji, nabijaju moguca manja korekcija.
Drugi "Uzorak"
Spoljni precnik je isti 45mm, unutrasnji nije toliko bitan, do 1-2 mm debljina zida je ok.
Sirina je ista 26mm.
Takodje je bitno naglasiti strugaru da obori ivice, da bi ih lakse nabijali... ;)
U nedelju sledi nastavak...
Ako neko ima primedbu ili ispravku, savet, neka pomogne Perkele je ovo radio na B2x5 motoru, ali slike se ne vide vise, bilo bi super ako bi to mogao da popravi ...A videcemo da li je proces isti...
Ovo su neke dimenzije "Cepova" uljnih kanala koji dolaze umesto lezajeva balansnih osovina...
Prvo uzorci po kojima sam pravio...
Po DVA od svakog...
Znaci za ovaj poduhvat su potrebne DVE sipkice precnika 6mm, ja sam prozvoljno napravio duzinu od 100mm, kasnije ce se u samom procesu kratiti na tacnu meru...
Slika jedne...
Zatim na osnovu "prvog" uzorka
Spoljni precnik je isti 44-45mm, ovakva mera je zato sto je blaga elipsa u pitanju i to treba naglasiti strugaru.
Unutrasnji moze da ima odstupanja do 1mm, bitno je da debljina zida bude 1-2mm.
Sirina je malko drugacija, novi komad je za 5mm siri i iznosi 25mm. Stim da je kasnije pri ugradnji, nabijaju moguca manja korekcija.
Drugi "Uzorak"
Spoljni precnik je isti 45mm, unutrasnji nije toliko bitan, do 1-2 mm debljina zida je ok.
Sirina je ista 26mm.
Takodje je bitno naglasiti strugaru da obori ivice, da bi ih lakse nabijali... ;)
U nedelju sledi nastavak...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Slave, probaj da posaljes fotke sa telefona umesto sa pegle, nista se ne vidi...
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Ispravicu kasnije na kompu, posto kacim sa tapatalka koji nema korigovanje rezolucije, pa predpostavljam da se trenutno vide samo linkovi ;)
Za losiji kvalitet slika se obratite Ognjenu koji je obecao jedan telefon u vidu zagrizene jabuke, nego od kako predje u USA nesto mu proradio stipsa hormon :D
Послато са Lenovo A606
Za losiji kvalitet slika se obratite Ognjenu koji je obecao jedan telefon u vidu zagrizene jabuke, nego od kako predje u USA nesto mu proradio stipsa hormon :D
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Cepovanje uljnih vodova balansnih osovina.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Ma da, sve sviraci i neznalice. Ukljucujuci i ove inzenjere iz SAAB-a sto su projektovali B2x4 i B2x5 pa ubacili tu budalastinu od balansnih osovina, ni oni pojma nemaju. Samo proslavljeni tjuneri grada Beograda znaju sta je prava stvar, pa tu grdobu cupaju napolje. Nemoj bre da zajebavas, Tazz. Da im tu nije mesto, ni fabrika ih ne bi stavljala.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Jeste, da je u pitanju 2.3 motor ja nebi to radio, raspitao sam se malo i ne mogu da kazem da nema vibracija na 2.0 , ali su podnosljive.Meni licno nije do tjuniranja i ne radim ovo radi toga, cak i 9k vracam na fabricku mapu...
Jednostavno je, financijska isplativost, a u drugu ruku opet da ne utice na dugovecnost motora, cak sto vise daje bolji protok i pritisak ulja, samim tim dobro podmazivanje...
Imam na spisku opet tri motora koji su presli od 50-100000 bez problema nakon zahvata, pa me i to u neku ruku tesi.
Ovde ce verovatno biti vibracija znajuci da je prednji desni nosac losiji, posle zamene cemo videti.
Послато са Lenovo A606
Jednostavno je, financijska isplativost, a u drugu ruku opet da ne utice na dugovecnost motora, cak sto vise daje bolji protok i pritisak ulja, samim tim dobro podmazivanje...
Imam na spisku opet tri motora koji su presli od 50-100000 bez problema nakon zahvata, pa me i to u neku ruku tesi.
Ovde ce verovatno biti vibracija znajuci da je prednji desni nosac losiji, posle zamene cemo videti.
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 900 SE
I doktori šišaju pacijente na sve načine, a kao trebalo bi da ih je briga za spasavanje života, pa što ne bi i serviseri? Uostalom, automobil nije život.
Ne shvataj me pogrešno, slažem se sa tobom.
Ne shvataj me pogrešno, slažem se sa tobom.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
A ko je rekao da je automobil... Hrpa lima život???
Noooouuuuuuu
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Noooouuuuuuu
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Nego mnogo smo se udaljili od teme...........zar nismo imali svojevremeno diskusiju o tim balansnim na forumu i receno je da MR moze da ih remontuje tj. menja........ako se dobro secam lezajeve na balansnim koji su problem?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 900 SE
Ja uporedio uzimanje novca od onih koji ne znaju. Nažalost, ovaj svet funkcioniše na nepravdi, ja bih voleo da je drugačije.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Dobro, da postavimo pitanje koliko kosta zamena balansera,lezajeva tj njihovo remontovanje sa sve rukama bilo kog majstora?Da li neki majstor u Srbiji ima alat za to?Garancija?
A ja cu onda da vam kazem koliko ce mene da izadje sve ovo i jednostavno cemo da svedemo racunicu sta je isplatljivije raditi na motoru 300+k.
Ja sam licno odlucio da je ovo resenje za mene bolje i sam sam trazio da mi se tako uradi, jer smatram da je tako bolje.Naravno da ima raznih predrasuda i misljenja, ja svacije cenim ;)
Svi mi imamo svoje izvore i svoje razloge...ja znam kako sam i zbog cega kupio ovaj auto i moj razlog je ljudski, human, ko zna zna...ko ne zna i ne mora...jer ne zelim javno da govorim o tome ;)
Послато са Lenovo A606
A ja cu onda da vam kazem koliko ce mene da izadje sve ovo i jednostavno cemo da svedemo racunicu sta je isplatljivije raditi na motoru 300+k.
Ja sam licno odlucio da je ovo resenje za mene bolje i sam sam trazio da mi se tako uradi, jer smatram da je tako bolje.Naravno da ima raznih predrasuda i misljenja, ja svacije cenim ;)
Svi mi imamo svoje izvore i svoje razloge...ja znam kako sam i zbog cega kupio ovaj auto i moj razlog je ljudski, human, ko zna zna...ko ne zna i ne mora...jer ne zelim javno da govorim o tome ;)
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Slaviša...
Moje... Nije bilo upućeno tebi...
Ok....
Ustvari...
Setih se da mogu...
Nema me više...
Uživate!
Srećni radovi...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Moje... Nije bilo upućeno tebi...
Ok....
Ustvari...
Setih se da mogu...
Nema me više...
Uživate!
Srećni radovi...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Pa mozes. Ti si radio ovo i svaki savet je dobrodosao.
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 SE
Ne znam ja to Mili...
Došli neki novi Klinci...
Znaju bolje.
Znam samo da taj auto i dan danas ide... I nema problem sa motorom. Nema ni vibracija nekih.
A ćale kuka za njim.
Bitno je samo dobro se namestiti, izbalansirati.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Došli neki novi Klinci...
Znaju bolje.
Znam samo da taj auto i dan danas ide... I nema problem sa motorom. Nema ni vibracija nekih.
A ćale kuka za njim.
Bitno je samo dobro se namestiti, izbalansirati.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Slavisa, propustio si gradivo... Ja sam prvo na 2.0 vadio balansere da bih kasnije na 2.3 ovom koji mi je sad u kolima pre nekih 30-40k km vadio blok i nosio u MR i menjao lezajeve balansera, poliranje balansnih osovina, radilica 1 specijala posto se malo nakrivila od pojedenih lezajeva i nove lezajeve i trnovanje bloka i obrada radilice po dimenzijama lezajeva...
Da ponovim, u zivotu nikad vise ne bih vadio balansne osovine, na 2.0 to je bila preko 100km/h nepodnosljiva buka u kolima, od necujnog motora dobio sam stojadina! Mozda je to resilo problem podmazivanja ali ja takav auto nisam mogao da vozim...
Da ponovim, u zivotu nikad vise ne bih vadio balansne osovine, na 2.0 to je bila preko 100km/h nepodnosljiva buka u kolima, od necujnog motora dobio sam stojadina! Mozda je to resilo problem podmazivanja ali ja takav auto nisam mogao da vozim...
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 SE
Odlicno, zanima me cena tog poduhvata?
Znam da je bucniji, dobije zvuk kao B202...
Послато са Lenovo A606
Znam da je bucniji, dobije zvuk kao B202...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 900 SE
Ljudi ja stvarno ne znam.....
Moj auto bivsi Tazzov presao skoro 80.000km radi kao sat.
Nema vibracija na 9000 koji je pojam kvaliteta za svaki 900 ng 93og i 95 jer kod njega motor lezi a ne visi.
B2x5 je qratz od motora uporedite lezajeve balansera na 2x4 i 2x5 klipove i sve ce vam biti jasno.
Na 2.3 vibracije su vece dosta vece i na tom motoru se to ne vadi vec menja.
Bucniji auto jeste ali i to moze da se resi zatvaranjen supljeg prostora koji rezonuje zvuk.
Uksaabs,saabnet,saabscene i mnogi drugi sirom sveta sajtovi su puni iskustava i 80% clanova je povadilo iste i za divno cudo ljudi zadovoljni. Jedino kod nas "svepametnih" se to ne preporucuje jer treba Sveto i kompanija od necega da zive a isti slucajno ili namerno naprave gresku da bi nekim cudom vi opet dosli kod njih da vam za
ih vrate. Ljudi Kiki je uradio desetine takvih motora voze se i dan danas mnogi su ozbiljno tjunirani i nekim cudom idu.
Moj auto bivsi Tazzov presao skoro 80.000km radi kao sat.
Nema vibracija na 9000 koji je pojam kvaliteta za svaki 900 ng 93og i 95 jer kod njega motor lezi a ne visi.
B2x5 je qratz od motora uporedite lezajeve balansera na 2x4 i 2x5 klipove i sve ce vam biti jasno.
Na 2.3 vibracije su vece dosta vece i na tom motoru se to ne vadi vec menja.
Bucniji auto jeste ali i to moze da se resi zatvaranjen supljeg prostora koji rezonuje zvuk.
Uksaabs,saabnet,saabscene i mnogi drugi sirom sveta sajtovi su puni iskustava i 80% clanova je povadilo iste i za divno cudo ljudi zadovoljni. Jedino kod nas "svepametnih" se to ne preporucuje jer treba Sveto i kompanija od necega da zive a isti slucajno ili namerno naprave gresku da bi nekim cudom vi opet dosli kod njih da vam za
ih vrate. Ljudi Kiki je uradio desetine takvih motora voze se i dan danas mnogi su ozbiljno tjunirani i nekim cudom idu.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju