Skida se menjac ili u drugom slucaju remenica radilice...Nema vadjenja motora nikako.
Послато са Lenovo A606
Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Dobar je majstor inače, to je rekao onako, na prvu, kasnije sam saznao da ne mora motor van, valjda on misli da mu je tako jednostavnije iz nekog razloga.
Kako god okreneš ima tu posla poprilično, svjestan sam, samo me strah kad otvori pa preporuči da bi bilo dobro odmah promjeniti, tipa, lanac, možda neki ventil (kompresija na 1 i 2 je izmjerena 10,5), brtve naravno, set kvačila itd...
I, naravno, ja bi to sve i izmjenjao, ali budžet...hm, i metalna blokada kod se zapitam da li sam zabludio i pokušavam od sarog auta napraviti novi...teško mi je uspostaviti tu granicu bitnog i preporučenog, kad nitko ne može sa sigurnošću reći koja će slijedeća komponenta biti na dnevnom redu za izmjenu i u kojoj kilometraži, te koliko će ne izmjenjivanje jednog dijela imati utjecaja na potrošnju ostalih...
Morat ću odmeditirati na tu temu ili se opariti, pa da mi bude svejedno...
Kako god okreneš ima tu posla poprilično, svjestan sam, samo me strah kad otvori pa preporuči da bi bilo dobro odmah promjeniti, tipa, lanac, možda neki ventil (kompresija na 1 i 2 je izmjerena 10,5), brtve naravno, set kvačila itd...
I, naravno, ja bi to sve i izmjenjao, ali budžet...hm, i metalna blokada kod se zapitam da li sam zabludio i pokušavam od sarog auta napraviti novi...teško mi je uspostaviti tu granicu bitnog i preporučenog, kad nitko ne može sa sigurnošću reći koja će slijedeća komponenta biti na dnevnom redu za izmjenu i u kojoj kilometraži, te koliko će ne izmjenjivanje jednog dijela imati utjecaja na potrošnju ostalih...
Morat ću odmeditirati na tu temu ili se opariti, pa da mi bude svejedno...
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
U sličnom smo "sosu", to je sigurno...
Majstor će ti uvek preporučiti da menjaš sve šta može a na tebi je da odlučiš šta će od toga biti. Ja bih ti preporučio da zameniš najhitnije a ovo ostalo po redu, polako se pripremaš i tražiš delove. Ne verujem da je baš sve što si nabrojao za zamenu, a možda i jeste. Sam lanac nije neka posebna investicija iako podiže cenu uloženog, ja sam moj menjao po preporuci.
Sve su ti to investicije na duže pa ti vidi kakva ti je računica. Ja sam sav svoj budžet potrošio pa sad i da se nešto desi mogu samo da se smejem. Plakanje sam prevazišao.
Majstor će ti uvek preporučiti da menjaš sve šta može a na tebi je da odlučiš šta će od toga biti. Ja bih ti preporučio da zameniš najhitnije a ovo ostalo po redu, polako se pripremaš i tražiš delove. Ne verujem da je baš sve što si nabrojao za zamenu, a možda i jeste. Sam lanac nije neka posebna investicija iako podiže cenu uloženog, ja sam moj menjao po preporuci.
Sve su ti to investicije na duže pa ti vidi kakva ti je računica. Ja sam sav svoj budžet potrošio pa sad i da se nešto desi mogu samo da se smejem. Plakanje sam prevazišao.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Aco, koliko uopste tvoj auto gubi ulja? Koliko dolijes na 1000km?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Nažalost nisam točno mjerio, ali izgleda kao blizu 2 litre na 10 000 km.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Dobro, to vec ozbiljno lije i mora da se radi. Ja sam mislio da je nesto tipa 500ml, ostavlja tragove i tako to, pa da ti odmah kazem da se ne zamaras. Ali ovako mora, sto pre, to bolje.
Edit: tek sad vidim, 2l na 10.000km? Ja mislio ti na 1.000 dolivas, da je propisao na sve strane. Povlacim sve gore napisano, sredi taj semering, dihtung glave nemoj da diras uopste ako ne mesa vodu i ulje i teraj dalje. A ni za semering ne moras da zuris.
Edit: tek sad vidim, 2l na 10.000km? Ja mislio ti na 1.000 dolivas, da je propisao na sve strane. Povlacim sve gore napisano, sredi taj semering, dihtung glave nemoj da diras uopste ako ne mesa vodu i ulje i teraj dalje. A ni za semering ne moras da zuris.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Meni od zamene do zamene(10 000) svuče sa max na min na meraču.Čim okasnim sa zamenom (čitaj nema para,vremena i volje) spali pola litrre .
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Zbog toga sam i pisao odvojeno ...da, na deset 'iljada...
...koliko znam, ne mješa ulje i vodu, ali sam si mislio da se prvo radi brtva, nekako kontam da je bitnije za motor...probat ću skužiti još na čemu više curi pa tako planirati radove.
U međuvremenu sam naručio i brtvu, i onu usisa (brtva ispuha stara 1. god, ali i nju imam novu u pripremi) i semering...
...koliko znam, ne mješa ulje i vodu, ali sam si mislio da se prvo radi brtva, nekako kontam da je bitnije za motor...probat ću skužiti još na čemu više curi pa tako planirati radove.
U međuvremenu sam naručio i brtvu, i onu usisa (brtva ispuha stara 1. god, ali i nju imam novu u pripremi) i semering...
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Moj potrosi isto toliko ulja, a ne stavlja tragove ispod auta....rekao mi Tazz: cuti, vozi, uzivaj ima vremena.... Ja ga poslusao, vozim ga vec tri godine, presao oko 43000km.... :)
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Malo mi se poremetili planovi na održavanju vozila, mehaničar me odgodio za izmjenu brtvi, a htio sam da kad već radi brtvu glave, provjeri i servisira alternator i anlaser, pošto će mu pristup biti olakšan.
Kad ono...u petak vozilo upalilo uskličnik i aku lampicu, provjerom utvrdimo da alternator ne obavlja funkciju, i sad vozilo na servisu, a brtve čekaju neko sretnije vrijeme, plan višom silom izmjenjen, i eto...broj dana koje provodi na servisu, a ja bez njega, polako raste...
Kaže majstor diode i regler...
Kad ono...u petak vozilo upalilo uskličnik i aku lampicu, provjerom utvrdimo da alternator ne obavlja funkciju, i sad vozilo na servisu, a brtve čekaju neko sretnije vrijeme, plan višom silom izmjenjen, i eto...broj dana koje provodi na servisu, a ja bez njega, polako raste...
Kaže majstor diode i regler...
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Auuu,Aco druze..bas ti se zaguzvalo.Al ajd,ako treba,popravljaj.Niko nije izuzet od takvih kvarova.
Kakva je situacija sa SAAB scenom tamo kod tebe?Jel se cujes s ekipom?
Kakva je situacija sa SAAB scenom tamo kod tebe?Jel se cujes s ekipom?
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Slabo, viđam se sa Zdravkom tu i tamo, njegov bio na servisu u Bg kod Trnavca, i tako...
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Kod mene slican problem resen ciscenjem kontakata na glavnok masi i plusu od alternatora...a mislio sam da je regler
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Čisto da malo osvježim temu...bio u Bg prošli mjesec, pa ostavio auto na servisu, zbog izmjene dotrajalog kvačila.
Tom prilikom još izmjenili i druk ležaj, dva tri semeringa, ulje u mjenjaču.
Još ostalo za slijedeći tjedan, novi remen, možda koja rolica i nosač motora hidraulički gornji na suvozačkoj strani.
Tom prilikom još izmjenili i druk ležaj, dva tri semeringa, ulje u mjenjaču.
Još ostalo za slijedeći tjedan, novi remen, možda koja rolica i nosač motora hidraulički gornji na suvozačkoj strani.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Bravo Aco!
Bit ce sve OK!!!
Ganjaj 95 icu i budi ponosan na nju!
Neznam kako je kod tebe ali mene svugdje zapitkuju "kakav je to auto,dali se kvari,kako sa dijelovima i cijenom?Potrosnja?I komentari da su to pravi auti,izdrzljivi i kvalitetni...
Ja uredno presutim svoj slucaj i kazem - nebi ga dao nizasta!
Ona recenica iz jednog clanka koja kaze: SAAB je san mnogih ljudi ali malo tko ima hrabrosti da ga kupi je legendaran i ne skidaj ga nikad sa uma!
Sretno sa servisom pa se i vidimo nekad,vec je red,uf!!
Bit ce sve OK!!!
Ganjaj 95 icu i budi ponosan na nju!
Neznam kako je kod tebe ali mene svugdje zapitkuju "kakav je to auto,dali se kvari,kako sa dijelovima i cijenom?Potrosnja?I komentari da su to pravi auti,izdrzljivi i kvalitetni...
Ja uredno presutim svoj slucaj i kazem - nebi ga dao nizasta!
Ona recenica iz jednog clanka koja kaze: SAAB je san mnogih ljudi ali malo tko ima hrabrosti da ga kupi je legendaran i ne skidaj ga nikad sa uma!
Sretno sa servisom pa se i vidimo nekad,vec je red,uf!!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju