SAAB 9-5 2.0T SE
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ne verujem da ce brzo da oksidira, ovako se rade i deklovi na motociklima, traju po nekoliko sezona. A i ako oksidira, opet pet minuta poliranja i resen problem. Ovo sto sam ja radio je lako poliranje, ovo moze da se usija do ogledalo efekta, razlika je samo u kolicini upotrebljene polis paste i vremenu poliranja (kod mene su oba bila na minimumu, tek da aluminijum 'progleda'). Postoji i trajna varijanta, preprskavanje specijalnim klar lakom nakon poliranja, ali se do toga tesko dolazi i skupo je. Drugar nam je u komsiluku, na Pevcu, a cevke se lako demontiraju/montiraju.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Svaka čast,odlično je ispalo
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
A ja imam kuci, i to uradio sam do ogledala.
Prosto je.
Prosto je.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Da, Igorov dekl je ogledalo. Prosto jeste, ali je dosadno i oduzima vreme.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Dekli,.pola sata... 3 piva...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zavisi od alata. Ovo sto smo mi koristili je cetka za vece povrsine i grublje radove, sa vosak polis blokom. Zato ide brzo, a cevi i nema smisla polirati do besvesti, dekl je vec druga prica. Ako hoces savrseno, smirgle razlicite gradacije, pa udri. A to jeste i dosadno, i dugotrajno. Ti si verovatno radio nekim bijaksom pa je islo brze, ja sam gledao likove koji su sve to radili rucno, od smirglanja do finisa sa tri razlicite polis paste, traje satima za obicni dekl na motociklu. Ispadne da padnes u nesvest, bljesti, ali to ne bih radio u zivotu, nije vredno truda. Ne znam koliko je vremena proslo od poliranja tvog dekla, ali nisam primetio da je oksidirao bilo gde, a greje se znatno vise od cevi. Znaci, ne oksidira to tako lako, ni brzo.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Rucno gotovo za 2/3 sata ja sam kod mene rucno radio sa 4/5 granulacije samo zavrsno bilo masinski...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas zamenjeni zadnji silen blokovi na mostu, skinuti zadnji amortizeri i opruge, i napravljeni distanceri visine 3,7cm, sa falcom dubine 2mm za obuhvatanje zegera (dakle tacno 3,5cm distance) i oborenom ivicom za adekvatno prijanjanje na sesiric koji nosi oprugu. Materijal celik, debljina zida 3mm, uradjeno svetski u staroj dobroj metalostrugarskoj radnji u Dimitrija Tucovica ispod Gradske bolnice. Cena 800 dinara po komadu, cetiri komada gotova za 3 sata. One sportske opruge od Vectre nismo montirali jer Viktor nije hteo, 2mm je razlika u debljini, kaze da su slabe i da to ne moze nikako na saab, da su mi prednje opruge u odlicnom stanju, a zadnje malo sabijene sto se resava ovim distancerima. Nije mi bas bilo pravo, ali se ispostavilo da zna sta govori, ovo je ispalo fenomenalno. Auto se, pored toga sto sada neuporedivo lepse izgleda, potpuno drugacije ponasa u voznji, vise nema drndanja auspuha, dosadnog krckanja i skripanja metala pri svakom kretanju i promeni brzine, menjac je mnogo precizniji nego ranije. Takodje je promenjen gornji deo benzinske pumpe gde je prethodni vlasnik kod nekog 'majstora' izvodio egzibicije oko ventila paljenom zicom, posto sam imao pumpu od 9k, a usput je zamenjen i konektor, posto su dve zice bile ogoljene. Promenjeno je i desno crevo interkulera, a ja sam uradio i fast throttle response mod, i konacno izgubio knedlu za koju je krivac ocigledno bio vakuum ventil. To je ovo:
Sada je odziv na gas trenutan, pravo je zadovoljstvo voziti auto bez muke pri kretanju, bez zadrske, drljanja sanki o sasiju i udaraca cevi izduva o istu. Sve vise lici na ono sto treba da bude. Sutra sledi pranje motora, da vidimo da li sam se oslobodio curenja nakon izmene dihtunga dekla ventila i dihtovanja cepa. Slika vozila sutra, sad je prekasno za fotkanje.
Sada je odziv na gas trenutan, pravo je zadovoljstvo voziti auto bez muke pri kretanju, bez zadrske, drljanja sanki o sasiju i udaraca cevi izduva o istu. Sve vise lici na ono sto treba da bude. Sutra sledi pranje motora, da vidimo da li sam se oslobodio curenja nakon izmene dihtunga dekla ventila i dihtovanja cepa. Slika vozila sutra, sad je prekasno za fotkanje.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Samo ne kapiram za gde ti je trebalo 4 distancera i zasto od celika?
All systems go, ready for takeoff!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Dva komada za mene, dva za Viktora ;) On je svoje pravio sam od cevke za auspuh, ali je preterao sa visinom, otisao ne 4,5cm sto je mnogo, a i nije bas profi uradjeno kao ovo. A od celika su zato sto je to metalostrugar kome verujem preporucio. Moze i aluminijum, plastika, ali kaze da nije sigurna varijanta, a cena bi bila priblizna u svakom slucaju.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Evo ga konacno sa podignutim dupetom:
Motorni prostor nakon temeljnog pranja:
Motorni prostor nakon temeljnog pranja:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sad vec to polako lici na nesto...
Motorni prostor... Svetlosne godine udaljeno od onog KUPUSA.
Motorni prostor... Svetlosne godine udaljeno od onog KUPUSA.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sad lici na SAAB. . . sve pohvale. . . Deda u pozadini
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sada dobro izgleda, ako ti bude nekad do estetike nadji crno crevo i uzivaj...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Samo da upozorim potencijalne korisnike fast throttle response moda: broj missfire-a drasticno skace nakon bajpasovanja vakuum ventila. Ovo se ne oseca u voznji, ali se itekako vidi na open sidu. Odziv na gas jeste trenutan, ali je ocigledno da ima vise stete nego koristi. Ja vratio na fabriku, ne preporucujem ovu modifikaciju nikom.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Lagano stize i tesko naoruzanje: presidente Slavisa donirao B234 klipove i klipnjace (MNOGO HVALA!!!), pokupio i radilicu za iste u Bataji, u ponedeljak idem u MR da se sve to lepo proveri i ispolira i spremi za ugradnju kad za to dodje vreme.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Vracanje na safe konfiguraciju plus TD04. . . ima da leti
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Stigao i PCV update 6, konacno:
Sad samo da nadjem slobodnog vremena za ugradnju turbine i pcv kita, i sve ce biti u redu ;)
Sad samo da nadjem slobodnog vremena za ugradnju turbine i pcv kita, i sve ce biti u redu ;)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
:)))))
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Stigla je i radilica sa provere i poliranja, sve u najboljem redu. Konzervirao je i sad ceka svojih pet minuta. Takodje sam pokupio i nalepnice za cepove tockova od draganela (veliko hvala!), odlicno je ispalo, slike stizu kad nalepim na tockove. Old school, saab-scania, naravno ;)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Svaka čast, motorni prostor izgleda
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju