Ajd nekim redom: jedan majstor se baš nije proslavio stavljanjem brtve poklopca ventila (kaže ovaj drugi koji je ponovno stavljao, da je prvi stavio previše ljepila) i bilo je ulja ne sve strane, slinilo baš pošteno na nekoliko mjesta, ovaj drugi, kako sada stvari stoje, je taj dio dobro odradio, međutim...
slike od prije:


Ono što me pati trenutno je od danas, kupio sam polovnu kazetu iz Švedske i danas sam ju htio isprobati, i krenem skidati staru, kad ono, na trećoj i četvrtoj svijećici žuto ulje i kaplje iz četvrtog priključka na kazeti. Bed. Auto jučer radio "normalno", loše kao i inače unazad nekog vremena, ništa lošije.
Nešto sam zguglao o tom, ali me muči još jedno pitanje:
jel mogla kazeta vrisnuti ako se ovaj drugi mehaničar nije pridržavao upute da ju drži uspravno dok je skinuta?
...nego ju je možda vratio iz ležećeg položaja i odmah palio auto. Izmjena brtve je bila prije jedno tri tjedna.
Bilo je nekih sumnji i prije da je kazeta na izdisaju, zato sam i pribavio novu, jel to samo možda nesretna slučajnost ili bi moglo biti povezano da je baš sad riknula?
kako se manifestira nepoštivanje pravila o uspravnom držanju, ima li neko kakvih saznanja?