Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Evo već je prošlo dosta vremena kako se nisam žalio, pa rekoh...
Ajd nekim redom: jedan majstor se baš nije proslavio stavljanjem brtve poklopca ventila (kaže ovaj drugi koji je ponovno stavljao, da je prvi stavio previše ljepila) i bilo je ulja ne sve strane, slinilo baš pošteno na nekoliko mjesta, ovaj drugi, kako sada stvari stoje, je taj dio dobro odradio, međutim...
slike od prije:
Ono što me pati trenutno je od danas, kupio sam polovnu kazetu iz Švedske i danas sam ju htio isprobati, i krenem skidati staru, kad ono, na trećoj i četvrtoj svijećici žuto ulje i kaplje iz četvrtog priključka na kazeti. Bed. Auto jučer radio "normalno", loše kao i inače unazad nekog vremena, ništa lošije.
Nešto sam zguglao o tom, ali me muči još jedno pitanje:
jel mogla kazeta vrisnuti ako se ovaj drugi mehaničar nije pridržavao upute da ju drži uspravno dok je skinuta?
...nego ju je možda vratio iz ležećeg položaja i odmah palio auto. Izmjena brtve je bila prije jedno tri tjedna.
Bilo je nekih sumnji i prije da je kazeta na izdisaju, zato sam i pribavio novu, jel to samo možda nesretna slučajnost ili bi moglo biti povezano da je baš sad riknula?
kako se manifestira nepoštivanje pravila o uspravnom držanju, ima li neko kakvih saznanja?
Ajd nekim redom: jedan majstor se baš nije proslavio stavljanjem brtve poklopca ventila (kaže ovaj drugi koji je ponovno stavljao, da je prvi stavio previše ljepila) i bilo je ulja ne sve strane, slinilo baš pošteno na nekoliko mjesta, ovaj drugi, kako sada stvari stoje, je taj dio dobro odradio, međutim...
slike od prije:
Ono što me pati trenutno je od danas, kupio sam polovnu kazetu iz Švedske i danas sam ju htio isprobati, i krenem skidati staru, kad ono, na trećoj i četvrtoj svijećici žuto ulje i kaplje iz četvrtog priključka na kazeti. Bed. Auto jučer radio "normalno", loše kao i inače unazad nekog vremena, ništa lošije.
Nešto sam zguglao o tom, ali me muči još jedno pitanje:
jel mogla kazeta vrisnuti ako se ovaj drugi mehaničar nije pridržavao upute da ju drži uspravno dok je skinuta?
...nego ju je možda vratio iz ležećeg položaja i odmah palio auto. Izmjena brtve je bila prije jedno tri tjedna.
Bilo je nekih sumnji i prije da je kazeta na izdisaju, zato sam i pribavio novu, jel to samo možda nesretna slučajnost ili bi moglo biti povezano da je baš sad riknula?
kako se manifestira nepoštivanje pravila o uspravnom držanju, ima li neko kakvih saznanja?
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Okretanje kasete je vezano za starije crvene za crne mogu da stoje kako hoces.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Hvala na informaciji
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ovo nije bas tacno. Crvena i crna kaseta su iste konstrukcije sto se hladjenja kalemova tice, to ulje cije si tragove pronasao na svecicama potice upravo iz rezervoara u kome se nalaze kalemovi. Ipak, ne bih rekao da je za ovo kriv mehanicar - kaseta je dotrajala, rezervoari otvorili mikro rupe i pustaju ulje napolje, a hladjenje kalemova je sve slabije sto je ulja u rezervoaru manje, i tako rikne kaseta. I crvena i crna. Posto je ulje iste gustine u obe kasete, ne preporucuje se paljenje automobila najmanje sest sati nakon promene polozaja kasete, da ulje dodje u prirodni polozaj i obuhvati ravnomerno kalemove pre zagrevanja. U svakom slucaju, najlakse je po demontazi kasetu ostaviti u uspravnom polozaju i nema problema.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Moze biti cudno na koje sve nacine moze ulje ili antifriz doci do svecica...
Kod mene na 900tci su svecice bile skroz potopljene ispod antifriza do vrha...puklo crevo...nalilo kroz rupu...Sto mi je u prvi mah bilo neshvatljivo, a u drugi mah sam vec stavio krpu i uzeo kompresor da izduvam antifriz, vratio kasetu i najnormalnije upalio auto ;)
Da li si siguran da je ulje iz kasete?Imas majstora koji nalivaju ulje preko bregastih kad je poklopac skinut...ako je u isti mah menjao- dolivao ulje kad je bio skinut poklopac...Naprimer.
Послато са Lenovo A606
Kod mene na 900tci su svecice bile skroz potopljene ispod antifriza do vrha...puklo crevo...nalilo kroz rupu...Sto mi je u prvi mah bilo neshvatljivo, a u drugi mah sam vec stavio krpu i uzeo kompresor da izduvam antifriz, vratio kasetu i najnormalnije upalio auto ;)
Da li si siguran da je ulje iz kasete?Imas majstora koji nalivaju ulje preko bregastih kad je poklopac skinut...ako je u isti mah menjao- dolivao ulje kad je bio skinut poklopac...Naprimer.
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ako si kupio novi dihtung, kao npr ja sad nedavno...Prvo treba ocistiti poklopac od stare diht mase, deo na glavi gde isti naleze takodje, i odmastiti.Staviti gumicu na poklopac i u tankom sloju naneti, preko gumice -poklopca, diht masu prstom.Staviti na glavu, staviti srafove u rupe ali ih ne stezati, nakon 10-15 minuta iste stegnuti i onda sigurno nece procureti.
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Hvala imenjaku i Slaviši na odgovorima.
Najbolje kao i dosad, kazeta uspravno. Nije to neki problem.
...ulje je kapalo iz četvrtog priključa kazete i bilo samo pri vrhu svijećica i to baš žute boje, drukčije od motornog ulja.
Što se tiče montaže dihtunga, to prepuštam majstorima, samo je tužno što to onaj prvi nije napravio odmah kako treba, može ga Slaviša posavjetovati po tom pitanju kad ga bude vidio...
Najbolje kao i dosad, kazeta uspravno. Nije to neki problem.
...ulje je kapalo iz četvrtog priključa kazete i bilo samo pri vrhu svijećica i to baš žute boje, drukčije od motornog ulja.
Što se tiče montaže dihtunga, to prepuštam majstorima, samo je tužno što to onaj prvi nije napravio odmah kako treba, može ga Slaviša posavjetovati po tom pitanju kad ga bude vidio...
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Hocu naravno :D Kazi samo kog treba da obucim :D
Ja sam tako na 9000 i sad na 900...Na 9000 drzi vec dve godine nigde nije pishnulo ;) Na oba motora je bio problem to sto su neki majstori okrenuli nepovratni ventil naopako i pritisak je nabijao u karter,glavu...pa je moralo da procuri...Proveri to naprimer.To uglavnom zebu majstori za LPG...u vecini slucajeva, a mozda je i neispravan.Kod mene na oba motora je crveno-bele boje i ide na vakum crevce od plasticne racve -creva za uljne pare na poklopcu ka leptiru u gasa, mora da ima propust ka leptiru gasa,nazad ne...skini vakum crevo i probaj ustima...mozda te to zeza sve vreme... Kakav ti je poklopac iznutra bio, dal ste cistili- raznitovali taj deo-lim za uljne pare?Ja sam to sve po toj nekoj proceduri uvek radio-cistio kad vec skidam poklopac, bolje spreciti nego leciti... ;)
Послато са Lenovo A606
Ja sam tako na 9000 i sad na 900...Na 9000 drzi vec dve godine nigde nije pishnulo ;) Na oba motora je bio problem to sto su neki majstori okrenuli nepovratni ventil naopako i pritisak je nabijao u karter,glavu...pa je moralo da procuri...Proveri to naprimer.To uglavnom zebu majstori za LPG...u vecini slucajeva, a mozda je i neispravan.Kod mene na oba motora je crveno-bele boje i ide na vakum crevce od plasticne racve -creva za uljne pare na poklopcu ka leptiru u gasa, mora da ima propust ka leptiru gasa,nazad ne...skini vakum crevo i probaj ustima...mozda te to zeza sve vreme... Kakav ti je poklopac iznutra bio, dal ste cistili- raznitovali taj deo-lim za uljne pare?Ja sam to sve po toj nekoj proceduri uvek radio-cistio kad vec skidam poklopac, bolje spreciti nego leciti... ;)
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ja kod mene uopste nisam stavljao diht masu kada sam menjao dihtung dekla ventila na 95. Tacnije jesam, ali samo na par pozicija da dihtung ne ispada iz lezista pri montazi. Nije curelo nista dok je auto bio kod mene, a verujem da je tako i kod sadasnjeg vlasnika.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
@Slavisacs...hvala provjerit ću taj ventil...i da li je lim skidan
Poslednji put menjao 1 dana devet-pet, izmenjena 1 puta
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Kod nas je bele boje, mislim da je na starijim crveno-beo.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ulje iz kasete je trafo ulje, ima ostar miris, cisto informativno :)
Nije bas zdravo udisati kada sagoreva, potrovali su se ljudi u par slucajeva, takodje u vecini slucajeva je isto kancerogeno u zavisnosti od vrste istog...
Definitivno je bolje staviti kasetu da odstoji do 12h ako postoji mogucnost.
Ono sto sam zaboravio sto se tice dihtovanja, jeste da vecina diht masa ima odredjeno vreme stezanja, neke imaju cak do 12h pre potpunog, tako da je najbolje automobil ostaviti da prenoci kada se ovo odradi...
Послато са Lenovo A606
Nije bas zdravo udisati kada sagoreva, potrovali su se ljudi u par slucajeva, takodje u vecini slucajeva je isto kancerogeno u zavisnosti od vrste istog...
Definitivno je bolje staviti kasetu da odstoji do 12h ako postoji mogucnost.
Ono sto sam zaboravio sto se tice dihtovanja, jeste da vecina diht masa ima odredjeno vreme stezanja, neke imaju cak do 12h pre potpunog, tako da je najbolje automobil ostaviti da prenoci kada se ovo odradi...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
jeste, dobro je....zodiac je napisao:Ja kod mene uopste nisam stavljao diht masu kada sam menjao dihtung dekla ventila na 95. Tacnije jesam, ali samo na par pozicija da dihtung ne ispada iz lezista pri montazi. Nije curelo nista dok je auto bio kod mene, a verujem da je tako i kod sadasnjeg vlasnika.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Znaci ne treba diht masa uopste na gumeni dihtung, kao sto sam i pretpostavio, jer to nema smisla. Inace, kad se vec skida dekl ventila, obavezno potkovicu sa desne strane skinuti, izvaditi cep, ocistiti dobro sve povrsine, diht masa na cep i sve nazad. Kod mene na 9k menjan dihtung, nigde ne pusta ali sve zasvinjeno diht masom bespotrebno, ali na cepu slini. Posao obavljen do pola i lose.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ono sto ja mislim je, da je problematika samo kada se ne stavi novi dihtung, nego se vrati polovan-stari. Sto se desava u 80% slucajeva Ili ako se vec i stavi diht masa preventivno, ne saceka se da se osusi-stegne... Koliko se ja secam ti si stavio nov dihtung
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Pa ne skida se dekl svaki dan, naravno da cu da stavim novi. Sa starim je curenje zagarantovano u svakom slucaju.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
kod mene novi u oba slučaja (majstora)
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Novosti.
Bio kod jednog od najcijenjenijih plinaša u gradu i okolici, ostavio mu auto na par dana i...ništa, osim dijagnoze da imam, iz zasad neutvđenih razloga, missfire na drugom cilindru. Probao je s drugom kazetom i svijećicama, ista stvar, mjenjao dizne, podešavao isprobavao i ništa.
Ostalo je na tome da nabavim još neku treću kazetu i da onda još provjeri plinski kompjuter (da proba sa nekim drugim).
Sumnja još i na uzimanje stuje iz kabla koji ide na konektor kazete za plinski sustav, ako su se nakačili na struju drugog cilindra.
Tu mu treba šema ožičenja tog konektora.
Ako neko može pogledati u WIS-u kako su poredani i za što sve su ti kablovi na konektoru.
Tu priča ne staje, kako sam nedavno zamjenio brtvu poklopca ventila zbog curenja, mislio sam da je curenju kraj, i je, barem što se tiče poklopca ventila, ali fleke od ulja na podu govore drukčije. Sad se vidi da još pušta na semeringu do mjenjača i brtvi glave...
Kad mi je majstor objasnio što bi bilo preporuka usput napraviti kad se već otvara motor, (a navodno i vadi zbog tog nedostupnog semeringa) i koliko će me to koštati
Bio kod jednog od najcijenjenijih plinaša u gradu i okolici, ostavio mu auto na par dana i...ništa, osim dijagnoze da imam, iz zasad neutvđenih razloga, missfire na drugom cilindru. Probao je s drugom kazetom i svijećicama, ista stvar, mjenjao dizne, podešavao isprobavao i ništa.
Ostalo je na tome da nabavim još neku treću kazetu i da onda još provjeri plinski kompjuter (da proba sa nekim drugim).
Sumnja još i na uzimanje stuje iz kabla koji ide na konektor kazete za plinski sustav, ako su se nakačili na struju drugog cilindra.
Tu mu treba šema ožičenja tog konektora.
Ako neko može pogledati u WIS-u kako su poredani i za što sve su ti kablovi na konektoru.
Tu priča ne staje, kako sam nedavno zamjenio brtvu poklopca ventila zbog curenja, mislio sam da je curenju kraj, i je, barem što se tiče poklopca ventila, ali fleke od ulja na podu govore drukčije. Sad se vidi da još pušta na semeringu do mjenjača i brtvi glave...
Kad mi je majstor objasnio što bi bilo preporuka usput napraviti kad se već otvara motor, (a navodno i vadi zbog tog nedostupnog semeringa) i koliko će me to koštati
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Našao mi drugar Zdravko šemu i značenje žica na konektoru.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Sa srećom u trażenju rešenja, baš čudno da se toliko zakomplikovalo. Javljaj!
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Mislim da može taj zadnji semering da ide samo menjač dole ali ako skidaš i glavu lakše je da se sve zajedno izvadi i onda kolo oko motora.
Meni masti taj zadnji već godinu dana ali nemam velike gubitke ulja,moguće da ti najviše curi ulje na glavi pa probaj prvo to da rešiš.
Manje zdravo za motor od semeringa..
Meni masti taj zadnji već godinu dana ali nemam velike gubitke ulja,moguće da ti najviše curi ulje na glavi pa probaj prvo to da rešiš.
Manje zdravo za motor od semeringa..
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Zdravo Aco!Nisam sretan sto ovo citam ,pa izjalovilo se do bola ovo s motorom......
Kod mene je ista stvar sa "spajanjem" plinskog kompjutera na liniju od kazete,samo zalemljeno a bez ikakve izolacije,Frankenstajn sema....ali bez komplikacija.Ovo s curenjem ulja,pa,dokle vise??Znam da si vec lud od toga moj savjet ti je da se prestanes sekirati,to je samo auto.Doduse,jest SAAB ali i ni7ta vise od toga.
Kod mene je ista stvar sa "spajanjem" plinskog kompjutera na liniju od kazete,samo zalemljeno a bez ikakve izolacije,Frankenstajn sema....ali bez komplikacija.Ovo s curenjem ulja,pa,dokle vise??Znam da si vec lud od toga moj savjet ti je da se prestanes sekirati,to je samo auto.Doduse,jest SAAB ali i ni7ta vise od toga.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
@janakis, da, tako nekako i ja razmišljam, rekao mi drugar neki dan nešto slično.
@boresky, nisam u nekoj brizi, nego lova ode na kojekakva čačkanja, što mi je uvijek bezveze i demotivirajuće, proći će.
Kad si tu?
@boresky, nisam u nekoj brizi, nego lova ode na kojekakva čačkanja, što mi je uvijek bezveze i demotivirajuće, proći će.
Kad si tu?
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ako nema izolacije, do komplikacija ce svakako doci, pre ili kasnije, i te komplikacije nece biti male. Preporucujem da zice koje nisu posle povezivanja izolovane termobuzirom raskacite i povezete ih putem hilzni za spajanje kablova. Tako cete dobiti i trajan kontakt i izolaciju. Hilzne mozete kupiti u svakoj prodavnici opreme za elektroniku. Za spajanje mozete koristiti specijalizovana krimp kljesta, ali ce i tupe secice ili spic kljesta da zavrse posao, uz adekvatan pritisak na pravom mestu. To je ovo:boresky je napisao: Kod mene je ista stvar sa "spajanjem" plinskog kompjutera na liniju od kazete,samo zalemljeno a bez ikakve izolacije,Frankenstajn sema....
Ovde je tutorijal kako se pravilno koriste hilzne i kako se zice povezuju lemljenjem i izoluju termobuzirom, all-in-one:
Ne zezajte se sa strujom u kolima, rizik se ne isplati.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ne vadi se motor zbog zamene semeringa radilice. Majstor ili farba, ili nema pojma.devet-pet je napisao:Novosti.
Kad mi je majstor objasnio što bi bilo preporuka usput napraviti kad se već otvara motor, (a navodno i vadi zbog tog nedostupnog semeringa) i koliko će me to koštati
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju