SAAB 9-5 2.0T SE
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Pazi, parkiram ispod drveta, tako da gromobran i ne bi bila losa ideja. ... Kad bolje razmislim, crveni buzir i nije tolko los, mogo je da bude i naradzast.
All systems go, ready for takeoff!
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Kako vidim, bužir je rasecan po dužini i da nema onoliko vezica, zevao bi i skupljao prašinu.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Da sam nasao negde narandzast, ne bi oklevao ni sekunde. KTM boje pod haubom SAAb-a, san snova :)GRIPEN je napisao:Pazi, parkiram ispod drveta, tako da gromobran i ne bi bila losa ideja. ... Kad bolje razmislim, crveni buzir i nije tolko los, mogo je da bude i naradzast.
'bo vas buzir... Bolje da si mi iskopao negde srafove za kasetu umesto sto mi kadis temu buzirima, vidis da nemam.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Da, kopao i ja po srafovima od 9k, nema odgovarajucih za kasetu, izgleda da su samo ta cetiri torksa na celom autu. Nista, ostace ovako dok ih ne iskopa negde Bili.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ja sam nasao 2-3 u sarafima od 9k pogledaj malo bolje
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Gledao ali nema. Na kaseti nisu bili originalni srafovi, medju ostalima nema takvih, a sacuvao sam skoro sve od ovog sto sam ga rasturao.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Meni je ok [WHITE SMILING FACE] crvena je baš sexy (a i pozitivno utiče na performanse, kao što reče Tazz) [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Jeste, svi najbrzi su plavi:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- ralebl
- Postovi: 13
- Pridružio se: 11 Dec 2014, 17:22
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Pozdrav,
Mogu li pitati ekipu gdje nabavljaju poly?
Meni trebaju za prednji trap komplet ili samo 2 za onaj srednji nosac prednjeg rama ( da se tako izrazim)
U pitanju je saab 9-5 iz 2003. godine.
Takodje bih stavio poly i na prednji nosac mjenjaca.
Na zadnjem trapu mi je slabiji blok na ramenu desnog tocka- prednji, pa bih mozda zamijenio i na oba tocka...
Evo, unaprijed se zahvaljujem na svim sugestijama i savjetima ( ovo sto pase od vectra b- ko ima sifre i dimenzije i to bi mi pomoglo ;) )
Pozdrav
Mogu li pitati ekipu gdje nabavljaju poly?
Meni trebaju za prednji trap komplet ili samo 2 za onaj srednji nosac prednjeg rama ( da se tako izrazim)
U pitanju je saab 9-5 iz 2003. godine.
Takodje bih stavio poly i na prednji nosac mjenjaca.
Na zadnjem trapu mi je slabiji blok na ramenu desnog tocka- prednji, pa bih mozda zamijenio i na oba tocka...
Evo, unaprijed se zahvaljujem na svim sugestijama i savjetima ( ovo sto pase od vectra b- ko ima sifre i dimenzije i to bi mi pomoglo ;) )
Pozdrav
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Na google ukucas powerflex, pogledas sta te zanima i narucis, verovatno ima i na e bayu...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Nije ova tema za to al ajde kratko.
Trazi na ebay-u. Nemoras powerflex, preskupi su. A ako menjas silene u ramu, menjaj svih 6. Svakako nemozes da kupis samo dva poly...
Trazi na ebay-u. Nemoras powerflex, preskupi su. A ako menjas silene u ramu, menjaj svih 6. Svakako nemozes da kupis samo dva poly...
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Da je bar stavio i crvene buzire... Ali ovaj crveni dekl i usisna grana ofarbani bojom za blok motora, pun sjaj, reci nemam. Grozota.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Tmurno prepodne proteklo u znaku novih radova: prebacivanje dekla sa 9k na 9-5 i obratno, posto se pojavio kupac za 9000, a sa ovim deklom nece otici od mene. Neki idiot je na 9K stavio tonu crvenog i crnog silikona, trebalo mi je sat vremena da sve to ocistim kako treba. A stanje ispod dekla na 9-5 - sasvim zadovoljavajuce, zapravo mnogo bolje nego sto sam ocekivao. Lanac nije istegnut, lancanici kao novi, bregaste takodje, nema mulja ni u tragovima:
Sada izgleda ovako, sutra ponovo skidanje i farbanje, pa nazad:
Sada izgleda ovako, sutra ponovo skidanje i farbanje, pa nazad:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Kako ti se ogulilo? Koliko se sjecam prije par dana si ga ofarbao
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ovo je drugi, skinuo ga sa mog 9k. Sutra ce i ovaj da izgleda isto kao onaj :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ahaa a sredi ga nemoj da ispadne losije
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Opet zezanje sa b202 deklom, trovanje skidolom, smirglanje, pranje axel sgrasom, susenje, odmascivanje razredjivacem, farbanje, grejanje, skidanje viska farbe sa slova i rebara slajfericom, poliranje preostalih alu cevi, ceo dan posla, ali je vredelo. Najvise vremena oduzima premazivanje skidol gelom na svakih 45 minuta, fabricka plastifikacija je izuzetno uporna i jako dobro zapecena i nema nacina da se skine bez mnogo rada i strpljenja.A proces traje satima. Na smirglu i celicnu cetku plastifikacija je potpuno otporna, tako da je ta varijanta odmah otpala. Peskiranje je verovatno mnogo bezbolnija solucija, ali nosi svoje rizike, jer pesak moze da se zavuce u deo za vetrenje i napravi zescu havariju, pa mi je mirnija glava ovako. A vec sam i navikao da sa saabom nema ni brzih ni lakih resenja. Pored toga, zamenjen je dihtung dekla ventila, gumica PCV razvoda, PCV check ventil, zadihtovan cep, promenjeni oni idiotski torx srafovi sa spajkom u centru na nosacu cepa obicnim, ocisceni svi srafovi dekla, i taman kad sam mislio da je sve gotovo i spremao se da spustim haubu, desi se katastrofa:
Navlacio crevo check ventila, izvod sa racve mi ostao u ruci, zaboden u crevo! Nervni slom u najavi, zovem Gripija, kaze nema u Beogradu, pozovem Viktora, kaze nemam, ali dodji i ponesi razvod, napravicemo. I napravio ga je:
Sad je sve na mestu i sve kako treba. Sto se mene tice, ja pod haubom vise nemam sta da trazim do zamene turbine, a i dosta je bilo. Do kraja nedelje menjam opruge i silen blokove, to ce Viktor. Sada motorni prostor izgleda ovako, konacna verzija:
Navlacio crevo check ventila, izvod sa racve mi ostao u ruci, zaboden u crevo! Nervni slom u najavi, zovem Gripija, kaze nema u Beogradu, pozovem Viktora, kaze nemam, ali dodji i ponesi razvod, napravicemo. I napravio ga je:
Sad je sve na mestu i sve kako treba. Sto se mene tice, ja pod haubom vise nemam sta da trazim do zamene turbine, a i dosta je bilo. Do kraja nedelje menjam opruge i silen blokove, to ce Viktor. Sada motorni prostor izgleda ovako, konacna verzija:
Poslednji put menjao 1 dana zodiac, izmenjena 17 puta
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Svaka cast,super je sada
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Poliranje traje 5 minuta, pa ako si voljan, javi.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Extra izgleda, napredujes polako ali sigurno, samo cepaj
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
A, kako posle, jel treba odrzavanje? Hocel li brzo da oksidira?
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju