SAAB 9-5 2.0T SE

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 12 Mar 2015, 11:48

Pazi, parkiram ispod drveta, tako da gromobran i ne bi bila losa ideja. ... Kad bolje razmislim, crveni buzir i nije tolko los, mogo je da bude i naradzast. :mrgreen:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
stevak
Postovi: 455
Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
Lokacija: Zemun

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod stevak » 12 Mar 2015, 13:17

Kako vidim, bužir je rasecan po dužini i da nema onoliko vezica, zevao bi i skupljao prašinu. :Good job:
ex SAABotražitelj <9000CS>

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 12 Mar 2015, 13:54

GRIPEN je napisao:Pazi, parkiram ispod drveta, tako da gromobran i ne bi bila losa ideja. ... Kad bolje razmislim, crveni buzir i nije tolko los, mogo je da bude i naradzast. :mrgreen:
Da sam nasao negde narandzast, ne bi oklevao ni sekunde. KTM boje pod haubom SAAb-a, san snova :)

'bo vas buzir... Bolje da si mi iskopao negde srafove za kasetu umesto sto mi kadis temu buzirima, vidis da nemam.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 12 Mar 2015, 14:23

To cu tesko naci... Njih je samo cetri...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 12 Mar 2015, 14:33

Da, kopao i ja po srafovima od 9k, nema odgovarajucih za kasetu, izgleda da su samo ta cetiri torksa na celom autu. Nista, ostace ovako dok ih ne iskopa negde Bili.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
dragan225
Postovi: 260
Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod dragan225 » 12 Mar 2015, 15:28

Ja sam nasao 2-3 u sarafima od 9k pogledaj malo bolje

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 12 Mar 2015, 16:01

Gledao ali nema. Na kaseti nisu bili originalni srafovi, medju ostalima nema takvih, a sacuvao sam skoro sve od ovog sto sam ga rasturao.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
ahsirob
Drug Član
Postovi: 748
Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod ahsirob » 13 Mar 2015, 07:32

Meni je ok [WHITE SMILING FACE] crvena je baš sexy (a i pozitivno utiče na performanse, kao što reče Tazz) [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 13 Mar 2015, 09:31

Da se ne lazemo, plava je najbrza boja!
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 13 Mar 2015, 10:32

Jeste, svi najbrzi su plavi:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
ralebl
Postovi: 13
Pridružio se: 11 Dec 2014, 17:22

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod ralebl » 13 Mar 2015, 12:05

Pozdrav,
Mogu li pitati ekipu gdje nabavljaju poly?
Meni trebaju za prednji trap komplet ili samo 2 za onaj srednji nosac prednjeg rama ( da se tako izrazim)
U pitanju je saab 9-5 iz 2003. godine.
Takodje bih stavio poly i na prednji nosac mjenjaca.
Na zadnjem trapu mi je slabiji blok na ramenu desnog tocka- prednji, pa bih mozda zamijenio i na oba tocka...
Evo, unaprijed se zahvaljujem na svim sugestijama i savjetima ( ovo sto pase od vectra b- ko ima sifre i dimenzije i to bi mi pomoglo ;) )

Pozdrav

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod MAD SERB » 13 Mar 2015, 12:23

Na google ukucas powerflex, pogledas sta te zanima i narucis, verovatno ima i na e bayu...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 13 Mar 2015, 17:34

Nije ova tema za to al ajde kratko.
Trazi na ebay-u. Nemoras powerflex, preskupi su. A ako menjas silene u ramu, menjaj svih 6. Svakako nemozes da kupis samo dva poly...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 13 Mar 2015, 21:52

Slika
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 13 Mar 2015, 22:03

Da je bar stavio i crvene buzire... :pl: Ali ovaj crveni dekl i usisna grana ofarbani bojom za blok motora, pun sjaj, reci nemam. Grozota.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 15 Mar 2015, 20:40

Tmurno prepodne proteklo u znaku novih radova: prebacivanje dekla sa 9k na 9-5 i obratno, posto se pojavio kupac za 9000, a sa ovim deklom nece otici od mene. Neki idiot je na 9K stavio tonu crvenog i crnog silikona, trebalo mi je sat vremena da sve to ocistim kako treba. A stanje ispod dekla na 9-5 - sasvim zadovoljavajuce, zapravo mnogo bolje nego sto sam ocekivao. Lanac nije istegnut, lancanici kao novi, bregaste takodje, nema mulja ni u tragovima:

Slika

Sada izgleda ovako, sutra ponovo skidanje i farbanje, pa nazad:

Slika
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
dragan225
Postovi: 260
Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod dragan225 » 15 Mar 2015, 21:02

Kako ti se ogulilo? Koliko se sjecam prije par dana si ga ofarbao

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 15 Mar 2015, 21:25

Ovo je drugi, skinuo ga sa mog 9k. Sutra ce i ovaj da izgleda isto kao onaj :)
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
dragan225
Postovi: 260
Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod dragan225 » 15 Mar 2015, 22:21

Ahaa a sredi ga nemoj da ispadne losije :mrgreen:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 17 Mar 2015, 19:15

Opet zezanje sa b202 deklom, trovanje skidolom, smirglanje, pranje axel sgrasom, susenje, odmascivanje razredjivacem, farbanje, grejanje, skidanje viska farbe sa slova i rebara slajfericom, poliranje preostalih alu cevi, ceo dan posla, ali je vredelo. Najvise vremena oduzima premazivanje skidol gelom na svakih 45 minuta, fabricka plastifikacija je izuzetno uporna i jako dobro zapecena i nema nacina da se skine bez mnogo rada i strpljenja.A proces traje satima. Na smirglu i celicnu cetku plastifikacija je potpuno otporna, tako da je ta varijanta odmah otpala. Peskiranje je verovatno mnogo bezbolnija solucija, ali nosi svoje rizike, jer pesak moze da se zavuce u deo za vetrenje i napravi zescu havariju, pa mi je mirnija glava ovako. A vec sam i navikao da sa saabom nema ni brzih ni lakih resenja. Pored toga, zamenjen je dihtung dekla ventila, gumica PCV razvoda, PCV check ventil, zadihtovan cep, promenjeni oni idiotski torx srafovi sa spajkom u centru na nosacu cepa obicnim, ocisceni svi srafovi dekla, i taman kad sam mislio da je sve gotovo i spremao se da spustim haubu, desi se katastrofa:

Slika

Navlacio crevo check ventila, izvod sa racve mi ostao u ruci, zaboden u crevo! Nervni slom u najavi, zovem Gripija, kaze nema u Beogradu, pozovem Viktora, kaze nemam, ali dodji i ponesi razvod, napravicemo. I napravio ga je:

Slika

Sad je sve na mestu i sve kako treba. Sto se mene tice, ja pod haubom vise nemam sta da trazim do zamene turbine, a i dosta je bilo. Do kraja nedelje menjam opruge i silen blokove, to ce Viktor. Sada motorni prostor izgleda ovako, konacna verzija:

Slika
Poslednji put menjao 1 dana zodiac, izmenjena 17 puta
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 17 Mar 2015, 19:26

Svaka cast,super je sada

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 17 Mar 2015, 19:32

Lepo! Extra izgledaju ove polirane cevi!
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 17 Mar 2015, 19:33

Poliranje traje 5 minuta, pa ako si voljan, javi.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod MAD SERB » 17 Mar 2015, 19:34

Extra izgleda, napredujes polako ali sigurno, samo cepaj
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 17 Mar 2015, 20:51

A, kako posle, jel treba odrzavanje? Hocel li brzo da oksidira?
All systems go, ready for takeoff!


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju