
SAAB 9-3 2.0t 2002
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Sad jos da vidim kako cy resiti problem sa homokinetickim (vise homo, manje kineticki), pa da vise legne taj plindzatronik i pocnem malko da opustenije uzivam u voznji. 

- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Nova akcija bila za vikenad.
Posto crko' u kokpitu od vrucine, bio da vidim zasto klima ne radi. (nije radila od kad sam uzeo auto, nego tek sad doslo na red)
Crevo neko od kompresora bilo raseceno pa sprzeno, valjda od toplote motora, kartera, cega li.
Napravljeno novo crevo oblozeno azbestom - 2 500 din,
Punjenje klime - 3 000 din,
Ruke - 1 000 din.
Prvo kompresor krenuo da cangrlja, al brzo se smirio.
Operaciju radio neki taksista Bane, radi u svojoj garazi na Nbgd, radi klime za sva auta.
Sad ladim guzicu onako kako je zapovedjeno.
Inace, kad sam dosao da pokupim auto, kaze on meni, sve je ok, nego nikako nisam uspeo da provalim kako se vadi kljuc. Ja se zacenio od smeha.
Reko ja, ma samo u rikverc i ide sam napolje, kaze on, aaaaa tooo, ja probao prva, druga, treca i smorio se.
Posto crko' u kokpitu od vrucine, bio da vidim zasto klima ne radi. (nije radila od kad sam uzeo auto, nego tek sad doslo na red)
Crevo neko od kompresora bilo raseceno pa sprzeno, valjda od toplote motora, kartera, cega li.
Napravljeno novo crevo oblozeno azbestom - 2 500 din,
Punjenje klime - 3 000 din,
Ruke - 1 000 din.
Prvo kompresor krenuo da cangrlja, al brzo se smirio.
Operaciju radio neki taksista Bane, radi u svojoj garazi na Nbgd, radi klime za sva auta.
Sad ladim guzicu onako kako je zapovedjeno.

Inace, kad sam dosao da pokupim auto, kaze on meni, sve je ok, nego nikako nisam uspeo da provalim kako se vadi kljuc. Ja se zacenio od smeha.
Reko ja, ma samo u rikverc i ide sam napolje, kaze on, aaaaa tooo, ja probao prva, druga, treca i smorio se.

- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Juce idem uvece nesto do Novih Banovaca, ukljucio cruise, laganeze 120, dolazim do iskljucenja za N Sad posle aerodroma, ja da pritisnem papucicu kvacila, a papucice negde.
Zalepila se za pod.
Jedva sam je odigao, tek kad sam uspeo pola stopala da zavucem ispod papucice i kad sam povukao kao konj, onda sam uspeo da je odlepim od poda. Nadrukao par puta i proradilo.
Ali evo vidim opet pocinje da gubi pritisak.
Verujem da nema drugog leka nego da se zameni i ostatak sistema kvacila, da bih resio problem.
Trenutno radi tako sto primenjujem vec nauceni trik, odmaram levo stopalo na samoj papucici kvacila i na taj nacin nece da propadne.
Zalepila se za pod.
Jedva sam je odigao, tek kad sam uspeo pola stopala da zavucem ispod papucice i kad sam povukao kao konj, onda sam uspeo da je odlepim od poda. Nadrukao par puta i proradilo.
Ali evo vidim opet pocinje da gubi pritisak.
Verujem da nema drugog leka nego da se zameni i ostatak sistema kvacila, da bih resio problem.
Trenutno radi tako sto primenjujem vec nauceni trik, odmaram levo stopalo na samoj papucici kvacila i na taj nacin nece da propadne.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
@Treki - jedan moj prijatelj u Podgorici na 9-3 TiD je imao slican problem. Dok nije zamenjeno celo kvacilo, komplet cilindri i uradjeno crevo kvacila (nosili ga u hidraulik u ustanickoj) nije imao mira - tako da verovatno i kod tebe tako 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Ah, sta du mu radim. Bacicu ga na kratku proveru za svaki slucaj, mada nema selameta od toga.
Sad skupljanje sredstava pa i ovo ostalo da se zameni. Za sad mi ne pravi preveliki problem, ipak sam mesecim vozio sa mnogo gorim cilindrom, ali ne planiram dugo da to tako stoji. Znaci sredjivanje sto pre, kako finansije dozvole.
A ceka me plin i homokineticki, tako da mi predstoji veselo leto, i to po svemu sudeci bez letovanja.
Sad skupljanje sredstava pa i ovo ostalo da se zameni. Za sad mi ne pravi preveliki problem, ipak sam mesecim vozio sa mnogo gorim cilindrom, ali ne planiram dugo da to tako stoji. Znaci sredjivanje sto pre, kako finansije dozvole.
A ceka me plin i homokineticki, tako da mi predstoji veselo leto, i to po svemu sudeci bez letovanja.

- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Samo planiraj na vreme - ako porucujes preko Gazele (Sachs) ceka se 2-4nedelje
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
ok, hvala. 
Prosli put sam master cilindar direkt porucio od skandix-a i stiglo za 12tak dana, sa sve prvomajskim praznicima.

Prosli put sam master cilindar direkt porucio od skandix-a i stiglo za 12tak dana, sa sve prvomajskim praznicima.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
znam, ali izadje te jeftinije (ako vec ima u Srbiji) da kupis kod njih, jer ustedis postarinu (25€ bese) + carina/porez - koja nije mala jer ce ceh da bude oko 200-250eura (kvacilo, druk lager + cilindar sekudar)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Jos jedna mala avantura za vikend.
Vozio drugara, ja stao da on izadje iz auta i ne videh da sam ostao u brzini. Pustim kvacilo i ugasi se Saab naravno.
Sacekam 10tak sekundi, dam ponovo kontakt, sacekam pumpa da odradi svoje, okrenem kljuc, CAK, sve se ugasi.
Ja da dam kontakt ponovo, mrtvilo, tisina, nista.
Reko, da l je moguce. Mislim se, ako je otisla kaseta, sacu ga zapalim ili mozda sebe da roknem.
Srecom u blizini moj elektricar, ja do njega, komso pomagaj.
Dodje decko samnom, stavi akumulator na voltmetar, ma jok, mrtav. Uh, reko dobro je, bezbolnija varijanta. Samo akumulator da zamenim.
Krene on nesto da cacka da prespoji, kad odjednom dade znake zivota akumulator. Ja dam kontakt, ziv. Okrenem kljuc, brm brm.
Ekstra, odvezao ga do radionice, ocistio sve kontakte od platine, zalemio mi na klemi jednoj kontakt sa kablom i sad daje struju kako treba.
Cena 1000 din.
Prodjoh malo bezbolnije ovaj put.
Vozio drugara, ja stao da on izadje iz auta i ne videh da sam ostao u brzini. Pustim kvacilo i ugasi se Saab naravno.
Sacekam 10tak sekundi, dam ponovo kontakt, sacekam pumpa da odradi svoje, okrenem kljuc, CAK, sve se ugasi.
Ja da dam kontakt ponovo, mrtvilo, tisina, nista.

Reko, da l je moguce. Mislim se, ako je otisla kaseta, sacu ga zapalim ili mozda sebe da roknem.

Srecom u blizini moj elektricar, ja do njega, komso pomagaj.
Dodje decko samnom, stavi akumulator na voltmetar, ma jok, mrtav. Uh, reko dobro je, bezbolnija varijanta. Samo akumulator da zamenim.
Krene on nesto da cacka da prespoji, kad odjednom dade znake zivota akumulator. Ja dam kontakt, ziv. Okrenem kljuc, brm brm.
Ekstra, odvezao ga do radionice, ocistio sve kontakte od platine, zalemio mi na klemi jednoj kontakt sa kablom i sad daje struju kako treba.
Cena 1000 din.
Prodjoh malo bezbolnije ovaj put.

- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
ja ti kazem da uzmez 900og pa da patis ka coek 

moj saab je vrh...samo da proradi
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Hahahaha taj rad.
Bar da patim sa stilom.
Bar da patim sa stilom.

- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Ošla i vodena pumpa.
Idemo dalje.....

Idemo dalje.....
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Auuuu matori, pa ima li kraja... 

- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Bas te poteralo
A da promenis parking? Mozda su neke podzemne vode ili neko zracenje

A da promenis parking? Mozda su neke podzemne vode ili neko zracenje

- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Prvo kod meanicara da ga opravis a posle kod
da ga osvestas 


- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Ako je ista ka na 9-5 dajem ti moju.
Moguce da su iste.
Moguce da su iste.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Treki, mislim da je oko 5000din vodena pumpa, ja sam se raspitivao kad sam radio onaj 2.0 motor ali je nisam na kraju uzeo... E sad jedino ne znam sto se zamene tice kakva je situacija da li moze da se zameni bez vadjenja motora, ako ne moze onda si se debelo zeznuo sto je nisi promenio kad si radio motor! 

- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Evo ti brojevi cisto da imas

http://www.findpart.org/part/skf-vkpc86630" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.findpart.org/part/skf-vkpc86630" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 2.0t 2002
Hvala puno ljudi na pomoci.
Juce sam ga vec odvezao kod Kikija, idem sad po njega.
A ne znam vise sta moze jos da mu ode u pm, al kako sam krenuo, sklopicu celu novu 9-3kju, majku mu.
Plus mi spala plastika ona gde ide maglenka s leve strane ili je neko odlucio da je uzme.
Kad sam slepovao auto onomad kad mi benz pumpa otisla, mentol ja zakacio za cev ulja neku koja stoji odma poerd kuke za slepovanje.
Dobro nisam iscupao ceo hladnjak. Uspeo je Kiki juce to da vrati, ali nekih nedelju dana tu zjapilo prazno, posto nisam mogao onu plasticnu masku da vratim. I juce kad sam pogledao kod kikija, provalim da ova plasticna maska pored, gde ide maglenka, da je nema.
E do jaja rekoh.
Doduse, sad mogu da razmisljam o nabavci maglenki.
Juce sam ga vec odvezao kod Kikija, idem sad po njega.
A ne znam vise sta moze jos da mu ode u pm, al kako sam krenuo, sklopicu celu novu 9-3kju, majku mu.
Plus mi spala plastika ona gde ide maglenka s leve strane ili je neko odlucio da je uzme.
Kad sam slepovao auto onomad kad mi benz pumpa otisla, mentol ja zakacio za cev ulja neku koja stoji odma poerd kuke za slepovanje.
Dobro nisam iscupao ceo hladnjak. Uspeo je Kiki juce to da vrati, ali nekih nedelju dana tu zjapilo prazno, posto nisam mogao onu plasticnu masku da vratim. I juce kad sam pogledao kod kikija, provalim da ova plasticna maska pored, gde ide maglenka, da je nema.
E do jaja rekoh.
Doduse, sad mogu da razmisljam o nabavci maglenki.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju