Jos jedan 9k CS u drustvu
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sad jesi :)
Stigao i druk lezaj, sad smo kompletni:
Stigao i druk lezaj, sad smo kompletni:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jel' ima negde da se kupi odvojeno druk lezaj nov, da nije zajedno sa cilindrom?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ako je isti kao na 900OG imas u Gazeli i dr. radnjama........doduse Sachs bio 35eura kad sam ja kupio, mislim da imaju i neki italijanski kinezi za 20eur
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
I jebiga, ova cev nije adaptirana za prihvat gornjeg cilindra sa 9000, nisam se razumeo sa Vladetom najbolje. Nista, ceka se cevka i druk lezaj, ili remont ovoga ili nov ako nadjem.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sad cu da vidim da li ima neki broj na njemu.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Evo nasao sam, isti suhttp://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile ... r/1003611/
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Brojevi su necitljivi, fag je proizvodjac lezaja, tako da nista. SAAB broj je 8721995, znaci da odgovara Sachs N4006, LuK 500033320 i Valeo 804033. Opet Euro07, valjda ce se naci nesto.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Problem je sto samo pase na Saab pa ga retko ko ima na stanju, lezaj je konican tako da nazdravlje
Kada sam porucio kvacilo u Gazeli porucio sam i njega.......inace od kvacila nemam vise delova, stavio sam sve novo ovo staro je zavrsilo u reciklazi
Kada sam porucio kvacilo u Gazeli porucio sam i njega.......inace od kvacila nemam vise delova, stavio sam sve novo ovo staro je zavrsilo u reciklazi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sto me jos podseti........za Saab 900OG turbo sada se samo prodaju ona kvacila sa 9000ke, ranije su bila razlicita, ali montaza nije problem......doduse ne garantujem za godista pre 1986, ali tebe ne kaci.
Cisto da ti kazem zbog drugog projekta
Cisto da ti kazem zbog drugog projekta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Pasuje i na gomilu nekih Nissana, nije samo za SAAB.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Po ovome sudeci ne, a i da je istina Nissan te nece spasiti (ako pricamo o druk lezaju)
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 79 / 108 1978 – 1984 9107 / 309
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 EMS 87 / 118 1979 – 1980 9107 / 310
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 107 / 145 1979 – 1985 9107 / 311
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 74 / 101 1983 – 1984 9107 / 312
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 85 / 116 1981 – 1987 9107 / 313
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 79 / 108 1980 – 1984 9107 / 314
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 85 / 116 1981 – 1987 9107 / 315
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 107 / 145 1981 – 1985 9107 / 316
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 74 / 101 1982 – 1988 9107 / 317
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 S 129 / 175 1984 – 1988 9107 / 318
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 S KAT 129 / 175 1989 – 1993 9107 / 318
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S 129 / 175 1984 – 1989 9107 / 319
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 81 / 110 1985 – 1990 9107 / 321
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 81 / 110 1985 – 1989 9107 / 322
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 118 / 160 1986 – 1990 9107 / 323
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 118 / 160 1985 – 1993 9107 / 324
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 129 / 175 1985 – 1988 9107 / 325
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 118 / 160 1986 – 1989 9107 / 326
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 110 / 149 1986 – 1988 9107 / 327
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 110 / 150 1986 – 1988 9107 / 328
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 94 / 128 1986 – 1990 9107 / 331
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 94 / 128 1989 – 1998 9107 / 331
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 118 / 160 1987 – 1991 9107 / 332
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 S 129 / 175 1987 – 1991 9107 / 333
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 103 / 140 1987 – 1988 9107 / 334
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 103 / 140 1986 – 1991 9107 / 335
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 92 / 125 1987 – 1988 9107 / 336
Saab 9000 2.0 -16 Turbo 129 / 175 1985 – 1991 9107 / 337
Saab 9000 2.0 -16 Turbo 118 / 160 1988 – 1989 9107 / 338
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 93 / 126 1988 – 1991 9107 / 339
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1992 9107 / 339
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1990 9107 / 340
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 120 / 163 1988 – 1990 9107 / 344
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 120 / 163 1988 – 1990 9107 / 345
Saab 9000 2.0 -16 94 / 128 1989 – 1993 9107 / 347
Saab 900 I Cabriolet 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1991 9107 / 348
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 127 / 172 1989 – 1992 9107 / 349
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CS 107 / 145 1989 – 1991 9107 / 350
Saab 9000 2.3 -16 CD 107 / 145 1989 – 1990 9107 / 351
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 129 / 175 1984 – 1991 9116 / 300
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 120 / 163 1988 – 1993 9116 / 302
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 120 / 163 1988 – 1993 9116 / 303
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 94 / 128 1990 – 1992 9116 / 306
Saab 9000 2.0 -16 94 / 128 1989 – 1993 9116 / 307
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 127 / 172 1989 – 1992 9116 / 308
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CS 107 / 145 1989 – 1991 9116 / 310
Saab 9000 2.3 -16 CD 107 / 145 1989 – 1990 9116 / 311
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 81 / 110 1987 – 1991 9116 / 312
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 81 / 110 1985 – 1990 9116 / 313
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 118 / 160 1990 – 1992 9116 / 314
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 118 / 160 1985 – 1993 9116 / 315
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1992 9116 / 316
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1990 9116 / 317
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 118 / 160 1990 – 1994 9116 / 318
Saab 900 I Cabriolet 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1991 9116 / 319
Saab 900 I Cabriolet 2.1 -16 100 / 136 1990 – 1994 9116 / 320
Saab 900 I Combi Coupe 2.1 -16 100 / 136 1990 – 1994 9116 / 321
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.1 -16 100 / 136 1991 – 1992 9116 / 322
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo 143 / 194 1990 – 1993 9116 / 323
Saab 9000 2.3 -16 Turbo 143 / 194 1990 – 1993 9116 / 324
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 S Turbo-16 104 / 141 1991 – 1994 9116 / 325
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 S Turbo-16 104 / 141 1991 – 1993 9116 / 326
Saab 900 I Cabriolet 2.0 S Turbo-16 104 / 141 1991 – 1994 9116 / 327
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CS 107 / 145 1989 – 1991 9116 / 328
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo 143 / 194 1990 – 1993 9116 / 329
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 94 / 128 1990 – 1992 9116 / 330
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S KAT 125 / 170 1991 – 1994 9116 / 331
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 S 125 / 170 1991 – 1995 9116 / 333
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 108 / 147 1992 – 1998 9116 / 334
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 120 / 163 1988 – 1993 9116 / 335
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Aero CS 162 / 220 1993 – 1993 9116 / 336
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 132 / 179 1991 – 1993 9116 / 337
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 96 / 130 1993 – 1996 9116 / 341
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE 108 / 147 1993 – 1996 9116 / 342
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 ND Turbo 110 / 149 1995 – 1997 9116 / 343
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE Eco Powe 125 / 170 1993 – 1996 9116 / 344
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo CS 136 / 185 1988 – 1998 9116 / 345
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo CSE 147 / 200 1993 – 1996 9116 / 346
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Aero CS 165 / 224 1993 – 1997 9116 / 347
Saab 9000 2.0 -16 CD 96 / 131 1993 – 1998 9116 / 348
Saab 9000 2.3 -16 CDE 108 / 147 1993 – 1995 9116 / 349
Saab 9000 2.0 -16 CD 110 / 149 1995 – 1996 9116 / 350
Saab 9000 2.3 -16 CDE Eco-Powe 125 / 170 1994 – 1997 9116 / 351
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 136 / 185 1989 – 1998 9116 / 352
Saab 9000 2.3 -16 CD Turbo 147 / 200 1991 – 1996 9116 / 353
Saab 9000 3.0 -24 V6 CD/CDE 155 / 211 1994 – 1996 9116 / 360
Saab 9000 Schrägheck 3.0 -24 V6 CS/CSE 155 / 211 1994 – 1998 9116 / 361
Saab 9000 2.0 -16 CD 96 / 131 1993 – 1998 9116 / 362
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 96 / 130 1993 – 1996 9116 / 363
Saab 9000 2.0 -16 CD 110 / 149 1995 – 1996 9116 / 364
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 ND Turbo 110 / 149 1995 – 1997 9116 / 365
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 136 / 185 1989 – 1998 9116 / 366
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo CS 136 / 185 1988 – 1998 9116 / 367
Saab 9000 2.3 -16 CDE 108 / 147 1993 – 1995 9116 / 368
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE 108 / 147 1993 – 1996 9116 / 369
Saab 9000 2.3 -16 CDE Eco-Powe 125 / 170 1994 – 1997 9116 / 370
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE Eco Powe 125 / 170 1993 – 1996 9116 / 371
Saab 9000 2.3 -16 CD Turbo 147 / 200 1991 – 1996 9116 / 372
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo CSE 147 / 200 1993 – 1996 9116 / 373
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Aero CS 165 / 224 1993 – 1997 9116 / 374
Saab 9000 3.0 -24 V6 CD/CDE 155 / 211 1994 – 1996 9116 / 375
Saab 9000 Schrägheck 3.0 -24 V6 CS/CSE 155 / 211 1994 – 1998 9116 / 376
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 79 / 108 1978 – 1984 9402 / 309
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 107 / 145 1978 – 1985 9402 / 311
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 74 / 100 1979 – 1988 9402 / 312
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 85 / 115 1980 – 1988 9402 / 313
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 79 / 108 1980 – 1984 9402 / 314
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 85 / 115 1980 – 1990 9402 / 315
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 107 / 146 1980 – 1985 9402 / 316
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 74 / 101 1982 – 1988 9402 / 317
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 79 / 108 1978 – 1984 9107 / 309
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 EMS 87 / 118 1979 – 1980 9107 / 310
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 107 / 145 1979 – 1985 9107 / 311
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 74 / 101 1983 – 1984 9107 / 312
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 85 / 116 1981 – 1987 9107 / 313
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 79 / 108 1980 – 1984 9107 / 314
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 85 / 116 1981 – 1987 9107 / 315
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 107 / 145 1981 – 1985 9107 / 316
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 74 / 101 1982 – 1988 9107 / 317
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 S 129 / 175 1984 – 1988 9107 / 318
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 S KAT 129 / 175 1989 – 1993 9107 / 318
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S 129 / 175 1984 – 1989 9107 / 319
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 81 / 110 1985 – 1990 9107 / 321
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 81 / 110 1985 – 1989 9107 / 322
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 118 / 160 1986 – 1990 9107 / 323
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 118 / 160 1985 – 1993 9107 / 324
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 129 / 175 1985 – 1988 9107 / 325
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 118 / 160 1986 – 1989 9107 / 326
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 110 / 149 1986 – 1988 9107 / 327
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 110 / 150 1986 – 1988 9107 / 328
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 94 / 128 1986 – 1990 9107 / 331
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 94 / 128 1989 – 1998 9107 / 331
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 118 / 160 1987 – 1991 9107 / 332
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 S 129 / 175 1987 – 1991 9107 / 333
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 103 / 140 1987 – 1988 9107 / 334
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 103 / 140 1986 – 1991 9107 / 335
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 92 / 125 1987 – 1988 9107 / 336
Saab 9000 2.0 -16 Turbo 129 / 175 1985 – 1991 9107 / 337
Saab 9000 2.0 -16 Turbo 118 / 160 1988 – 1989 9107 / 338
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 93 / 126 1988 – 1991 9107 / 339
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1992 9107 / 339
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1990 9107 / 340
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 120 / 163 1988 – 1990 9107 / 344
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 120 / 163 1988 – 1990 9107 / 345
Saab 9000 2.0 -16 94 / 128 1989 – 1993 9107 / 347
Saab 900 I Cabriolet 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1991 9107 / 348
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 127 / 172 1989 – 1992 9107 / 349
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CS 107 / 145 1989 – 1991 9107 / 350
Saab 9000 2.3 -16 CD 107 / 145 1989 – 1990 9107 / 351
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 129 / 175 1984 – 1991 9116 / 300
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 120 / 163 1988 – 1993 9116 / 302
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 120 / 163 1988 – 1993 9116 / 303
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 94 / 128 1990 – 1992 9116 / 306
Saab 9000 2.0 -16 94 / 128 1989 – 1993 9116 / 307
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 127 / 172 1989 – 1992 9116 / 308
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CS 107 / 145 1989 – 1991 9116 / 310
Saab 9000 2.3 -16 CD 107 / 145 1989 – 1990 9116 / 311
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 81 / 110 1987 – 1991 9116 / 312
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 81 / 110 1985 – 1990 9116 / 313
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 118 / 160 1990 – 1992 9116 / 314
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo-16 118 / 160 1985 – 1993 9116 / 315
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1992 9116 / 316
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1990 9116 / 317
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 118 / 160 1990 – 1994 9116 / 318
Saab 900 I Cabriolet 2.0 -16 93 / 126 1989 – 1991 9116 / 319
Saab 900 I Cabriolet 2.1 -16 100 / 136 1990 – 1994 9116 / 320
Saab 900 I Combi Coupe 2.1 -16 100 / 136 1990 – 1994 9116 / 321
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.1 -16 100 / 136 1991 – 1992 9116 / 322
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo 143 / 194 1990 – 1993 9116 / 323
Saab 9000 2.3 -16 Turbo 143 / 194 1990 – 1993 9116 / 324
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 S Turbo-16 104 / 141 1991 – 1994 9116 / 325
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 S Turbo-16 104 / 141 1991 – 1993 9116 / 326
Saab 900 I Cabriolet 2.0 S Turbo-16 104 / 141 1991 – 1994 9116 / 327
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CS 107 / 145 1989 – 1991 9116 / 328
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo 143 / 194 1990 – 1993 9116 / 329
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 94 / 128 1990 – 1992 9116 / 330
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S KAT 125 / 170 1991 – 1994 9116 / 331
Saab 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 S 125 / 170 1991 – 1995 9116 / 333
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 108 / 147 1992 – 1998 9116 / 334
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo 120 / 163 1988 – 1993 9116 / 335
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Aero CS 162 / 220 1993 – 1993 9116 / 336
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 132 / 179 1991 – 1993 9116 / 337
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 96 / 130 1993 – 1996 9116 / 341
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE 108 / 147 1993 – 1996 9116 / 342
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 ND Turbo 110 / 149 1995 – 1997 9116 / 343
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE Eco Powe 125 / 170 1993 – 1996 9116 / 344
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo CS 136 / 185 1988 – 1998 9116 / 345
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo CSE 147 / 200 1993 – 1996 9116 / 346
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Aero CS 165 / 224 1993 – 1997 9116 / 347
Saab 9000 2.0 -16 CD 96 / 131 1993 – 1998 9116 / 348
Saab 9000 2.3 -16 CDE 108 / 147 1993 – 1995 9116 / 349
Saab 9000 2.0 -16 CD 110 / 149 1995 – 1996 9116 / 350
Saab 9000 2.3 -16 CDE Eco-Powe 125 / 170 1994 – 1997 9116 / 351
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 136 / 185 1989 – 1998 9116 / 352
Saab 9000 2.3 -16 CD Turbo 147 / 200 1991 – 1996 9116 / 353
Saab 9000 3.0 -24 V6 CD/CDE 155 / 211 1994 – 1996 9116 / 360
Saab 9000 Schrägheck 3.0 -24 V6 CS/CSE 155 / 211 1994 – 1998 9116 / 361
Saab 9000 2.0 -16 CD 96 / 131 1993 – 1998 9116 / 362
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 CS 96 / 130 1993 – 1996 9116 / 363
Saab 9000 2.0 -16 CD 110 / 149 1995 – 1996 9116 / 364
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 ND Turbo 110 / 149 1995 – 1997 9116 / 365
Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD 136 / 185 1989 – 1998 9116 / 366
Saab 9000 Schrägheck 2.0 -16 Turbo CS 136 / 185 1988 – 1998 9116 / 367
Saab 9000 2.3 -16 CDE 108 / 147 1993 – 1995 9116 / 368
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE 108 / 147 1993 – 1996 9116 / 369
Saab 9000 2.3 -16 CDE Eco-Powe 125 / 170 1994 – 1997 9116 / 370
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 CSE Eco Powe 125 / 170 1993 – 1996 9116 / 371
Saab 9000 2.3 -16 CD Turbo 147 / 200 1991 – 1996 9116 / 372
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Turbo CSE 147 / 200 1993 – 1996 9116 / 373
Saab 9000 Schrägheck 2.3 -16 Aero CS 165 / 224 1993 – 1997 9116 / 374
Saab 9000 3.0 -24 V6 CD/CDE 155 / 211 1994 – 1996 9116 / 375
Saab 9000 Schrägheck 3.0 -24 V6 CS/CSE 155 / 211 1994 – 1998 9116 / 376
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 79 / 108 1978 – 1984 9402 / 309
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 107 / 145 1978 – 1985 9402 / 311
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c 74 / 100 1979 – 1988 9402 / 312
Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i 85 / 115 1980 – 1988 9402 / 313
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 79 / 108 1980 – 1984 9402 / 314
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 i 85 / 115 1980 – 1990 9402 / 315
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 Turbo 107 / 146 1980 – 1985 9402 / 316
Saab 900 I [AC4,AM4] 2.0 c 74 / 101 1982 – 1988 9402 / 317
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ja samo kod Euro07 vidim da ide na Nissan doduse sve neka egzotika koje ovde malo ili nimalo ima, ali svejedno cak i da niko nema moze da se poruci, stize za 7-15 dana........ako ti ne gori pod nogama
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ja za moju 95 kupovao u gazeli pre dve godine 95e samo druk ležaj tj donji cilindar.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Kod 900/9000 imas posebno druk lezaj, kod 9-5 je kao kod svih novijih modela upresovan druk lezaj za donji cilindar.....kod 900/9000 jos je radjeno sa ciljem da se mozda jos koji put upotrebi kod 9-3/9-5 nisu hteli da ti daju iluziji da mozes ponovo da ga koristisjanakis je napisao:Ja za moju 95 kupovao u gazeli pre dve godine 95e samo druk ležaj tj donji cilindar.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Slave cilindar za 93SS sa F35 menjačem je isti kao i za 95, isti su i korpa i lamela(240mm) dok se jedino razlikuje zamajac(na 93SSu 2004-06 išao je zamajac na koji 'bolt on' dolazi 95 aero set), a cena nije više ni naivna jer Sasch slave cilindar sada košta oko 150€ kod nas
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Nije za sva godista....unutrasnji precnik cilindra je drugaciji za 900/9-3/9-5 do 2002.......nazalost znam jer sam uzeo greskom kad sam menjao kvacilo kupio za 9-3SS pa mi curilo ulje (veca je rupa).....al dok smo shvatili
Ako nekom treba cilindar kvacila za 9-3SS imam Sachsov vozen ca. 6 meseci u 9-3 I, sa izvestajem od Sachs/ZF da je ispravan....probao na reklamaciju da povratim pare (rekli mi ovi u Gazeli da probam), al
Ako nekom treba cilindar kvacila za 9-3SS imam Sachsov vozen ca. 6 meseci u 9-3 I, sa izvestajem od Sachs/ZF da je ispravan....probao na reklamaciju da povratim pare (rekli mi ovi u Gazeli da probam), al
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Koja je cena za njega da znam
Nije za sva godišta zato što pojedini 95 imaju lamelu 230mm ako se ne varam pa se samim tim i slave i korpa razlikuju (kao što i F35 ima sa dva različita seta kvačila jer je, bar u 93SS, išao i set sa plivajućim i set sa običnim zamajcem )
Nije za sva godišta zato što pojedini 95 imaju lamelu 230mm ako se ne varam pa se samim tim i slave i korpa razlikuju (kao što i F35 ima sa dva različita seta kvačila jer je, bar u 93SS, išao i set sa plivajućim i set sa običnim zamajcem )
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ja ga platio sa klubskim popustom 16.500, dajem za 8000MAD SERB je napisao:Koja je cena za njega da znam
Model je 3182 600 130
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Danas pao fantastican upgrade, pravo iz Bugarske, sa Bubanj potoka. Strasno su me nervirali plasticni T razvodnici za vakuum creva, nalaze se na nezgodnim mestima i greju se, pa plastika postaje krta i onda uvek neki problem. Zvao sve plinadzije koje znam, niko nema metalne. Evo resenja, na saab-u su do sada bili ovi gore, sad su ovi dole:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Resen i donji cilindar i druk lezaj nakon popodnevne posete Aci. Sad samo Vlade da donese cevku, pa moze da se montira. Malo sam se igrao oko auta, opet imam zmigavce, pojedinacno i sva cetiri, montirao znak na katadiopter, zalepio lajsnu koja nije dobro stajala na krilu itd. Ipak, modul za daljinsku bravu nisam uspeo da nadjem, bar nije bio tamo gde sam ocekivao, cini mi se da ce poklopac table opet morati dole Za zadnje diskove isto mrka kapa, nema nigde. Ponudili su mi u Euro07 da naruce iz Bugarske uz cekanje od 15 dana, u ponedeljak cu da narucim. Danasnji dan mi prolazi u znaku Bugarske, prvo T razdelnici, sad moram diskove odande da narucujem, cak su i oni za nas Evropa.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jos jedna velika prerada, nadam se uspesna, tek sam presao par kilometara. Ubacili smo zamajac, lamelu korpu i druk lezaj sa cilindrom sa 9-5 Aero, dakle 240mm umesto 228mm. Malo me plasilo sto je zamajac tezi 1kg od zamajca sa 9000 Aero, medjutim to se u voznji ne oseca skoro uopste, jeste se malo smirio na startu i kroz obrtaje, ali beznacajno, cs je ionako presnazan. Ono sto je sigurno pozitivno je sto ce biti manje opterecenja za menjac, a to je u ovom slucaju prekopotrebno. O utiscima u voznji malo kasnije, evo kako su tekli radovi:
montiran zajamac
lamela i korpa 240mm
sve smontirano
adapter za cilindar kvacila 9000 -> 9-5 (Boban sajle, 30 minuta i 750 dinara)
sve smontirano, razlika u izgledu od spolja je sto umesto cevi iz menjaca izlazi adapter sa oduskom sa 9-5, cak je i zastitna plastika upala na svoje mesto :)
Cela operacija opet ne bi bila moguca bez Kikija i njegovog bezgranicnog strpljenja cak i za moje greske koje su njega kostale prilicno vremena, pa mu se ovom prilikom jos jednom javno zahvaljujem i izvinjavam na sranju koje sam napravio. Na samu ideju je odmahivao glavom od pocetka, ali je uskoro uvideo potencijal, pa smo krenuli da radimo.
Naime, sve je ovo pocelo juce kada je trebalo da bude i zavrseno, ali sam ja napravio veliku gresku, pa je Kiki skidao/montirao menjac dva puta jer sam se ja istripovao da su cilindri isti za 9000 i 9-5 - odmerio od spolja i jesu iste visine, ali kada cilindar izadje, sasvim je druga prica. Imao sam dakle provereno odlican cilindar i druk na 9000, pa zasto da to ne iskoristim kad su ocigledno isti, sve spoljne dimenzije su ok, ne moramo da se zajebavamo sa adapterima i resenjima za odzracivanje cilindra, sve super sem jedne sitnice, a to je dokle ce cilindar da izleti. Mudrolija je dosta kostala na kraju, pre svega vremena i zivaca.
Posledice montaze cilindra od 9000 su dakle temeljno unisten cilindar i gotovo potpuno unisteno srce upravo remontovane lamele od 240mm. To sam bas strucno izveo, dodje mi lepo da se izbodem nozem. Jutros sam otisao i napravio adapter, lamelu sam imao jos jednu 240mm i odneo je na remont koji je takodje trajao pola sata posto mi je bilo hitno a vec sam dobar sa gazdom, pa smo na kraju ipak popravili stetu. Sve radi savrseno, sem sto kvacilo skroz nisko odvaja. Moze biti zbog debljine lamele dok se ne istrose ferode malo i sve ne legne, ili je ostalo vazduha u cilindru a rekao bih da ovo jeste slucaj jer na drukanje radi bolje, videcemo uskoro.
Ali uzbrdo uz Pilota Mihajla Petrovica u trecoj - priceless :)
montiran zajamac
lamela i korpa 240mm
sve smontirano
adapter za cilindar kvacila 9000 -> 9-5 (Boban sajle, 30 minuta i 750 dinara)
sve smontirano, razlika u izgledu od spolja je sto umesto cevi iz menjaca izlazi adapter sa oduskom sa 9-5, cak je i zastitna plastika upala na svoje mesto :)
Cela operacija opet ne bi bila moguca bez Kikija i njegovog bezgranicnog strpljenja cak i za moje greske koje su njega kostale prilicno vremena, pa mu se ovom prilikom jos jednom javno zahvaljujem i izvinjavam na sranju koje sam napravio. Na samu ideju je odmahivao glavom od pocetka, ali je uskoro uvideo potencijal, pa smo krenuli da radimo.
Naime, sve je ovo pocelo juce kada je trebalo da bude i zavrseno, ali sam ja napravio veliku gresku, pa je Kiki skidao/montirao menjac dva puta jer sam se ja istripovao da su cilindri isti za 9000 i 9-5 - odmerio od spolja i jesu iste visine, ali kada cilindar izadje, sasvim je druga prica. Imao sam dakle provereno odlican cilindar i druk na 9000, pa zasto da to ne iskoristim kad su ocigledno isti, sve spoljne dimenzije su ok, ne moramo da se zajebavamo sa adapterima i resenjima za odzracivanje cilindra, sve super sem jedne sitnice, a to je dokle ce cilindar da izleti. Mudrolija je dosta kostala na kraju, pre svega vremena i zivaca.
Posledice montaze cilindra od 9000 su dakle temeljno unisten cilindar i gotovo potpuno unisteno srce upravo remontovane lamele od 240mm. To sam bas strucno izveo, dodje mi lepo da se izbodem nozem. Jutros sam otisao i napravio adapter, lamelu sam imao jos jednu 240mm i odneo je na remont koji je takodje trajao pola sata posto mi je bilo hitno a vec sam dobar sa gazdom, pa smo na kraju ipak popravili stetu. Sve radi savrseno, sem sto kvacilo skroz nisko odvaja. Moze biti zbog debljine lamele dok se ne istrose ferode malo i sve ne legne, ili je ostalo vazduha u cilindru a rekao bih da ovo jeste slucaj jer na drukanje radi bolje, videcemo uskoro.
Ali uzbrdo uz Pilota Mihajla Petrovica u trecoj - priceless :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jos jedna novina je: na obradi se nalaze zamajac (olaksan na 7kg) i korpa sa 9000 Aero. Otkud mi? Skinuli menjac sa cs1 da i tamo remontujem lamelu posto je i kod njega pri kraju, kad tamo... :) Ako me pitate sto to nismo montirali - zato. Salim se, isao sam na 9-5 varijantu zato sto ovaj zamajac vise u zivotu necu videti, dok su oni za 9-5 siroko dosputni i pogodni za modifikacije i olaksavanje. Sto ce reci da ce vec pri sledecoj zameni lamele biti sve vraceno na fabriku, sa ovim zamajcem iz cs1. Vazno mi je da dokumentujemo da prerada na 9-5 aero setup radi na 9k, zbog baze znanja.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
je i ja planiram kada dođe vreme da ubacim drugi zamajac na moj F35 menjač i na njega šraf na šraf ide 95 aero set kvačila. Kiki ima strpljenja i voli takve poslove koje retko koji majstor a verovatno ni jedan drugi ne želi da radi
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Da, bas obozava takve poslove. Kao prst u oko mu nekako dodju. Ne zajebavaj. Da mu nije puno dvoriste i da je dokon, pa i nekako.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju