SAAB 9-5 2.0T SE
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas sam sredio i plin konacno. Opalila dizna na cetvrtom cilindru, ona cija je izolacija besprekorno izgledala, na oko nikad ne bih rekao da joj nesto fali. Zamenjena drugom polovnom dok se ne resim da kupim sve cetiri od novog tipa, sad sve radi kako treba.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas mnogo, mnogo radova. Poceo u 11, zavrsio u 19:30. Resavao sumu kablova od plina i ostatak instalacije, sve je sad lepo sredjeno, nesto u buzirima, nesto u Tesi, ali guzve vise nema. Levi krak sasije koji je izgoreo od kiseline iz akumulatora je detaljno ociscen i ofarban, isto se odnosi i na nosac akumulatora i drzace kompjutera plina, koji su takodje imali tretman kiselinom. Zastita usisne grane ofarbana u crno, posto sam vec imao sprej otporan do 800 stepeni, sad lepse izgleda. Montirano levo crevo interkulera, povezan novi krak instalacije za napajanje ventilatora (opet hvala Tazz), kablovi APC ventila sredjeni i uvedeni u novi buzir, montiran osigurac konektora koji je nedostajao. Sredjeni svi kontakti kojih sam se dotakao, pri tom mislim na deo instalacije blizi prednjem veznom limu, pa sve do kasete (termodavac, konektor kasete, konektori plina, konektor temperature vazduha u usisu, konektor APC ventila, konektori ventilatora, fara, zmigavca itd) - prvo tretirani isopropil alkoholom radi odmascivanja, zatim Kontakt 61 kao antikorozivna zastita). Takodje je ociscen leptir (brake cleaner, krpa i stapici za usi), zamenjena vakuum creva Gatesovim i sredjena upravljacka jedinica klime, posto su dugmad bila lepljiva i desna strana je glavila. Nastelovan je i levi far koji je bio potpuno razdesen. Najgore do svega je sto se ubih od posla, 70% planiranog je gotovo, a skoro da se nista i ne vidi da je radjeno Slike iz totalnog mraka, nisam ni video sta slikam, ali evo da se Slavisa ne ljuti. Tazz i Gripen su videli sve ovo pre intervencije, verovatno ce samo oni moci i da uoce razliku.
Sutra prelazim na desnu stranu elektroinstalacije, far, zmigavac i maska dole, pa da vidimo sta me ceka, nosim cevku usisa na krpljenje (ima mikro rupicu na jednom mestu, primetio Tazz, oko sokolovo) i na poliranje da bude lepa, i menjam desno crevo interkulera. Ako bude vremena, a verovatno hoce posto je leva strana kod mene bas bila komplikovana zbog havarije akumulatora i sume kablova od plina, resavacu i kupus u delu oko trotla, opet deo plinske instalacije, i napravicu nove nosace za dizne, kako se vise ne bi srafili na kasetu. Ideja je da nosace montoram na rail za benzin, tako da dekl ostane potpuno slobodan. Kad sve to zavrsim, ide montaza novog dekla ventila, zamena dihtunga i sredjivanje onog nesrecnog cepa, mada mi i dalje nije jasno kako se to uopste radi. Ne mislim na zamenu dihtunga, nego na resavanje curenja na cepu. A kad sve ovo zavrsim, konacno sledi temeljno pranje motornog prostora da i mene ogreje sunce malo kad otvorim haubu, umesto ovog svinjca koji zaticem svakodnevno.
Sutra prelazim na desnu stranu elektroinstalacije, far, zmigavac i maska dole, pa da vidimo sta me ceka, nosim cevku usisa na krpljenje (ima mikro rupicu na jednom mestu, primetio Tazz, oko sokolovo) i na poliranje da bude lepa, i menjam desno crevo interkulera. Ako bude vremena, a verovatno hoce posto je leva strana kod mene bas bila komplikovana zbog havarije akumulatora i sume kablova od plina, resavacu i kupus u delu oko trotla, opet deo plinske instalacije, i napravicu nove nosace za dizne, kako se vise ne bi srafili na kasetu. Ideja je da nosace montoram na rail za benzin, tako da dekl ostane potpuno slobodan. Kad sve to zavrsim, ide montaza novog dekla ventila, zamena dihtunga i sredjivanje onog nesrecnog cepa, mada mi i dalje nije jasno kako se to uopste radi. Ne mislim na zamenu dihtunga, nego na resavanje curenja na cepu. A kad sve ovo zavrsim, konacno sledi temeljno pranje motornog prostora da i mene ogreje sunce malo kad otvorim haubu, umesto ovog svinjca koji zaticem svakodnevno.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Svaka cast na upornosti. Temeljno do koske
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Inace, samo da prijavim da sa Tazzovom mapom ne mogu da prebacim potrosnju goriva preko 13l/100km po gradu, to nesto nije u redu...
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Day two:
Zavrsena plinska instalacija, sredjen kupus, napravljeni novi nosaci za dizne oslonjeni na rail, zavarene rupice na cevki usisa i uradjeno poliranje, bandazirana instalacija oko desnog fara, ociscen protokomer. Desno crevo interkulera nisam stigao da zamenim, nisam vise imao vremena na raspolaganju, ali je deo oko trotla sada cakum-pakum. Oko elektrike vise nema nista da se dira u motornom prostoru.
Zavrsena plinska instalacija, sredjen kupus, napravljeni novi nosaci za dizne oslonjeni na rail, zavarene rupice na cevki usisa i uradjeno poliranje, bandazirana instalacija oko desnog fara, ociscen protokomer. Desno crevo interkulera nisam stigao da zamenim, nisam vise imao vremena na raspolaganju, ali je deo oko trotla sada cakum-pakum. Oko elektrike vise nema nista da se dira u motornom prostoru.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sve nekako, al gde nadje te crvene buzire?
I mislim da si preterao sa vezicama, na svakih 5cm si ih stavljao!
I mislim da si preterao sa vezicama, na svakih 5cm si ih stavljao!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zavrni i taj jedan saraf na kaseti kad vec sredjujes motorni prostor
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Umesto srafa, Torx 30, to je fabrika.
Dakle 4x T30
Dakle 4x T30
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Jesi se namucio ali si veliki posao odradio. Jos malo Sale i bice kako SAAB zapoveda
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Crveni buziri su zato sto sam te imao u ovoj dimenziji, koga briga, nije mi bila namera da pravim lepotu, nego red, i da zastitim kablove od dalje degradacije zbog toplote, ipak je ova instalacija 17 godina stara, a B205 je prilicno vruc motor. Uostalom, mnogima su serpa plava vakuum i creva ic-a vlazni san, a meni se povraca kad ih vidim, to mi smeta mnogo vise od crvenih buzira. Vezice su tu takodje zbog sigurnosti, ne zbog estetike, i postavljaju se na svakih 5cm za ovu dimenziju otvorenog buzira, to nisam smislio ja, nego elektroinzenjeri. Moj drugar u cijoj sam garazi obavljao radove je kukao sto bar ne upotrebim crvene vezice da sve bude u tonu, meni to nije bitno. Bilo mi je vazno da rascistim onaj svinjac, i cilj je postignut, instalacija je uredna. Sraf kasete nisam zavrnuo jer je bio duzi zbog nosaca plinskih dizni, razlikuje se od postojecih, vec je nabacen cetvrti cim sam stigao kuci. Probacu da nadjem odgovarajuce torx srafove, ovo je privremeno, proveravao sam i nemam ih.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sto se ljutis bre....
Tko se ljuti....
Dobijeeeeeee.....
Tko se ljuti....
Dobijeeeeeee.....
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ovo objasnjenje mi uopste nema logike! Bitno ti je da bude dekla tamo neka ne znam ni ja koja, kao smeta ti ova fabricka a ovi crveni buziri ti ne smetaju!?
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Fino si sredio, znas kad sam vidio slike da sam otisao i rijesio kod desnog fara bila neka havarija sa zicama. Samo ti radi i postavljaj slike odmah dobijem neku volju da sarafam svog..
Perkele sve je stvar ukusa a covjek kaze da je imao te buzire pa ce mozda kad nabavi promjeniti, i meni su licno ljepsi crni
Perkele sve je stvar ukusa a covjek kaze da je imao te buzire pa ce mozda kad nabavi promjeniti, i meni su licno ljepsi crni
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ko se ljuti? Samo objasnjavam motive, posto niko ne obraca paznju na ono sto je esencijalno u radovima, a to je zastita instalacije od daljeg habanja, nego ih brine boja buzira i raspored vezica, pa rekoh cisto da napomenem da mene za to bas briga. Ispod svih buzira je Tesa tekstilna traka, sve zice su oblozene njom, svi kontakti ocisceni i sve zice izolovane dodatno izolir trakom na uvodnicima. Fakticki, jedini deo instalacije koji nisam dirao je onaj na pozarnom zidu, jer on i nije u opasnosti, nije izlozen ni toploti, ni ulju, i onaj deo za napajanje benzinskih dizni, posto mi je bila nemoguca misija da do tog dela zicenja stignem bez skidanja rejla. Valjalo bi da se i to uradi, ali nisam vise imao ni vremena, ni zivaca, dva dana ode na jbnu instalaciju, dosta je bilo. Za sada :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Perkele, hoce ti biti lakse ako ti kazem da sam ja seljak za razliku od tebe koji nisi, da nemam tako prefinjen ukus i visoke estetske kriterijume kao ti, niti tvoju superiornu moc logickog razlucivanja takodje, da moj auto nikada nece biti ni lep, ni brz, ni snazan, ni ispravan kao tvoj, te da se meni bas ovako svidja i da ce tako ostati, bez obzira na logiku i estetiku? Je l' sad ok?Perkele je napisao:Ovo objasnjenje mi uopste nema logike! Bitno ti je da bude dekla tamo neka ne znam ni ja koja, kao smeta ti ova fabricka a ovi crveni buziri ti ne smetaju!?
PS Ako u medjuvremenu ipak promenis misljenje, imam jos deset metara ovog crvenog buzira, pa mogu da ti posaljem da montiras na svog saab-a. Mada bi bolje leglo na kalibru.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Hahahahhahahhahhhahahhahahahahhahahahahahhahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ajd polako...
Dobro je....
Crveno, na brzinu. Sad imas jos 5ks vise.
Ajd polako...
Dobro je....
Crveno, na brzinu. Sad imas jos 5ks vise.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sad cu i dekl da ofarbam u crveno. U inat.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Nemoj.
Imaces 30ks vise....
Onda treba da das novi nadimak...
Nprdijska bestija!
Imaces 30ks vise....
Onda treba da das novi nadimak...
Nprdijska bestija!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ma, bre. Vuce mi se 15 metara crvenog buzira fi 1cm po kuci vec godinu dana, konacno da posluzi necemu. Kad ono navalise estete i umetnici.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Kolega,najbitnije ja to da si ti zastitio kablove instalacije i poslozio kako treba!Estetika je bitna u i na autu,pod haubom je bitna pouzdanost.Ionako svaki od nas ima drzgacije vidjenje stvari oko sebe.Crni sluzi istom sto i crveni,jedina prednost mu je sto bolje izgleda.Ovo oko velike topline motora je bas zeznuto,ja kad sam digo haubu nakon dulje voznje sam se uzjebo da nije nesto u redu al ,ono,ipak je to kvrga od agregata pa mora da se grije...Puno sretnih kilometara i da te kola dobro sluze!!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Mogu i tebi da poklonim koji metar ako hoces. A imam i gromobran trake viska ako si zainteresovan, ostale mi sa pezejca.GRIPEN je napisao:Sve je to lepo, al crveni buzir... :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Hahaha, to ima logike, kad bolje razmislim. A gromobrani sa pezejca te isto ne zanimaju? Odlicno se slazu uz jamboliju, kad ti kazem.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta