Postod TAZZ » 03 Avg 2016, 21:27
Pa svi ste se stisli, a vozite auta koja traze ulaganja i nisu jeftini delovi.
A kada je nesto jeftino, cca 1000 rsd godisnje kao svecice...
Onda komentar da je preterano.
Vozite na LPG... I onda eto problem, umrla mi kaseta, secka, zeza, miss fire ovo ono...
Kuku lele mene kaseta original nova 350-400 evra
Polovna 150
Kinez preko foruma 100 sa sve garancijom...
I opet vam puno 1000 rsd jednom godisnje ili 10.000 km?
Kazete preterano, ali ako stedi...
Pa NE STEDI.
Nego auto trazi...
Praksa rekla...
Vozite vi i lose akkue, pa onda kada odapne kaseta, alanser, pocne da smerca elektronika po autu...
Onda SAAB djubre, los auto, ko ga izmisli...
Izmislili ga ljudi za one koji imaju i mogu da odrzavaju.
Mili,
Set kvacila je 200-250 evra.
Za Citroen C5 1.6HDI 2010to je 10.500 rsd!!! Sachs!!! Ne kinez.
Cilindar hidro na menjacu za saab sa drug lezajem je 120-140€
Za isti C5 je 4300 rsd!
HDI motori prelaze 500.000km i trose malo, SAAB motori 300.000-400.000 i non stop se kvare...
Kvare se zato sto se odrzavaju tako kako se odrzavaju..
Ma prelazim godisnje 4000-5000km, menjam ulje na 10.000
Dakle jednom u dve godine...
A taj servis kosta snaznih
2000 ulje sintetika
250-300 filter ulja
1000 filter vazduha
1500 filter kabine sa aktivnim ugljem
Ako prelazis 5000 godisnje, uradi filtere vazduha i klime na dve godine.
Ali ulje zameni i filter istog.
Kosta presnaznih 2300-2500 plus 1000 za ruke za zamenu.
Sta ste se stisli??
Pa na LPGu je ustedeo da mu date to...
Kako sebe castite???
Ako nemate da mu pruzite...
Promenite marku auta, gde ne traze mnogo ljubavi i tepanja...
Over & Out
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!