Saab 900 Turbo OG - Shine on you crazy diamond
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
kd, mislio sam da nije turbina kviknula pa srce ulje..sipao sam 15w40 kad sam mijenjao..do novog sada ode litar
moj saab je vrh...samo da proradi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900 og turbo 1988
jok, nema APC veze sa stanjem turbine!
APC dobija signal od Knock senzora (lupanje motora), vakuma/pritiska (pritisak turbine) i jos nekih delova koliko je turbina opterecena.
Kad mu neka komponenta javi da je preopterecena on otvara el.mag. ventil i wastegate na turbu je stalno otvoren.
Jedino da je pukla klapna wastegate-a ali to je jako retko, bice pre da je crkao knock senzor, spaolo crevo, svukao se utikac na ECU za APC.......al pusti to sad! Ja sam kola sredjivao skoro 2 godine, a APC sam sredio pre par meseci - ovo je najmanji problem - cak je i dobro jel ti ne da motoru i turbini da ih nesto drugo ne upropasti
APC dobija signal od Knock senzora (lupanje motora), vakuma/pritiska (pritisak turbine) i jos nekih delova koliko je turbina opterecena.
Kad mu neka komponenta javi da je preopterecena on otvara el.mag. ventil i wastegate na turbu je stalno otvoren.
Jedino da je pukla klapna wastegate-a ali to je jako retko, bice pre da je crkao knock senzor, spaolo crevo, svukao se utikac na ECU za APC.......al pusti to sad! Ja sam kola sredjivao skoro 2 godine, a APC sam sredio pre par meseci - ovo je najmanji problem - cak je i dobro jel ti ne da motoru i turbini da ih nesto drugo ne upropasti
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900 og turbo 1988
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
Pozdrav,nije me bilo dugo..imao sam neprijatno iskustvo sa novim sadom..ukrali su mi lap top, modem....tek sam sad nabavio neki krs koji prijeti da crkne svaki dan...
moj saab je vrh...samo da proradi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900 og turbo 1988
Nikolaaaaa jesi ziv covece?!?
Nema te mesecima! Sta ti radi Saab? Jesi nesto radio na njemu?
Nema te mesecima! Sta ti radi Saab? Jesi nesto radio na njemu?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
nisam jos, bogaljime ojadili finansijki..mozda kad ovo vrijeme malo prodje..aj te pitam nesto u P.M.
moj saab je vrh...samo da proradi
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
ovaj muzejski primjerak bi u presu dje ide ovaj svijet
moj saab je vrh...samo da proradi
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900 og turbo 1988
ja sam na ovog covjeka i auto totalno zaboravio
ma bitno je da si ziv i zdrav...ostalo ima kod kineza
ma bitno je da si ziv i zdrav...ostalo ima kod kineza
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: 900 og turbo 1988
ma bitno je da si ziv i zdrav...ostalo ima kod kineza
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
da me vidis kad se okupam..onda sam fotoslikicanBOKI 900 je napisao:Bas te briga.bitno je da si ti fotogenican!
moj saab je vrh...samo da proradi
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
nije bitno sto si me zaboravio..nego sta ti bi da poludis pa da me smatras za covjekaCarlsson je napisao:ja sam na ovog covjeka i auto totalno zaboravio
ma bitno je da si ziv i zdrav...ostalo ima kod kineza
moj saab je vrh...samo da proradi
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900 og turbo 1988
profesionalna deformacija
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
moj saab je vrh...samo da proradi
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900 og turbo 1988
Samo ti nama prkosi
Na skup u BL moras dovesti ovu ljepotu
Na skup u BL moras dovesti ovu ljepotu
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
samo ako budete dobri i ako pijete pivo pred spavanje(zbog b vitamina)
moj saab je vrh...samo da proradi
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900 og turbo 1988
bice jos bolja kad pocnemo saradnju. nadam se diplomskom 13-og pa ce posle toga pasti neki dogovor za po nesto sa sivka
moj saab je vrh...samo da proradi
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Saab 900 Turbo OG - Shine on you crazy diamond
Drugari...evo teme. Hvala svima jos jednom.
Hvala Borisu sto je okacio oglas, jer sam tako i saznao za njega. Sada samo povremeno pratim oglase tako da sigurno ne bi na vreme ni video...
Auto kupljen juce. Gledao sam ga mozda 5 min. Ne zato sto je dobar, vec zato sto je los, pa sam se plasio da ne nadjem nesto bas krupno cega bi se uplasio i potom odustao od kupovine, a pitanje je kad bi se i dal bi se ponovo ukazala prilika za kupovin slicnog auto za slicni novac. Uglavnom, kupljen je. Papirologija zavrsena. Cekam da prodju praznici i onda ce najverovatnije odma biti registrovan (ako prodsjem tehnicki )
Auto je Saab 900 Turbo b201L. Vin kaze 87god, saobracajna 88god. Takodje u saobracajnoj stoji da ima 110kw, a trenutno, realno tesko da ima vise od 70
Navodno je kod prethodnog vlasnika bio 7 god a zadnje tri nije vozen zbog ozbiljnih zdavstvenih problema vlasnika.
Evo sta sam zapazio za kratko vreme.
Auto je farban ceo, a vlasnik kaze da je kod njega farban samo krov jer je bila ispucala farba. Uglavnom ceo je lose ofarban, ali je ispoliran pa lepo sija. Izdaleka i na slikama je bas kao iz naslova Deluje dosta zdravo, ali nisam zagledao ispod auta, a i neznam sta konkretno kod ovog modela da zagledam. Ko zna sta se krije ispod boje. Farovi su ok, al su migavci ispucali. Zadnje stopaljke dosta dobre. Branici celi, samo lajne malo krive, lose, negde hvali hrom... Unutra sedista korekta skroz. Tabla ispucala cela, ali to je valjda kod njih normalno... Podizac vozacev radi ali sporo zatvara a suvozacev ne radi. Ventilacija radi cudno, grejanje ne radi. Pozadinsko osvetljenj na tabli ne svetli, lampica za oborena svetla, lampica za migavce, dugme za sva 4 ne radi....
Auto ima plin, obican, vakumski. Ne radi najsrecnije ni na jednom gorivu, s tim da na plinu bolje ide. Turbina se ne uklucuje, linearno vuce sve vreme. Turbo kazaljka dodje do pocetka zutog i to je to. Nadam se da je neki vakum ili nesto slicno Izgleda da duva i na dihtungu izduvne grane a mozda i na nekom dihtungu kod turba. 2 creva za gorivo od dizni do K glave su nova metalna a druga 2 su stara i na mestima gde se srafe na K glavu vlazi benzin. Vlasnik je kaze sad zamenio bez pumpu i stavio novu. Ima dole malo masnoce neke. Vlasnik kaze da mu negde curi servo ulje. Auto ima 5 brzina ali pri saltanju zakrci menjac. Kad je hladan, nemoguce je promeniti brzinu bez krkrkrkrkrk, cim se zagreje onda postaje podnosljivo ako skroz lagano menjate brzine. Vlasnik kaze da su mu rekli da treba da se ozraci sistem.... Gume stare Mischelin mislim da su 195 65 15. Felne fabricke ali prefarbane sprejom preko. Taj kad je to radio nije ni kapice ventila skidao pa je i njih ofarbao i tako dalje da ne mracim bas odma
Uglavnom , kao sto sam ponovio vise puta, auto je krs! Ali mozda moze da bude i dobar uz malo ili malo vise ljubai i novca. To ce mo tek videti.
Od slika imam trenutno samo ovih par.
Ako nekog nesto konkretno zanima , mogu da uslikam. Okacicu i slike motornog prostora pa poznavaoci nek vide ako nesto mogu da primete. Svaka pomoc je dobrodosla, s tim da ne zurim nigde jer nemam ni vremena a ni para.
Inace, Ivana sam planirao da okumim a Borisa pobratimim, posto imam u planu ozbiljno da im dosadjujem, pa je tako manja sansa da me otkace
Hvala Borisu sto je okacio oglas, jer sam tako i saznao za njega. Sada samo povremeno pratim oglase tako da sigurno ne bi na vreme ni video...
Auto kupljen juce. Gledao sam ga mozda 5 min. Ne zato sto je dobar, vec zato sto je los, pa sam se plasio da ne nadjem nesto bas krupno cega bi se uplasio i potom odustao od kupovine, a pitanje je kad bi se i dal bi se ponovo ukazala prilika za kupovin slicnog auto za slicni novac. Uglavnom, kupljen je. Papirologija zavrsena. Cekam da prodju praznici i onda ce najverovatnije odma biti registrovan (ako prodsjem tehnicki )
Auto je Saab 900 Turbo b201L. Vin kaze 87god, saobracajna 88god. Takodje u saobracajnoj stoji da ima 110kw, a trenutno, realno tesko da ima vise od 70
Navodno je kod prethodnog vlasnika bio 7 god a zadnje tri nije vozen zbog ozbiljnih zdavstvenih problema vlasnika.
Evo sta sam zapazio za kratko vreme.
Auto je farban ceo, a vlasnik kaze da je kod njega farban samo krov jer je bila ispucala farba. Uglavnom ceo je lose ofarban, ali je ispoliran pa lepo sija. Izdaleka i na slikama je bas kao iz naslova Deluje dosta zdravo, ali nisam zagledao ispod auta, a i neznam sta konkretno kod ovog modela da zagledam. Ko zna sta se krije ispod boje. Farovi su ok, al su migavci ispucali. Zadnje stopaljke dosta dobre. Branici celi, samo lajne malo krive, lose, negde hvali hrom... Unutra sedista korekta skroz. Tabla ispucala cela, ali to je valjda kod njih normalno... Podizac vozacev radi ali sporo zatvara a suvozacev ne radi. Ventilacija radi cudno, grejanje ne radi. Pozadinsko osvetljenj na tabli ne svetli, lampica za oborena svetla, lampica za migavce, dugme za sva 4 ne radi....
Auto ima plin, obican, vakumski. Ne radi najsrecnije ni na jednom gorivu, s tim da na plinu bolje ide. Turbina se ne uklucuje, linearno vuce sve vreme. Turbo kazaljka dodje do pocetka zutog i to je to. Nadam se da je neki vakum ili nesto slicno Izgleda da duva i na dihtungu izduvne grane a mozda i na nekom dihtungu kod turba. 2 creva za gorivo od dizni do K glave su nova metalna a druga 2 su stara i na mestima gde se srafe na K glavu vlazi benzin. Vlasnik je kaze sad zamenio bez pumpu i stavio novu. Ima dole malo masnoce neke. Vlasnik kaze da mu negde curi servo ulje. Auto ima 5 brzina ali pri saltanju zakrci menjac. Kad je hladan, nemoguce je promeniti brzinu bez krkrkrkrkrk, cim se zagreje onda postaje podnosljivo ako skroz lagano menjate brzine. Vlasnik kaze da su mu rekli da treba da se ozraci sistem.... Gume stare Mischelin mislim da su 195 65 15. Felne fabricke ali prefarbane sprejom preko. Taj kad je to radio nije ni kapice ventila skidao pa je i njih ofarbao i tako dalje da ne mracim bas odma
Uglavnom , kao sto sam ponovio vise puta, auto je krs! Ali mozda moze da bude i dobar uz malo ili malo vise ljubai i novca. To ce mo tek videti.
Od slika imam trenutno samo ovih par.
Ako nekog nesto konkretno zanima , mogu da uslikam. Okacicu i slike motornog prostora pa poznavaoci nek vide ako nesto mogu da primete. Svaka pomoc je dobrodosla, s tim da ne zurim nigde jer nemam ni vremena a ni para.
Inace, Ivana sam planirao da okumim a Borisa pobratimim, posto imam u planu ozbiljno da im dosadjujem, pa je tako manja sansa da me otkace
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Shine on you crazy diamond - Saab 900 Turbo
Evo Bozo i ja da cestitam na prinovi, drago mi da je otisao u dobre ruke tj. nekoga ko hoce da sredjuje kola, a ne laki kes. Dobro dosao u klub luda...ovaj ljubitelja 900ke
Da je auto mikijeva radionica shvatio sam odmah po slici gde je zbudzen neki prekidac na konzolu sa podizacima stakla.....jel ti rekao vlasnik cemu sluzi?
Prvo losa vest za Kizaox - posto ima 110kW to znaci da ima verziju od 155ks, to je najaci model 8V turbaka i samim tim nema katalizator, ECU, lambda sondu, el.ventil......
Bozo - domaci zadatak:
1. utvrdi na koje ti tockove koci rucna prednje ili zadnje - onda znamo da li je MY87 ili MY88
- ako ti je rucna na prednje dobro dosao u Girling klub (bice posla i druzenja, al se sve resi ima delova i majstora koji znaju s tim)
- ako je nazad onda laganica, sve sa 9000cc obicna kocnica
2. slikaj motor da vidimo da li je sve kompletno
- popisi brojeve k-glave, warm-upa, menjaca, turbine......da vidimo da nije nesto budzeno
Sve u svemu ako si zeleo 900 nemas sebi sta da predbacujes.....sledeci bi se pojavio na novu prestupnu godinu i bio bi verovatno gori od ovog
3. Jel ima neki beli, plavi dim?
4. Kako rade kocnice?
Da je auto mikijeva radionica shvatio sam odmah po slici gde je zbudzen neki prekidac na konzolu sa podizacima stakla.....jel ti rekao vlasnik cemu sluzi?
Prvo losa vest za Kizaox - posto ima 110kW to znaci da ima verziju od 155ks, to je najaci model 8V turbaka i samim tim nema katalizator, ECU, lambda sondu, el.ventil......
Bozo - domaci zadatak:
1. utvrdi na koje ti tockove koci rucna prednje ili zadnje - onda znamo da li je MY87 ili MY88
- ako ti je rucna na prednje dobro dosao u Girling klub (bice posla i druzenja, al se sve resi ima delova i majstora koji znaju s tim)
- ako je nazad onda laganica, sve sa 9000cc obicna kocnica
2. slikaj motor da vidimo da li je sve kompletno
- popisi brojeve k-glave, warm-upa, menjaca, turbine......da vidimo da nije nesto budzeno
Sve u svemu ako si zeleo 900 nemas sebi sta da predbacujes.....sledeci bi se pojavio na novu prestupnu godinu i bio bi verovatno gori od ovog
3. Jel ima neki beli, plavi dim?
4. Kako rade kocnice?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Shine on you crazy diamond - Saab 900 Turbo
Ovo sto ti kazaljka ide u zuto, ako je turbina ispravna, verovatno znaci da imas negde problem sa APC-om (1. da li cakce ventil kad skines pa vrati kablice 2. da li su creva do APC-a porozna 3. da li je crevo do turbine sa APC-a dobro?......)
Menjac krkrkr........za pocetak ozraci kvacilo, vidi da negde ne curi ulje.......ako je krkrkr i dalje......moze da je gumica na biracu stradalato je ovaj deo - vidi da li se raspala ili je jos OK
Menjac krkrkr........za pocetak ozraci kvacilo, vidi da negde ne curi ulje.......ako je krkrkr i dalje......moze da je gumica na biracu stradalato je ovaj deo - vidi da li se raspala ili je jos OK
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta