SAAB 9-5 AERO 2002
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sad kad malko bolje razmislim...
Tebi je auto beše Tazz touched?
Ili ti by Tazz?
Sent from LG G2
Tebi je auto beše Tazz touched?
Ili ti by Tazz?
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Stavljene nove NGK bcpr7rs-11, smanjene na nekih 0.9 - 1mm. Auto mi je sad sa fabrickom mapom
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ono rs od napravljeno u R.Srbiji, ili sportske svecice ili... cisto greska...
Hahahahhahah
Sent from LG G2
Hahahahhahah
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Može objašnjenje nama neukima (ako nema nikog više onda samo meni ) : zašto Denso ne radi a NGK radi? Pretpostavljam da je sa svećicama sve ispravno, tj da nisu loša serija ili falš. I kako se manifestuje misfire?
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Lody hitno da napraviš svoj logo i da lepiš pored oznaka...TAZZ je napisao:Sad kad malko bolje razmislim...
Tebi je auto beše Tazz touched?
Ili ti by Tazz?
Sent from LG G2
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ma beži...svaki drugi-treći saab bi bio izlepljen timeahsirob je napisao:Lody hitno da napraviš svoj logo i da lepiš pored oznaka...
ex SAABotražitelj <9000CS>
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ebem li ga... Babic kaze da jacu varnicu ima NGK. Jos ako vozis na lpg kao ja onda mora da bude bas dobra varnica. Mozda je to a mozda ja nisam uzeo prave svecice. Uglavnom i na starim NGK je radio bolje nego na Denso.VladimirS je napisao:Može objašnjenje nama neukima (ako nema nikog više onda samo meni ) : zašto Denso ne radi a NGK radi? Pretpostavljam da je sa svećicama sve ispravno, tj da nisu loša serija ili falš. I kako se manifestuje misfire?
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Pa, ima logike za varnicu, možda bi one iridijumske radile posao ali to onda vuče i mnogo višu cenu. U Srbiji su uglavnom NGK skuplje pa valjda to vuče i bolji kvalitet..ko će ga znati.
Meni su na Tojoti preporučene (iz uputstva) Denso iridium, ja sam stavio NGK obične i rade jako dobro, i one koje sam skinuo su bile NGK sa ko zna koliko pređenih km (kod mene 30000 benzin/lpg i bar 15000 kod prethidnog vlasnika na benzin). Menjao sam ih jer sam hteo, nikakav problem nisam imao.
A baš sam se lomio da li da uzmem Denso ili Ngk za Saaba...i eto.
Meni su na Tojoti preporučene (iz uputstva) Denso iridium, ja sam stavio NGK obične i rade jako dobro, i one koje sam skinuo su bile NGK sa ko zna koliko pređenih km (kod mene 30000 benzin/lpg i bar 15000 kod prethidnog vlasnika na benzin). Menjao sam ih jer sam hteo, nikakav problem nisam imao.
A baš sam se lomio da li da uzmem Denso ili Ngk za Saaba...i eto.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kod SAABa...
BCPR7ES
PFR6bla bla
Generalno iste svecice,
7 je hladnija i bolje izdrzavaju i bolju varnicu daju na visim temperaturama od pandama sa oznakom 6.
Dakle recimo BCPR6ES I BCPR7ES...
Iste svece, ali 6 je toplija i ide recimo na sisavce, dok 7mica je hladnija i ide na turbake.
Ja svog Aera vozim na BCPR7ES sa zazorom od 0,85 i nemam ama nikakav problem. Za sad.
A po papirima treba PFR6 nesto.
Iriium je kao longlife svecica u odnosu na BCPR7ES... i kosta 4x vise.
Dakle samo BCPR7ES.
Sent from LG G2
BCPR7ES
PFR6bla bla
Generalno iste svecice,
7 je hladnija i bolje izdrzavaju i bolju varnicu daju na visim temperaturama od pandama sa oznakom 6.
Dakle recimo BCPR6ES I BCPR7ES...
Iste svece, ali 6 je toplija i ide recimo na sisavce, dok 7mica je hladnija i ide na turbake.
Ja svog Aera vozim na BCPR7ES sa zazorom od 0,85 i nemam ama nikakav problem. Za sad.
A po papirima treba PFR6 nesto.
Iriium je kao longlife svecica u odnosu na BCPR7ES... i kosta 4x vise.
Dakle samo BCPR7ES.
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Evo ovde proveri da li si uzeo dobreGRIPEN je napisao: Mozda je to a mozda ja nisam uzeo prave svecice
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nije me bilo neko vreme. Malo sam odmarao od svega pa i od vas i foruma ali evo me opet
Nista bitno novo nema. Auto radi, vozam se...ponek sitnice i tako. Standardna prica. Evo koje slicice s letovanje
Nista bitno novo nema. Auto radi, vozam se...ponek sitnice i tako. Standardna prica. Evo koje slicice s letovanje
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Dobre fotke,jos bolja kola!Di si bio na odmoru?
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jel ovo mesto Rose?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mocne slike bas, a saab pogotovo :D
Sent from my HUAWEI P7-L10
Sent from my HUAWEI P7-L10
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Odlično se sve uklopilo!
- black
- Postovi: 81
- Pridružio se: 30 Okt 2014, 09:45
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bitno da si se odmorio Dobre fotke
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jeste Borise. Prelepo mesto!kd23se4 je napisao:Jel ovo mesto Rose?
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Slazem se!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Uuuuu... Gripi, prešli smo na viši nivo što se fotki tiče! Bravo, bravo, super su!
I neka si se lepo odmorio!
:)
I neka si se lepo odmorio!
:)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gripi, svaka cast na fotkama, a auto je prava bombona.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nisam stručnjak ali bih rekao da ti ide odlično :)GRIPEN je napisao:Jos da naucim da fotkam
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju