Usledila je zamena vetrobrana, jedan čip sam sanirao prošle godine u Ivanić staklima i bilo je Ok. NIje najbolje ispalo jer se udarac dogodio tokom jake oluje pa je voda ušla u laminatski rascep.
PREPORUKA: kada dobijete udarac u vetrobran proverite tačkicu, odmah je zaštitite običnim selotejpom da ne ulaze u rupicu prašina i voda i idite ODMAH na reparaciju stakla - rezultat će biti odličan, a košta samo od 1000-2000 dinara.
Pre par nedelja dobih još jedan čip - "petrokraku", to je bilo previše, pa je vreme za zamenu.
Opet sam odradio kod Ivanića, izuzetno profesionalni, imaju sve na lageru, i sve razrađeno do tančina. Predato vozilo u 10h, nakon 13h preuzimanje. Sve pedantno, čisto i pod konac. Staklo je odlično Guardian, a inače na raspolaganju je i Pilkington, i kineske verzije. Cena kineskih je oko 15-16k, Guardina, je 18-19k, a Pilkington 19-21k. Cena je minimalno različita pa tako izbor nije težak :)
Oznaka na staklu E9 označava zemlju u kojoj je proizvedeno staklo, a ovo je konkretno Španija. Originalno je bilo Saint Gobain i nosilo oznaku E20, što je Poljska. Rimsko II iznad E oznake označava vrstu stakla i ovo je "windscreen ordinary laminated glass (triplex)" što je isto kao original. DOT je oznaka proizvođača a to je Guardian. Oznake 43R označavaju EU sertifikacijau - safety standard in Europe ECE R43, a AS1 USA sertifikaciju.
Privi utisak o Guardianu je sjajan, prosto čovek "progleda" :) staklo je prijatno zeleno zatamnjeno kao original, prozirno i bez ikakvih izobličenja. Još jednom da pohvalim Ivanić, uradili su sve besprekorno, vratili tag i reg. nalepnicu, prosto kao da ništa nisu dirali a tu je novo staklo :)