Moj SAAB 900s 204i 1997.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pa i meni je bilo cudno, ocigledno je da SAAB ima izvesno torziono uvijanje, i za taj efekat sam ubedjen da je deo konstrukcije, da su ponasanje u voznji bas tako zamislili. I onda odgledam ovo juce, i lepo covek kaze da puca pozarni zid zbog gumenog vesanja letve volana. Moguce da su napravili neki propust na engleskom trzistu, to mi nije palo na pamet.
Evo pa pogledajte, interesantna je epizoda:
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 1
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 2
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 3
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 4
Evo pa pogledajte, interesantna je epizoda:
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 1
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 2
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 3
Wheeler Dealers - Saab 9-3 Turbo Convertible Part 4
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Konacno sam skinuo farbu sa stopaljki, koristio sam nitro razredjivac i vatu, nema apsolutno nikakve stete za plastiku, nije matirala. Nakon tretmana nitrom, dobro sam isprao stopove vodom, a zatim ih osusio i ocistio jos jednom sredstvom za ciscenje stakla. Sada je sve kako treba da bude, a auto, naravno, izgleda neuporedivo bolje. Zamenio sam i sijalicu u desnom prednjem zmigavcu, prekontrolisao tecnosti, pregledao motor da vidim ima li tragova curenja ili slivanja - nista, sve suvo kao barut.
Takodje sam hteo da montiram i masku koja mi je danas upravo pristigla, kad ono - mosha. Ova maska je za 9-3, nije za SAAB 900, kacenje na pozadinsku plastiku je potpuno drugacije. Pa ako nekome zatreba, ustupam po nabavnoj ceni ili menjam za nesto drugo, svejedno, samo da znate da je ima na lageru ;)
Takodje sam hteo da montiram i masku koja mi je danas upravo pristigla, kad ono - mosha. Ova maska je za 9-3, nije za SAAB 900, kacenje na pozadinsku plastiku je potpuno drugacije. Pa ako nekome zatreba, ustupam po nabavnoj ceni ili menjam za nesto drugo, svejedno, samo da znate da je ima na lageru ;)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ih - kako ne ....sve vidimo na slikama koje si obecaozodiac je napisao: Sada je sve kako treba da bude, a auto, naravno, izgleda neuporedivo bolje.
KLIKzodiac je napisao: Pa ako nekome zatreba, ustupam po nabavnoj ceni ili menjam za nesto drugo, svejedno, samo da znate da je ima na lageru ;)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pa slikaj ga breee
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
A evo kako sada izleda spisak za sredjivanje SAAB-a. Plusevi su resene stvari, minusi neresene.
SAAB 900s 204i 1997, 236.720, zamena 02.11.2012, reg 01/2013, atestiran venturi plin Lovato, stanje vrlo solidno, neodrzavan.
Mehanika:
- gori Check engine lampa (ne odrazava se na vozne karakteristike)
- gubi rashladnu tecnost (leva strana hladnjaka)
- peta na menjacu neprecizna
- krivi diskovi
- solja desnog amortizera?
- dotegnuti sajlu rucne kocnice
- ima prazan hod 3cm na papuci gasa
+ obavezno ocistiti sito!!! dihtovanje kartera i poklopca ventila - reseno
+ smrdi iz motornog prostora nakon voznje – reseno – gumica kolektora vazduha
+ magli u kabini kad je vlazno napolju - reseno - filter klime
+ trese pri otpustanju kvacila – reseno – gumica kolektora vazduha
Elektrika:
- klima prazna
- peta vrata se ne otvaraju na taster (cuje se klik ali ne odvaja, na kljuc ide normalno) – ne moze bez amortizera
- ne ocitava spoljnu temperaturu (senzor?)
+ desni zmigavac ne radi
Limarija:
- oba branika za krpljenje
- zadnji levi rub za zamenu
- farbanje celog automobila
+ skinuti mat crnu farbu sa stopaljki
Nedostaci:
- amortizeri haube
- zadnji nosac motora
- srednji lonac
- poklopac zadnje pepeljare
- desna maglenka
- senzor spoljne temperature
- antena
+ amortizeri petih vrata
+ suvozacev sigurnosni pojas
+ solja amortizera
- prednji diskovi (kupljen jedan)
06.11.2012, 236.864km, Saaboter servis, Visnjicka 84, 205 EUR
+ ulje Mobil Super 10W40
+ filter ulja
+ filter goriva
+ filter vazduha
+ filter klime
+ dihtung poklopca ventila
+ gumica vazdusnog kolektora
+ ciscenje kartera
10.11.2012, 236.932km, RR Electronic, Zemun
+ nastelovan plin
11.11.2012, 236.976km, Perionica Vojvode Stepe, 5 EUR
+ pranje motora
12.11.2012, 237.084, Parking & slivnik, 15 EUR
+ antifriz G12+ Febi Bilstein Nr. 19400
+ destilovana voda
SAAB 900s 204i 1997, 236.720, zamena 02.11.2012, reg 01/2013, atestiran venturi plin Lovato, stanje vrlo solidno, neodrzavan.
Mehanika:
- gori Check engine lampa (ne odrazava se na vozne karakteristike)
- gubi rashladnu tecnost (leva strana hladnjaka)
- peta na menjacu neprecizna
- krivi diskovi
- solja desnog amortizera?
- dotegnuti sajlu rucne kocnice
- ima prazan hod 3cm na papuci gasa
+ obavezno ocistiti sito!!! dihtovanje kartera i poklopca ventila - reseno
+ smrdi iz motornog prostora nakon voznje – reseno – gumica kolektora vazduha
+ magli u kabini kad je vlazno napolju - reseno - filter klime
+ trese pri otpustanju kvacila – reseno – gumica kolektora vazduha
Elektrika:
- klima prazna
- peta vrata se ne otvaraju na taster (cuje se klik ali ne odvaja, na kljuc ide normalno) – ne moze bez amortizera
- ne ocitava spoljnu temperaturu (senzor?)
+ desni zmigavac ne radi
Limarija:
- oba branika za krpljenje
- zadnji levi rub za zamenu
- farbanje celog automobila
+ skinuti mat crnu farbu sa stopaljki
Nedostaci:
- amortizeri haube
- zadnji nosac motora
- srednji lonac
- poklopac zadnje pepeljare
- desna maglenka
- senzor spoljne temperature
- antena
+ amortizeri petih vrata
+ suvozacev sigurnosni pojas
+ solja amortizera
- prednji diskovi (kupljen jedan)
06.11.2012, 236.864km, Saaboter servis, Visnjicka 84, 205 EUR
+ ulje Mobil Super 10W40
+ filter ulja
+ filter goriva
+ filter vazduha
+ filter klime
+ dihtung poklopca ventila
+ gumica vazdusnog kolektora
+ ciscenje kartera
10.11.2012, 236.932km, RR Electronic, Zemun
+ nastelovan plin
11.11.2012, 236.976km, Perionica Vojvode Stepe, 5 EUR
+ pranje motora
12.11.2012, 237.084, Parking & slivnik, 15 EUR
+ antifriz G12+ Febi Bilstein Nr. 19400
+ destilovana voda
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Kralju !!!!zodiac je napisao:Parking & slivnik
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pa jeste, operacija obavljena brzo i lako na parkingu, a stari antifriz uredno ispusten u slivnik. Jedno vreme sam trazio ispust na hladnjaku, pa posto nisam mogao da ga nadjem, seljacki sam odvrnuo selnu i skinuo crevo. Kad ne moze na svedski, moze na srpski nacin
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ma sta te briga kako si ,bitno je da je 12ica u njemu ,pa sad samo
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pa traje dok se ne zameni opet
Zezam se ......da,to je recimo neko optimalno vreme (dve zime),ali i to zavisi od explatacije.Sad ga parkiras u garazu i ne vadis ga dve godine,drugacija su svojstva nego li kod nekog koji se kuvao na radnoj temperaturi svaki dan.....
Sledece zime samo prekontrolises,i vidis kakva je situacion. Mora da ima i antikorozivna svojstva i da „radi“ do „-40“
Zezam se ......da,to je recimo neko optimalno vreme (dve zime),ali i to zavisi od explatacije.Sad ga parkiras u garazu i ne vadis ga dve godine,drugacija su svojstva nego li kod nekog koji se kuvao na radnoj temperaturi svaki dan.....
Sledece zime samo prekontrolises,i vidis kakva je situacion. Mora da ima i antikorozivna svojstva i da „radi“ do „-40“
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Do minus 40 i radi, proverio sam, a svaki G12 je antikorozivan koliko ja znam. Tako da je sve po meri. Iznenadio sam se kad sam video da Febi Bilstein pakuje antifriz, prodavac mi je rekao da je to ustvari BASF-ova proizvodnja, i da se ovaj nas, domaci Nisotec ili kako vec, ni po cemu ne razlikuje, jer i oni pakuju BASF.
Sto se tice razredjivaca, zaboravio sam da pomenem da sam sve vreme imao frku da li cu da ostetim stopove. Kada sam otisao da kupim nitro, pitao sam prodavca kako mogu da znam da razredjivac nece da mi razvali plastiku. I covek mi dade vrlo jednostavan odgovor - evo kupi ovaj koji je zapakovan u plasticnu ambalazu, on sigurno nece da osteti stop. Genijalno
Sto se tice razredjivaca, zaboravio sam da pomenem da sam sve vreme imao frku da li cu da ostetim stopove. Kada sam otisao da kupim nitro, pitao sam prodavca kako mogu da znam da razredjivac nece da mi razvali plastiku. I covek mi dade vrlo jednostavan odgovor - evo kupi ovaj koji je zapakovan u plasticnu ambalazu, on sigurno nece da osteti stop. Genijalno
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
zodiac je napisao:a svaki G12 je antikorozivan koliko ja znam.
Da da .....Ne treba zaboraviti da antifriz nije samo sredstvo protiv smrzavanja već je veoma bitan i kod sprečavanja korozije
Pa rekli smo ti nitro .....sto bre ne cuvas zivce kad si mladzodiac je napisao:Sto se tice razredjivaca, zaboravio sam da pomenem da sam sve vreme imao frku
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Mlad sam ko rosa u podneAERO je napisao: Pa rekli smo ti nitro .....sto bre ne cuvas zivce kad si mlad
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ma daaa .....ono je bilo bzvz.....al' de da ti kazemo cim si dosao - sramota.zodiac je napisao:Evo kako je ispalo:
Cool je ovako,samo utezi lagano
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Skinuo sam i ovu SRB na pola nalepnicu, i ove ostatke od nekakvog bedza. Nalepnica je sisla bez problema, a za ovaj lepak sam bas morao da se potrudim. Zbog laka sam radio sa Zippo benzinom, svaki put skine i najgrdje lepkove, a farba izgleda kao posle poliranja ;) Skinuo sam i parking nalepnicu sa soferke, to je bas lako islo, a onda sam pozeleo, naoruzan nitrom, da skinem i staru registracionu. Nakon deset minuta zajebancije, resio sam da to ostavim za neki drugi put, kada budem naoruzan i ziletom pored nitra. Hebala ih nalepnica, stvarno nisu normalni.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Problem je sto je neko pre mene vec odlepio prvi sloj. Ostala je mrezica i lepak, dzabe sad fen.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ja sam svoju skinuo bez problema. Bila vrucina,soferka se lepo ugrejala,samo nokat i gruba krpa.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Nema veze, sacekacu da mu dodje vreme za registraciju, pa cu da skinem obe o istom trosku. Da se ne nerviram dvaput
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Sramota je bila kako je izgledao auto sa takvim stopaljkama. Jos veca sramota je bila kad upalis zmigavac, ciganija najgora. Moram da pozovem bivseg vlasnika da ga pitam u kakvom je stanju maska ispod farbe, ako je ok, da ponesem kuci pa da skidam i to polako. Mada mat crna maska i ne izgleda toliko lose, sa tim bih vec mogao da zivim. Ali su me stopovi nervirali nenormalno. Nista odvratnije u zivotu nisam video.AERO je napisao: Ma daaa .....ono je bilo bzvz.....al' de da ti kazemo cim si dosao - sramota.
Cool je ovako,samo utezi lagano
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
sto ti covjek recezodiac je napisao: evo kupi ovaj koji je zapakovan u plasticnu ambalazu, on sigurno nece da osteti stop. Genijalno
svaka cast na radovima...stopke su puno ljepse sad
a sto se tice maske...to ne bi dirao, nije uopste toliko strasno
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta