SAAB 9000 CSE
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9000 CSE
Vožen u papuče
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Nije baš, bio je baš prljav i blatnjav ( prednji) , ali sam video potencijal u njemu, malo hemije i k'a'rcher usisivač, izvukao sam mu dušu...
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Evo i slika kako leži auto sa distancerima od 10mm napred i 25mm nazad, sa 205 50 16 gumama i skraćenim oprugama za po 1 krug na sva 4 točka.
<9000CS>
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB 9000 CSE
Фино.
Значи ти си ме претекао са кровним носачима
Колико се спустио за тај један круг? Како се понаша у вожњи?
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Значи ти си ме претекао са кровним носачима
Колико се спустио за тај један круг? Како се понаша у вожњи?
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9000 CSE
Svidža mi se.
Šta se dobija distancerima sem u izgledu?
Šta se dobija distancerima sem u izgledu?
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Hahahahaha nije valjda da su nosači sa kupujem prodajem?Vlaisavljević je napisao: ↑05 Jun 2020, 13:13Фино.
Значи ти си ме претекао са кровним носачима
Колико се спустио за тај један круг? Како се понаша у вожњи?
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Nazad se ponaša isto posle spuštanja, možda malo bolje jer je niži ali nije primetno jer su fabričke opruge, ovo je više estetika nego tuning...
Ne znam koliko se spustio, nisam merio pre/posle.
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Navodno stabilniji auto trte mrte....
Ja za moj ne znam... Nisam ga ni isterao iz ulice....
<9000CS>
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: SAAB 9000 CSE
Dakle, napred ti je ET 17, a pozadi ET 2 na 6.5j?
Bas sam merio juce rastojanje od spoljne strane gume do ivice ruba, i razlika je 15mm u "korist" zadnjih tockova. Mnogo me zanima zasto su tako napravili auto...
Jel si merio mozda rastojanje od unutrasnjosti felne do amortizera? Dopale su mi se neke 7.5j felne, ali to je velika razlika u odnosu na 6j ili 6.5j koje su oni nudili.
Gledao sam i ja te nosace na KP, privuklo me jer su originalni. :)
Bas sam merio juce rastojanje od spoljne strane gume do ivice ruba, i razlika je 15mm u "korist" zadnjih tockova. Mnogo me zanima zasto su tako napravili auto...
Jel si merio mozda rastojanje od unutrasnjosti felne do amortizera? Dopale su mi se neke 7.5j felne, ali to je velika razlika u odnosu na 6j ili 6.5j koje su oni nudili.
Gledao sam i ja te nosace na KP, privuklo me jer su originalni. :)
9-3 1.9 TiDS (2005)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Tako je, napred et 17 a nazad et 2 na 6.5j....
Ja sam uzeo 17 x 7.5 j felne na 4 strani teme... Et je 37 i stajale su bez distancera, ali mnogo blizu amortizera, zbog toga sam i uzeo distancere....
Znači bila je potera za krovnim nosačima hahahahah, ako budu višak, vas dvojica se dogovorite čiji su.
Ja sam uzeo 17 x 7.5 j felne na 4 strani teme... Et je 37 i stajale su bez distancera, ali mnogo blizu amortizera, zbog toga sam i uzeo distancere....
Znači bila je potera za krovnim nosačima hahahahah, ako budu višak, vas dvojica se dogovorite čiji su.
<9000CS>
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9000 CSE
Дефинитивно је стабилнији. А сад, за колико и да ли је приметно свакоме, не знам.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: SAAB 9000 CSE
Ove koje gledam su 16 x 7.5j ET30.
Citao sam na stranom forumu da 7.5j sa ET 35 hoce da zakaci kabl za rucnu kocnicu, i onda ga ljudi pomere sa druge strane (unutrasnje).
Svakako bih pozadi stavio distancere od 15mm (da bih dobio istu liniju sa prednjim tockovima).
9-3 1.9 TiDS (2005)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Ne znam da li su kablovi za ručnu kod mene drugačiji, ali sam imao više mesta nego do amortizera.
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Od kad znam za saab 9000 znam da imaju problem sa sisicama na ventilaciji, uvek sam gledao kako vlasnici stavljaju neke silne čepiće za ventile i to mi je odvratno krpljenje ovakve avangarde od auta...
Gledam 93og i 95og i vidim da je komanda ventilacije na istu foru, znatiželja me je ubila par meseci da li je izvodljivo prepakovati njihove sisice na 9000... Odma da vam odgovorim, MOŽE!
Evo slika jedne sisice sa 9000, inače su sve 4 ovakve, prosto se guma izmrvi i raspadne, ostane samo metalni skelet
Kod 95 i 93 skroz je drugačiji sistem gume/plastike i kačanje na metal, po mojoj proceni životni vek joj je bar 50 godina možda i više... Nigde nisam video, čitao, čuo... Da su 95 i 93 imali problema sa ovim... A 9000 skoro svaki....
Evo kako izgledaju ubačeni u 9000
Inače sam i plastični uložak za rikverc ubacio iz 95og deluje mi lepši jer je više ovalni nego okrugli kao kod 9000, deluje neobično i meni zanimljiv detalj koji 99% ljudi neće ni primetiti.
Gledam 93og i 95og i vidim da je komanda ventilacije na istu foru, znatiželja me je ubila par meseci da li je izvodljivo prepakovati njihove sisice na 9000... Odma da vam odgovorim, MOŽE!
Evo slika jedne sisice sa 9000, inače su sve 4 ovakve, prosto se guma izmrvi i raspadne, ostane samo metalni skelet
Kod 95 i 93 skroz je drugačiji sistem gume/plastike i kačanje na metal, po mojoj proceni životni vek joj je bar 50 godina možda i više... Nigde nisam video, čitao, čuo... Da su 95 i 93 imali problema sa ovim... A 9000 skoro svaki....
Evo kako izgledaju ubačeni u 9000
Inače sam i plastični uložak za rikverc ubacio iz 95og deluje mi lepši jer je više ovalni nego okrugli kao kod 9000, deluje neobično i meni zanimljiv detalj koji 99% ljudi neće ni primetiti.
<9000CS>
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CSE
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 CSE
baš ću uzeti da napravim te rukohvate a i ručicu za menjač jer mi je bzvz oblik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9000 CSE
Te sisice/ručkice možda traju, ali ono ispod (bar kod mene) ne. Ne radi mi zatvaranje poklopca na srednjoj rupi, do radija.
Sa autom sam dobio i originalnu tablu na kojoj sve tri ventilacije ne zatvaraju, ne znam o čemu se radi.
Sa autom sam dobio i originalnu tablu na kojoj sve tri ventilacije ne zatvaraju, ne znam o čemu se radi.
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Kopiraj slobodno još nisam potpisao prava na ovo... Nigde nisam našao da je neko pakovao sa 95 sisice... Ali sigurno nisam prvi...san_šabacisko je napisao: ↑21 Dec 2020, 22:46baš ću uzeti da napravim te rukohvate a i ručicu za menjač jer mi je bzvz oblik
<9000CS>
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Što bi se zezao sa pravljenjem kad je ovo baš prosto i originalni deo saaba... Meni je trebalo sat vremena da sve 4 prepakujem...
<9000CS>
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 CSE
pa zato što treba i to naći, novo ne znam dal ima a polovno neće ti svako prodati samo to. a tako sitno i prosto nešto a problematično što ne bih probao da napravim. to mi i jeste jedan deo posla
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9000 CSE
Da
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9000 CSE
Originalnu drvenariju nisam, nju sam dobio takvu kakva je a ova nova siva se u međuvremenu pokvarila. Nemam vremena da skidam, u dilemi sam da li mora volan da se čupa ili ne, a ako treba ne bih da radim to.
Hteo sam i sijalice da promenim u brzinomeru ali i to me plaši jer ima one trake za digitalne satove koje ne znam da li bih umeo da vratim kako treba.
Hteo sam i sijalice da promenim u brzinomeru ali i to me plaši jer ima one trake za digitalne satove koje ne znam da li bih umeo da vratim kako treba.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CSE
Jel ovo kod tebe problem
Gesendet von meinem moto g(7) plus mit Tapatalk
Gesendet von meinem moto g(7) plus mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju