SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod TAZZ » 09 Jan 2014, 22:13

Ma jok...
Motor napolje... Generalna...
Ali pushenje moze da bude vise uzroka...
Turbo, losa ventilacija kartera... lose.ulje
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
erdeljan
Postovi: 20
Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
Lokacija: Malmö
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod erdeljan » 09 Jan 2014, 22:29

Ulje je original Slika

Ne znam sta cu, ne zuri mi se - sipao sam pun rezervoar 98 oktana pa mi se ne prodaje jos :ppi:

Korisnikov avatar
erdeljan
Postovi: 20
Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
Lokacija: Malmö
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod erdeljan » 09 Jan 2014, 22:30

I da, nema tu vadjenja motora vec samo u oglase jer je ovde radna snaga skupa pa mi se ne isplati da se "popravlja"

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod TAZZ » 09 Jan 2014, 22:57

erdeljan je napisao:Ulje je original Slika

Ne znam sta cu, ne zuri mi se - sipao sam pun rezervoar 98 oktana pa mi se ne prodaje jos :ppi:
NEMA VCECEG SRANJA OD ULJA!!!

GOVNO!!!

KUPI Slika i sipaj i pridrzavaj se uputstva na bocici...

Onda Sipaj Krsteno neko ulje tipa MOBIL, EXON, ENEOS, CASTROL 5-40
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
erdeljan
Postovi: 20
Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
Lokacija: Malmö
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod erdeljan » 09 Jan 2014, 23:33

To ulje preporucuju SVI na Saab forumu ovde u Svedskoj. Nije valjda da svi Svedjani grese jer sipaju to ulje?

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod TAZZ » 09 Jan 2014, 23:37

Ne kazem da grese...

Zaboravljam da si ti u Swe...
U srb je govno.
Nestane posle 5000km... Mobil traje...
Gm se dezintegrise i skoksa ...
Kazem u SRB
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

SAVKE
Drug Član
Postovi: 181
Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod SAVKE » 10 Jan 2014, 14:03

Znaci da je stvarno cinjenica sto mnogi na forumu tvrde, da ovi motori posle 250k moraju da jedu g....a.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod AERO » 10 Jan 2014, 14:11

Paaaa ....to je diskutabilna stvar.Obicno nam dopadnu saka na "nekoj" kilometrazi i onda se iz konteksta izvuce takav zakljucak.....ali ako bi imali prilike da posedujemo model kome bi od male kilometraze posvetili paznju,onda bi rezultat bio mnogo veca kilometraza bez problema.
Primeri:
- Duletov auto u dobrim rukama sigurno nece umreti na 250K
- Nordicov auto nece umreti na 250K
- Gripenov isto....

Itd....

Ali kad mi kupimo auto kome pise da je presao 250 a on presao u stvari 400,e onda ide ova .... :sr:

Korisnikov avatar
erdeljan
Postovi: 20
Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
Lokacija: Malmö
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod erdeljan » 11 Jan 2014, 05:11

Pa ono, sta da vam kazem... Negde granica mora da postoji. Turbo npr nije menjan kao ni vecina vecih (krupnijih) delova a s obzirom da je voznja pretezno po gradu zadnjih 80k onda nije ni cudo. Ovom motoru se priblizava 300k i sasvim je normalno da mu nesto fali jer su i amortizeri original prva ugradnja i poceli su da skripe (ili opruge, nisam zagledao) ail to je u sustini to, nemaju delovi rok trajanja 50 godina! Ne treba tu puno ali ako zamenim te prstenove mogao bi i opruge i amortizere a onda bi mogao i da saniram rdju a uz to bi onda i mogao prskalice farova a kada vec to radim onda bi mozda mogao da vidim i prednji trap a kada sam na toj strani auta mogao bi i turbo kao i sve ostalo ispod haube... Igranci nema kraja tako da jednostavno ne zelim da se upustam u to - devojka je trudna a idemo na Kop za tri nedelje pa mi je to ne sekundarno vec bas daleko nisko sto se prioriteta tice.

Eto mali esej, sta ces kada moras da radis za rodjendan i to samo 13 sati! :psuje:

Pozz

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod GRIPEN » 11 Jan 2014, 10:26

Bas tako :thumbup: Mogo bi da mu skines karter radi eventualnog ciscenje od mulja...to bi mu produzilo zivot, i verovatno sprecilo da te ostavi negde na cedilu...ostalo, konkretno kod tebe, se i ne isplati da diras. Dok ide vozi, posle opet tamo za male pare mozes da kupis dobar :thumbup:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
troll 9-5
Postovi: 1999
Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Z E M U N

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod troll 9-5 » 11 Jan 2014, 15:39

Srecan rodjendan :drinks:

Korisnikov avatar
erdeljan
Postovi: 20
Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
Lokacija: Malmö
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod erdeljan » 12 Jan 2014, 23:48

Hvala...

Pa realno za male pare mozes samo da se nadas da ces da naletis na koliko-toliko dobar primerak. Ovaj je bio jefin pa sam zamenio svasta nesto kako ne bi pravio probleme... Videcu koliko ce drugar da trazi za tu zamenu... Jel bi trebalo jos nesto da se zameni? Citam (na svedskom forumu) da ne treba da se menjaju dihtunzi?

Korisnikov avatar
erdeljan
Postovi: 20
Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
Lokacija: Malmö
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod erdeljan » 26 Jan 2014, 06:26

Ode Saabonja prosle nedelje... [cm.gif]

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod GRIPEN » 26 Jan 2014, 08:31

Prodao si ga?
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod Perkele » 26 Jan 2014, 09:59

AERO je napisao:Paaaa ....to je diskutabilna stvar.Obicno nam dopadnu saka na "nekoj" kilometrazi i onda se iz konteksta izvuce takav zakljucak.....ali ako bi imali prilike da posedujemo model kome bi od male kilometraze posvetili paznju,onda bi rezultat bio mnogo veca kilometraza bez problema.
Primeri:
- Duletov auto u dobrim rukama sigurno nece umreti na 250K
- Nordicov auto nece umreti na 250K
- Gripenov isto....

Itd....

Ali kad mi kupimo auto kome pise da je presao 250 a on presao u stvari 400,e onda ide ova .... :sr:

Gresis Aero, ja sam kupio od Djilasa 9-5 motor my2004, sa novim ventilacionim kitom, on bio prvi vlasnik, servisna od prvog dana, servisi radjeni cesce nego sto je trebalo iz razloga samo da nikad nigde ne stane... Nije izdrzao 250K! [red-card-smiley-emoticon.gif]

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod TAZZ » 26 Jan 2014, 10:13

Aero ima 320k km a Hirsch 270k... jos uvek snazni...

Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod TAZZ » 26 Jan 2014, 10:13

Barem tak9 na cajgerima stoji

Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
erdeljan
Postovi: 20
Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
Lokacija: Malmö
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod erdeljan » 26 Jan 2014, 14:42

Da, prodao ga prvom coveku koji je dosao da ga pogleda (provoza)

P.S. Mislim da ste pogresili temu (zadnjih par postova) :rtfm:

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999

Postod TAZZ » 26 Jan 2014, 14:46

Auto prodat..
LOKOT
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju