SAAB 9-5 2.0 SE 1999
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Ma jok...
Motor napolje... Generalna...
Ali pushenje moze da bude vise uzroka...
Turbo, losa ventilacija kartera... lose.ulje
Motor napolje... Generalna...
Ali pushenje moze da bude vise uzroka...
Turbo, losa ventilacija kartera... lose.ulje
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- erdeljan
- Postovi: 20
- Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
- Lokacija: Malmö
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Ulje je original 
Ne znam sta cu, ne zuri mi se - sipao sam pun rezervoar 98 oktana pa mi se ne prodaje jos

Ne znam sta cu, ne zuri mi se - sipao sam pun rezervoar 98 oktana pa mi se ne prodaje jos

- erdeljan
- Postovi: 20
- Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
- Lokacija: Malmö
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
I da, nema tu vadjenja motora vec samo u oglase jer je ovde radna snaga skupa pa mi se ne isplati da se "popravlja"
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
NEMA VCECEG SRANJA OD ULJA!!!erdeljan je napisao:Ulje je original
Ne znam sta cu, ne zuri mi se - sipao sam pun rezervoar 98 oktana pa mi se ne prodaje jos
GOVNO!!!
KUPI

Onda Sipaj Krsteno neko ulje tipa MOBIL, EXON, ENEOS, CASTROL 5-40
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- erdeljan
- Postovi: 20
- Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
- Lokacija: Malmö
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
To ulje preporucuju SVI na Saab forumu ovde u Svedskoj. Nije valjda da svi Svedjani grese jer sipaju to ulje?
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Ne kazem da grese...
Zaboravljam da si ti u Swe...
U srb je govno.
Nestane posle 5000km... Mobil traje...
Gm se dezintegrise i skoksa ...
Kazem u SRB
Zaboravljam da si ti u Swe...
U srb je govno.
Nestane posle 5000km... Mobil traje...
Gm se dezintegrise i skoksa ...
Kazem u SRB
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Drug Član
- Postovi: 181
- Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Znaci da je stvarno cinjenica sto mnogi na forumu tvrde, da ovi motori posle 250k moraju da jedu g....a.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Paaaa ....to je diskutabilna stvar.Obicno nam dopadnu saka na "nekoj" kilometrazi i onda se iz konteksta izvuce takav zakljucak.....ali ako bi imali prilike da posedujemo model kome bi od male kilometraze posvetili paznju,onda bi rezultat bio mnogo veca kilometraza bez problema.
Primeri:
- Duletov auto u dobrim rukama sigurno nece umreti na 250K
- Nordicov auto nece umreti na 250K
- Gripenov isto....
Itd....
Ali kad mi kupimo auto kome pise da je presao 250 a on presao u stvari 400,e onda ide ova ....
Primeri:
- Duletov auto u dobrim rukama sigurno nece umreti na 250K
- Nordicov auto nece umreti na 250K
- Gripenov isto....
Itd....
Ali kad mi kupimo auto kome pise da je presao 250 a on presao u stvari 400,e onda ide ova ....

- erdeljan
- Postovi: 20
- Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
- Lokacija: Malmö
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Pa ono, sta da vam kazem... Negde granica mora da postoji. Turbo npr nije menjan kao ni vecina vecih (krupnijih) delova a s obzirom da je voznja pretezno po gradu zadnjih 80k onda nije ni cudo. Ovom motoru se priblizava 300k i sasvim je normalno da mu nesto fali jer su i amortizeri original prva ugradnja i poceli su da skripe (ili opruge, nisam zagledao) ail to je u sustini to, nemaju delovi rok trajanja 50 godina! Ne treba tu puno ali ako zamenim te prstenove mogao bi i opruge i amortizere a onda bi mogao i da saniram rdju a uz to bi onda i mogao prskalice farova a kada vec to radim onda bi mozda mogao da vidim i prednji trap a kada sam na toj strani auta mogao bi i turbo kao i sve ostalo ispod haube... Igranci nema kraja tako da jednostavno ne zelim da se upustam u to - devojka je trudna a idemo na Kop za tri nedelje pa mi je to ne sekundarno vec bas daleko nisko sto se prioriteta tice.
Eto mali esej, sta ces kada moras da radis za rodjendan i to samo 13 sati!
Pozz
Eto mali esej, sta ces kada moras da radis za rodjendan i to samo 13 sati!

Pozz
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Bas tako
Mogo bi da mu skines karter radi eventualnog ciscenje od mulja...to bi mu produzilo zivot, i verovatno sprecilo da te ostavi negde na cedilu...ostalo, konkretno kod tebe, se i ne isplati da diras. Dok ide vozi, posle opet tamo za male pare mozes da kupis dobar 


All systems go, ready for takeoff!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Srecan rodjendan 

- erdeljan
- Postovi: 20
- Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
- Lokacija: Malmö
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Hvala...
Pa realno za male pare mozes samo da se nadas da ces da naletis na koliko-toliko dobar primerak. Ovaj je bio jefin pa sam zamenio svasta nesto kako ne bi pravio probleme... Videcu koliko ce drugar da trazi za tu zamenu... Jel bi trebalo jos nesto da se zameni? Citam (na svedskom forumu) da ne treba da se menjaju dihtunzi?
Pa realno za male pare mozes samo da se nadas da ces da naletis na koliko-toliko dobar primerak. Ovaj je bio jefin pa sam zamenio svasta nesto kako ne bi pravio probleme... Videcu koliko ce drugar da trazi za tu zamenu... Jel bi trebalo jos nesto da se zameni? Citam (na svedskom forumu) da ne treba da se menjaju dihtunzi?
- erdeljan
- Postovi: 20
- Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
- Lokacija: Malmö
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Ode Saabonja prosle nedelje... ![Caoooo [cm.gif]](./images/smilies/cm.gif)
![Caoooo [cm.gif]](./images/smilies/cm.gif)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
AERO je napisao:Paaaa ....to je diskutabilna stvar.Obicno nam dopadnu saka na "nekoj" kilometrazi i onda se iz konteksta izvuce takav zakljucak.....ali ako bi imali prilike da posedujemo model kome bi od male kilometraze posvetili paznju,onda bi rezultat bio mnogo veca kilometraza bez problema.
Primeri:
- Duletov auto u dobrim rukama sigurno nece umreti na 250K
- Nordicov auto nece umreti na 250K
- Gripenov isto....
Itd....
Ali kad mi kupimo auto kome pise da je presao 250 a on presao u stvari 400,e onda ide ova ....
Gresis Aero, ja sam kupio od Djilasa 9-5 motor my2004, sa novim ventilacionim kitom, on bio prvi vlasnik, servisna od prvog dana, servisi radjeni cesce nego sto je trebalo iz razloga samo da nikad nigde ne stane... Nije izdrzao 250K!
![Crveni karton [red-card-smiley-emoticon.gif]](./images/smilies/red-card-smiley-emoticon.gif)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Aero ima 320k km a Hirsch 270k... jos uvek snazni...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Barem tak9 na cajgerima stoji
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- erdeljan
- Postovi: 20
- Pridružio se: 07 Nov 2013, 13:01
- Lokacija: Malmö
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0 SE 1999
Da, prodao ga prvom coveku koji je dosao da ga pogleda (provoza)
P.S. Mislim da ste pogresili temu (zadnjih par postova)
P.S. Mislim da ste pogresili temu (zadnjih par postova)

- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju