Stranica 1 od 1
CARINJENJE MOTORA
Poslato: 16 Jun 2013, 17:55
od Slavisacs
Da li je neko upoznat da li je jos uvek moguce izvrsiti carinjenje motora, odnosno bloka motora?
Na koji nacin, gde, sta je potrebno od dokomentacije itd.?
I koliko kosta to planinarenje?

Ja mozda znam,ali ne bas sve...pa bih prepustio objasnjenje, nekom sa vise znanja...

Re: CARINJENJE MOTORA
Poslato: 14 Avg 2013, 15:35
od AERO
Jesi saznao kako stoje stvari sada po pitanju ovog carinjenja.Ako jesi - napisi.
Korisna je to informacija za clanove

Re: CARINJENJE MOTORA
Poslato: 24 Sep 2013, 12:42
od CYLON
Da li je mnogo komplikovano da se sprovede papirologija za staru 9-3 od 115ks 2.2tid da se ubaci astrin 2,0 dth? Što se tiče mehaničkog dela ubacivanja-izbacivanja to nije problem. Onda bi registracija za isti sa 49000din pala na 23000din i mogućnost prodaje auta sa 1% šanse na 90%šanse.
Re: CARINJENJE MOTORA
Poslato: 24 Sep 2013, 12:48
od kd23se4
Koliko ja znam samo odes sa papirima u Ljermontovu i prijavis promenu motora.
EDIT: zaboravih na atest na masinskom fakultetu (neophodno kada nije 100% isti motor)
[link_open=
http://www.abs.gov.rs/zahtev%20za%20ispitivanje.html]Link[/link_open]
Nisam nikada vozio 2.2TiD sa 115ks, ali 2.0DTI jesam i dosta je velika razlika spram 125ks, najveca mana je sto povlaci tek na nekih 2200-2500, ali tehnicki gledano mislim da neces imati vecih problema - taj motor se kod Saaba uvek i vodio kao Opel motor (X22DTR - 115ks), za razliku od D223L (125ks)
Samo stavi sve na papir i izracunaj koliko dobijas za "Saapel"-a, a koliko te kosta motor, ruke, papirologija.....pa da li ti se to sve na kraju isplati. Takodje mislim da ciljas na pogresnu publiku, jer neko ko bi kupio Saab ne znam koliko voli Frankensteine, da prodajes Opela sa Saab motorom bila bi druga prica.
Re: CARINJENJE MOTORA
Poslato: 24 Sep 2013, 13:45
od GRIPEN
Atest treba kakda motor koji ubacujes nije isao fabricki u taj model auta, sto je i ovde slucaj tako da ti treba
Re: CARINJENJE MOTORA
Poslato: 07 Okt 2013, 14:25
od CYLON
Teško da ću da se upuštam u ovu papirološku avanturu veliki je

za sitne pare.
Ostaviću auto da truli iza kuće, jeftinije je.