DETAILING - ljubav prema mezimcu

Diskusije,problemi,kvarovi,pitanja i odgovori....
Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 19 Okt 2012, 10:39

Pozdrav svima Ja sam Dule iz Beograda a detailingom se iz hobija bavim vec nekoliko godina a od skoro sam sredio garazu i poceo da radim i "za pare"

Sta je detailing? Ukrato to je detaljno sredjivanje kako spoljasnjosti tako i unutrasnjosti automobila u sta spadaju pravilno pranje automobila, claying, smirglanje, poliranje, voskiranje, odrzavanje spoljnih plasticnih delova, stakala, svetlosnih grupa, ciscenje i voskiranje felni, dubinsko pranje unutrasnjosti, odrzavanje instrument table i panela na vratima, koznih enterijera... Svaki od ovih postupaka cu detaljno opisati u sledecim postovima

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod AERO » 19 Okt 2012, 12:12

Slika Robinho10 ..... mnogo dobra tema - samo udri Slika

Ne skrtari sa prenosenjem znanja ,uci nas sto vise mozes, a po nekad nam odaj i neku foru koju ne znamo....
Mi cemo te pazljivo slusati,pitati,i uciti....


Pre nego krenes sa tvojim izlaganjem i slikama,evo jedan zadatak koji ne umemo da odgonetnemo,pa sta nam ti kao profesionalac preporucujes:

Dakle bele povrsine od prevrnute koze kako da vratimo u fabricki sjaj??
P.S. - Slika Gazdin auto - potrudi se sa odgovorom Slika ( slika je stara par dana)

Slika

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 19 Okt 2012, 13:08

Samo jedna proverena stvar, leather cleaner pa onda conditioner firme Gliptone ( rade sredstva za kožu u Bentliju i Rolsu). Set je prilično skup, oko 50e, ali vredi svaku paru jer je posle njega koža kao nova

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 19 Okt 2012, 13:10

E pa da krenemo redom kako se pravilno odrzava automobil

Pravilno pranje automobila:

Koliko god gornji naslov zvucao smesno, kod nas retko ko pere auto po propisima. Kad to kazem, ne mislim na pravilno pranje sa strane odstranjivanja necistoca, nego sa strane sto boljeg odrzavanja farbe na nasim ljubimcima.
Mogu da se kladim, da vecina vas, kada pere auto to radi po svima nama vec poznatom scenariju, tako sto sipa tecnost za pranje u kofu, napuni vodom, uzme sundjer i dalje je vec poznata procedura... To je mozda nama najpoznatiji nacin pranja, sto ne mora da znaci da je najbolji i najbezbedniji po farbu.
Na nasu veliku zalost, isti tretman dobijamo i u perionicama (bar u onima u kojima sam ja prao auto). Naravno da takvim pranjem dobijamo cist auto, ali time se steti farba i dobijaju se sitne ogrebotine po celom automobilu, takozvane “paukova mreza” i tzv “hologrami”:

Slika


Glavni krivac za ogrebotine je pre svega sundjer!
Ukoliko zelite da nakon poliranja kola zadrzite onaj “ogledalo” izgled, auto ne treba da perete sundjerom, nikako.

Zasto ne sundjer?

Zamislite uvecano, cestice prasine, peska, zemlje, koji su na vasem automobilu. Prilikom pranja sundjerom, te cestice bivaju zarobljene izmedju sundjera i povrsine koju perete. Struktura sundjera je takva da je manje vise tvrd, i te cestice ne mogu da udju u njega. Samim tim, povlaceci sundjer napred-nazad po povrsini, grebete istu tim cesticama koje su se nasle izmedlju sundjera i vaseg ljubimca. Na taj nacin nastaju one sitne ogrebotine, koje se najbolje vide na suncu ili kada se uperi svetlo u kola.
Da bi se to izbeglo, koriste se rukavice za pranje kola, kojih ima u razlicitim izdanjima. Najbolje su, kao sto sam spominjao u drugoj temi, rukavice od jagnjece dlake (lambswool), takodje su odlicne od ovcije dlake (sheepskin), a nisu lose ni one mikrofiber:

Slika
Slika


Ako pogledate te rukavice, videcete da se njihova struktura razlikuje dosta od sundjera. Mekane su, tako da imaju tu neku “dubinu” materijala. Zahvaljujuci tome, cestice prljavstine ne bivaju zarobljene izmedju rukavice i povrsine kola, vec “upadnu” u njenu strukturu i samim tim se lakse odstrane sa kola, ne ostecujuci farbu pri tome. Na taj nacin se izbegava grebanje povrsine, i savetuje se pranje tim rukavicama, kako bi se ocuvao savrsen izgled automobila.

Ali, to ne bi bilo sve.
Kako bi se jos vise smanjila mogucnost ostecenja farbe, pranje kola se izvodi metodom dve kofe. Ta metoda je izmisljena, kako bi se iz rukavice za pranje, odstranjivale cestice peska i prljavstine, koje su pokupljene za povrsine kola.
Metoda 2 kofe?

To je pranje, koje se sastoji kao sto naziv kaze, iz dve kofe. U jednoj kofi je sampon za pranje kola, a u drugoj kofi je cista voda. Pranje se vrsi tako sto se automobil pre svega pokvasi, zatim se rukavica natopi u kofi sa samponom, opere se deo automobila i nakon toga se rukavica ispere u kofi sa svezom cistom vodom. Na taj nacin se skupljene cestice prljavstine ispreru iz rukavice, u zasebnu kofu, sto ostavlja cistu rukavicu i cistu vodu u kofi sa samponom. Ta procedura se ponavlja dok se ne opere ceo automobil.
Slika
Da bi se osiguralo sto sigurnije odstranjivanje cestica iz rukavice, prilikom ispiranja, postoje mrezice koje se stavljaju na dno obe kofe. Prilikom ispiranja, rukavicom se predje preko mreze, tako da cestice ispadnu iz rukavice, i samim tim ostaju na dnu kofe, a mrezica onemogucuje da se slucajno cestice pokupe nazad u rukavicu, prilikom potapanja iste u kofu.
Slika
Sistem je uzasno jednostavan, ali neverovatno delotvoran.
Ljudi koji se bave “detailing”-om su svoje musterije nakon poliranja savetovale da koriste gore navedene metode pranja, i kazu da su musterije koje su se pridrzavale toga postizale odlicne rezultate u odrzavanju povrsine nakon poliranja. Broj ogrebotina bi se smanjio drasticno, i desavalo se da ako ima nekih ogrebotina, obicno su uzrok neceg drugog.
one ''gume'' koje se koriste u praonicama za skidanje vode... jel' to ima neku pametnu namenu ili samo da im bude lakše da skinu vodu?
To ima namenu da ti izgrebe farbu
Sluzi samo za stakla, ali naravno, nasi strucni perionicari....necu da komentarisem.
Dakle, susenje automobila je najbolje raditi peskirima namenjenim za to. Mikrofiber krpe su odlicne, ali male, pa zato prave peskire koji su dizajnirani da upiju sto vise vode. Odlican primer je Meguiar's Water Magnet Towel.
Najbolja tehnika je da se peskir polozi na povrsinu, da upije vodu, i zatim skloni, bez preteranog trljanja.
Sampon za kola?
Sigurno mnogi od vas koriste fairy i njemu slicne za pranje. Necu da gresim dusu da kazem da to isto koriste u perionicama, posto ne znam sta ko koristi. Fairy je jak odmascivac. Drzite ruke malo duze u rastvoru vode i Fairy-ja i vidite kakva ce vam koza posle toga biti....suva. Isto tako ce da deluje i na vas automobil. U principu, nece mu skoditi, ali hoce vosku, ako ste voskirali/zastitili auto.
Postoji tehnika pranja bez dodira, koja se zove Snow Foam, o njoj cu kasnije. Profesionalci cesto koriste univerzalna sredstva za ciscenje koja su slicna fairy-ju, odmascivaci bas u toj fazi (Snow Foam), da bi skinuli ostatke starih voskova sa kola. Jedan od tih proizvoda je Meguiars All Purpose Cleaner (APC), koji je odlican za sve vrste ciscenja (pod krilima, motor, spojevi vrata...)
Ali, ukoliko ste sredili auto, oprali ga, ispolirali i zastitili, takvo sredstvo ce vam razbiti strukturu voska i skinuti zastitu, ili deo nje. Da bi se to izbeglo, automobil je najbolje prati samponom za kola, koji je PH neutralan. Vecina njih je takva, i oni su bezbedni po vas vosak.
Takodje, sampon koji dobro peni ne znaci dobar sampon. On pre svega treba da bude dobar lubrikant, kako bi pranje bilo glatko i lako. Na taj nacin ce se lakse oprati zeljena povrsina i odstraniti necistoca. Stavise, neki od odlicnih sampona za kola ne pene mnogo, pa ih to ne svrstava medju losije. Mnogo je vaznije to kakav je lubrikant, nego koliko peni, imajte to na umu.
Profesionalci, kada dobiju automoe/zastitu, skoro uvek pre pranja metodom 2 kofe, koriste metodu pranja bez dodira zvanu Snezna Pena (Snow Foam).
Postoje snow foam samponi, koji se koriste za to. Na perac pod pritiskom se dodaje cev sa bocom koja je pricvrscena za tu cev i koja sadrzi sampon u sebi. Taj sampon moze da se mesa sa resimo APC-om, da bi se automobil bolje oprao. Kada se pusti voda, pod pritiskom, ona se u cevi mesa sa samponom i pravi mlaz od pene. Na taj nacin se ceo auto poprska, ostavi oko 5min da pena odradi svoj posao i spere. Zatim sledi metoda dve kofe, kojom se na vec poznat nacin opere auto.
Vidjao sam da neki ljudi, jednom nedeljno operu auto Snow Foam metodom, bez ikakvog pranja posle toga. Brzo je i jednostavno.
Slika
Slika

ps ovo je sa neta nisam naravno sve ovo ja pisao :D

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod GRIPEN » 20 Okt 2012, 01:34

Robinho10 je napisao:Samo jedna proverena stvar, leather cleaner pa onda conditioner firme Gliptone ( rade sredstva za kožu u Bentliju i Rolsu). Set je prilično skup, oko 50e, ali vredi svaku paru jer je posle njega koža kao nova
Da je odlicna stvar jeste ali cena je mnooogo manja
http://saab.serbianforum.info/t130p25-s ... -aero-2002
http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=1_4
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod GRIPEN » 20 Okt 2012, 01:36

I mislim da ovim ne bi bilo pametno cistiti prevrnutu kozu...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 25 Okt 2012, 09:45

E sad smirglanje… jako bitan proces ako se zeli savrsen rezultat detailinga a opet I korak koji moze bez problema da se izbegne ukoliko nema dubljih ogrebotina na laku
Smirglanje se radi vodenom smirglom, I uvek se za vreme smirglanja dodaje voda. Koriste se smirgle gradacije 2000, 3000 I na kraju 4000 (bar ja tako radim). Neki automobili imaju jako tvrd lak kao npr BMW, Audi I Mercedes pa mora da se krene sa smirglom gradacije 1200. Kod vecine automobila lak I farba su debeli 150-180 mikrona (1000 mikrona je 1mm), osim na japanskim vozilima koji imaju izuzetno tanak lak 50-80 mikrona I gde je prakticno nemoguce raditi smirglanje. Smirglanjem I kasnije poliranjem se skine 10-15 mikrona tako da ostaje savim dovoljna debljina laka koji ostaje da stiti farbu. Smirglanje se radi rucno (izuzetno tesko I dugotrajno) I masinski oscilirajucom slajfericom. Rucno se najcesce radi na delovim na kojma ne moze da se pridje masinom. Kad se smirgla nikako se ne ide do ivice dela koji se radi, ostavi se bar 1-2 cm lufta jer je na tim delovima lak najtanji I lako se progori. Za masinsko smirglanje ja najcesce koristim smirgle firme MIRKA iz kolekcije Abralon, I ponekad 3M Trizact kojih takodje ima u razlicitim finocama I odlicno su se pokazali
Slika
Slika
Kada se odradi smirglanje auto je skoz mat (to je najcesce trenutak kada se ljudi uhvate za glavu I pomisle sta mi uradi ovaj od auta) I povrsina je idealno pripremljena za sledeci korak tj poliranje
Slika
Slika

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 25 Okt 2012, 13:15

Malo upristojen jedan zapusten auto
Predjen je sa Meguiars Cleaner Wax-om koji je odlican za ovako matirale boje I namazne su spoljne plastike I gume
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod AERO » 25 Okt 2012, 14:18

Slika

Korisnikov avatar
bogdank
Drug Član
Postovi: 83
Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zemun
Kontakt:

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod bogdank » 27 Okt 2012, 12:24

Druže Robinho10,
može li neki kontakt da se čujemo i, eventualno, da te posetimo?

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 29 Okt 2012, 21:25

Zaboravih jako vazan i neizbezan korak pre smirglanja...Claying
Claying je obavezan korak koji predhodi svakom ozbiljnijem poliranju, voskiranju automobila a takođe se primenjuje posle pranja automobila koji nemaju garažu i nalaze se na parkinzima i izloženi su vremenski uticajima i "plaču drveća". Sama glina (koristi se sa lubrikantima namenjenima za tu upotrebu) sa laka automobila kupi prljavštinu koju obično pranje ne može skinuti a te prljavštine su u svetu detailinga poznatije kao kontaminacije. Kao što Vam je poznato lak na novom automobilu je savršeno glatak i prijatan za pod ruku. Kada se na tako čist lak nanese zaštita u obliku prirodnih voskova, sealant-ova ili nano tehnologije, zaštita popunjava svaku poru u farbi i traje znatno duže a sam izgled automobila kako vizuelni tako i na dodir je neuporediv. Glina se primenjuje kako na polovnim tako i na novim automobila. Poznato Vam je verovatno da na Vašem automobilu koji je perfktno čist i uglancan kada pređete prstima preko njega osetite prašinu i pesak a sigurni ste da ste ga dobro oprali. Upravo su to kontaminacije koje se ne mogu oprati a pod mikroskopom se vidi da su to sitni kamenčici i komadići raznih metala kočiona prašina itd. Glina prevučena preko takvog laka u sebe skuplja sve te kontaminacije. Ne bi ste verovali šta se sve može skinuti sa jedne perfektno čiste bele haube. Posle clayinga takva površina je neverovatno glatka, čista, daje osećaj novog automobila i spremna je za dalju obradu bilo da je u pitanju korekcija laka ili da je u pitanju zaštita.

Način upotrebe.

Clay bar se uoptrebljava tako što se na deo recimo 30x30 naprska namenski lubrikant te se glina prevlači pravolinijskim pokretima napred i nazad koristeći pritisak koji je dovoljan da glinu drži prilepljenu uz površinu i ništa više. Kada se počne claying oseti se kako skida kontaminacije da bi u jednom trenutku glina proklizala kada sve u sebe pokupi. Može se koristiti i sa vodom sa deterdžentom ali to znatno umanjuje vek clay bara. Glinu koristite dok se ne zaprlja, kada se deo zaprlja jednostavno je izmesite i dođete do čistog dela. Sa pakovanjem od 50 grama možete očistiti jedno pet održavanih automobila dok će te je uništiti ako je u pitanju auto sa parkinga. Glina Vam ne sme pasti na zemlju tad je gotova i možete je slobodno baciti.
Postoje razne gradacije gline od najgrublje koja će malo matirati kola do najfinije za detailing automobila.

Zašto?

Svaka kontaminicija laka će se prilikom poliranja ponašati kao obraziv koji će prouzrokovati swirl marks i druge razne defekte.
Jedan od razloga je čistoća i izgled novog automobila.

Cena?

To nije jeftina igračka. Ja koristimim Meguiar Mild Clay po mišljenju dosta detailera u inostranstvu kao i kod nas najbolji clay na tržištu. Da bi ste kupili clay i potrebnu količinu lubrikanta (koristim pakovanje od 200g gline) potrebno Vam je oko 50 evra.

Ja prilikom detailinga obavezno koristim glinu. Ogromna je razlika staviti polir mašinu na automobil očišćen glinom i na onaj koji to nije, a takođe i vosak. Claying je proces koji se brzo radi i npr za auto srednje velicine mi je potrebno 45 min detaljnog clayinga.

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 30 Okt 2012, 06:25

Evo kako izgleda jedna astra, radjen je claying, dva sloja voska I dresing spoljnih plastika I guma

Slika
Lak bez imalo sjaja
Slika
Slika
Slika
Hauba pre clayinga
Slika
Meguiars Final Inspection i Meguiars Mild Clay
Slika
Clay posle predjene haube
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Posle dva sloja voska, pogldajte odraz plavih garaznih vrata na vozacevim vratima
Slika
Nanet drugi sloj voska koji se susi
Slika
Hauba posle dva sloja voska, vidi se odraz zgrade
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Konacni rezultat, vrhunski sjaj i zastita

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 04 Nov 2012, 12:15

Odradjen jedan mali gradski auto. Auto je stigao u solidnom stanju, pravashodni cilj detailinga je zastita laka I vracanje sjaja. Radjen je claying, dva sloja voska, dresing spoljnih plastika i guma, ciscenje i voskiranje alufelni
Slika
Slika
Slika
Korisceni su Meguiars Mild Clay i Meguiars Final Inspection lubrikant
Slika
Slika
Auto posle clayinga, vec je donekle povratio sjaj jer su uklonjene necistoce kontaminirane na laku
Slika
Meguiars wax #26 i Meguiars aplicator pad
Slika
Auto posle prvog sloja voska
Slika
Slika
Slika
Konacni rezultat visoki sjaj
Slika
Naneto sredstvo za ciscenje felni koje izjeda prjavstinu
Slika
Nanet vosak za felne
Slika
Slika
Konacni izgled felni posle ciscenja I voskiranja

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod AERO » 04 Nov 2012, 12:18

Svaka cast Slika

Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod nik 900t » 04 Nov 2012, 15:42

lepo nema sta ajde napisi neke cene da ljudi imaju neku orijentaciju.
Saab 900og

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 04 Nov 2012, 17:09

Malo mi je glupo da ovde javno pisem cene, koga sta interesuje neka pita pa cu mu odgovoriti na PP

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 07 Nov 2012, 21:29

Sredjen jedan vrhunski auto. Odradjen je glaze, claying, dva sloja voska, desing spoljnih plastika i guma i voskiranje alufelni
Auto je stigao kasno uvece kad je samo pregledan i odradjen claying
Slika
Lak bez sjaja sa sitnim mutnim flekama
Slika
Mnogo fleka po haubi
Slika
Vrhunski sjaj posle glaze-a i voska
Slika
Vrhunski sjaj
Slika
Lak kao ogledalo, odlicno se vide odrazi automobila
Slika
Potpuno drugacija hauba sa puno sjaja, pogledajte odraz zgrade na njoj
Slika
Slika
Izvoskirane alufelne i nanet dresing na gume
Slika
Lak kao ogledalo, odlicno se vide odrazi automobila
Slika
Slika

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Slavisacs » 07 Nov 2012, 23:40

Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 10 Nov 2012, 22:23

Sredjen jedan VW Passat.Radjen je claying, dva sloja voska, dresing spoljnih plastika I guma I ciscenje I voskiranje alu felni
Slika
Slika
Auto je u solidnom stanju ali je malo izgubio sjaj
Slika
Glina posle predjenog krova I haube
Slika
Slika
Nanet prvi sloj voska koji se susi
Slika
Auto posle prvog sloja voska
Slika
Nanet drugi sloj voska
Slika
Levo ima voska a desno je prebrisan visak
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Konacni rezultat
Slika
Felne prljave od kocione prasine
Slika
Naneto sredstvo za ciscenje
Slika
Oprana felna
Slika
Nanet vosak za felne
Slika
Konacni izgled felni

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod AERO » 10 Nov 2012, 22:37

Fino fino ......samo guraj Slika

Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod nik 900t » 10 Nov 2012, 23:21

fantazija Slika
Saab 900og

Korisnikov avatar
troll 9-5
Postovi: 1999
Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Z E M U N

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod troll 9-5 » 10 Nov 2012, 23:44

Slika

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 18 Nov 2012, 21:41

Fabia spremljena za zimu, lak je ociscen glinom, izvoskiran je I namazane su spoljne plastike I gume
Slika
Auto u solidnom stanju, cilj voskiranja je zastita i vracanje sjaja
Slika
Slika
Lak je izgubio na dubini, nema sjaja kakav bi trebao da bude
Slika
Slika
Posle clayinga vec je dosta povratio sjaj
Slika
Nanet vosak koji se susi
Slika
Slika
Slika
Konacni rezultat
Slika
Savrsen odraz zgrade na haubi
Slika
Slika
Slika
Lak kao ogledalo

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod AERO » 18 Nov 2012, 22:59

Svaka cast - ti si bas vredan Slika

Korisnikov avatar
Robinho10
Postovi: 28
Pridružio se: 19 Okt 2012, 00:00

Re: DETAILING - ljubav prema mezimcu

Postod Robinho10 » 25 Nov 2012, 09:14

VELIKA JESENJA AKCIJA!!! (dok je jos lepo vreme)
Priprema vozila za zimu

Osnovni paket 30e
-claying (ciscenje laka glinom)
-voskiranje
-dresnig spoljnih plastika
-dresing guma

Premium paket 50e
-claying (ciscenje laka glinom)
-voskiranje
-dresnig spoljnih plastika
-dresing guma
-dresing kedera protiv smrzavanja
-ciscenje i podmazivanje sarki na vratima
-ciscenje stakala i nanosenje sredstva za odbijanje vode


Povratak na “SAAB GARAŽA”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta