SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
.....nosaci ....(ako nije korpa).....ali sacekaj Tazz-a,on je doktor
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
a mozda moze i neki kd23se4 da pomogne. Treba da se zamene 2 caure.
To su te caure, napolju kostaju 6€, a koliko zaracunavaju lokalci ne znam
To su te caure, napolju kostaju 6€, a koliko zaracunavaju lokalci ne znam
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Sorry.....mislio sam da ne pratis .....
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
bacim pogled kad stignem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Prva stvar, proveriti nosace menjaca i motora... Onda kad se to proveri, idemo dalje... Da li trese ceo auto pri polasku, da li ima tzv slipa kad se recimo u trecoj na 60-70 da pun gas, ako ima ono, obrtaji polete, a nema odziva u momentu i brzini, korpa i lamela. Ali prvo smrdi na nosace.
- sabahudin
- Postovi: 5
- Pridružio se: 31 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
A gde se nalaze gore navedeni cepici?ispod rucice?
slipa nema samo mi rucica trese a nosaci nisu toliko losi,barem koliko ja nislim,tj nisu se odlepili da kazem
da li 93 ima nosac za menjac i motor zajedno?
slipa nema samo mi rucica trese a nosaci nisu toliko losi,barem koliko ja nislim,tj nisu se odlepili da kazem
da li 93 ima nosac za menjac i motor zajedno?
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Probacu malo da pomognem dok se nasa dva druga ne oglase.....
I dalje mislim da nisi dovoljno lepo i precizno objasnio kako se manifestuje problem,pa tako imamo licitaciju.
Ako bi se malo potrudio,izbor bi suzili ....ali ono sto je definitivno - od ova tri navedena,nema dalje.
Znaci prvo i osnovno se namece pitanje jel imas SITNE vibracije na rucici koje izuzetno iritiraju,ili imas tupe udarce koje dolaze usled potrosenosti nosaca pa pomeraju konstantno hebl(rucicu).. itd.....To moras da nam kazes.
Dalje....kao zamenski deo nosi broj (No:1014847 ovo sto ti je Kd23...rekao) i imas ga OVDE
Mozda ce i ova slika malo pomoci
I dalje mislim da nisi dovoljno lepo i precizno objasnio kako se manifestuje problem,pa tako imamo licitaciju.
Ako bi se malo potrudio,izbor bi suzili ....ali ono sto je definitivno - od ova tri navedena,nema dalje.
Znaci prvo i osnovno se namece pitanje jel imas SITNE vibracije na rucici koje izuzetno iritiraju,ili imas tupe udarce koje dolaze usled potrosenosti nosaca pa pomeraju konstantno hebl(rucicu).. itd.....To moras da nam kazes.
Nemam pri ruci sliku od 9-3 ali evo ovde mozes da vidis gde se nalaze (br.21)sabahudin je napisao:A gde se nalaze gore navedeni cepici?ispod rucice?
Dalje....kao zamenski deo nosi broj (No:1014847 ovo sto ti je Kd23...rekao) i imas ga OVDE
Mozda ce i ova slika malo pomoci
Ako znas da su nosaci 100% odlicni,onda nema price dalje.....menjaj plasticne biksne.....ali,kada golim okom vidis da je nosac los,onda je on vec raspadnut - proveri ti to jos jednom ili samo temeljnije predstavi kako se manifestuje.sabahudin je napisao:slipa nema samo mi rucica trese a nosaci nisu toliko losi,barem koliko ja nislim,tj nisu se odlepili da kazem
Mislim da je ovo tvojsabahudin je napisao:da li 93 ima nosac za menjac i motor zajedno?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Evo ovde skice gde se menja:
Inace Saab broj je 7559875
Inace Saab broj je 7559875
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Da se nadovezem,na mom saabu je salter nagnut na levu stranu. Za drugu brzinu moram da nategnem rucicu skroz levo i onda nezno ka dole ali i tako ponekad ostri sinhrone. Dok mi je peta brzina na polozaju gde bi na ispravnom salteru bila treca. Do cega moze biti,9000 t 86?
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Birac brzina pomeren. Sipka koja izlazi iz kabine u motorni prostor, dakle iz pozarnog zida, ulazi u jedan zglob. Cini mi se 13 matica. Odvrnes maticu, ali pre toga ubacis u 3 brzinu. Odvrnes maticu, namestis rucicu u prednji polozaj na sredinu gde treba da stoji, i onda zavrnes maticu. Trebalo bi da imas nekog jos sa tobom, ko ce da drzi rucicu u isparavnom polozaju dok ti zavrces maticu, da se opet ne pomeri. Dalje, los nosac menjaca, pa kljoknuo menjac i sve ti pobeglo... Ali obicno bude taj birac. Rashteluje se posle odredjenog vremena, odnosno neko skidao, pa nije znao da vrati kako treba. Probaj ovo sto sam ti rekao. I naravno kad usrafis maticu i stegnes, probas kako ulazi u brzine. Treba malko vezbe.
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Posao od 3 minuta. Vredi u servisu oko 40 evra, kao otislo ovo, ono, ostavite auto, moramo skinuti ovo, ono... Ti okrenes ledja, on nasteluje i zove te i kaze, e imamo srece prijatelj moj ima deo kosta 40 evra recimo, mene castite... Nesto... I ti srecan... ;)
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Joj brate spasio si me. Sto svane moram to da probam. Ziveo forum
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Popravljeno . . . Bilo malo zezancije ali sam uspeo da nastelujem birac. Hvala Tazz
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Da cemo jednog dana moci da zivimo od daljinske diagnoze nisu prevideli ni najveci umovi, ni A.Clark ni I. Asimov
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Ako napravimo neki skup donosim celo pestersko jagnje a za pivo nekako cemo se snaci
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Držim za reč! Pivo i sokove uzimamo mi iz bgd-a. Mesto imamo hit! Ražanj imamo. Samo malo volje za celodnevno druženje!
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
pritisak
pozdrav prijatelji
imam jedno pitanje nesto sam se zezo okao auto ( mislim nedelja je) palo mi na pamet s obzirom da imam lpt motor . Ukoliko zakacim onaj saabov merac pritiska turbine koji inace lpt ne poseduje ali ja ga imam od drugog auta koliko treba da mi pokazuje?.
Namestio sam iglu kada je motor ugasen na pocetak narandzastog (malo belo). Kada radi na leru igla "ode" ulevo ..negde na osam sati.Kada je motor opterecen igla je na pocetnom polozaju kao kada je motor ugasen..
jeli to u redu , dali da "skratim west gate"?
hvala na odgovorima i sugestijama u napred.
imam jedno pitanje nesto sam se zezo okao auto ( mislim nedelja je) palo mi na pamet s obzirom da imam lpt motor . Ukoliko zakacim onaj saabov merac pritiska turbine koji inace lpt ne poseduje ali ja ga imam od drugog auta koliko treba da mi pokazuje?.
Namestio sam iglu kada je motor ugasen na pocetak narandzastog (malo belo). Kada radi na leru igla "ode" ulevo ..negde na osam sati.Kada je motor opterecen igla je na pocetnom polozaju kao kada je motor ugasen..
jeli to u redu , dali da "skratim west gate"?
hvala na odgovorima i sugestijama u napred.
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Po pravilu bi trebalo da kada je auto ugasen da kazaljka stoji izmedju belog i zutog polja. Kad ga upalis ide levo znaci u belo bolje sad koliko tacno sve zavisi. Kad ga sines po gasu trebalo bi da ide do pocetka crvenog. Tako je kod mene,e sad sve zavisi do apc,magnetnog ventila wg-a itd
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Evo na primer saab 900 sa otprilike 175 konja ... njegova turbina " duva" na 0.7 bara i pokazivac ode do crvenog polja.
koliko treba da pokaze pokazivac na mom lpt saabu koji ima 140 konja i cija turbina "duva" do 0.4 bara.
ha
koliko treba da pokaze pokazivac na mom lpt saabu koji ima 140 konja i cija turbina "duva" do 0.4 bara.
ha
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
Kako hoces da ti bude lepo?ninsaki je napisao:Evo na primer saab 900 sa otprilike 175 konja ... njegova turbina " duva" na 0.7 bara i pokazivac ode do crvenog polja.
koliko treba da pokaze pokazivac na mom lpt saabu koji ima 140 konja i cija turbina "duva" do 0.4 bara.
ha
Moze i da ide u crveno... zavisi gde stavis da bude kazaljkica kad je iskljucen.
Kupite BOOST gauge pa ce pokazivati 0.4
Salu na stranu, ako je LPT onda recimo malko iznad polovine zutog polja...
Onako odokativno.
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TEHNICKA DISKUSIJA i razmena misljenja
tako sam i mislio ...vakum vucem iza leptira naravno. namestio sam pocetan polozaj da je izmedju belog i zutog. Sutra za prvi maj praznik cu proslaviti radno ))
Mogao bih mozda da sa prikacim na stag 4 i da tamo pratim map pritisak
Mogao bih mozda da sa prikacim na stag 4 i da tamo pratim map pritisak
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost