Koliko ja znam samo odes sa papirima u Ljermontovu i prijavis promenu motora.
EDIT: zaboravih na atest na masinskom fakultetu (neophodno kada nije 100% isti motor)
[link_open=
http://www.abs.gov.rs/zahtev%20za%20ispitivanje.html]Link[/link_open]
Nisam nikada vozio 2.2TiD sa 115ks, ali 2.0DTI jesam i dosta je velika razlika spram 125ks, najveca mana je sto povlaci tek na nekih 2200-2500, ali tehnicki gledano mislim da neces imati vecih problema - taj motor se kod Saaba uvek i vodio kao Opel motor (X22DTR - 115ks), za razliku od D223L (125ks)
Samo stavi sve na papir i izracunaj koliko dobijas za "Saapel"-a, a koliko te kosta motor, ruke, papirologija.....pa da li ti se to sve na kraju isplati. Takodje mislim da ciljas na pogresnu publiku, jer neko ko bi kupio Saab ne znam koliko voli Frankensteine, da prodajes Opela sa Saab motorom bila bi druga prica.