CARINJENJE MOTORA

Diskusije,problemi,kvarovi,pitanja i odgovori....
Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

CARINJENJE MOTORA

Postod Slavisacs » 16 Jun 2013, 17:55

Da li je neko upoznat da li je jos uvek moguce izvrsiti carinjenje motora, odnosno bloka motora?
Na koji nacin, gde, sta je potrebno od dokomentacije itd.?
I koliko kosta to planinarenje? Slika
Ja mozda znam,ali ne bas sve...pa bih prepustio objasnjenje, nekom sa vise znanja...Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CARINJENJE MOTORA

Postod AERO » 14 Avg 2013, 15:35

Jesi saznao kako stoje stvari sada po pitanju ovog carinjenja.Ako jesi - napisi.
Korisna je to informacija za clanove :thumbup:

Korisnikov avatar
CYLON
Postovi: 117
Pridružio se: 10 Jul 2012, 00:00

Re: CARINJENJE MOTORA

Postod CYLON » 24 Sep 2013, 12:42

Da li je mnogo komplikovano da se sprovede papirologija za staru 9-3 od 115ks 2.2tid da se ubaci astrin 2,0 dth? Što se tiče mehaničkog dela ubacivanja-izbacivanja to nije problem. Onda bi registracija za isti sa 49000din pala na 23000din i mogućnost prodaje auta sa 1% šanse na 90%šanse.
САК ИТ ОР ДАЈ

Sierra-Alpha-Alpha-Bravo

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CARINJENJE MOTORA

Postod kd23se4 » 24 Sep 2013, 12:48

Koliko ja znam samo odes sa papirima u Ljermontovu i prijavis promenu motora.
EDIT: zaboravih na atest na masinskom fakultetu (neophodno kada nije 100% isti motor)
[link_open=http://www.abs.gov.rs/zahtev%20za%20ispitivanje.html]Link[/link_open]

Nisam nikada vozio 2.2TiD sa 115ks, ali 2.0DTI jesam i dosta je velika razlika spram 125ks, najveca mana je sto povlaci tek na nekih 2200-2500, ali tehnicki gledano mislim da neces imati vecih problema - taj motor se kod Saaba uvek i vodio kao Opel motor (X22DTR - 115ks), za razliku od D223L (125ks)

Samo stavi sve na papir i izracunaj koliko dobijas za "Saapel"-a, a koliko te kosta motor, ruke, papirologija.....pa da li ti se to sve na kraju isplati. Takodje mislim da ciljas na pogresnu publiku, jer neko ko bi kupio Saab ne znam koliko voli Frankensteine, da prodajes Opela sa Saab motorom bila bi druga prica.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: CARINJENJE MOTORA

Postod GRIPEN » 24 Sep 2013, 13:45

Atest treba kakda motor koji ubacujes nije isao fabricki u taj model auta, sto je i ovde slucaj tako da ti treba
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
CYLON
Postovi: 117
Pridružio se: 10 Jul 2012, 00:00

Re: CARINJENJE MOTORA

Postod CYLON » 07 Okt 2013, 14:25

Teško da ću da se upuštam u ovu papirološku avanturu veliki je :sx: za sitne pare.
Ostaviću auto da truli iza kuće, jeftinije je.
САК ИТ ОР ДАЈ

Sierra-Alpha-Alpha-Bravo


Povratak na “SAAB GARAŽA”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju