SAAB SERVIS GRIFFIN (Dimitrije/Dima)
Poslato: 16 Nov 2012, 21:53
Postovani clanovi !!!
Po uzoru na ostale forume koji se fokusiraju na odredjenu marku,tako i mi otvaramo temu koju nismo imali do sada - "SAAB servisi".
Svrha ove teme je da druge vlasnike Saab-a sa manje iskustva informise o odredjenom servisu/majstoru. Zelimo da cujemo za koje modele je pomenuti servis dobar, gde su dobri, gde su im mane ili za koju vrstu kvarova treba ici kod njih, a gde kod nekog drugog majstora.
Servisi ne moraju biti uvek Saab specijalisti, vec i Vas lokalni majstor koji se nije dao zbuniti markom i uspesno Vam sredio problem koji muci nekog drugog clana.
Zelimo da svaki post (gde navedete sta ste radili kod doticnog servisera) pored opisa radova, po mogucstvu, sadrzi sledece stavke:
- Kvalitet usluge
(podrazumeva dali ste zadovoljni uslugom i kvalitetom radova koji su vam pruzeni)
- Odnosu sa strankom/musterijom
(podrazumeva dali ste dobili mogucnost da napravite zdrav odnos sa majstorom)
- Ceni posla (radnih sati)
(podrazumeva dali je radni sat kao na zapadu ili ne.)
.Dakle imamo tri bitne stvari,imamo tri smajlija koji ce nam koristiti ( , i ) te stoga ocekujem sledece:
PRIMER
Ja sam koristio usluge ovog servisa(radio sam to,to I to),i moji utisci su:
- Kvalitet usluge
- Odnos sa strankom/musterijom
- Cena posla (radnih sati) i eventualnih delova.
Moja preporuka svim clanovima za isti je
Rubrika nema svrhu reklame, vec dobronamerno upucivanje na servis/majstora koji smatrate da moze kompetentno da pomogne nekom nasem clanu.
Hvala na razumevanju
Po uzoru na ostale forume koji se fokusiraju na odredjenu marku,tako i mi otvaramo temu koju nismo imali do sada - "SAAB servisi".
Svrha ove teme je da druge vlasnike Saab-a sa manje iskustva informise o odredjenom servisu/majstoru. Zelimo da cujemo za koje modele je pomenuti servis dobar, gde su dobri, gde su im mane ili za koju vrstu kvarova treba ici kod njih, a gde kod nekog drugog majstora.
Servisi ne moraju biti uvek Saab specijalisti, vec i Vas lokalni majstor koji se nije dao zbuniti markom i uspesno Vam sredio problem koji muci nekog drugog clana.
Zelimo da svaki post (gde navedete sta ste radili kod doticnog servisera) pored opisa radova, po mogucstvu, sadrzi sledece stavke:
- Kvalitet usluge
(podrazumeva dali ste zadovoljni uslugom i kvalitetom radova koji su vam pruzeni)
- Odnosu sa strankom/musterijom
(podrazumeva dali ste dobili mogucnost da napravite zdrav odnos sa majstorom)
- Ceni posla (radnih sati)
(podrazumeva dali je radni sat kao na zapadu ili ne.)
.Dakle imamo tri bitne stvari,imamo tri smajlija koji ce nam koristiti ( , i ) te stoga ocekujem sledece:
PRIMER
Ja sam koristio usluge ovog servisa(radio sam to,to I to),i moji utisci su:
- Kvalitet usluge
- Odnos sa strankom/musterijom
- Cena posla (radnih sati) i eventualnih delova.
Moja preporuka svim clanovima za isti je
Rubrika nema svrhu reklame, vec dobronamerno upucivanje na servis/majstora koji smatrate da moze kompetentno da pomogne nekom nasem clanu.
Hvala na razumevanju