Stranica 1 od 2
b204 to opel
Poslato: 11 Apr 2014, 22:57
od danosimic
Ovako posto sam novi na forumu i mn oko saaba nemam iskustva rec je o project za opel sa motor iz saab b204 tip 135kw turbo .
Zanima me dal pase menjac f20 da na taj motor iz opela naravno sa zamasnjak i ako neko ima iskustva sa tom converzijom ili ako je ista citao bilo mi bi od svake koristi.
druga stvar zanima me koje su mane tog motorom na sta bi trebalo da obratim paznje i sl stvari
Znam da je taj tip motor kovan i klipovi i na njega ide dosta drugih tuning delova bez problema.
stvar je o vecu turbinu i koja najlakse se ugraduje i povecava snaga tom motorom lanac dali trpi to i sl stvari te imformacije bile bi od svake koristi za novi projekt.
isto o komp elektrika koja dolazi sa motorom ako neko kemjao do sada na ugradzvanje motora mozda u dr auto ili drugi saab :)
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 00:00
od Carlsson
evo [link_open=
http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... rsion.html]OVDE[/link_open] imas malo vise o takvom zahvatu...b204 u vectru b, pa pruci
ne znam u sta planiras ubaciti ali koliko sam uspio ovde procitati nemas puno prepravki za f20
a sto se tice b204 kao motora...ne vjerujem da ima neko ko ce reci da je los, to je sigurno jedan od najboljih saab motora
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 00:06
od danosimic
Ovako planiram ubaciti f20 sa zamasnjak iz opela c20xe i f20 menjaca da on bude na svoi tvornicki drzac a ostala strana preradim drzace e sad instalacija koja bi bila bolje da ide dal od calibra ili saab jer imacu kompletna instalacija is ceo saab motor i sabov menjac imam i poluosovine i sta bi bilo bolje to od vama bi hteo misljenje i oko veca turbina na taj motor da barem dignem snagu na 200 hp oko toga ko iko nesto zna bilo bi mi od koristi puno pa naravno cu sve to da slikam u toku ugradnje i spodelim sa vama :)
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 08:58
od TAZZ
Dobro dosao...
Necu mnogo tupiti, ali ajde ovako...
B204/234 motori jesu dobri...
Ali ako spustas motor, koristi i njegovu instaciju, to jest, TRIONIC ECU.
Dalje, T25 turbo je dobar do 260HP, stoga za taj cilj koji si postavio, ne vidim poentu menjati isti.
Samo remap i imash 240hp recimo...
Ali ti treba open air intake, i 3" izduv od turba pa do kraja... jer turbo bi puvao sa cca 1.3 bar nadpunjenja.
Za konverzive na menjac ne znam jer nemam pojma kako sta izgleda, ali sigurno da moze.
Ako nadjes B234R motor to je jos zanimljivije godista 1994-1998... nose TD04HL-16T mitsu turbo, i fabricki vrte 225HP i 340NM, i sa malim remapom, 270HP i 440NM od 2200 RPM do nekih 4500RPM, gde pocinjesh da jashesh onda po snazi...
Mada i C20LET motor je zver...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:23
od BOKI 900
Kad naduva 250-270 ks razduvace i koseve na calibraji.
Bice sta smo ovde imali.
Kadet je razvaljivao koseve sa 2.0gsi 150ks.
Calibra se cepila sa onim 204ks turbo.
Sta ce sa saab-om biti neznam ali morace neke sanke i koske da izvari da povata te koseve po putu.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:30
od Perkele
Boki, ne bih se složio sa tobom. Vozio sam 2 calibre, ako su zdrave i dobre mnogo mogu da istrpe. Pogledaj na youtube calibru od Marina Buličića, ima preko 900 konja, ispod 10 sekundi ide na 402m, trka se na trkama u revijalnom delu sa nabudzenim motorima... Ali je c20let, sve kovano, zadnja vuča, hauba i gepek od plexiglasa, turbina ogromna... I nije se raspala!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:34
od Bagzi93
Drugar ima Calibru 4x4 ( malo preko 200 ks) Planira da je budzi na 270-80. Cim to odradi prenecu njegova iskustva.
Edit : Samo ce da podigne pritisak turba,pritisak goriva u rejlu i da zameni ECU( nabavio neki remapiran).
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:35
od Carlsson
Marinova se ne trka...nego prelijece staze
al budi realan pa reci je l' to stock sasija calibre
onde je sve "podebljano"
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:39
od BOKI 900
Perkele ta marinova kosta ko nov nissan gtr.....
Pricam o calibri koja je naceta zubom vremena i koja da bi imala i izgledala kao marinova moras imati u kaseti 30000e.a za te pare znamo i ja i ti da nebi budzili calibru jer smo normalni....
Valjda smo.
A sto se tice calibre vozio sam je belu daleke 94te mislim,nova bese,za ono vreme ludnica,posle je brzo pokojni rodja raicevic obmotao oko bandere kod krokodila na senjaku....jbg
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:46
od Perkele
Ja ne bih više budžio nijedan auto nikad, dosta mi je... Ali nije Calibra ni blizu loš auto kao što vi mislite, od 93 godine do 98 idu pocinkovane šasije i skroz su dobre! Drugo, presao sam 150000km zajedno sa te dve sto sam imao i nista osim ulja i nekog senzora bregaste nisam dirao...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:50
od BOKI 900
Pouzdanost je jedno.skoljka i rdja su nesto drugo.ti si vozio kalibru serisku staru 15tak godina...
A ovaj nas forumas oce da budzi ali staru sigurno 20tak godina.....predpostavljam.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: b204 to opel
Poslato: 12 Apr 2014, 23:56
od Perkele
Ako ima dobru calibru, noviju od 1993 god nece imati vecih problema sa 270konja sigurno. Ako je trula kao većina calibri onda mu je i 150konja mnogo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: b204 to opel
Poslato: 13 Apr 2014, 22:24
od danosimic
Znaci kalibra je na stubnu i je cela otvorena, pocinje se sa krplejne pragova i podpragova, se dodaje plus vertikalni lim da bi se ukrutili pragovi, onda su grede bili truli i idemo po redom. Drugre dobre grede od druga kalibra pa ondak pojacanje i kosevi se pojacavaju na sva punkta i varenje gde je punkt na kos puni var to u momentu se radi na auto ta skoljka bi trbalo da trahje jos minimum 10 godina postiracu slike o tokom radnju ja bi tamo ubacio motor koj necuu da prelazi 200 inesto konja normalno spke na soljice amortizera i pojacani kosevi kao sta sam reko.
Re: b204 to opel
Poslato: 13 Apr 2014, 22:43
od BOKI 900
Daj boze da to bude posle dobro.
Sa srecom.pusti nam slike kakva je sad limarija da perkele kaze koju.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: b204 to opel
Poslato: 13 Apr 2014, 23:26
od danosimic
evo je sad
Re: b204 to opel
Poslato: 16 Apr 2014, 21:23
od danosimic
nemogu da ubacim sliku calibra rado terala 200 hp turbak ima tunel za 4x4 ri i sve sta je potrebno za vise od 250 konja ali meni je bitno oko konverzije imformacije koje bi mi pomogl oko toga.Kalibra je stara ali i mn sacuvana u nju ide samo promena greda na punktova jer su poceli da trule i sve to na punkt i dobra zastita ta ce skoljka da pokopa jos 2ve druge jer je neko ispred mene celu pokobitirao i zastitio ovo je na nju prvo diranje do sada ko je video se pocudio koliko je ocuvana tako da o toga ne breinem .
Re: b204 to opel
Poslato: 18 Apr 2014, 22:00
od danosimic
Stigo motor sa saaba sa inter cooler sa menjac i kompletna instalacija poluosovine pasu na menjac sa saaba isti je i zamasnjak i potisna sa opela cak i alanser isti moze se ubaciti i sa jedan i sa drugi menjac koji bi bio bolji po vama ??? nemogu da ubacim sliku prosla mi trial verzija za hosting
((
Re: b204 to opel
Poslato: 18 Apr 2014, 22:13
od MAD SERB
ja bi stavio SAABov onako napamet ili se raspitaj koji je bolji pa taj montiraj
Re: b204 to opel
Poslato: 18 Apr 2014, 22:32
od danosimic
pa uzeo sam i salter sa saaba tako bi to se mogo da skemljam na calibru lakse bi mi bilo da ubacim f20 ali bi ubacio sabov da bi bio fabrikan i otporniji po mom misljenju e da ima malo vise oko drzaca menjaca posao, al to je samo dok se upasira onda sam free sa menjaca dobio bi sve sa saaba snaznije i jace :)
Re: b204 to opel
Poslato: 18 Apr 2014, 22:34
od Slavisacs
Mozes li da mi kazes broj sa plocice, koja se nalazi na gornjoj strani menjaca... GM pa broj...
Ja licno bi stavio Saab-ov...Eventualno bi razmislio koji Saab-ov bi stavio...
Re: b204 to opel
Poslato: 18 Apr 2014, 23:06
od TAZZ
Moze i FM
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Re: b204 to opel
Poslato: 18 Apr 2014, 23:34
od danosimic
TAZZ je napisao:Moze i FM
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
na sajlu je menjac da ne bi se zamarao sa hidraulicno kvacilo jer calibra to nema
kod mene je fm 55501
s18141j66413
Re: b204 to opel
Poslato: 18 Apr 2014, 23:52
od danosimic
Jos nesto tronic 5 ide sa jos jednom delu koja je to conzola nisam se susreo dosad sa tom znaci ide instalacija sa motora i toronic 5 pa produzava jos jedna crna zica prema taj gumirani deo nisam jod razglabao ali lakse mi je da pitam o cemu sluzi ona i dal je potrebna za motor ici ce motor naravno sa tronic 5 i koje zice treba da idu prema drugu instalaciju signal ekua i tako dajle
Re: b204 to opel
Poslato: 20 Apr 2014, 18:17
od Kolja
Posto i moj drug planira istu vratolomiju da i ja kazem koju. Trazi motor iz SAAB 900 NG 94- ili 9-3 prve gen sa B 204 motorom. Od 9k je mnogo teze upasovati,drugaciji nosac,usis i sl. Od instalacije trebas da uzmes signal sa table digitalni za brzinu jer je kod tebe manuelni. Trionic da prebacis se podrazumeva ali da bi auto radio treba ti taj signal da napravis ako vec fabricki elektronski nemas. Menjac moze bilo koji opelov najboljii bi bio f28 jer je od turba i trpi vise NM. Moze i SAABov ali sa 900Ng ili 9-3 prve generacije jer su na istoj usranoj platformi radjeni. Treba da ojacas viljuske,koseve i jos dosta toga,kocnice mozes od calibre turbo,neke saab felne klingtonke iliti sekire sa 9-5 aera. Treba ti ceo saab maltene
Imas dosta ludih engleza koji su to radili,corsa a,b,astre f,vectre a i b omege,ascone i svi sa b204 osnovom. Pre svega treba malo da se edukujes u vezi saaba. Motor dok je vani treba da otvoris,izmenis lanac,povadis balansere,zamenis dihtung glave,karike,lezajeve i onda da se upustis u dalju zajebadu. Toliko od mene pozzz
Re: b204 to opel
Poslato: 22 Apr 2014, 02:04
od danosimic
Pa calibra je bila fabricki turbak 150kw sa vecim diskovi ima digitalni signal sa abs a i digitalni sat sa vectra 2000 naravno da cu pojacati koseve i sipka vec sam reko to se radi vec i motor ne bi otvarao jer je kao nov saab b204 komplet sa menjaca sa stranca koji nike preso ni 40000 planiram da ocistim karter i uljnu pumpu lanac jos ne bi dirao motor je kao nov a izduvna grana ide komplet sa saaba sa katalizator posle njega cu nastaviti samo ostatak sa calibru