Stranica 1 od 2
CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 20:44
od san_šabacisko
Možda je ovo moje pitanje bzvz ali neka ga, može na to da se nadovezuje svako ko ima problem sa curenjem plina bilo gde na instalaciji, pa da ovde to bude grupisano.
Evo mog pitanja:
- dok sam pregledao nešto na motoru slučajno sam pomerao ovu pločicu i čuo šištanje i osetio miris plina. šištanje se ne čuje neprekidno nego samo kad se pločica postavi u određen položaj. ja mislim da je dovoljno samo staviti šelne na ova crevca ali interesuje da li je u redu ovako da ostavi onaj ko ugrađuje? plin je sekvent
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 20:47
od kd23se4
Ovo su ti vakumska creva - tu ne bi smeo da bude plin
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 21:37
od san_šabacisko
Pa to i ja čitam sad na ovoj pločici jbt, piše vakuum.... pa otkud onda plin tu???
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 23:09
od TAZZ
Tu ima plina... Map senzor. Stavi selnice.
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 23:40
od kd23se4
Kako u MAP-senzoru ima plina?!?
Pa ja sam imao MAP-senzor na Kadettu - pa nije tekao benzin tuda?!?
Jel to predvidjeno tako ili neka "narodna radinost"?
Ustvari 100% nije predvidjeno, jer ovako kao na slici ne izgleda ni najgora plinska instalacija
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 23:44
od TAZZ
Map senzor za pritisak plina pre raila pretpostavljam... i naravno da ima plina... staviti shelnice.
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 23:45
od TAZZ
Misim... prichamo sad napamet... ali mi na to ovako smrducka... i kod mene je map vezan na plinsko crevo izmedju isparivacha i raila dizni.
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 23:50
od kd23se4
Ja samo komentarisem zbog nacina kako je izveden MAP-senzor.
Ne mogu da verujem da je citavo telo od plastike a da se creva sa plinom samo NATAKNU
To je "sigurnost" od koje bi se svaki kinez najezio
Re: CURI PLIN
Poslato: 02 Jan 2013, 23:52
od TAZZ
Hahahahahahahha
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 08:19
od san_šabacisko
pa to i ja gledam, samo nataknuto. jeste ide jedno crevo na one ventiile valjda što su iznad usisne grane.
OK staviću šelne.
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 09:31
od kd23se4
Kad smo vec kod selni...........jel zna neko gde imaju da se kupe selne za mala/tanka creva
OVAKVE ili
OVAKVE?
Kod nas sam dosad samo nalazio
OVE, ali oni su samo za creva vecih precnika, sta znam 8mm, al sam za crevo za Wastegate morao da porucim iz
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 09:51
od san_šabacisko
nem pojma, i ja to gledam gde ima. one prve najbolje obuhvate crevo a da ne nažuljaju, samo što je stisak ograničen elastičnošću materijala.
ali za prvu pomoć dok se ne nađe uzmeš bakarnu žicu i zamotaš dva kruga i držaće sigurno.
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 12:01
od TAZZ
Ja znam di imaju slichne ovim prvim...
Koko ti treba... trebalo bi i ja sebi d uzmem za lpg instalacije...
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 12:11
od kd23se4
Zasad mi ne treba - al kad mi je trebalo morao iz Deutschland da porucim
Muka ziva jos gore kod Kadetta, sva creva za gorivo bila tanka (karburator) pa sam se dovijao....namotam nesto oko creva da bude deblje, skinem selnu sa mesta gde moze ona za deblji fi da se stavi............
Al ne bi bilo lose da mi das kontakt, za ne daj boze.......
Inace kod Auto-Mike sad imaju odlican izbor selni za manzetne - svaki fi imaju
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 12:34
od TAZZ
Mika nema ove male 6-12...
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 12:52
od kd23se4
6-12 imaju posto je Marko prosle subote otisao u radnju dok smo radili njenog 9-3 i doneo punu kesu.
Imaju 6-12, imaju ove velike za manzetne i to one fabricke sto idu na klik, ne ove na sraf, ali nemaju one manje od 6 - dakle limic sa navojem - ko da je neka muka napraviti
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 15:18
od san_šabacisko
Ja ću da stavim na sva vakuum creva šelne. ako ne nađem u ŠA vikaću da mi kažete gde ima.
sada imam još jedno pitanje, opet curi plin, p.mu materina
one šelne sam stavio, tj.zamotao sam žicom za sad i dok sam radio dalje kao osetim opet miris plina, počnem da tražim i vidim da na isparivaču curka, po malo, neprekidno, bez obzira da li je motor upaljen, fuck, na ovom slobodnom izvodu za crevo. jel to treba da bude slobodno ili nešto ide na njega?
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 18:05
od TAZZ
To je tako... zashrafi malko jache... mozda je O ring na njemu popustio. trebalo bi da je safe valve...
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 18:51
od san_šabacisko
šta da zavrnem jače? znaš gde pušta, na vrhu, ne oko navoja
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 21:18
od Slavisacs
Ako sam razumeo,pusta kroz navoj iako je stegnuto,teflon traka mozda pomogne...
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 21:31
od san_šabacisko
Slavisacs je napisao:Ako sam razumeo,pusta kroz navoj iako je stegnuto,teflon traka mozda pomogne...
ne ne, ne pušta kroz navoj, vidiš ovaj mesingani deo okrenut ka donjem desnom uglu? izgleda kao da na njega treba crevo da se navuče ali nema creva i iz vrha curka plin lagano
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 21:49
od Gost
Druze, bez ikakve zle namere, ali imam utisak da nemas predstavu sa cim se zezas. Odvezi taj automobil kod nekog krstenog plinadzije sto pre, i gledaj da ti isti bude sto blize.
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 22:09
od san_šabacisko
slobodno pričaj sve što primećuješ. iskreno o plinu i gasovima uopšteno znam dosta ali o instalacijama u autima nemam pojma. jel ti znaš nešto o konkretno ovom problemu?
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 22:12
od Gost
Primecujem da si u opasnosti da se zapalis, i predlazem ti da tu opasnost sto pre eliminises. Napisao sam ti i kako. Sa nekim stvarima se nije igrati, tim pre sto o plinskim instalacijama na kolima, po sopstvenim recima, nemas pojma. Prepusti to nekom ko ima pojma.
Re: CURI PLIN
Poslato: 03 Jan 2013, 22:18
od Slavisacs
+1