CURI PLIN

AUTO GAS, INSTALACIJE, ŠTELOVANJA, PODEŠAVANJA, UGRADNJA...
Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 02 Jan 2013, 20:44

Možda je ovo moje pitanje bzvz ali neka ga, može na to da se nadovezuje svako ko ima problem sa curenjem plina bilo gde na instalaciji, pa da ovde to bude grupisano.
Evo mog pitanja:
- dok sam pregledao nešto na motoru slučajno sam pomerao ovu pločicu i čuo šištanje i osetio miris plina. šištanje se ne čuje neprekidno nego samo kad se pločica postavi u određen položaj. ja mislim da je dovoljno samo staviti šelne na ova crevca ali interesuje da li je u redu ovako da ostavi onaj ko ugrađuje? plin je sekvent

Slika

Slika

:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CURI PLIN

Postod kd23se4 » 02 Jan 2013, 20:47

Ovo su ti vakumska creva - tu ne bi smeo da bude plin

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 02 Jan 2013, 21:37

Pa to i ja čitam sad na ovoj pločici jbt, piše vakuum.... pa otkud onda plin tu???
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

TAZZ

Re: CURI PLIN

Postod TAZZ » 02 Jan 2013, 23:09

Tu ima plina... Map senzor. Stavi selnice.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CURI PLIN

Postod kd23se4 » 02 Jan 2013, 23:40

Kako u MAP-senzoru ima plina?!? Slika
Pa ja sam imao MAP-senzor na Kadettu - pa nije tekao benzin tuda?!?

Jel to predvidjeno tako ili neka "narodna radinost"?

Ustvari 100% nije predvidjeno, jer ovako kao na slici ne izgleda ni najgora plinska instalacija

TAZZ

Re: CURI PLIN

Postod TAZZ » 02 Jan 2013, 23:44

Map senzor za pritisak plina pre raila pretpostavljam... i naravno da ima plina... staviti shelnice.

TAZZ

Re: CURI PLIN

Postod TAZZ » 02 Jan 2013, 23:45

Misim... prichamo sad napamet... ali mi na to ovako smrducka... i kod mene je map vezan na plinsko crevo izmedju isparivacha i raila dizni.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CURI PLIN

Postod kd23se4 » 02 Jan 2013, 23:50

Ja samo komentarisem zbog nacina kako je izveden MAP-senzor.

Ne mogu da verujem da je citavo telo od plastike a da se creva sa plinom samo NATAKNU Slika
To je "sigurnost" od koje bi se svaki kinez najezio Slika

TAZZ

Re: CURI PLIN

Postod TAZZ » 02 Jan 2013, 23:52

Hahahahahahahha

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 03 Jan 2013, 08:19

pa to i ja gledam, samo nataknuto. jeste ide jedno crevo na one ventiile valjda što su iznad usisne grane.
OK staviću šelne.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CURI PLIN

Postod kd23se4 » 03 Jan 2013, 09:31

Kad smo vec kod selni...........jel zna neko gde imaju da se kupe selne za mala/tanka creva OVAKVE ili OVAKVE?

Kod nas sam dosad samo nalazio OVE, ali oni su samo za creva vecih precnika, sta znam 8mm, al sam za crevo za Wastegate morao da porucim iz Slika

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 03 Jan 2013, 09:51

nem pojma, i ja to gledam gde ima. one prve najbolje obuhvate crevo a da ne nažuljaju, samo što je stisak ograničen elastičnošću materijala.
ali za prvu pomoć dok se ne nađe uzmeš bakarnu žicu i zamotaš dva kruga i držaće sigurno.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

TAZZ

Re: CURI PLIN

Postod TAZZ » 03 Jan 2013, 12:01

Ja znam di imaju slichne ovim prvim...
Koko ti treba... trebalo bi i ja sebi d uzmem za lpg instalacije...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CURI PLIN

Postod kd23se4 » 03 Jan 2013, 12:11

Zasad mi ne treba - al kad mi je trebalo morao iz Deutschland da porucim Slika

Muka ziva jos gore kod Kadetta, sva creva za gorivo bila tanka (karburator) pa sam se dovijao....namotam nesto oko creva da bude deblje, skinem selnu sa mesta gde moze ona za deblji fi da se stavi............

Al ne bi bilo lose da mi das kontakt, za ne daj boze.......

Inace kod Auto-Mike sad imaju odlican izbor selni za manzetne - svaki fi imaju

TAZZ

Re: CURI PLIN

Postod TAZZ » 03 Jan 2013, 12:34

Mika nema ove male 6-12...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: CURI PLIN

Postod kd23se4 » 03 Jan 2013, 12:52

6-12 imaju posto je Marko prosle subote otisao u radnju dok smo radili njenog 9-3 i doneo punu kesu.

Imaju 6-12, imaju ove velike za manzetne i to one fabricke sto idu na klik, ne ove na sraf, ali nemaju one manje od 6 - dakle limic sa navojem - ko da je neka muka napraviti Slika

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 03 Jan 2013, 15:18

Ja ću da stavim na sva vakuum creva šelne. ako ne nađem u ŠA vikaću da mi kažete gde ima.
sada imam još jedno pitanje, opet curi plin, p.mu materina Slika
one šelne sam stavio, tj.zamotao sam žicom za sad i dok sam radio dalje kao osetim opet miris plina, počnem da tražim i vidim da na isparivaču curka, po malo, neprekidno, bez obzira da li je motor upaljen, fuck, na ovom slobodnom izvodu za crevo. jel to treba da bude slobodno ili nešto ide na njega?

Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

TAZZ

Re: CURI PLIN

Postod TAZZ » 03 Jan 2013, 18:05

To je tako... zashrafi malko jache... mozda je O ring na njemu popustio. trebalo bi da je safe valve...

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 03 Jan 2013, 18:51

šta da zavrnem jače? znaš gde pušta, na vrhu, ne oko navoja
Poslednji put menjao 1 dana san_šabacisko, izmenjena 3 puta
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: CURI PLIN

Postod Slavisacs » 03 Jan 2013, 21:18

Ako sam razumeo,pusta kroz navoj iako je stegnuto,teflon traka mozda pomogne... Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 03 Jan 2013, 21:31

Slavisacs je napisao:Ako sam razumeo,pusta kroz navoj iako je stegnuto,teflon traka mozda pomogne... Slika
ne ne, ne pušta kroz navoj, vidiš ovaj mesingani deo okrenut ka donjem desnom uglu? izgleda kao da na njega treba crevo da se navuče ali nema creva i iz vrha curka plin lagano
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Gost

Re: CURI PLIN

Postod Gost » 03 Jan 2013, 21:49

Druze, bez ikakve zle namere, ali imam utisak da nemas predstavu sa cim se zezas. Odvezi taj automobil kod nekog krstenog plinadzije sto pre, i gledaj da ti isti bude sto blize.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: CURI PLIN

Postod san_šabacisko » 03 Jan 2013, 22:09

slobodno pričaj sve što primećuješ. iskreno o plinu i gasovima uopšteno znam dosta ali o instalacijama u autima nemam pojma. jel ti znaš nešto o konkretno ovom problemu?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Gost

Re: CURI PLIN

Postod Gost » 03 Jan 2013, 22:12

Primecujem da si u opasnosti da se zapalis, i predlazem ti da tu opasnost sto pre eliminises. Napisao sam ti i kako. Sa nekim stvarima se nije igrati, tim pre sto o plinskim instalacijama na kolima, po sopstvenim recima, nemas pojma. Prepusti to nekom ko ima pojma.

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: CURI PLIN

Postod Slavisacs » 03 Jan 2013, 22:18

+1 Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88


Povratak na “AUTO GAS, LPG, TNG”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost