plin problem
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Ne mogu da verujem....
Poslacu ti na PP jos jedan predlog,da ne reklamiram ovde
Poslacu ti na PP jos jedan predlog,da ne reklamiram ovde
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
OK, sve sto smislis javi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Au ja tek sada procitah ovo o Puntu.
Mislim ako je ovo tacno za cenu zamene ovih dizni za doticnog Punta onda stvarno nemam reci za vacarenje.. Mene je reparacija kostala 2000 din. Da je to moj punto ja bih opusteneno rastavio dizne i ocistio ih. Pre toga bi naravno izmerio hod na sve cetiri pa nakon ciscenja namestio isti na neku srednju vrednost
Moj kolega sa posla ima mitsubishi sa landirencom. Pitao me da mu namestim temperaturu paljenja plina na neku vecu vrednost.... Dobro ajde daja da nadjemo software...nasli software daj da nadjemo kabl... zvali pitali kad ono sto evra, jos kazu dodjite na obuku... mislim .. Treba izgleda znati sta ugraditi kako posle nebi lupali glavu oko odrzavanja
Mislim ako je ovo tacno za cenu zamene ovih dizni za doticnog Punta onda stvarno nemam reci za vacarenje.. Mene je reparacija kostala 2000 din. Da je to moj punto ja bih opusteneno rastavio dizne i ocistio ih. Pre toga bi naravno izmerio hod na sve cetiri pa nakon ciscenja namestio isti na neku srednju vrednost
Moj kolega sa posla ima mitsubishi sa landirencom. Pitao me da mu namestim temperaturu paljenja plina na neku vecu vrednost.... Dobro ajde daja da nadjemo software...nasli software daj da nadjemo kabl... zvali pitali kad ono sto evra, jos kazu dodjite na obuku... mislim .. Treba izgleda znati sta ugraditi kako posle nebi lupali glavu oko odrzavanja
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Maltene svi LPG oviiiiiii.... Adapteri radi na istom principu... i isti su za sve... k i l
Naj obicniji TTL protok... samo treba znati gde bocnuti k i l
Imam negde i semu, ja pravio, napravio i radi... radilo 3 godine dok nisam pregazio autom... kostalo oko 300-400 kinti delovi u KELCO-u i sat vremena igre.
Znaci ako imas a imas od STAGA, radi i na drugom, samo raspored pinova... i treba ti SFTW
Naj obicniji TTL protok... samo treba znati gde bocnuti k i l
Imam negde i semu, ja pravio, napravio i radi... radilo 3 godine dok nisam pregazio autom... kostalo oko 300-400 kinti delovi u KELCO-u i sat vremena igre.
Znaci ako imas a imas od STAGA, radi i na drugom, samo raspored pinova... i treba ti SFTW
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
i ja sam pravio pa mi nije proradilo
nego sta se deseva sa ovim novim zakonom za plinsku instalaciju ... da li cemo morati da idemo ponovo na atest , moj je zvanicno do 2017 ?
nego sta se deseva sa ovim novim zakonom za plinsku instalaciju ... da li cemo morati da idemo ponovo na atest , moj je zvanicno do 2017 ?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Juce smo resili problem - ja njoj reko, ajde nazovi ovlascene - iznesi problem i pitaj da li misle da mogu da ociste.
I Kole i Kompressor jednoglasno rekli DA - samo da dodje i ciscenje za maximalno 4.000rsd, tako da ce prica verovatno biti happy end - ako sam dobro shvatio ono sto mi je rekla ona, a njoj njen plinadzija - ne moze ni ciscenje bez fabricke dijagnostike, ali 4000rsd posle pomenutih 4x150€ je smesno.
Dora joj nudio prebacivanje drugog plina za 350EUR-a, ja joj rekao sa Ladirenca da predje na neki jeftinjak ko s Mercedesa na Yugo - ali dobro, problem (verovatno) resen
I Kole i Kompressor jednoglasno rekli DA - samo da dodje i ciscenje za maximalno 4.000rsd, tako da ce prica verovatno biti happy end - ako sam dobro shvatio ono sto mi je rekla ona, a njoj njen plinadzija - ne moze ni ciscenje bez fabricke dijagnostike, ali 4000rsd posle pomenutih 4x150€ je smesno.
Dora joj nudio prebacivanje drugog plina za 350EUR-a, ja joj rekao sa Ladirenca da predje na neki jeftinjak ko s Mercedesa na Yugo - ali dobro, problem (verovatno) resen
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: plin problem
I moj je zvanično do 2018. Ali i dalje je aktivna famozna odluka, ili ne znam kako da je nazovem, Agencije za bezbednost saobraćaja, o periodičnom pregledu na 5 god - [link_open=http://www.abs.gov.rs/zahtev%20za%20pregled%20tng.html]LINK[/link_open]. Bilo je bure u javnosti; koliko se sećam da je i Vučić se nešto oglašavao i rekao je da će to biti ukinuto, ali po svemu sudeći i dalje je sve na snazi. Mada isti su pričali da će i brojne agencije biti ukinute...ninsaki je napisao:
nego sta se deseva sa ovim novim zakonom za plinsku instalaciju ... da li cemo morati da idemo ponovo na atest , moj je zvanicno do 2017 ?
Ja sam se ove godine nekako provukao, jer mi je 5 god. isticalo krajem jula, a registracija krajem maja, tako da sam auto registrovao bez toga.
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
blago tebi stosi to resio... meni istice registracija polvinom decembra i gadno sam se smorio... ima da odem tamo , naci ce mi nesto moracu da prepravljam da se cimam , ma cirkus
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Sredjeno.. bio na "pregledu" ispalo je da treba da zamenim gumena creva ispod haube " homologizovanim" da napravim nosac filtera gasne faze plina i da izmestim bakarne cevi koje ulaze u kos, tako da ulaze u pod. Inace tamo u AMS u Ruzveltovoj sve ovo pregleda jeda simpatican covek koji vozi Volvoa tako da smo se siti ispricali
Sve sam ovo namestio i naravo dobio sertifikat.
Sve sam ovo namestio i naravo dobio sertifikat.
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: plin problem
Atest i/ili "pregled" je moguće direktno obaviti u AC Rašić
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
puno ih pozdravi
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: plin problem
Imao loša iskustva?ninsaki je napisao:puno ih pozdravi
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Ma ne, kapiram da je lik odlican i da odlicno radi. Kada sam hteo da predjem sa venturija na sikvent i pitao ih za cenu odvalili su nesto basnoslovno. Ja sam zavrsio za 250 eura.
Nego me je napusavao nasto svojevremeno na cbc forumu ( kao saab je bezveze a golf je super ) Tako da sam ja malo sujetan
Ima tamo sve .... isto sam se zvao ninsaki
Nego me je napusavao nasto svojevremeno na cbc forumu ( kao saab je bezveze a golf je super ) Tako da sam ja malo sujetan
Ima tamo sve .... isto sam se zvao ninsaki
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
.....cekaj nisam skapirao,jel te Ivan napusavao ili neko od njegovih???ninsaki je napisao:Nego me je napusavao nasto svojevremeno na cbc forumu ( kao saab je bezveze a golf je super )
...to je bilo verovatno onda kad je vozio srebrnu IV-ku
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
TuRbo...
Pre toga lancia kappa bese turbo.
Pre toga lancia kappa bese turbo.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
ma nebitno .. jos stoji na cbc-u mislim ..... gulf ...... wolsvzgen .... sanjao sam nocas ...kosmar budim se nije mi dobro
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: plin problem
Znaci,20 000 km idu dizne prije servisnog intervala.Ako sam shvatio dobro iz predhodnih postova...Plinjara u mojem Saabu nije ni polovica od toga a vidim da imam neki problem.Prebacuje uredno s bnz na plin,neprimjetno osim kad je u leru pa se cuje odotraga"skljoc"!Al kad idem ubrzati jace,cuje se signalizator i lampa na pokazivacu razine plina pocne titrati,iskljucim plin,ukljucim i opet sve u redu.Ne gusi se,ne gubi okretaje ni ista slicno,samo signalizira da je,predpostavljam,prebacio s plina na benzin.Ima li ko ideju sta bi to moglo biti?Ja se nadam da ie samo filter plina al zasto bi bilo jednostavno......dalje znate.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: plin problem
Opadne pritisak plina ispod minimalnog zato racunar vrati na benz. Moze biti vise razloga, ali to ces morati kod majstora
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: plin problem
Hvala na infu!Tako nekako sam i mislio,najbolje i najefikasnije rjesenje,rekao bih,i najjeftinije jer ako zanemarim taj problem,moglo bi doci do vecih picvajza.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Zameni filtere tecne i gasne faze. Ovo je meni isto radio crni saab, reseno zamenom filtera.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: plin problem
Dal si imao bas iste simptome kao sta su kod mene?Sve radi uredno dok ne nagazim gas naglo.Dok postepeno dodajem,ne prebacuje na benzin.Ma ono,ceka me skora zamena kasete jos i taj servis plina(?) dolazim u napast da sam promjenim filtere...zodiac je napisao:Zameni filtere tecne i gasne faze. Ovo je meni isto radio crni saab, reseno zamenom filtera.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Imas 90% smanjen protok...
Ilteri u BGD su cca 1000 dinara~9 evra... tecne i gasne faze. Nije cifra da padnes u nesvest.
Ilteri u BGD su cca 1000 dinara~9 evra... tecne i gasne faze. Nije cifra da padnes u nesvest.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: plin problem
Bas iste, na snazniji pritisak papucice gasa iskljuci plin i prebaci na benzin. Zameni filtere, vreme im je. Mozes i sam, ako imas iskustva sa gasnim uredjajima, ako nemas, nemoj da se igras. To je mizeran trosak, filter tecne faze je na isparivacu, ima nekakve gumice i ostale pizdarije, manje boli glava ako to urade u servisu. Plus urade testiranje na curenje gasa, sto ne mozes sam.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost