KD rece da otvorimo temu kad nesto saznamo
Malo sam se raspitao...
Razlika u odnosu na prosli atest je uglavnom u tome sto je sada skuplje Sad je cena oko 9800din. Potrebni su papiri od serviser, znaci mora da je krsten odnosno da je prijavljen, treba neka izjava od njega gde on opisuje kako je i sta radio (kod mene ce to biti knjiga od 100stranica ), creva treba da budu homologovana (ma sta to tacno znacilo), sertifikati od boce i od isparivaca, i na boci treba da bude euroventil (verovatno se radi o standardu). Drugo, atest se sada moze vrsiti na mnogo manje mesta, uglavnom u AMS i na Masinskim fakultetima.
evo ovde neki linkovi sa povrsnim informacijama:
http://www.halooglasi.com/vozila-i-delo ... 9.159.html
http://www.amss-cmv.co.rs/atestitng.html
To je otprilike to...
Kad sam cuo da su poskupeli, odma sam odustao kad nisam do sad radio, necu ni sad, pa dokle bude moglo...
ATEST plinskog uredjaja
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
ATEST plinskog uredjaja
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ATEST plinskog uredjaja
Ovo sto su uradili vazi na zapadu odavno........traze samo da svaki sraf u plinskom sistemu ima poreklo! S obzirom na to sta se ugradjivalo sve kod nas pozdravljam odluku - moze nekom glavu da spasi, iako se on sada buni.
Ko je radio kvalitetno nema razlike
Ko je radio kvalitetno nema razlike
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: ATEST plinskog uredjaja
Porez na budalu kao i ovaj dodatni tehnicki od 15.04 na polovne novouvezene iz inostranstva u iznosu oko 12000 dindzi po komadu.
A inace da znate da za atest plina postoji jos jedan namet ali ce uci u naplatu posle 31.12.2013 i bice dodatnih 20000 dindzi
A inace da znate da za atest plina postoji jos jedan namet ali ce uci u naplatu posle 31.12.2013 i bice dodatnih 20000 dindzi
Love SAAB, never GM
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: ATEST plinskog uredjaja
za to neznam al sam cuo da ce atest biti oko 15000din
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ATEST plinskog uredjaja
Nisam mislio na harace sto se daju ovima, vec na to da svaki komad opreme mora da ima pratecu dokumentaciju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: ATEST plinskog uredjaja
Ja mislim vako...
Jesam za to da je sve homologovano, da sve ima homologaciju... Da onaj koji ugradjuje ima sertifikat... ali...
Trenutno kako stoje stvari... Nije bitno da li neko ima sertifikat... i da li je lepo ugradjeno... moze i nogama... ali pecat servisa koji je kao prijavljen kod njih... a servis ne mora da ima nikog sertifikovanog.
Idiotizam...
Samogradnja vozila moze kako god ... za to ima atest... i ako prodje ateste ima cagu i moze u saobracaj.
Zasto mora da se kenja sa nekim servisom kad ako neko ko je ugradio opremu i ima sertifikat recimo STAGa ili Apoloa ne moze da prodje atest... a pritom podnesu se fotokopije sertifikata i ostalo... i ode vozilo na atest.
Ja jesam za to da se poostre uslovi za atest... jer ce samo i samo vozila koja su konvertovana kako treba prolaziti i koja imaju opremu koja ima homoligacije... a ne neko djubre.
Izmisljaju gluposti i idiotizme koji su kontradiktorni u slovu zakona i uredbi...
Banana drzava...
Prcija!
Jesam za to da je sve homologovano, da sve ima homologaciju... Da onaj koji ugradjuje ima sertifikat... ali...
Trenutno kako stoje stvari... Nije bitno da li neko ima sertifikat... i da li je lepo ugradjeno... moze i nogama... ali pecat servisa koji je kao prijavljen kod njih... a servis ne mora da ima nikog sertifikovanog.
Idiotizam...
Samogradnja vozila moze kako god ... za to ima atest... i ako prodje ateste ima cagu i moze u saobracaj.
Zasto mora da se kenja sa nekim servisom kad ako neko ko je ugradio opremu i ima sertifikat recimo STAGa ili Apoloa ne moze da prodje atest... a pritom podnesu se fotokopije sertifikata i ostalo... i ode vozilo na atest.
Ja jesam za to da se poostre uslovi za atest... jer ce samo i samo vozila koja su konvertovana kako treba prolaziti i koja imaju opremu koja ima homoligacije... a ne neko djubre.
Izmisljaju gluposti i idiotizme koji su kontradiktorni u slovu zakona i uredbi...
Banana drzava...
Prcija!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ATEST plinskog uredjaja
Posto sam, zbog prirode posla, imao sastanke sa nasim nadleznima od raznih ministarstava pa do nekih organizacija/udruzenja tipa AMSS.
Ono sto posle besede od 2 sata uvek visi u vazduhu je - sta mi pricamo prazne price kada je neko na zapadu vec 100x opekao prste, napravio gresku i samo treba da uvidis da u nekoj zemlji sistem funkcionise vec 10 ili vise godine i da samo treba da usvojis.
Njihov odgovor je (uvek) da eto mi kao zemlja imamo neke svoje specificnosti koje treba uvaziti u propisima.
Istina je da je to samo jedna bagra koja stiti interese pojedinaca i interesnih grupa - nema tu niceg nacionalno specificnog.
Jedna od najvecih vrednosti EU je sto sve tera kao diktatura (a ne demokratija) da moraju da usvoje propise koji ce da vaze od Stavangera do Atine - bez izuzetka. Ovo je po meni i najveci dobitak sa EU, a ne neke pare, slobode tralala.....
Ono sto posle besede od 2 sata uvek visi u vazduhu je - sta mi pricamo prazne price kada je neko na zapadu vec 100x opekao prste, napravio gresku i samo treba da uvidis da u nekoj zemlji sistem funkcionise vec 10 ili vise godine i da samo treba da usvojis.
Njihov odgovor je (uvek) da eto mi kao zemlja imamo neke svoje specificnosti koje treba uvaziti u propisima.
Istina je da je to samo jedna bagra koja stiti interese pojedinaca i interesnih grupa - nema tu niceg nacionalno specificnog.
Jedna od najvecih vrednosti EU je sto sve tera kao diktatura (a ne demokratija) da moraju da usvoje propise koji ce da vaze od Stavangera do Atine - bez izuzetka. Ovo je po meni i najveci dobitak sa EU, a ne neke pare, slobode tralala.....
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: ATEST plinskog uredjaja
kakvih 20 000din o cemu je rec boki.BOKI 900 je napisao:Porez na budalu kao i ovaj dodatni tehnicki od 15.04 na polovne novouvezene iz inostranstva u iznosu oko 12000 dindzi po komadu.
A inace da znate da za atest plina postoji jos jedan namet ali ce uci u naplatu posle 31.12.2013 i bice dodatnih 20000 dindzi
Saab 900og
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta