Stranica 1 od 1
Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 02 Jan 2012, 17:03
od AERO
Prilikom ulaska na ponjudjenu opciju,bicete u mogucnosti da sa leve strane panela koji vam se pojavi,skinete i instalrate dosta materijala koji ce vam pomoci u radu i tunung-u na Trionicu 5,7 i 8.Takodje,na istoj stranici mozete videti web adrese koje ce vas odvesti do jos interesantnijih podataka na ovu temu.
Pored Trionica,na istom mestu mozete skinuti podatke vezane za Volvo Motronic.
Znaci dosta materijala za Downloads,manual (PDF), itd.........
CarPC manual
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 21 Jan 2012, 21:58
od AERO
Saab “Trionic” Promo video -
OVDE
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 10 Maj 2012, 18:09
od AERO
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 20 Sep 2014, 16:42
od nordmaschine
Sajt iz prvog linka je umro.
Mene zanima par stvari. Pitati nemam koga, po netu sam svašta pročitao, ali po netu svako piše, tako da...
Naime, da li su tek B204/B234 motori imali Trionic ili su i B202 turbo motori u 9000 nekih kasnijih godina imali Trionic?
Konkretno, motor je B202L iz 9000. Imao je fabričke čepove na krajevima bregastih, dakle nije imao razvodnik. Pretpostavljam da je onda imao kasetu, a ako je imao kasetu, trebalo bi da je bio Trionic? Je l' tako?
Imam kablove instalacije i nešto senzorike, ali koliko znam, Trionic većinu senzora (temperature, 60-2 položaja radilice, TPS) dijeli sa LH-Jetronicom, tako da ne vjerujem da po tome mogu nešto pametno zaključiti. Da li je MAP ili MAF senzor bi mi sve reklo, ali na motoru nije bilo ni jednog ni drugog.
Ajte stručnjaci, naučite me nešto. :)
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 20 Sep 2014, 21:06
od TAZZ
B202L na DI/APC, nije trionic, LH 2.2 i 2.4.2 sistem.
Lahko moze na TRIONIC DA SE prepravi
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 20 Sep 2014, 21:13
od Ivan Le
Bice jedan TRIONIC B202L uskoro
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 20 Sep 2014, 22:04
od TAZZ
Dalje,
Trionic 5 nema protokomer, ima map senzor i senzor temperature vazduha na usisu.
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 20 Sep 2014, 22:05
od TAZZ
Razlika je i na samom prihvatu konektora za ECU.
B202 nikad nije bio fabricki trionic.
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 20 Sep 2014, 22:09
od nordmaschine
TAZZ je napisao:B202L na DI/APC, nije trionic, LH 2.2 i 2.4.2 sistem.
Lahko moze na TRIONIC DA SE prepravi
Znam da su stari B202L bili na LH-jet i imali APC, ista šema je i kod Volva, s tim sistemima sam radio, ali nisam znao da je DI išao na LH-jet, to me bunilo.
Reci, šta treba za prepraviti LH na Trionic 5?
TAZZ je napisao:Dalje,
Trionic 5 nema protokomer, ima map senzor i senzor temperature vazduha na usisu.
To znam, zato i rekoh u prvom postu, da ima nešto od toga na ovoj instalaciji, znao bih šta je. Međutim, jedino ima neki TPS i ler-ventil, a oni su, koliko znam, isti na LH i Trionicu.
TAZZ je napisao:Razlika je i na samom prihvatu konektora za ECU.
B202 nikad nije bio fabricki trionic.
To mi daj, kakav je konektor Trionica? Jetronic/Motronic konektore znam...
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 20 Sep 2014, 22:41
od TAZZ
Ima slajder rukavicu. Okacicu ti sutra sliku
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 23 Sep 2014, 09:42
od nordmaschine
Elem...poenta cijele priče..
Ima li neko T5 ecu, nešto kablova, map i DI na prodaju? I koliko vrijedi to para kod nas?
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 23 Sep 2014, 18:38
od TAZZ
Puno
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 24 Sep 2014, 00:59
od nordmaschine
Jel to znači da je 150€ dobar deal?
ECU, MAP, DI i kablaža...IAT, CPS, ECT, TPS i IAC nisam ni tražio, IAT i ECT svakako ima novih na svakom ćošku za kikiriki, a ovo ostalo imam na kilo...
Jesam nešto zaboravio?
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 24 Sep 2014, 19:55
od TAZZ
Dobar
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Poslato: 25 Sep 2014, 16:59
od nordmaschine
Onda je to to...hvala.