ECU Reset Switch (prekidac za resetovanje)
Poslato: 27 Apr 2012, 14:24
Naidjoh na nesto vrlo interesantno,pa ako neko zna nesto vise - da me malo prosvetli.....
Kaze baja ovako:
- "....kao sto svi znamo ,osigurac koji kontrolise ECU jedinicu,nosi oznaku F2 i nalazi se na tabli s'osiguracima.Izvlacenjem pa vracanjem ovog osiguraca,dolazi do resetovanja ECU-a,pri cemu se dobija mnogo vise snage.Posle predjenih oko 100 milja,parametri vrednosti se u ECU-u vracaju ne predhodno stanje."
Pazite sad ovu zjavu:
- "Zasto se to radi - nemam pojma,ali je svakako suvise "smorno" cesto dizati haubu zbog ove stvari,pa sam se konacno smislio i odlucio da to malo unapredim....."
Pogledajte sta je uradio:
.....sad je tu usledilo dosta pitanja tipa: koliko je to pogubno za ECU,da li je problem ako je vec uradjena modifikacija ECU jedinice itd.......ali jedino pametno sto procitah je - da to nikako NE sme da se radi kada je auto u pokretu,odnosno upaljen.....i da ako se lepo ne zakaci(zalemi),moze da se spali ecu.
Onda naglasava,da se obrati dosta paznje prilikom lociranja prekidaca - da ga slucajno neko u toku voznje ne klikne......
Malo sam zbunjen jer ne znam koliko se dobija ovom akcijom,odnosno sta mu znaci ono "mnogo vise" snage,pa ako neko zna nesto vise,bio bih zahvalan.....
Inace - ovaj auto je u pitanju:
2006 Saab 9-3 2.0T Stg 3
Kaze baja ovako:
- "....kao sto svi znamo ,osigurac koji kontrolise ECU jedinicu,nosi oznaku F2 i nalazi se na tabli s'osiguracima.Izvlacenjem pa vracanjem ovog osiguraca,dolazi do resetovanja ECU-a,pri cemu se dobija mnogo vise snage.Posle predjenih oko 100 milja,parametri vrednosti se u ECU-u vracaju ne predhodno stanje."
Pazite sad ovu zjavu:
- "Zasto se to radi - nemam pojma,ali je svakako suvise "smorno" cesto dizati haubu zbog ove stvari,pa sam se konacno smislio i odlucio da to malo unapredim....."
Pogledajte sta je uradio:
.....sad je tu usledilo dosta pitanja tipa: koliko je to pogubno za ECU,da li je problem ako je vec uradjena modifikacija ECU jedinice itd.......ali jedino pametno sto procitah je - da to nikako NE sme da se radi kada je auto u pokretu,odnosno upaljen.....i da ako se lepo ne zakaci(zalemi),moze da se spali ecu.
Onda naglasava,da se obrati dosta paznje prilikom lociranja prekidaca - da ga slucajno neko u toku voznje ne klikne......
Malo sam zbunjen jer ne znam koliko se dobija ovom akcijom,odnosno sta mu znaci ono "mnogo vise" snage,pa ako neko zna nesto vise,bio bih zahvalan.....
Inace - ovaj auto je u pitanju:
2006 Saab 9-3 2.0T Stg 3