Naidjoh na nesto vrlo interesantno,pa ako neko zna nesto vise - da me malo prosvetli.....
Kaze baja ovako:
- "....kao sto svi znamo ,osigurac koji kontrolise ECU jedinicu,nosi oznaku F2 i nalazi se na tabli s'osiguracima.Izvlacenjem pa vracanjem ovog osiguraca,dolazi do resetovanja ECU-a,pri cemu se dobija mnogo vise snage.Posle predjenih oko 100 milja,parametri vrednosti se u ECU-u vracaju ne predhodno stanje."
Pazite sad ovu zjavu:
- "Zasto se to radi - nemam pojma,ali je svakako suvise "smorno" cesto dizati haubu zbog ove stvari,pa sam se konacno smislio i odlucio da to malo unapredim....."
Pogledajte sta je uradio:
.....sad je tu usledilo dosta pitanja tipa: koliko je to pogubno za ECU,da li je problem ako je vec uradjena modifikacija ECU jedinice itd.......ali jedino pametno sto procitah je - da to nikako NE sme da se radi kada je auto u pokretu,odnosno upaljen.....i da ako se lepo ne zakaci(zalemi),moze da se spali ecu.
Onda naglasava,da se obrati dosta paznje prilikom lociranja prekidaca - da ga slucajno neko u toku voznje ne klikne......
Malo sam zbunjen jer ne znam koliko se dobija ovom akcijom,odnosno sta mu znaci ono "mnogo vise" snage,pa ako neko zna nesto vise,bio bih zahvalan.....
Inace - ovaj auto je u pitanju:
2006 Saab 9-3 2.0T Stg 3
ECU Reset Switch (prekidac za resetovanje)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ECU Reset Switch (prekidac za resetovanje)
Ajde uprošćeno totalno da probam, ali ja ovo NIKAD I OPET NIKAD ne bi uradio. Trionic je adaptilan ecu, konstantno radi adaptaciju. U odnosu na gorivo, svecice itd itd. Resetom ecua to se briše. Recimo kad se to uradi, auto zna da sabira na prvom paljenju, i to traje skoro 30sec-minut. Kad se to uradi, treba naći lep pravac, bez saobraćaja, pa majvišim stepenom prenosa od nekih 1100 rpm pedala u patos, do 5000. Bez puštanja papučice!!! Da se uradi full adaptacija boost-a. Odnosno turbo nadpunjenja. Ovo može da se isključi u opciji ecu-a... ali šta se dobija, a šta gubi.. nemati boost adaptaciju? Meni to nije pametno.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ECU Reset Switch (prekidac za resetovanje)
Tacno sam predosecao da je neka "triper" varijanta....nisam mogao docekati da cujem tvoje misljenje.....
Ako sam lepo shvatio i naucio,on kad mu "da" po prekidacu,od prakticno radi adaptaciju turbo nadpunjenja i dok ga ne adaptira,on tada ima taj " visak snage" sto spominje.....Jesam lepo skapirao?.........Ako sam to lepo skapirao,kazi mi ovu stvar:
Ako si obratio paznju,on tamo navodi,da ce se svi parametri "poravnati" posle nekih 100 milja.......Jel taj podatak tacan,ili mu treba mnogo manje vremena?
Ako sam lepo shvatio i naucio,on kad mu "da" po prekidacu,od prakticno radi adaptaciju turbo nadpunjenja i dok ga ne adaptira,on tada ima taj " visak snage" sto spominje.....Jesam lepo skapirao?.........Ako sam to lepo skapirao,kazi mi ovu stvar:
Ako si obratio paznju,on tamo navodi,da ce se svi parametri "poravnati" posle nekih 100 milja.......Jel taj podatak tacan,ili mu treba mnogo manje vremena?
Re: ECU Reset Switch (prekidac za resetovanje)
Napisao sam kako se radi boost adaptacija. To se odradi u 2 km. Isto sam napisao da trionic nonstop uči. On šta odradi ka to odradi prekidačem, izbriše adaptacije kojih ima na kilo u sram memoriji. Briše adaptacije, sigurnosne naučene parametre... Ne vidim kako je nešto ok kad se isključuju sigurnosni parametri auta. Mnogo je to konplikovanija priča, kao i gedora tjuning, izbušiš 3mm rupicu u jednom crevcu, i auto poludi, ali koliko?
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Nordic Tuning USA
- Postovi: 13
- Pridružio se: 25 Jul 2013, 23:43
Re: ECU Reset Switch (prekidac za resetovanje)
Totalno si upravo Tazz, ja nebi nikad ni pomislijo da uradim stase predlozi ovde!TAZZ je napisao:Ajde uprošćeno totalno da probam, ali ja ovo NIKAD I OPET NIKAD ne bi uradio. Trionic je adaptilan ecu, konstantno radi adaptaciju. U odnosu na gorivo, svecice itd itd. Resetom ecua to se briše. Recimo kad se to uradi, auto zna da sabira na prvom paljenju, i to traje skoro 30sec-minut. Kad se to uradi, treba naći lep pravac, bez saobraćaja, pa majvišim stepenom prenosa od nekih 1100 rpm pedala u patos, do 5000. Bez puštanja papučice!!! Da se uradi full adaptacija boost-a. Odnosno turbo nadpunjenja. Ovo može da se isključi u opciji ecu-a... ali šta se dobija, a šta gubi.. nemati boost adaptaciju? Meni to nije pametno.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta