INTERKULER
Poslato: 21 Apr 2012, 05:40
Sad se setih da ovo nismo spomenuli......
Verovatno ste se lutajuci po netu susretali sa slikama automobila na kojima u njihovom prednjem delu dominira "strasan" prizor poput ovih:
To je INTERKULER
Da sad ne bih puno pametovao,objasnicu u dve reci sta je,a koga zanima vise moze da baci pogled ovde KLIK
Dakle,znacajno povecanje temperature vazduha pri njegovom sabijanju resava se prolaskom kroz interkuler.Tim prolaskom on se hladi a samim tim postaje gusci,a cim je zgusnut ima ga jos i vise,cim ga ima vise pravice se bogatija smesa pa ce i motor biti jaci.....
Na modelu 900OG mozemo cesto (ukoliko ga ima) zateci ovaj prizor:
Ok,sad kad znamo cemu sluzi,necemo se iznenaditi kada vidimo neke "after market" KIT-ove koji ce nasem mezimcu omoguciti bolje "disanje".
Videli smo da taj interkuler,kod extremnih tjunera nema granice,te tako narusava spoljni izgled automobila i zahteva odredjene dorade i prepravke na "prednjici" auta.Na sledecem primeru cemo videti,kako se u jednoj blazoj i "kulturnijoj" varijanti moze postici dobar efekat,a pritom sve ostaje zaklonjeno i ne vidi se.Informacije radi,ovaj kuler ima 60% vecu propustljivost od Viggen-ovog, a cetiri puta vecu od serijskog fabrickog......takodje ima pet puta vise "peraja",koja omogucavaju veci kapacitet hladjenja.
Evo kako izgleda njegova montaza uz manje prepravke na crevima i nosacu ventilatora:
Verovatno ste se lutajuci po netu susretali sa slikama automobila na kojima u njihovom prednjem delu dominira "strasan" prizor poput ovih:
To je INTERKULER
Da sad ne bih puno pametovao,objasnicu u dve reci sta je,a koga zanima vise moze da baci pogled ovde KLIK
Dakle,znacajno povecanje temperature vazduha pri njegovom sabijanju resava se prolaskom kroz interkuler.Tim prolaskom on se hladi a samim tim postaje gusci,a cim je zgusnut ima ga jos i vise,cim ga ima vise pravice se bogatija smesa pa ce i motor biti jaci.....
Na modelu 900OG mozemo cesto (ukoliko ga ima) zateci ovaj prizor:
Ok,sad kad znamo cemu sluzi,necemo se iznenaditi kada vidimo neke "after market" KIT-ove koji ce nasem mezimcu omoguciti bolje "disanje".
Videli smo da taj interkuler,kod extremnih tjunera nema granice,te tako narusava spoljni izgled automobila i zahteva odredjene dorade i prepravke na "prednjici" auta.Na sledecem primeru cemo videti,kako se u jednoj blazoj i "kulturnijoj" varijanti moze postici dobar efekat,a pritom sve ostaje zaklonjeno i ne vidi se.Informacije radi,ovaj kuler ima 60% vecu propustljivost od Viggen-ovog, a cetiri puta vecu od serijskog fabrickog......takodje ima pet puta vise "peraja",koja omogucavaju veci kapacitet hladjenja.
Evo kako izgleda njegova montaza uz manje prepravke na crevima i nosacu ventilatora: