Poštovani poznavaoci mehanike, jedno lajičko pitanje za vas:
- da li je moguće sa modela 900i skinuti K-glavu i namontirati odgovarajući karburator?
- Da li bi se time rešio problem dobrog rada plinskog sistema?
Ako se ne varam u slučaju karburatora bi se mogao ugraditi klasičan vakumski sistem.
K-Glava - Karburator (zamena)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: K-Glava - Karburator (zamena)
Karburator moze da se stavi, ali treba za njega i usisna grana za karburator, dakle sa motora B201c koji je isao u 90ku i 900OG.
Problemi sa plinom uvek postoje, nekome to ne smeta, neko poludi - zavisi koliki je prag tolerancije, al u svakom slucaju karburator je mnogo bolje resenje za plin.
Inace u Saab 900 su isli kod GL-a sa 100KS (Zenith-Stromberg 175) ili kod GLs -a - 108KS (2 Stromberg CD150) dakle dupli karburatori. Strmberg CD175 je proizvodio i Pierburg - i najcesce je on ugradjivan kod novijih godista.
Problemi sa plinom uvek postoje, nekome to ne smeta, neko poludi - zavisi koliki je prag tolerancije, al u svakom slucaju karburator je mnogo bolje resenje za plin.
Inace u Saab 900 su isli kod GL-a sa 100KS (Zenith-Stromberg 175) ili kod GLs -a - 108KS (2 Stromberg CD150) dakle dupli karburatori. Strmberg CD175 je proizvodio i Pierburg - i najcesce je on ugradjivan kod novijih godista.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta