Postod Gost » 16 Nov 2012, 15:20
Ja mislim da je tu najveci problem cinjenica da se ovaj sistem slabo upotrebljavao. Samim tim, nije bilo mnogo prostora ni za razvoj, ni za ispravljanje gresaka, a ni za ono najvaznije - snizavanje cene sistema usled masovne proizvodnje. Niko od proizvodjaca nije smeo da zagrize jace, i uvede automatsko kvacilo u osnovnom paketu modela, uz marketing glasniji od motora na mlazni pogon. Ja sam 100% siguran da bi onaj ko to preduzme zestoko profitirao, cak i danas, ali niko da stisne petlju i uradi pravu stvar. Svi ostali proizvodjaci bi ga sledili u stopu, a mi bi u roku od deset godina mogli da zaboravimo na kvacilo. Umesto da upinjemo levom nogom dok ne otekne, imali bi super brz i pouzdan prenos.
Sensonic je mogao da bude ubica automatskog, i grobar manuelnog menjaca, svaki automobil danasnjice bi trebalo da ga ima, jer predstavlja logican zavrsetak razvoja manuelnog menjaca.
Na zalost, to je samo jos jedan zapecak auto industrije, i nije jedini. Bilo je fantasticnih konstruktorskih resenja koja nikad nizu zazivela, ili su zivela u ogranicenoj formi, kao sto su hidroaktivno ogibljenje, diravi, vankel i tome slicno.
Poslednji put menjao 3 dana Gost, izmenjena 16 puta