Saab 900 OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
U svakom slucaju nije bas tako crno kao sto izgleda, jer odeljenje za prodaju delova dobro posluje i nije obuhvaceno stecajem. Samo postoji (osnovana) bojazan da ce neko zbog 10.000 vozila da se upusti u proizvodnju delova za novi 9-5.
Za potrosne delove nije problem, ionako je skoro sve Insignia/Buick LaCross, ali limarija, enterijer.....ne znam
Za potrosne delove nije problem, ionako je skoro sve Insignia/Buick LaCross, ali limarija, enterijer.....ne znam
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Saab 900 OG
e to nisam znao za novije saabove da je problem nabavka pojedinih delova mislio sam da je obrnuto......sta taj gm uradi sa saab kucom
Saab 900og
Re: Saab 900 OG
Dali neko zna nesto o automackom menjacu za 900 og turbo sa pocetka 1990-tih?
Iskustva,problemi,odrzavanje?
Hvala unapred
Iskustva,problemi,odrzavanje?
Hvala unapred
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Saab 900 OG
da nisi slucajno kupio onog cabria...kad se raspitujes
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
Automatske menjace za komplet seriju 900ke OG je radio Borg Warner. Menjaci su konstrukciono katastrofa, previse se greju i jako su lose uskladjeni sa Saab-ovim turbo motorima. Problem je taman kad turbo dodje do optimalnog opsega snage automat prebaci brzinu.
Najoptimalnije funkcionise sa 2.1 motorom.
Najveci problem kod ovog menjaca je ipak taj da se pregreva. Zato je najbolja investicija ugradnja dodatnog hladnjaka za menjacko ulje, mada je velika verovatnoca da su ga do sada instalirali na mnogim kolima.
U svakom slucaju kada menjac crkne nije mi poznato da ga neko zna popraviti, cak nisam cuo ni da ameri imaju neko resenje.
Radi sto duzeg veka menjaca ne preporucuje se na duzim etapama brza voznja od 120-130 km/h
Najoptimalnije funkcionise sa 2.1 motorom.
Najveci problem kod ovog menjaca je ipak taj da se pregreva. Zato je najbolja investicija ugradnja dodatnog hladnjaka za menjacko ulje, mada je velika verovatnoca da su ga do sada instalirali na mnogim kolima.
U svakom slucaju kada menjac crkne nije mi poznato da ga neko zna popraviti, cak nisam cuo ni da ameri imaju neko resenje.
Radi sto duzeg veka menjaca ne preporucuje se na duzim etapama brza voznja od 120-130 km/h
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
...nadovezacu se na poruku od Kd23.....
Tacno je da je jako redak primer reparacije ovog menjaca(pa cak i kod amera),ali kakav bi MI bili forum kad ne bi imali odgovor na svako pitanje
Dakle krecemo sa Borg Warner-om sa 3 brzine iz saab-a 900OG iz 91ve kao sto je Boki i trazio (mislim da imamo i USA adresu gde ima SVAKI delic ovog menjaca da se kupi posebno ali je broj dela obavezan.Ti brojevi su ovi papirici sto vise na svakom delu u kutiji....)
Menjac je skinut .....i dalje gledajte,ucite i uzivajte:
Tacno je da je jako redak primer reparacije ovog menjaca(pa cak i kod amera),ali kakav bi MI bili forum kad ne bi imali odgovor na svako pitanje
Dakle krecemo sa Borg Warner-om sa 3 brzine iz saab-a 900OG iz 91ve kao sto je Boki i trazio (mislim da imamo i USA adresu gde ima SVAKI delic ovog menjaca da se kupi posebno ali je broj dela obavezan.Ti brojevi su ovi papirici sto vise na svakom delu u kutiji....)
Menjac je skinut .....i dalje gledajte,ucite i uzivajte:
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
meni je menjac otisao u k.. jedino u 4 i 5 nece da krci. kad mijenjam brzine do nekih 2500rpm nekako ide ali preko toga je saltanje umri bledoliki. kad sam kupovao saab-a dobio sam uz njega jednog stranca sa automatskim menjacem pa se pitam je li isplativije da ubacim njega ili da popravljam ovaj ili pak da automatik zamjenim sa nekim ko ima manuelni dobar...rekli su mi da saab-ov automatik trosi mnogo vise u odnosu na manuelni..kud vise meni vec trosi 20l plina..svaki savjet je dobro dosao
moj saab je vrh...samo da proradi
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
valjda bi to trebalo ovako da izgleda samo obratno
http://www.saabnet.com/sites/900convers ... onvert.pdf
http://www.saabnet.com/sites/900convers ... onvert.pdf
moj saab je vrh...samo da proradi
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
Ja ne bih preporucio ubacivanje automatika umesto saltasa,ali isto tako znam da je saltas "zaheban" kod OG saab-a.
Cekaj Kd-a.....da se oglasi.Bez njegovog saveta ne radi nista
Cekaj Kd-a.....da se oglasi.Bez njegovog saveta ne radi nista
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
i ja mislim da je manuelni bolji al' samo mi je pitanje vremena kad ce mi rucka ostati u ruci
moj saab je vrh...samo da proradi
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
Evo ga kd na forumu,pa ti sigurno kuca poruku.
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
najbolje bi mu bilo da me usvoji..saab mi svaki dan priredi iznenadjenje pa mu je lakse da me usvoji da ne mora da trosi net
moj saab je vrh...samo da proradi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
aj ovako, automatik ima primarni prenosnik 2 ili 3, samo novija godista i za odredjena trzista imaju 4ku.........sad smo verovatno kod dela gde se pitas O CEMU OVAJ PRICA
Cisto poredjenja radi, najslabiji benzinac, recimo ovaj 900i 8v ima 5icu u najgorem slucaju, a novija godista 6. Turbo ima 6, 7 i 8.
To u prevodu na laicki znaci da ces sa automatikom da vozis u 3. brzini (koja je finalna) kao da vozis svoj sadasnji manuelni u 3. i 130km/h.
Posto ti krci menjac, sto nije cest problem kod 900og vidi da ti se nije "izandjala" GUMA koja izgleda OVAKO
Guma se nalazi na kraju poluge koja ide ispod kola od rucice menjaca do samog menjaca. Ako je istrosena nadji nekog ko naliva gumu da ti napravi novu (ima jedna baba u Beogradu kod SC Olimpa), posto novih nema, a polovne ces tesko (kod nas) naci dobre.
Ako nije guma nadji nekog preko www. u Beogradu ko radi SINHRONE OD MESINGA jer takvi idu u 900ku. Nije bas neka magija posto mislim da su u ficu isli isto od mesinga, pa valjda neko zna........
Racunaj sem sinhrona ca. 70€ za komplet dihtunga menjaca, a ne bi bilo lose da investiras jos 50€ u dihtunge glave, eventualno pumpa za vodu (30€), ulje (30-100€), kvacilo, lezajevi neki.......kad je vec sve napolju.
Sa automatikom se niko nije usrecio kod 900og pa neces ni ti
Cisto poredjenja radi, najslabiji benzinac, recimo ovaj 900i 8v ima 5icu u najgorem slucaju, a novija godista 6. Turbo ima 6, 7 i 8.
To u prevodu na laicki znaci da ces sa automatikom da vozis u 3. brzini (koja je finalna) kao da vozis svoj sadasnji manuelni u 3. i 130km/h.
Posto ti krci menjac, sto nije cest problem kod 900og vidi da ti se nije "izandjala" GUMA koja izgleda OVAKO
Guma se nalazi na kraju poluge koja ide ispod kola od rucice menjaca do samog menjaca. Ako je istrosena nadji nekog ko naliva gumu da ti napravi novu (ima jedna baba u Beogradu kod SC Olimpa), posto novih nema, a polovne ces tesko (kod nas) naci dobre.
Ako nije guma nadji nekog preko www. u Beogradu ko radi SINHRONE OD MESINGA jer takvi idu u 900ku. Nije bas neka magija posto mislim da su u ficu isli isto od mesinga, pa valjda neko zna........
Racunaj sem sinhrona ca. 70€ za komplet dihtunga menjaca, a ne bi bilo lose da investiras jos 50€ u dihtunge glave, eventualno pumpa za vodu (30€), ulje (30-100€), kvacilo, lezajevi neki.......kad je vec sve napolju.
Sa automatikom se niko nije usrecio kod 900og pa neces ni ti
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
jel' mora da se vadi motor da bi se doslo do menjaca?
moj saab je vrh...samo da proradi
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
kd23se4 je napisao: Posto ti krci menjac, sto nije cest problem kod 900og vidi da ti se nije "izandjala" GUMA koja izgleda OVAKO
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
DA - nema trika drugacijeNikolaNes je napisao:jel' mora da se vadi motor da bi se doslo do menjaca?
@Aero - odlican primer
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
mislim da nisam dobro objasnio, krci menjac samo pri saltanju
moj saab je vrh...samo da proradi
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
Lezi pod auto i prvo ovu gumu diagnostikuj u kakvom je stanju
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
sto znaci da se zamjeni sinhron odoh u minus jedno300e sa rukama
moj saab je vrh...samo da proradi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
nista se ne sikiraj, odlicno si objasnio i lepo sam te razumeo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
Ja lepo pricam da je posedovanje 900ke skupa zjbancijaNikolaNes je napisao:sto znaci da se zamjeni sinhron odoh u minus jedno300e sa rukama
Takodje vidi dal imas dovoljno ulja u menjacu! Znas gde se gleda?
NIVO MORA DA BUDE MAX. ili blago iznad!!!!!!!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Saab 900 OG
to cu haj zorom..ako bude samo guma vodim vas u mesaru milan da crknete od mesa
gledao sam danas bilo je par milimetara ispod maksimuma..kd23se4 je napisao: Takodje vidi dal imas dovoljno ulja u menjacu! Znas gde se gleda?
NIVO MORA DA BUDE MAX. ili blago iznad!!!!!!!!!
moj saab je vrh...samo da proradi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 OG
treba da bude MINIMALNO NA MAXIMUMU!!!!!
Ako znas koje je ulje bivsi vlasnik sipao kupi i sipaj, ako ne znas sipaj 10W40 - treba 10W30 na mineralnoj osnovi koje nema ni u Beogradu da se nadje, a jos manje u Bijelom Polju.
O uljima koja idu imas posebnu sekciju
Ako znas koje je ulje bivsi vlasnik sipao kupi i sipaj, ako ne znas sipaj 10W40 - treba 10W30 na mineralnoj osnovi koje nema ni u Beogradu da se nadje, a jos manje u Bijelom Polju.
O uljima koja idu imas posebnu sekciju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju