Stranica 1 od 2
NOSACI MOTORA
Poslato: 25 Dec 2012, 19:14
od Gost
TAZZ je napisao:
Ako su DOBRI nosachi motora... maltene i nema vibracija...
Onaj nesrecni zadnji nosac ne moze da izdrzi ni motor sa balansnim osovinama, mogu samo da zamislim kako ga pocupa bez njih. I na ovom sto smo ga rasturali u delove ista situacija - ceo trap kao nov, oba prednja nosaca kao novi, a zadnji nosac, kao po pravilu - prepolovljen. Izgleda da im je to bolna tacka, fali im cetvrti oslonac.
Koliko je komplikovano vadjenje balansnih? Motor, pretpostavljam, mora napolje? Cime se cepuju kanali?
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 25 Dec 2012, 19:16
od TAZZ
LOSH TORQUE arm!
KADA je losh torque arm, dolazi do preteranog plesa motora napred nazad i strada zadnji po pravilu nosach.
TU imamo i ulje koje se sliva, na nosache i gumice koje god da su od ulja propadaju rapidno...
Moji nosachi na CS-u traju evo 260.000... A menjane pashtetice u torque arm-ovima jedno 3 puta za 40.000km koliko je u porodici... od 2008.
Motor leti napolje da... i rasklapa se...
Prave se chepovi ...
I josh par kerefeka u odredjenim mestima i blokiraju se uljni kanali.
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 25 Dec 2012, 19:19
od Gost
Sta je torque arm? Koska?
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 25 Dec 2012, 19:27
od TAZZ
YUP!
Koska...
ne znam na koju ti mislish ali evo jedne...
CS
9-5
Nalazi se sa donje desne strane motora...
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 25 Dec 2012, 19:30
od Gost
Nema to na 9-3 '99. Ili ima vezu sa glavom motora, pa je bilo skinuto pre nego sto sam ja dosao. Zaviricu sutra pod haubu, bas me zanima.
Nosaci Motora...
Poslato: 25 Dec 2012, 19:40
od TAZZ
Milsim da nema...
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 25 Dec 2012, 20:09
od Gost
Kazem ti, ja se ne secam da sam video taj deo, a prilicno sam buljio, stosta i skinuo. I ja mislim da je kod 900ng/9-3 to najveca boljka, motor zajedno sa menjacem ima samo tri tacke oslonca. xxx ih GM sa ustedama. Totalna glupost.
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 14:35
od AERO
kd23se4 je napisao:Danas sam potvrdio sumnje da nosaci motora dizel/benzin nisu isti tj. da jesu fizicki isti, ali ne i konstrukciono.
Kod 9-3 i 9-5 ima preporuka da ako su masine frizirane da se stave nosaci sa dizela - jaci su.
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 14:42
od TAZZ
i nema ih...
Drzim se ja ovih fabrichkih
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 15:55
od kd23se4
Nasao sam tj. imam imformaciju za nosace.
Dobio sam ponudu iz nemacke cene su 107, 150, 275 EUR - originali.
Takodje sam danas nazvao Vudim i dobio informaciju da ce biti opet u ponudi od maja 2013
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 15:59
od Gost
Sta bre 275 EUR? Je l' zezas?
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:02
od kd23se4
zodiac je napisao:Sta bre 275 EUR? Je l' zezas?
Sto ne pratis temu! Napisao sam jos prvog dana da kosta toliko
Taj je gumeni nosac i najmanje je stradao, mogu da ga pravim ovde ili da se strpim do maja da izbace novu seriju kod Optimala.
Najvaznije je da ovaj hidraulicki mogu da nadjem za 130EUR
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:16
od AERO
Powerflex su poli uretanski proizvodi koji zamenjuju gumene elemente (na trapu,nosace motora itd).
Odlicni su
Primer - B202 turbo
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:19
od kd23se4
Ovo je samo za sportske automobile i imas osecaj kao da ti je motor prisrafljen za kicmu (to ne zelim) - sem toga, nemaju nosace za 9-3.
Znam ljude koji su vratili trap sa Powerflex-a na obicne, jer ubija koliko su kola tvrda, a nisu ni jeftini
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:24
od AERO
kd23se4 je napisao:Ovo je samo za sportske automobile
Ma ti onda garantovano vozis dizela
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:27
od Gost
Tacno, drugar je ovo imao na BMWu E36, nikad u zivotu nisam vozio tvrdji auto. Jos Eibach opruge i Boge gasni amortizeri u kombinaciji sa Powerflex-om svuda, bubrege odvaljuje. Tramvaj je udobniji od toga.
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:30
od AERO
Doobro
.....onda standard za B202 (posto njega spomenuh)
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:33
od kd23se4
AERO je napisao:Doobro
.....onda standard za B202 (posto njega spomenuh)
Imas za B202/201 i hidraulicne (ima i kod mene)
@Aero ti bi poslednji trebao da propagiras tvrdocu kola......ono motor vezan za kicmu......
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 16:38
od AERO
Ma ne propagiram .....nego gde ima dosta ljubitelja brzine u nasim redovima,red je da spomenemo i to.
Ne ide tuning bez toga.....
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 17:19
od troll 9-5
Zar nema standardni poli uretanski nosaci koji imaju iste specifikacije kao fabricki-osim sto duze traju?
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 27 Dec 2012, 20:43
od kd23se4
Ne moze da bude, poliuretan je tvrd i ne moze da bude nikad kao guma. Uostalom bar bi neki proizvodjaci onda koristili te u recimo skupim kolima - a ne kosristi ih niko sem trkaca.
Ako idete kod plasticara trazite da vam da nesto od poliuretana i sve ce vam biti jasno - elastican kao staklo
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 28 Dec 2012, 15:11
od AERO
9-5
Jel ovaj levi onaj uljni???(ili onaj do pozarnog zida???)
Jel ovo taj?
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 28 Dec 2012, 16:03
od TAZZ
Do pozarnog zida
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 28 Dec 2012, 16:18
od AERO
Re: NOSACI MOTORA
Poslato: 28 Dec 2012, 16:19
od TAZZ
A na slici ovoj ovom levom je zviznuo shraf...