Motor za izbegavanje 3.0TiD
- -FYSTE-
- Postovi: 6
- Pridružio se: 16 Maj 2012, 00:00
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Evo da ja napisem ovdje par rijeci.
Moj prijatelj posjeduje Saaba 95 3.0 TiD i to dva komada. Prvog je kupio ima vise od godinu dana i odlicno ga sluzi, ide ko nevrijeme, opreme ima na pretek, udobnost i sve ostalo cista petica. Do sada nije imao nikakvih problema sa njim, odlicno ga sluzi, auto je preslo oko 120 000, uredno servisiran. Dosta sam citao oko tih motora, i kazu svi da ih treba izbjegavati, koliko ce ovome potrajati, ne znam...
Moj prijatelj posjeduje Saaba 95 3.0 TiD i to dva komada. Prvog je kupio ima vise od godinu dana i odlicno ga sluzi, ide ko nevrijeme, opreme ima na pretek, udobnost i sve ostalo cista petica. Do sada nije imao nikakvih problema sa njim, odlicno ga sluzi, auto je preslo oko 120 000, uredno servisiran. Dosta sam citao oko tih motora, i kazu svi da ih treba izbjegavati, koliko ce ovome potrajati, ne znam...
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
pogledaj prethodnu stranicu i post clana Boki...pa predlozi tom prijatelju da to odradi i onda da se vozi bez brige
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- -FYSTE-
- Postovi: 6
- Pridružio se: 16 Maj 2012, 00:00
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Rekao bi ja to njemu, al' on je tip takav da ga boli uvo, dok ide on ce ga voziti, i kad ga je kupovao ja mu govorio da ne uzima sa tim motorom i on ga ipak uzeo. U principu, sto manje brines, manje su sanse da ti bilo sta ode. :D
On ga vozi vec vise od godinu dana, gazi ga bas, i stvarno do sad nista...
On ga vozi vec vise od godinu dana, gazi ga bas, i stvarno do sad nista...
- akvarijus
- Postovi: 11
- Pridružio se: 29 Apr 2012, 00:00
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
moram vam reci da sam imao 3.0 v6 benzinac strasan auto. od auta ostao mi samo motor. nije imao nikakvih problema mada kao i kod svih motora odrzavanje je najbitinije. moj je stigao iz svedske direktno tamo je sredjen u saab-u (veze i kontakti).
potrosnja mu je bila 11-12 l gradske voznje
potrosnja mu je bila 11-12 l gradske voznje
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
pogresio si temu Ovde je rec o turbo dizelu. Sto se tice V6 benzinca, mislim da sam ga vec dovoljno nahvalio u drugoj temi - jako pouzdan motor, al za ljubitelje Saab-ovih turbaka nije po volji.
Moj majstor ima V6 benzinca ili ti B308 - mogu samo da kazem
Tema V6 benzinca je OVDE
Moj majstor ima V6 benzinca ili ti B308 - mogu samo da kazem
Tema V6 benzinca je OVDE
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- -FYSTE-
- Postovi: 6
- Pridružio se: 16 Maj 2012, 00:00
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Uspio sam kolegu nagovoriti da uradi mjere predostroznosti vezano za ovaj motor. E sad bi bio zahvalan onome koji bi mi tacno i precizno opisao sve sto se treba uraditi, gdje se sta nalazi i sta se tacno i konkretno prepravlja. Hvala Vam unaprijed.
- -FYSTE-
- Postovi: 6
- Pridružio se: 16 Maj 2012, 00:00
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Iko ista, ima li neko neki tekst sa drugog foruma? :)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Procitao si ovo...
Mi ostali - slabo....
...a ti u medjuvremenu pozoves tvog kolegu da nam se pridruzi na forum
Jedini ko ti moze dati informacije iz prve ruke - je Boki.On ga vozi,a spomenuo je da je pratio druge forume o tom 3.0 Tid-u......tako da bi ti najbolje bilo da stupis s njim u kontakt,pa da ti sve lepo objasni.Rezervna varijanta su ti Tazz i Kd23,ali znam da ih nesto ne gotive.....Boki je napisao: - DONJI SPOJLER-USMERIVAC VAZDUHA ZA BOLJE HLADJENJE(VRTLOZI VAZDUH POD HAUBOM)
- SIPKA ULJA ZAMENJENA DRUGOM I SADA JE U MOTORU OKO 900GRAMA VISE ULJA,TACNIJE OKO 7.4LIT.
- ANTIFRIZ NIKAKO NA MAXIMUM,CIST G12
- IZVADJEN PREDNJI KATALIZATOR,KOJI TAKODJE NAVODNO MOZE DA NAPRAVI PROBLEM
Mi ostali - slabo....
...a ti u medjuvremenu pozoves tvog kolegu da nam se pridruzi na forum
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Ne vezano za ovo sto je -FYSTE- pitao,sad natrcah na jedan klipcic...
...jest da ne razumemo (cini mi se Poljski),ali je interesantan.......
...jest da ne razumemo (cini mi se Poljski),ali je interesantan.......
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
obradni centar, suvi led, fina pec za kaljenje - ovo su dosta ozbiljni igraci
Motor na pocetku izgledao kao da je neko bombu bacio
Motor na pocetku izgledao kao da je neko bombu bacio
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
A znas lisice za foru sa suvim ledom za hilzne ..........
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Evo da dodam jos neku rec vezanu za odrzavanje i voznju 3.o tid.Za mene je ovaj auto bio totalno ludilo kada sam ga prvi put provozao i bio je izazov da ga uzmem jer za malo para ima mnogo zabavne muzike sa mogucnoscu naravno da umre motor pa da mu dajem pomen.Tada sam poceo da istrazujem neko vreme i da se raspitujem o problemima i vecina normalnih ljudi bi reklo daleko mu lepa kuca i kupili bi recimo 2.0t.
Posto sam po netu svasta nasao o ovom motoru,fokusirao sam se na pitanje sta treba da bi se eventualno izbeglo to cuveno pregrevanje i pucanje motora koji definitivno ima glavni problem u gore pomenutom.Vrti se uglavnom ista prica koju sam vec pomenuo s tim da sam ja samo na dva mesta nasao izbacivanje katalizatora prednjeg odmah iza turbine,s upozorenjem da se gubi euro norma o izduvnim gasovima.Sada kada sam ja taj katalizator izvadio odbacio sam jos jednu potencijalnu mogucnost pregrevanja,jer je taj katalizator jako blizu glave motora i bloka do menjaca.Sto se tice sipke ulja i ako nema zamenjene sipke vazno je dobro ocediti motor pre sipanja novog ulja i slobodno sipati 7.3-7.4 lit i nema brige.tako je kod mene vec dve zamene.preporucujem MOBIL1.FULL SINT naravno i nista drugo.vozim ga kao turbo benzinca vec 20000km,ima sigurno 220000km koliko pise,mada je kod mene motor od drugog koji je takodje imao kilometrazu,a mozda i vise to ni interpol nezna,ali potrosnja ulja na 9-10 hkm je manja od mozda 500-700 grama od zamene do zamene.vozio sam ga 8000km i na loz ulje nije bilo problema doduse uz aditiv ako to ista znaci,sada zbog cene opet teram na euro.isprao sam motor pre poslednje zamene likvi moly aditivom koji se vozi 150-200 km u starom ulju po uputstvu proizvodjaca,ja vozio silom prilika 320 km,sada kad odvrnem cep unutra stanje novo,cisto,nema pojma da je nesto garavo,a posle prvih par stotina km ulje na sipci svetlo braon kao kod benzinca posle 5000km koji nevozi na plin.dosuo sam u novo ulje takodje molibden aditiv takodje od likvi moly-ja-neka smesna cena,smatram da nemoze da steti ako mu nekoristi,kazu smanjuje trenje.Hladnog nikad neteram,vrelog vozenog uvek pre gasenja ostavim u leru minut-dva i zadnjih km,dva vozim lagano,cinim sve sto mi nije tesko da uradim valjano,ali opet ponavljam teram ga za sve pare...
Vratio bi se na pocetak price,o rezonu da rizikujem sa kupovinom auta koji ima snazne probleme sa ovim tip-om motora....
To sve stoji ali drugi polovan motor za ovaj auto nije postojao pre par godina ni za 2000-3000e a o ceni novog da nepricamo a ovakav auto je kostao 10000-tak soma evrica.
E sada je ceo ovakav stranac 1000-1500e,a ceo auto kao moj 2500e i tu je ta racunica koju sam pronasao pa sta bude.za sada je da kucnem u drvo sve kako sam ocekivao i kako se nadam da bude.
A o kvalitetu voznje i zadovoljstvu u njemu mogu da pricaju svi koji voze 95.
Ja licno dozivljavam jedinu teskobu da resim registraciju koja je velika,a sve ostalo licno dozivljavam kao bolju investiciju nego u benzin varijantu.O potrosnji nema potrebe pricati.
Posto sam po netu svasta nasao o ovom motoru,fokusirao sam se na pitanje sta treba da bi se eventualno izbeglo to cuveno pregrevanje i pucanje motora koji definitivno ima glavni problem u gore pomenutom.Vrti se uglavnom ista prica koju sam vec pomenuo s tim da sam ja samo na dva mesta nasao izbacivanje katalizatora prednjeg odmah iza turbine,s upozorenjem da se gubi euro norma o izduvnim gasovima.Sada kada sam ja taj katalizator izvadio odbacio sam jos jednu potencijalnu mogucnost pregrevanja,jer je taj katalizator jako blizu glave motora i bloka do menjaca.Sto se tice sipke ulja i ako nema zamenjene sipke vazno je dobro ocediti motor pre sipanja novog ulja i slobodno sipati 7.3-7.4 lit i nema brige.tako je kod mene vec dve zamene.preporucujem MOBIL1.FULL SINT naravno i nista drugo.vozim ga kao turbo benzinca vec 20000km,ima sigurno 220000km koliko pise,mada je kod mene motor od drugog koji je takodje imao kilometrazu,a mozda i vise to ni interpol nezna,ali potrosnja ulja na 9-10 hkm je manja od mozda 500-700 grama od zamene do zamene.vozio sam ga 8000km i na loz ulje nije bilo problema doduse uz aditiv ako to ista znaci,sada zbog cene opet teram na euro.isprao sam motor pre poslednje zamene likvi moly aditivom koji se vozi 150-200 km u starom ulju po uputstvu proizvodjaca,ja vozio silom prilika 320 km,sada kad odvrnem cep unutra stanje novo,cisto,nema pojma da je nesto garavo,a posle prvih par stotina km ulje na sipci svetlo braon kao kod benzinca posle 5000km koji nevozi na plin.dosuo sam u novo ulje takodje molibden aditiv takodje od likvi moly-ja-neka smesna cena,smatram da nemoze da steti ako mu nekoristi,kazu smanjuje trenje.Hladnog nikad neteram,vrelog vozenog uvek pre gasenja ostavim u leru minut-dva i zadnjih km,dva vozim lagano,cinim sve sto mi nije tesko da uradim valjano,ali opet ponavljam teram ga za sve pare...
Vratio bi se na pocetak price,o rezonu da rizikujem sa kupovinom auta koji ima snazne probleme sa ovim tip-om motora....
To sve stoji ali drugi polovan motor za ovaj auto nije postojao pre par godina ni za 2000-3000e a o ceni novog da nepricamo a ovakav auto je kostao 10000-tak soma evrica.
E sada je ceo ovakav stranac 1000-1500e,a ceo auto kao moj 2500e i tu je ta racunica koju sam pronasao pa sta bude.za sada je da kucnem u drvo sve kako sam ocekivao i kako se nadam da bude.
A o kvalitetu voznje i zadovoljstvu u njemu mogu da pricaju svi koji voze 95.
Ja licno dozivljavam jedinu teskobu da resim registraciju koja je velika,a sve ostalo licno dozivljavam kao bolju investiciju nego u benzin varijantu.O potrosnji nema potrebe pricati.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Boki za post.........
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
u gradu nikada nije presao 8.5 litara ni sa klimom niti zimi,a kad se vozi lagano bez pritiska tu je negde oko 7.7,otvoreno ibarska 6-6.5,autoput 7
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Iznenadio sam se da tako malo trosi - ipak je to v6.
Super potrosnja.
Super potrosnja.
Saab 900og
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Veruj da je tacna u 5% gore-dole.
Prosek se obicno uhvati da za 50 lit goriva predjem oko 600km pa na pumpu....i nema veze dali je loz ulje ili evro dizel ili na kojoj je pumpi sipano.
Nema oscilacija maltene nikakvih.Naravno,kad se auto vozi 90km/h bord pokazuje jedva 5lit,ali ja tako ne umem da vozim.Ja motor,opet napominjem nedozivljavam kao problematican iako je na mnogima crkao...registraciju da.
Dacu samo primer nekih modela automobila koji imaju novu generaciju comonrail dci,hdi,i sl. koji takodje imaju ceste probleme i skupe pa ih ljudi i dalje uporno kupuju i non stop nesto popravljaju (znam iz prve ruke) pa sto bi i saab bio izuzetak.Neko se napopravlja svega i svacega na autu,neko se samo slatko vozi,neko povremeno ulaze i servisira po malo.Sve sto je preslo lepu km ima tendenciju kvara manjeg ili veceg....Ali ja racunam, opet kazem da mogu jeftino da kupim celog stranca 9-5 ako zatreba,a oni sto im crkne nesto na ovim novim kolima placaju popravke koje su ocekivane i povezane jedna sa drugom - lako iz udarca pola mog saab-a stranca.Dizne,turbo,plivajuci,pumpa,polumotori aluminijumski pucaju kao gace,radilice,bregaste....
Svasta sam video.... delovi su u kvalitetu paucine!!...krs!
SAAB je za njih pojam nedostizni cak i sa manama koje ima.
Prosek se obicno uhvati da za 50 lit goriva predjem oko 600km pa na pumpu....i nema veze dali je loz ulje ili evro dizel ili na kojoj je pumpi sipano.
Nema oscilacija maltene nikakvih.Naravno,kad se auto vozi 90km/h bord pokazuje jedva 5lit,ali ja tako ne umem da vozim.Ja motor,opet napominjem nedozivljavam kao problematican iako je na mnogima crkao...registraciju da.
Dacu samo primer nekih modela automobila koji imaju novu generaciju comonrail dci,hdi,i sl. koji takodje imaju ceste probleme i skupe pa ih ljudi i dalje uporno kupuju i non stop nesto popravljaju (znam iz prve ruke) pa sto bi i saab bio izuzetak.Neko se napopravlja svega i svacega na autu,neko se samo slatko vozi,neko povremeno ulaze i servisira po malo.Sve sto je preslo lepu km ima tendenciju kvara manjeg ili veceg....Ali ja racunam, opet kazem da mogu jeftino da kupim celog stranca 9-5 ako zatreba,a oni sto im crkne nesto na ovim novim kolima placaju popravke koje su ocekivane i povezane jedna sa drugom - lako iz udarca pola mog saab-a stranca.Dizne,turbo,plivajuci,pumpa,polumotori aluminijumski pucaju kao gace,radilice,bregaste....
Svasta sam video.... delovi su u kvalitetu paucine!!...krs!
SAAB je za njih pojam nedostizni cak i sa manama koje ima.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
...ja se u potpunosti slazem s'tobom Boki........samo nek ga pljuju, a ti se slatko vozi
Evidentan je problem koji prati taj motor,ali duboko VERUJEM,da kada se malo obrati paznja oko explatacije istog,uz par prevencija koje smo vec spomenuli....moze to da bude dobra prica.
KO od njih napolju pred kraj duze rute "smanji dozivljaje" i skine nogu s gasa - NIKO!!!
KO od njih napolju saceka pre gasenja auta da se stabilizuje i uravnotezi -NIKO!!!
Zato im i pucaju motori.....i to nema pravila....ubiju ga i na 100-150 hiljada.
Moze tebe to lepo da sluzi jer obracas paznju na sve to........AL' registracija
Evidentan je problem koji prati taj motor,ali duboko VERUJEM,da kada se malo obrati paznja oko explatacije istog,uz par prevencija koje smo vec spomenuli....moze to da bude dobra prica.
KO od njih napolju pred kraj duze rute "smanji dozivljaje" i skine nogu s gasa - NIKO!!!
KO od njih napolju saceka pre gasenja auta da se stabilizuje i uravnotezi -NIKO!!!
Zato im i pucaju motori.....i to nema pravila....ubiju ga i na 100-150 hiljada.
Moze tebe to lepo da sluzi jer obracas paznju na sve to........AL' registracija
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Retko pumpa nekom treba,dizne malo cesce,motor najcesce!!!
Ja volim sto svi pljuju ovaj motor,a niko ga nevozi,ja se vozim i pljuvacu ga ako mi isklizne hillzna.motor ceo sada kosta 800e polovan ispravan.a ceo stranac 1200-1500e
tesko da 2.oturbo moze da se kupi ili uradi ful generalna za ove pare.Vidim jedino da ima bogme tih umrelih 2.ot takodje dosta,doduse usled loseg odrzavanja,ali ih ima.....
Ja volim sto svi pljuju ovaj motor,a niko ga nevozi,ja se vozim i pljuvacu ga ako mi isklizne hillzna.motor ceo sada kosta 800e polovan ispravan.a ceo stranac 1200-1500e
tesko da 2.oturbo moze da se kupi ili uradi ful generalna za ove pare.Vidim jedino da ima bogme tih umrelih 2.ot takodje dosta,doduse usled loseg odrzavanja,ali ih ima.....
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Jedna zanimljiva vest za ljubitelje 3.0TiD - izgleda da je neki jako uporan lik (mora da ima neke korene ) provalio problem sa 3.0 TiD motorom.
Dakle zvanicna informacija do sada je bila. Motor se pregreva, pre svega ako se vozi na duze preko 120-130km/h i vremenom popuste hilzne u motoru spuste se za 1/4 milimetra na dole i motor.
Ovaj lik je rekao pre godinu dana - "ja kupio 3.0TiD i sad cu da vidim sta se desava" - momak je pratio stanje znajuci sta ce se desiti pre ili kasnije i kad se desilo provalio problematiku.
Sledece:
- Ne "spusti" se hilzna, vec se iskrivi blok motora od pregrevanja i usled razlicitih temperaturnih koeficijenata skupljanja i sirenja gvozdja (blok) i aluminijuma (glava)
- problem nije u samom motoru, vec u pumpi za vodu (kaze ovaj momak) - koja je jako krhke konstrukcije i pocinje vremenom da gubi vodu, usled cega se motor pocne pregrevati i krece ovo gore
- kada se desi vec je kasno i nema spasa za motor jer je blok kriv, ali.......
Preventiva:
- redovna provera nivoa vode i pri najmanjim gubicima reagovati (promena pumpe za vodu ili otklanjanje uzroka curenja)
Lek:
- po njemu je Z-blok (kasniji blok koji se ugradjivao u Vectru C/Signum/Renault - sa 184ks) otporniji, a ide i kvalitetnija pumpa za vodu uz njega, tako da ko voli........
Koliko znam nemamo medju clanovima vlasnike doticnog motora (a zbog "kreativnog" oporezivanja nase drzave cisto sumnjam u opstu navalu), ali eto nek se nadje ako kome zatreba
Dakle zvanicna informacija do sada je bila. Motor se pregreva, pre svega ako se vozi na duze preko 120-130km/h i vremenom popuste hilzne u motoru spuste se za 1/4 milimetra na dole i motor.
Ovaj lik je rekao pre godinu dana - "ja kupio 3.0TiD i sad cu da vidim sta se desava" - momak je pratio stanje znajuci sta ce se desiti pre ili kasnije i kad se desilo provalio problematiku.
Sledece:
- Ne "spusti" se hilzna, vec se iskrivi blok motora od pregrevanja i usled razlicitih temperaturnih koeficijenata skupljanja i sirenja gvozdja (blok) i aluminijuma (glava)
- problem nije u samom motoru, vec u pumpi za vodu (kaze ovaj momak) - koja je jako krhke konstrukcije i pocinje vremenom da gubi vodu, usled cega se motor pocne pregrevati i krece ovo gore
- kada se desi vec je kasno i nema spasa za motor jer je blok kriv, ali.......
Preventiva:
- redovna provera nivoa vode i pri najmanjim gubicima reagovati (promena pumpe za vodu ili otklanjanje uzroka curenja)
Lek:
- po njemu je Z-blok (kasniji blok koji se ugradjivao u Vectru C/Signum/Renault - sa 184ks) otporniji, a ide i kvalitetnija pumpa za vodu uz njega, tako da ko voli........
Koliko znam nemamo medju clanovima vlasnike doticnog motora (a zbog "kreativnog" oporezivanja nase drzave cisto sumnjam u opstu navalu), ali eto nek se nadje ako kome zatreba
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Imam u dvoristu jednog koji je vec vrisnuo, ali hvala za ovo kad ga napravim da znam sta je uzrok i na sta paziti
Sent from my HUAWEI P7-L10
Sent from my HUAWEI P7-L10
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Cisto da vam docaram koliko je zapravo komplikovano konstruisan ovaj motor - ovo sto vidite na slici je SISTEM PRENOSNIKA KOJI POGONI VODENU PUMPU!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Koje cudo mehanike, jeste komplikovano, ali meni se svidja kako izgleda. :) Ne znam da li bi bas voleo da imam posla sa njim, ali zanimljivo.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta