SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

O SAAB MOTORIMA
Gost

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod Gost » 26 Sep 2012, 20:21

Neces verovati,moj majstor kopao po nekom golfu,pomogao mi oko onog donjeg srafa,bio vruc motor.Ja lagano valjak i pristupacne delove smirglicom grubom koju mi je dao,ostatak kliner,pa cetkica pa tako par puta,dok sam oprao ruke motor je vec radio.sve u svemu 30-45 min neznam...

TAZZ

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod TAZZ » 26 Sep 2012, 21:05

Super

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod AERO » 13 Dec 2012, 09:24

kd23se4 je napisao:
Da pojasnim, kod TiD-a ima dva nivoa upozorenja za gorivo:

1. Lampica kod brzinomera - ona zuta/naradzasta - pali se na 10-15 litara, uglavnom moze da se predje jos 80-100km
2. Poruka da displeju "Stop for Fuel" - znaci da plovak visi i da ima max. 5 litara, svaka krivina gde se gorvo bucne moze da znaci kraj voznje

Posto se pumpa hladi gorivom mislim da je jasno gde vas ovaj stil voznje moze odvesti
kd23se4 je napisao:mozda nisam bio jasan.........da se vozi sa lampicom kod brzinomera/obrtomera nije strasno - ima corbe za nekih 100km, desi se i meni da vozim dan-dva tako.

Ali kad na SID display-u ispise "STOP FOR FUEL" znaci da se stvarno tera mak na konac!!!
Nazalost kod Saaba nije precizno ono koliko mozes da predjes i uglavnom kad pise oko 20-40km kola stanu (bolje bi bilo da su stavili obrnuto, dakle da umanjuje kilometrazu, al ajd sad).

O tome sta se tebi desilo sam bas i pricao. Ne mozes kola da upalis na verglanje - mora rucnom pumpom da se ubaci gorivo i da se ozraci sistem - ima ventil kod motora za to.
Al nije ni to najgore od svega, vec cinjenica da dok si verglao podmazivao si pumpu visokog pritiska (1300-1500 bar) VAZDUHOM, druga stvar nije imala hladjenje dakle pregrevao se i procesor koji se nalazi na vrhu pumpe - i kada se istopi provodnik ode pumpa pa juri neki Motronic u Zemunu da ti spasu ECU - toliko zajebancije, a zasto?!?

Jer se stislo za 10 litara goriva - po jucerasnjoj ceni na NISu 1540RSD!!!

Kod dizela mora da se vodi UVEK racuna da ima 10tak litara u rezervoaru!

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod AERO » 21 Dec 2012, 22:30

kd23se4 je napisao:Cime si ocistio garez? Benzin, nafta, brake cleaner....?



Ako zapne ..... Slika KLIK

Gost

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod Gost » 21 Dec 2012, 22:36

da bi oprao zabagreo EGR ovako u rukavicama bez cetkice trebalo bi mu pakovanje ovih sprejeva(6-12kom)......
Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod AERO » 21 Dec 2012, 22:39

Pa zato sam mu i stavio prevod Slika Slika Slika

Gost

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod Gost » 21 Dec 2012, 22:41

Brake cleaner radi isto ovo.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod AERO » 05 Sep 2013, 10:07

phpBB[video]

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod AERO » 05 Sep 2013, 10:20

Slika Slika Slika Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.2TiD "Tesko dise"

Postod AERO » 05 Sep 2013, 10:21

Slika

Slika


Povratak na “MOTORI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju