Stranica 1 od 1
Altenator
Poslato: 20 Jun 2014, 10:16
od GRIPEN
Ako se ne varam, napon punjenja koji daje altenator preko reglera kada je auto upaljen treba da bude 13,8-14,5v?
Re: Altenator
Poslato: 20 Jun 2014, 10:27
od Perkele
Sa upaljenim svetlima na autu, sve preko 13.5 je i vise nego odlicno!
Re: Altenator
Poslato: 20 Jun 2014, 11:19
od GRIPEN
Ok, tako sam i mislio....
Re: Altenator
Poslato: 21 Jun 2014, 19:05
od GRIPEN
Nesto me bunilo na softveru za podesavanje plina pokazivao je 13v napona u radu, medjutim mereno unimerom na aku, u radu ne pada ispod 13,95v sa upaljenim dugim svetlima, klimom i vet na najjace, 4 migavca i muzikom! Na leru je 14,2 samo sa svetlima. To je sve extra!
Re: Altenator
Poslato: 21 Jun 2014, 20:35
od Perkele
I vise nego dobro!
Re: Altenator
Poslato: 21 Jun 2014, 22:03
od TAZZ
Ju ju ju...
Pa fabrichka ... postavka...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Re: Altenator
Poslato: 14 Avg 2017, 22:52
od janakis
Podjem da registrujem auto,upali mi lampu za aku.i trougao sve crveno muku mu ljubim.
Dodam gas,ugasi preko 1400 obr.To jutro prosli peraci kontam natopili alternator.pisti mucenik na svaki obrtaj ispod 1400.
Parkirm kuci,sutra grad firma nista jbt ko u zoni sumraka.uvece krenem kuci opet svetli pisti al sad ispod 2000obrtaja.sledeci dan isto malo radi normalno malo pisti(citaj NE PUNI).
Danas skinem kod Dimeta alternator,regler se urezao u kolektor,lezajevi tek da se zavrte.zrelo za kantu.veci gornji lezaj nije hteo da popusti ni na grejanje,(plinski brener).
Regler na plavom mostu 2900,lezajevi1500,kolektor nisam ni pitao digo ruke.
Re: Altenator
Poslato: 14 Avg 2017, 22:57
od janakis
Ostavim svoj u delovima Dimetu,stavim od aera 130a remontovan i zavrsim pricu.(moj bio od novijeg 95sa 140a),usput skapiram da sam za 2000 promasio zamenu ulja pa i do odradim onako usput...mnogo mi nesto bilo blizu al jbg papir kaze drugacije...
Re: Altenator
Poslato: 14 Avg 2017, 22:58
od janakis
Aero do restajlinga imao alternator 130,posle 140a.
Re: Altenator
Poslato: 15 Avg 2017, 10:27
od VladimirS
Tebi bar peru ulicu
Re: Altenator
Poslato: 15 Avg 2017, 11:48
od kd23se4
Taj alternator mora da je presao blizu 400.000km, ja sam menjao prvi regler (Bosch Made in UK) na obe 9-3ke (sa Bosch Made in India) na oko 300.000km i bilo je "mesa" za bar 30-50.000km
Inace kome se ne daje para za originalni regler preporuka da se kupe cetkice koje kostaju 80 dinara i promene na originalnom (ako ga jos imate) Boschovom, jer kod aftermarketa je problem sto crkne "cip", a ne sto se potrose cetkice, tako da ovaj Bosch moze da povuce verovatno jos 300.000km bez problema. Ako niste vicni lemljenju (ili necete da se zezate) svaki TV servis moze da vam zavrsi za 500 dinara.
Re: Altenator
Poslato: 15 Avg 2017, 20:20
od janakis
Na mom regleru stradala cetkica i sjebala kolektor cip je u redu...
Sama cetkica se potrosila i zaglavila u kolektoru te napravila kanal.zao mi sto nisam slikao.
Bitno mi da sam uspeo da vam docaram simptome i zajebanciju.
Re: Altenator
Poslato: 15 Avg 2017, 20:22
od janakis
Fora je sto je jednosmerna na gore a peru je u kontra smeru pa kad naidju propast
Re: Altenator
Poslato: 04 Dec 2018, 22:31
od san_šabacisko
janakis je napisao: ↑15 Avg 2017, 20:20
Na mom regleru stradala cetkica i sjebala kolektor cip je u redu...
kako znaš da je čip u redu?
i šta si uradio sa tim reglerom starim?
Re: Altenator
Poslato: 12 Dec 2018, 01:30
od janakis
Davno beše,otišao u smeće ceo...