Stranica 1 od 2

tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:14
od nice
Pozz ljudi :drinks:
Zanimaju me dvije stvari
-Zelio bi pojacat auto(9-5,2.3T aero...169kw,2001g)
tu u BL mi neki lik nudi programiranje mape(ako sam dobro razz)
I dizanje na 270PS/420 nm,i veli da to odradi bez problema,i posljedica za motor!/
-Mislim plin ugradit,takode u BL imam ponudu za BRC sistem
750 eura,cujem da je to jedan od boljih
Zanimaju me vasa misljenja o ove dvije stvari,kao i moze li to funkcijonirat zajedno
Hvalaa

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:21
od TAZZ
270/420, na motoru koji nemas pojima kakav je bez servisa i ostalog?
Bez provera lanca i lanchanika i balansnih osovina?

Srecno...

Pa onda na sve to i LPG...

Ihaaaa...
Recept za novi motor ubrzo.
e da...

Kad ti nudi LPG za 270/420NM i ti si naravno rekao tom liku da je TuRbo auto sa 2300ccm... on je rekao da ce da radi bez problema? Savrseno? u SVIM rezimima?
Tesko...

Izvini ali to je moje mishljenje.
BTW koliko para je Remap?
Koja MAPA?

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:29
od nice
Motor je upravo generalno sreden,lanci,lancanici,ventili...
Velim nezz,zato i pitam
Trazi za programiranje 150 eura

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:30
od nice
I nezz koja mapa,ne kuzim se

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:33
od MAD SERB
Ja mislim da prvo treba detaljno neko ko se stvarno razume u SAAB pregleda auto, onda odradeti sve što treba pa tek onda remap i plin ali nikako obrnutim redosledom. Što se dizanja konjaze i plina tiče dr TAZZ je moj favorit još kad je 95 u pitanju dao bi mu još jedan + jer je čovek već u toj priči a i dosta je jeftiniji od ostalih (nije isto kada čovek radi nešto iz ljubavi i zbog novca).Ako bolje procesljas forum i pročitas šta je sve pisano shvatićeš šta pričam a to će potvrditi i ljudi kojima je TAZZ već radio remap u plin. Za par meseci koliko sam na forumu stigo sam da pročitam sve i iz toga naučio jednu bitnu stvar KO SAAB NE ZNA, SAAB NEK NE DIRA.Moje mišljenje i preporuka sad tvoj auto, tvoja lova, tvoj izbor

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:35
od Slavisacs
Dodjes na skup,pa pogledamo masinu :rli: :mrgreen: Nemoj da srljas sa takvim stvarima,sve da se pogleda,pa onda :wink:

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:40
od nice
Da razz
Velim sve je jos razmisljanje,zato bi i volio cut od onih koji kuze
Tek sam uzeo kola,a sto se tice gospodina vidim da kuzi
Samo mi je malo daleko Bg,a ja Livno
A gdje je slijedeci skup?

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:45
od Slavisacs
Tazz se razume u to.To niko ne zna,za ovaj se zna,a sledeci videcemo,kada dodje vreme :sr:

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:48
od nice
Ne kuzim to ovaj,to ima sad neki uskoro?

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:53
od Slavisacs
20 Oktobra,Dobanovci [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic. ... 3&start=75]KLIK[/link_open] :drinks:

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:53
od TAZZ
Slika

Vidi moju mapu u mom autu...

Oznaceno citas sa desna na levo...

HIRSCH PERFOrmance

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 21:58
od MAD SERB
Ako neko voli jak motor taj sam i bio sam rešen da što pre krenem sa sredjivanjem mog SAABa,onda sam 15ak dana davio ljude što po forumu, FB pa čak i privatno i shvatio da to nisu stvari koje se rade na brzinu i preko noći, lepo se informisao,znao šta hoću i posle velikih ulaganja (nisam ni počeo sa dizanjem konjaze samo sam auto doveo u tip-top stanje)shvatio da sam za to što ja hoću trebao da kupim drugi motor. Sad sam u dilemi još uvek da li da prodam auto u extra stanju i počastim nekog besplatne vožnje 40000 km i kupim 93 ss aero 2.0T pa njega stegnem ovako i krenem budziti ili da zadržim ovaj 1.8t za koji znam šta je (sam ga našao, kupio, servisirao).Tako da ako budeš u mogućnosti dodji na skup objasni TAZZu šta želiš od auta saslusaj šta će ti on i još neki od dobro upućenih ljudi reći pa onda kad znaš na čemu si sam proceni i odluči šta ćeš i kako ćeš

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 22:02
od nice
Da gledam al ne kuzim nista,jbg

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 22:05
od nice
I koliko konja je ovaj 20t seriski

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 22:11
od TAZZ
Nice...

Da bi ti auto radio sa 270/420... sve mora da bude utegnuto maximalno... SVE.
i Turbo, i lanci i balansne osovine, OPEN air filter... Izduv sa DownPipe 3"


Ili stize NOVI MOTOR, TURBO....

Re: tuning i plin

Poslato: 19 Sep 2013, 22:13
od TAZZ
nice je napisao:I koliko konja je ovaj 20t seriski
150/240
Drugi Turbo,
Remap
cca 250/370NM

Re: tuning i plin

Poslato: 20 Sep 2013, 09:17
od nice
Aha hvala
Sto se mog saab tice ovako
Auto je pre 2000 km proslo servis u Svici,ovjes je ok,pregledali smo
Motor,je bio strado,tj radilica,okrenuli su se lezeci lezaji
Uzeli smo drugi motor,i kombinirali
-Blok je od novog,u dobrom je stanju skros,lezaji,klipovi,blok...lanac
Je novi stavljen,balansne i lezajevi pregledani dobre su
Glava poravnata,od starog je,ventili polirani,gumice nove,turbo izgleda dobro
Nezz jel mu treba sta radit??
....

Re: tuning i plin

Poslato: 20 Sep 2013, 09:23
od nice
Da,i hvala svima na odgovorima i sugestijama

Re: tuning i plin

Poslato: 20 Sep 2013, 23:52
od GRIPEN
Ja sam se dugo mucio da moj 9-5 aero 250ks proradi na plin kako treba. Mnogo konja na samo 4 cilindra... Rado bi uradio neki remap ali sam skoro siguran da to na plinu ne bi radilo kako treba, tako da sam odustao od tih avantura. Sto se tice ugradnje plina, kad budes gledao gde ces da ugradis, svim tim majstorima prvo NAGLSI da je u pitanju turbo motor sa 4 cilindra i 230ks!

Re: tuning i plin

Poslato: 21 Sep 2013, 00:01
od TAZZ
@ Gripi
TAZZ je napisao:
Kad ti nudi LPG za 270/420NM i ti si naravno rekao tom liku da je TuRbo auto sa 2300ccm... on je rekao da ce da radi bez problema? Savrseno? u SVIM rezimima?
Tesko...


Izvini ali to je moje mishljenje.
To mu i rekoh

Re: tuning i plin

Poslato: 21 Sep 2013, 10:40
od nice
Da razz...
A Gripen,reci mi molim te koji si sistem stavio,koje marke
I koliko ti trosi sad,u prosjeku
Da i govorim,imam par ponuda vec i svi daju garanciju
-BRC 750e
-Landi renzo750E
-Tomasto(ako sam dobro napisao)500e
-Prins 600e
To je sa bocom u rez gumi,i tocenje gdje i gorivo,ispod poklopca
znaci za plin na serisku snagu

Re: tuning i plin

Poslato: 21 Sep 2013, 10:51
od nice
I tazz,jel bi ti mogao odradit ovo sto hocu,i ako da
Posalji mi broj tel da se organiziramo
-I jos me zanima u cemu je fora s vadenjem balansa

Re: tuning i plin

Poslato: 21 Sep 2013, 13:11
od Slavisacs
Na ovo mislis [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic.php?f=64&t=453]KLIK[/link_open]

Re: tuning i plin

Poslato: 21 Sep 2013, 13:54
od nordic
fora je ako su propali lezajevi balansnih osovina moraju da se vade...zamenu lezajeva nije moguce odraditi u srbiji jer niko nema ALAT za to,ako pogresi i deo mm ode sve u k, ogromni su brojevi obrtaja kao i inercioni momenti koji se stvaraju....moze u inostranstvu da se odradi,samo je pitanje cene.. E sada....vadjenjem dobijes nesto bolji odziv na gas,protok ulja kako kazu i bucniji auto narocito na leru...manje ugladjen.

ps. moje licno misljenje je da nikada ali nikada bez potrebe ne bih vadio te balansne osovine. probaj 9-5 sa i bez na 150km/h pa reci razliku,mnogo ugladjeniji,tisi i jednostavno za klasu se lepse vozis.. nije za dzabe to saab stavljao i toliko inzinjera petljalo oko toga,pa poseban lanac i sl... znace mnogo,drugi je to auto kada se izvade. uostalom pitaj Perleke-a koja je razlika, a mozes i sam da vidis...provozas na autoputu jedan bez i jedan sa pa sudi.

Re: tuning i plin

Poslato: 21 Sep 2013, 14:49
od GRIPEN
nice je napisao:Da razz...
A Gripen,reci mi molim te koji si sistem stavio,koje marke
I koliko ti trosi sad,u prosjeku
Da i govorim,imam par ponuda vec i svi daju garanciju
-BRC 750e
-Landi renzo750E
-Tomasto(ako sam dobro napisao)500e
-Prins 600e
To je sa bocom u rez gumi,i tocenje gdje i gorivo,ispod poklopca
znaci za plin na serisku snagu

Kod mene je Stag 300 komp, dva Tomasetto isparivaca, artic i antartic, termoplasticni vodovi 8mm, i najbitnije Hana A+ dizne! Dok nisam stavio ove najvece dizne nisam ni moga do vozim bez misfire-a...
Potrosnja je oko 13-14l. Zna da trosi i 10l (ali kod mene vrlo retko) ali ide i do 15-16 ali i to bas bas retko!

Kazes da je Prins 600e? To je nemoguce!!! Ako je tako, dolazim odma da ugradim ali znam da je nemoguce. Inace Saab Aero najbolje radi sa Prins VSI sistemom i Keihin diznama. Samo dizne kostaju 100+ eura komad, isparivac za tu snagu je oko 300e i da ne nabrajam dalje ali ispod 1000e nema sanse i to da ti ne naplate ugradnju!