Saab 9-5 Aero
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Saab 9-5 Aero
Pozdrav,
Danas u voznji malo bacio pogled na boost gauge kazaljku.
Na punom gasu u svim brzinama ne ide dalje od pola zutog polja.
Pri normalnom gasu je mozda na 1/4 zutog.
Da li je ovo normalna pojava?
U pitanju je model iz 2003 godine.
Hvala
Danas u voznji malo bacio pogled na boost gauge kazaljku.
Na punom gasu u svim brzinama ne ide dalje od pola zutog polja.
Pri normalnom gasu je mozda na 1/4 zutog.
Da li je ovo normalna pojava?
U pitanju je model iz 2003 godine.
Hvala
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Nije normalno - pola zutog polja je tzv. "safe mode" znaci da nesto ne valja sa turbom/APC-om pa ga sistem stavlja na "sigurno"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Trazio sam malo po net-u sta bi mogao da bude problem,
na par mesta se pominje crank position sensor...
na par mesta se pominje crank position sensor...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Senzor radilice da je mrtav ne bi mogao da upalis auto.
Nije on. Moze bude vise stvari... od osiguraca pa nadalje... moze bude glupost a moze i da kosta. ovako napamet tesko za overload da moze neko da pomogne a da nemamo nikakvih ulaznih parametara. mozda nije ustelovana kazaljka Turbo... Sa koliko puni na punom gasu... Mislim na pritisak... Kiliko ubacuje vazduha po cilindru a po revoluciji... Mozda MAF senzor... moze i kaseta... imas li CEL upaljen na tabli? Na kraju... Odakle si?
Nije on. Moze bude vise stvari... od osiguraca pa nadalje... moze bude glupost a moze i da kosta. ovako napamet tesko za overload da moze neko da pomogne a da nemamo nikakvih ulaznih parametara. mozda nije ustelovana kazaljka Turbo... Sa koliko puni na punom gasu... Mislim na pritisak... Kiliko ubacuje vazduha po cilindru a po revoluciji... Mozda MAF senzor... moze i kaseta... imas li CEL upaljen na tabli? Na kraju... Odakle si?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Ovoj problem mi se nedavno pojavio, mozda pre neku nedelju...
Iskreno nisam nesto zagledao u kazaljku turba, ali sam osetio da auto ide slabije...
S obzirom da su bile paklene vrucine, mislio sam da je do toga.
Nisam stigao da odem do servisa da ga bacim na diagnostiku i vidim te podatke...
Malo sam cackao po saab central forumu i pronasao da su mnogi imali ovaj problem...
Kazu da je problem sa vakum crevima tj. sa nepovratnim ventilom na R crevu APC-a.
Ovo su resavali jednostavnim zapusavanjem istog.
Nemam upaljen CEL na tabli, iz BG-a sam...
Pozdrav
Iskreno nisam nesto zagledao u kazaljku turba, ali sam osetio da auto ide slabije...
S obzirom da su bile paklene vrucine, mislio sam da je do toga.
Nisam stigao da odem do servisa da ga bacim na diagnostiku i vidim te podatke...
Malo sam cackao po saab central forumu i pronasao da su mnogi imali ovaj problem...
Kazu da je problem sa vakum crevima tj. sa nepovratnim ventilom na R crevu APC-a.
Ovo su resavali jednostavnim zapusavanjem istog.
Nemam upaljen CEL na tabli, iz BG-a sam...
Pozdrav
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Da taj nepovratni ventil na EVAP kanisteru zna da ebe... i mene je dok nisam to zapusio.
Na R liniji. isukao iz APC-a i pampurisao, i ostavio R na APCu na atmosferi.
Mislim da cu pampurisati i iz Leptira gasa takodje.
Moze da bude do toga.
A moze i da jos neka crevca zezaju, takodje i BOV ventil moze da pravi problem...
Na R liniji. isukao iz APC-a i pampurisao, i ostavio R na APCu na atmosferi.
Mislim da cu pampurisati i iz Leptira gasa takodje.
Moze da bude do toga.
A moze i da jos neka crevca zezaju, takodje i BOV ventil moze da pravi problem...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Cim danas dodjem kuci ima da padne jedno cepovanje R linije...
Posle toga idem malo da i proverim da li je sve ok.
Posle toga idem malo da i proverim da li je sve ok.
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Cepovanje uspelo, pacijent radi kao sat...
Sada tokom sa punim gasom turbo kazaljka ulazi u nandzarasto...
Takodje, sada se cuje i RV posle pustanja papucice gasa...
Sada tokom sa punim gasom turbo kazaljka ulazi u nandzarasto...
Takodje, sada se cuje i RV posle pustanja papucice gasa...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Mislis BPV... ili Ti u narodu znano ... Kijalica...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
To, to... Fercera kijalica samo tako... jos da je free flow filter za vazduh, ccccc...
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Kakva je razlika u performansama izmedju 100, 200 i 300 cell trkackih katalizatora?
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Da li ima neko problem sa ubacivanjem u rikverc ili prvu brzinu?
Po nekad ne mogu da ubacim u rikverc, sto resavam tako sto ubacim u prvu brzinu i iz nje direktno u rikverc.
Sto se prve brzine tice, desava mi se da nekad ne mogu da ubacim u prvu, a nekad da tesko ulazi u istu.
Trazio sam po malo po net-u i nasao sledece:
- spring in the gear change selector had broken making it impossible to get into reverse and very difficult into first to fifth.
- CHECK BRAKE LIGHT SWITCH FUSE AND BRAKE TRANSMISSION SHIFT INTERLOCK SOLENOID FUSE.
IF BOTH FUSES ARE GOOD.PROBLEM IS THE BRAKE SWITCH FAULTY OR BRAKE TRANSMISSION SHIFT INTERLOCK SOLENOID IS FAULTY.
Takodje, video sam temu "Stelovanje biraca brzina", ali nisam siguran
da li ovo resava moj problem...
Hvala
Po nekad ne mogu da ubacim u rikverc, sto resavam tako sto ubacim u prvu brzinu i iz nje direktno u rikverc.
Sto se prve brzine tice, desava mi se da nekad ne mogu da ubacim u prvu, a nekad da tesko ulazi u istu.
Trazio sam po malo po net-u i nasao sledece:
- spring in the gear change selector had broken making it impossible to get into reverse and very difficult into first to fifth.
- CHECK BRAKE LIGHT SWITCH FUSE AND BRAKE TRANSMISSION SHIFT INTERLOCK SOLENOID FUSE.
IF BOTH FUSES ARE GOOD.PROBLEM IS THE BRAKE SWITCH FAULTY OR BRAKE TRANSMISSION SHIFT INTERLOCK SOLENOID IS FAULTY.
Takodje, video sam temu "Stelovanje biraca brzina", ali nisam siguran
da li ovo resava moj problem...
Hvala
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Ako pricamo o manuelnom menjacu - postoji jedna plastika koja se nalazi na sipki rucice menjaca - mora da se skine onaj kozni dzak i vidi se odmah. Ako je rucica menjaca skinuta, pa iz nekog razloga nije lepo vracena ta plastika ne vrsi svoj posao tj. pogresno usmerava rucicu menjaca kada se ubacuje u rikverc - dok u najgorem slucaju krci menjac kada se ubacuje u 5-tu brzinu.
Moj savet je da skines dzak (samo se svuce sa konzole) i pogledas da li je ta plastika dobro namestena.
[link_open=http://www.jimellissaabparts.com/showAs ... odel=14675]VIDI DEO BROJ 13 NA SLICI[/link_open]
Moj savet je da skines dzak (samo se svuce sa konzole) i pogledas da li je ta plastika dobro namestena.
[link_open=http://www.jimellissaabparts.com/showAs ... odel=14675]VIDI DEO BROJ 13 NA SLICI[/link_open]
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
To sam prvo proverio, sve je ok...
Ne krci menjac, samo po nekad ne ubacuje u brzinu...
Kada idem iz prve direktno u rikverc sve bude ok.
Ne krci menjac, samo po nekad ne ubacuje u brzinu...
Kada idem iz prve direktno u rikverc sve bude ok.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Jesi proverio nivo ulja u menjacu? Nekako mi deluje kao da ti neki sinhron zapinje u brzini, pa ubacivanjem 1. brzine isti izbacis, sto ti omoguci ubacivanje u R.
Cisto kao napomena..........Saab to mozda nije predvideo, ali ulje u manuelnom menjacu bi ipak trebalo bar jednom u zivotu zameniti ili na barem 200.000km/10 godina
Cisto kao napomena..........Saab to mozda nije predvideo, ali ulje u manuelnom menjacu bi ipak trebalo bar jednom u zivotu zameniti ili na barem 200.000km/10 godina
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Ulje promenjeno pre 5 meseci kada sam kupio kola...
Nivo ulja je ok.
Ne znam zasto glavi prva brzina i to ne svaki put...
Nivo ulja je ok.
Ne znam zasto glavi prva brzina i to ne svaki put...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
sipaj redline ili motul 300 u menjac...
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Taman posla, u menjac samo ide MTF0063 i nijedno drugo uljenordic je napisao:sipaj redline ili motul 300 u menjac...
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nice
- Postovi: 18
- Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49
Re: Saab 9-5 Aero
Pozz
Zna li neko ima li kakva fora kod skidanja zgloba
Poluosovine do gitribe,ne ide klasicno
9-5,2001
Zna li neko ima li kakva fora kod skidanja zgloba
Poluosovine do gitribe,ne ide klasicno
9-5,2001
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 Aero
Hahahhaa...
Ima...
Ako nije skidano nikada... da ne pokidas manzetnu.. pod auto, drvena letva i cekic... postavis letvu na spoljni deo i udaras... da iskoci iz menjaca. i onda spremis 2 litre mtf0063 jer izadje ulje iz menjaca. vadi se sve sa soljama... meni je bilo ok pa sam sa cimanjemsam ishcupao iz menjacha. pre toga naravno se oslobodi homokineticjki iz lezaja.
Ima...
Ako nije skidano nikada... da ne pokidas manzetnu.. pod auto, drvena letva i cekic... postavis letvu na spoljni deo i udaras... da iskoci iz menjaca. i onda spremis 2 litre mtf0063 jer izadje ulje iz menjaca. vadi se sve sa soljama... meni je bilo ok pa sam sa cimanjemsam ishcupao iz menjacha. pre toga naravno se oslobodi homokineticjki iz lezaja.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-5 Aero
E, moze da bude zbog dzaca motora-menjaca [link_open=http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... g/1015262/]KLIK[/link_open]nikola1982 je napisao:Ulje promenjeno pre 5 meseci kada sam kupio kola...
Nivo ulja je ok.
Ne znam zasto glavi prva brzina i to ne svaki put...
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta