Stranica 1 od 2

Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 10:38
od GRIPEN
Imam problem sa prvim paljenjem. Nece da upali odma vec zavergla, zazvuci kao da je upalio, pustim kljuc i on se ugasi. Onada kad drugi put zaverglamm upali odma. Kasnije u toku dana pali na prvu. Recimo odem na poso i kad krenem kuci pali bez problema ali ako odstoji duze moram iz dva verglanja da ga palim. Malo sam listao po netu i ljudi spominju slecne probleme i navode kao moguce uzroke svecice, DI kasetu, pumpu goriva i neki ventil-regulator pritiska goriva. Svecice su zamenjene pre 10-ak hiljada tako da nisu one sigurno, kaseta isto verovatno nije jer da jeste mislim da bi prvo na plinu zezao. Za pumpu neznam ali znam da kad vozim na benzin auto ide odlicno i ne pravi nikakve probleme. Sumnjam na ovaj ventil koji navodno ima funkciju da odrzava pritisak u sistemu i kad on zakaze gorivo se valjda vrati u rezervoar i sistem nije pod pritiskom pa mu za to i treba duze da upali. Meni ovo zvuci kao najlogicniji problem? STA VI MISLITE?
Mislim da je to ovaj ventil http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... e/1014252/ I izgleda da odogovara i od OPELA nekog...

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 10:49
od GRIPEN
Slika

Broj 7

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 11:01
od Perkele
Ja sam imao problem kad je pumpa bila pri kraju da je palio iz 5-og puta i trokirao, iste sekunde kad prebaci na plin radi kao sat!
Sad kad je pumpa nova uglavnom pali normalno ali se desi isto ponekad kad odstoji par dana da moram iz drugog puta da ga palim.
Moguce da je taj ventil jel sam i ja menjao svecice nedavno, di kaseta mi je menjana i neki novi model je, a i pumpa je nova!
Vidi sa kog opela odgovara pa mogu da nadjem po VP ceni taj ventil pa da probamo! Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 11:08
od GRIPEN
Ono sta sam naso je da ide na vectru, calibru, omegu, fronteru, astru.... Slika
Najbolje je po ovom bruju traziti 9118850
Cekamo KD-a ipak je on tata za te stvari Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 11:23
od Perkele
Ako je islo na Calibru samo daj sliku, imam drugare koji nedeljno kupusaju po jednu Calibru u kobasice! Slika
Evo postavio sam sliku na OpelTeamSerbia pa cu videti sta oni kazu.

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 12:53
od GRIPEN
Slika

Slika


Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 12:58
od GRIPEN
A na osnovu ovoga sam zakljucio da ide i na opele:
http://www.fsrs-partswebshop.nl/en/regu ... 18850.html

http://www.ebay.ie/itm/Vauxhall-Astra-C ... 1110186057

e sad dal je isti pritisak ili sta vec, nem pojma...

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 12:59
od AERO
Koriguj cenu u oglasu - pokvaren ti je auto,budi savestan prodavac Slika Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:00
od GRIPEN
Slika Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:03
od AERO
Pa znao sam ..... Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:05
od Perkele
http://www.mojauto.rs/polovni-delovi/10 ... e_1998_god

Evo, javio mi se ovaj lik na Opelovom forumu, kaze kupio pogresno za svoj auto.
Vidim da pise da je isao u 2.5 V6 Calibre, ima moj drugar tih motora u delovima nekoliko pa cu videti da uzmem da stavim na auto, da ne vozim auto par dana posto je lepo vreme vozicu motor i da vidim hoce paliti normalno drugi-treci dan! Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:07
od GRIPEN
Izgleda isto, samo treba da se proveri kolko bara treba da bude za Saab-a

@Aero
Dobro si me podsetio, moram da podignem cenu, jbg, juce je registrovan Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:29
od Perkele
Pa ne verujem da je potreban pritisak veci od 3 bara, retko kom autu je to potrebno! Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:32
od AERO
Ma dzaba ti to njemu pricas moj Perkele - on se samo u pare razume.Vidis da ce sad da zakuca 10 soma ......ko da je od zlata jeeee Slika Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:44
od GRIPEN
Pazi ako zamenim ovaj regulator pritiska, cena automatski ide 30e gore Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:49
od Perkele
vektor je napisao:Naslovu: Ventil pritiska goriva Calibra, Vectra, Omega, Frontera...
Perkele je napisao:Jel ima neko ovaj ventil, Calibrice, ti si razvalio dosta Calibri jel ti ostalo ovo negde?


Slika
druze evo ti link do mog oglasa,ja sam ga greskom kupio za moju vecu,al kod mene je drugaciji,a po slici bi rekao da je to taj,pa pogledaj,ako je taj,javi se,pa cemo se dogovoriti :ok: http://www.mojauto.rs/polovni-delovi/10 ... e_1998_god
moj telefon 069/756303 i 060/7563695
Evo sta mi je napisao u PP na Opel forumu!

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 13:53
od GRIPEN
Slika Ok, svraticu ja posle do Opelove radnje ovde u KV da vidim koja je cena, sacekacu jos neko strucno misljenje pa ce mo da vidimo sta i kako.

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 18:56
od kd23se4
Evo ovako, pomenuti deo je ustvari Bosch 0280160560 - dakle nov ima da se poruci kod Trigeme

Polovan ide u Alfa 146 1.8 i 20; Citroen Berlingo 1.8; Xantia 1.8, 2.0, 3.0; Fiat Bravo 2.0 HGT; Marea 2.0; Lancia Kappa 2.0 i 2.4; Opel Astra 1.4, 1.6 ; Vectra 1.6; 2,5; Peugeot 106 1.4; 1.6; 205 1.9; 306 1.6, 1.8, 2.0; 406 .6; 1.8; 2.0; Renault 19 1.8, Clio I 1.2 i 1.6; Laguna -2001) 1.6, 1.8, 2.0, Megane 1.6 i 2.0

Mislim da je dosta Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 19 Okt 2012, 19:21
od Perkele
Obezbedio sam 2kom za sad, jedan ce mi dati drugar iz Indjije a drugi drugar iz BG iz Calibre 2.5 je, a to je to, Vectra 2,5 koristi isti motor.
Ako dobijem oba (a dobicu), saljem ti jedan na poklon, da ne bacas bezveze 30e u ova krizna vremena! Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 20 Okt 2012, 01:25
od GRIPEN
kd23se4 je napisao:Evo ovako, pomenuti deo je ustvari Bosch 0280160560 - dakle nov ima da se poruci kod Trigeme

Polovan ide u Alfa 146 1.8 i 20; Citroen Berlingo 1.8; Xantia 1.8, 2.0, 3.0; Fiat Bravo 2.0 HGT; Marea 2.0; Lancia Kappa 2.0 i 2.4; Opel Astra 1.4, 1.6 ; Vectra 1.6; 2,5; Peugeot 106 1.4; 1.6; 205 1.9; 306 1.6, 1.8, 2.0; 406 .6; 1.8; 2.0; Renault 19 1.8, Clio I 1.2 i 1.6; Laguna -2001) 1.6, 1.8, 2.0, Megane 1.6 i 2.0

Mislim da je dosta Slika
Nisam ni sumnjao u tebe Slika Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 20 Okt 2012, 01:29
od GRIPEN
Perkele je napisao:Obezbedio sam 2kom za sad, jedan ce mi dati drugar iz Indjije a drugi drugar iz BG iz Calibre 2.5 je, a to je to, Vectra 2,5 koristi isti motor.
Ako dobijem oba (a dobicu), saljem ti jedan na poklon, da ne bacas bezveze 30e u ova krizna vremena! Slika
Brate, sta da kazem, hvala puno, nije bas tolko kriza ali ako ti tako kazes onda ok! Slika Castim neku klopu. Slika Slika
Samo se nadam da je to problem. Videcemo...

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 20 Okt 2012, 12:35
od Perkele
Sutra ili prekosutra mi stize za tebe, pa ti saljem u ponedeljak ili utorak, a ja cu danas staviti na moj auto pa da vidim ovih dana kakva je situacija mada je jutros normalno palio iz prve, mora da odstoji bar 2 dana da bi se manifestovao problem kod mene. Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 20 Okt 2012, 20:20
od kd23se4
@Gripen & Perkele

Momci, aj probajte (za moju dusu Slika ) jos nesto!

Posto drugar ima slican problem kao i vi samo na Mondeo-u 1.8 i ja trazio po Ford forumima i nadjem sledece resenje:

Pre nego sto upalite kola samo pritisnite gas do daske, pustite pedalu i onda probajte da upalite. Pritiskanjem pedale se provetre cilidri, izadje CO/CO2, a udje vazduh

Kod Mondeo je problem EGR koji kad se kola naglo ugase ne da da se provetre cilidri i ostane COx gas koji EGR vraca u motor.
Dakle nije kvar vec je posledica EGR - nema veze sa Saab-om al reko nista ne kosta pa probajte

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 21 Okt 2012, 01:01
od GRIPEN
Perkele je napisao:Sutra ili prekosutra mi stize za tebe, pa ti saljem u ponedeljak ili utorak, a ja cu danas staviti na moj auto pa da vidim ovih dana kakva je situacija mada je jutros normalno palio iz prve, mora da odstoji bar 2 dana da bi se manifestovao problem kod mene. Slika
Slika Slika

Re: Tesko prvo jutarnje paljenje

Poslato: 21 Okt 2012, 01:02
od GRIPEN
kd23se4 je napisao:@Gripen & Perkele

Momci, aj probajte (za moju dusu Slika ) jos nesto!

Posto drugar ima slican problem kao i vi samo na Mondeo-u 1.8 i ja trazio po Ford forumima i nadjem sledece resenje:

Pre nego sto upalite kola samo pritisnite gas do daske, pustite pedalu i onda probajte da upalite. Pritiskanjem pedale se provetre cilidri, izadje CO/CO2, a udje vazduh

Kod Mondeo je problem EGR koji kad se kola naglo ugase ne da da se provetre cilidri i ostane COx gas koji EGR vraca u motor.
Dakle nije kvar vec je posledica EGR - nema veze sa Saab-om al reko nista ne kosta pa probajte
Probacu ujutru pa javljam....pre ce biti oko podne Slika