B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?
Poslato: 19 Jan 2016, 17:36
Pisao sam u mojoj temi da mi je skoro puko pk kajs i da sam ga zamenio rezervnim polovnim koji mo mi stoji u gepeku. Posto je taj polovan, treba zameniti i njega novim. Malo sam slucajno po netu kopao i nadjoh dosta diskusija vezanih za duzi i kraci kajs kod navedenih motora.
Moj Saab je fabricki iso sa duzim kajsom. Na prvom servisu, koji je radjen kod Svete, na njegovu preporuku, preso sam na kraci, 6pk2415, uz obrazlozenje da noviji modeli dolaze sa kracim sto i jeste cinjenica. Neznam tacno od kad su isli kraci kajsevi, ako neko ima takvu informacoju nek napise. Uglavnom, na stranim forumima ima dosta zalbi na kraci kajs i njegovo funkcionisanje. Ljudi se zale da servo pumpa proklizava i da ima vise vibracija motora. Takdje navode da je Saab, kasnije opet preporucio vracanje na duzi kajs jer je kraci bio uzrok ovih problema.
Meni se desavalo da kad namotam pun, osetim da pumpa proklizava, pa sam i ja odlucio da se vratim na duzi kajs 6pk2615. Zamenjeno prekjuce na -3 i vetru zajedno sa potrebnim rolerom. Sad toga nema, a sto se tice vibracija motora, imam utisak da su i one manje ali to je mozda samo trip. Uglavnom, duzi kajs kosta slicno ko i kraci. Mene je Dayco kostao oko 1100din, a roler takodje Dayco je bio oko 1300din, tako da se prelazak na kraci kajs radi ustede ne isplati!
Koji vi kajs imate?
Moj Saab je fabricki iso sa duzim kajsom. Na prvom servisu, koji je radjen kod Svete, na njegovu preporuku, preso sam na kraci, 6pk2415, uz obrazlozenje da noviji modeli dolaze sa kracim sto i jeste cinjenica. Neznam tacno od kad su isli kraci kajsevi, ako neko ima takvu informacoju nek napise. Uglavnom, na stranim forumima ima dosta zalbi na kraci kajs i njegovo funkcionisanje. Ljudi se zale da servo pumpa proklizava i da ima vise vibracija motora. Takdje navode da je Saab, kasnije opet preporucio vracanje na duzi kajs jer je kraci bio uzrok ovih problema.
Meni se desavalo da kad namotam pun, osetim da pumpa proklizava, pa sam i ja odlucio da se vratim na duzi kajs 6pk2615. Zamenjeno prekjuce na -3 i vetru zajedno sa potrebnim rolerom. Sad toga nema, a sto se tice vibracija motora, imam utisak da su i one manje ali to je mozda samo trip. Uglavnom, duzi kajs kosta slicno ko i kraci. Mene je Dayco kostao oko 1100din, a roler takodje Dayco je bio oko 1300din, tako da se prelazak na kraci kajs radi ustede ne isplati!
Koji vi kajs imate?