Stranica 1 od 1

SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 21 Avg 2015, 19:25
od boresky
Ovako,auto fino pali,prebacuje s benzina na lpg,uglavnom,super.Jucer idem skinuti kasetu da visim koje svjecice imam,skinem prvu i kaze NGK BCPR6E i kontam da to nije dobro,ali sve su imale zuckastu boju bez cadje i masnoce.Onda pametan idem smanjiti zazor na 0.9 i vratim ih sve unutra,upalim auto i radi fino.Danas je upalio tesko i trokira,mislim da se patio na tri cilindra.Ugasio sam i kad sam dao kontakt,iz pokazivaca kolicine lpg-a se cuo zvuk kao kad je tank plina prazan i lampa je titrala.Opet sam skinuo kasetu i svjecice i 1 i 4 su bile bas cadjave,vratim zazor na 1.0 i opet isto,pa drugu kasetu pa isto opet....Sutra mi stizu NGK BCPR7ES 11 da bude kako treba ali ja imam filing da mi je nesto oko lpg- zastekalo.Sad pitanje za sve:mogu li svjecice napraviti takav kurslus s motorom?Ako su dvije bile cadjavije od ostalih a kasete su u redu i nepali se CEL,jeli to zato sto iskra nije zapalila gorivo zbog krivog zazora na svjecici?Lood sam,ljudi,molim pomoc!!!

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 21 Avg 2015, 21:43
od GRIPEN
Znaces sutra :-) verovatno svece

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 12:04
od boresky
Stavljene nove NGK BCPR7ES 11 svjecice i opet po istom.Sad pocinje pravi sex.....Idem odpojiti LPG pa da vidim jel na benz pokazuje promjenu.

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 12:11
od TAZZ
Vakuum?
Iza leptira gasa EVAP linija?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 13:44
od GRIPEN
Taj kad ispadne susti ko lud...

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 13:55
od dragan225
I drzi visok ler

Sent from my HUAWEI P7-L10

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 13:59
od VladimirS
Mora da si nešto drugo pomerio kad si radio oko kasete i svećica, prosto neverovatno zvuči da se sve poremeti zbog promene. :sr:

Kad sam već tu, da pitam, da li treba da obratim pažnju na nešto pri zameni svećica, planiram da ih zamenim kod kuće (pitam zbog bauka zvanog Kaseta)?

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 14:05
od dragan225
Nista posebno samo nemoj kasetu okretati naopacke, nego tako kako stoji na motoru tako je ostavi i kad skines, i jedino pazi da ti ne upadne nesto u cilindar :mrgreen:

Sent from my HUAWEI P7-L10

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 14:22
od Slavisacs
Kasetu kad skidas naslonis je negde uspravno(kao sto stoji na motoru) , ako je okrenes, sacekas 12h da se slegne ulje u njoj kada je stavis na motor.Ostalo je sve klasicno,odvrnes-zavrnes...
Sto se tice lpga kod mene upali na benz i posle minut prebaci na lpg,cuje se klik na rezervoaru, a kada je prazan rezervoar pisti pri dodavanju gasa...Pogledaj kako ti stoje uvodnice na usisnoj ili adapteri, ne znam sta imas, sto se tice plina ili dizne, mozda si slucajno nesto pomerio...Meni se ovo desavalo sa pogresnim-losim svecicama...


Sent from my Skate using Tapatalk 2

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 15:05
od VladimirS
Dobro da sam pitao. Hvala! :uuc:

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 23:34
od boresky
Sto se tice vakuuma kod leptira gasa,taj je vec bio ispao i to je popravljeno.Ovo od jucer je bio kvar koji je mogla i moja mama popraviti.
Razdvojio mi se konektor od -neznam cega,dvije zice na dvije,u onom spletu iza glave a kod. otvora za sipanje motornog ulja.Kockastog oblika sa metalnim osiguracem.....ne vjerujem!!!Krenuo sam provjeravati sve zicice,cjevcice i dodjem do njega a kurcic ispade,o mamu ti ljubim!Sreca da sam od tamo krenuo i otklonio "kvar" brzo.Nemogu postaviti sliku jer tipkam preko mobitela koji me je** s postavom slike.Iz ove patnje izvucite pouku-prvo prekontrolirati banalne stvari poput te pa onda dalje.Cuva zivce.Inace,ove svecke su bas prave,cak mi je zena rekka da Sabonja ide bolje,hehe!Hvala svima na savjetima!

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 22 Avg 2015, 23:49
od VladimirS
Ja sam tako skoro postavljao o-ring na leptir gasa a da bi to uradio morao sam da skinem konektore treće i četvrte dizne od plina i ono veliko plastično crevo. Sav srećan posle nameštanja sednem u auto, kao sve sam namestio, upalim ga i krenem. Kad se zagrejao i hteo da prebaci na plin, poče uređaj čudno da pišti, ja psujem sve redom, poludeo sam u trenutku...i onda mi sine da te konektore nisam vratio na svoje mesto...posle je sve bilo ok.
Tako da, gluposti koje zaboravimo dovode do sekiracije.
Sva sreća što si lako rešio problem, nije ni bilo logike da je nešto teže. Samo napred sad. :odl:

Re: SAAB 95 2.0t - rad na tri cilindra

Poslato: 23 Avg 2015, 00:01
od boresky
Tako je,kako bi rekli Slovenci-Sam naprej!Bas cu vidit odkuda i kamo idu te zicice koje poje** cijelu koncepciju,fakat mi nije jasno kako se to odvojilo samo....